Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
7 minut temu, Stjepan napisał(a):

Grałem w tego Avatara, typowa ubigra, nic nadzwyczajnego, a RT bardziej mi się podoba w CP2077.

No to jest raczej oczywiste.
RT to oświetlenie, więc porównywanie tych dwóch gier przy ocenie RT, to trochę jak stwierdzenie - "a światło w realu, to mi się jednak bardziej podoba w Los Angeles, niż... w lesie". ;)

Opublikowano
2 godziny temu, Fatality napisał(a):

Mielibyśmy RT w każdej grze zaimplementowane na stałe (...)

Jak ja uwielbiam takie fachowe, obiektywne i bezstronne komentarze.
Po prostu od razu czuć fachowca na dystans.

 

 

2 godziny temu, Fatality napisał(a):

Mielibyśmy RT w każdej grze zaimplementowane na stałe jeśli deweloperzy skupili by się chociaż troszkę na optymalizacji (...)

Czyli rozumiem, że doginanie sprzętów, to nie technika liczenia światła, i nie obciążanie sprzętu X* większą ilością obliczeń, tylko... brak optymalizacji.
Kurde. Nie wpadłbym na to.

 

 

2 godziny temu, Fatality napisał(a):

jeśli deweloperzy skupili by się chociaż troszkę na optymalizacji a gracze nie byli by dymani od lat przez NV, (...)

Ufff. Czyli winnych mamy dwóch. Devsi i NV.
Czyli tory były złe i podwozie... też było złe.

 

 

2 godziny temu, Fatality napisał(a):

(...) NV, która serwuje ludziom karty dla impotentów z obciętym rdzeniem do granic możliwości i to za cenę premium.

No i mamy trzeciego do kompletu - klienta NV. Czyli wszyscy są źli. Devsi, nv i gracze.
I gdyby tylko te trzy elementy wyeliminować, to już mielibyśmy RT zaimplementowane w każdej grze. :)
Bardzo to jest mądre przemyślenie i głębokie.

 

Jak te słynne w kryzysie: 
" Gdybyśmy mieli blachę, to zarzucilibyśmy Europę konserwami, ale nie mamy mięsa..." :) 

 

Jestem ciekawy, GDZIE BYŁBY dziś GAMING (?), RT (?) i postęp, gdyby nie ta znienawidzona NV?! :)
Pewnie w jaskini, albo innym bastionie AMD & Intela, które w ogóle mają wywalone na RT.

 

I... co ma do tego wszystkiego impotencja?

 

 

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

No i mamy trzeciego do kompletu - klienta NV. Czyli wszyscy są źli. Devsi, nv i gracze.

16 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

I... co ma do tego wszystkiego impotencja?

Tyczyło się to wykastrowanych kart średniej-wysokiej półki

 

16 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Czyli rozumiem, że doginanie sprzętów, to nie technika liczenia światła, i nie obciążanie sprzętu X* większą ilością obliczeń, tylko... brak optymalizacji.

Tak - ostatnio jest wysyp gier na UE5, które są kompletnie niezoptymalizowane i nie tyczy się to samego RT ale też wydajności w rasterze. Różnica w nowym Horizonie vs najładniejsze gry na UE5. Różnica ze względu na RT jest. Wystarczy wyłączyć RT i Horizon z 2x niższymi wymaganiami wygląda lepiej. I to porównując grę z otwartym światem vs jakaś tunelówka

 

Można wybaczyć jedno albo drugie, ale w połączeniu z jakością samych gier + cenami kart graficznych to rynek jest na granicy załamania. Chyba, że przyjmujemy że 1080p+60hz z 2009 roku to wystarczający standard na dzisiejsze czasy. Wtedy można pograć w rozsądnych pieniadzach

 

 

Edytowane przez Fatality
Opublikowano
7 minut temu, Fatality napisał(a):

Tak - ostatnio jest wysyp gier na UE5, które są kompletnie niezoptymalizowane i nie tyczy się to samego RT ale też wydajności w rasterze.

Problem gier na UE5 dotyczy optymalizacji od strony cpu. Co przekłada się na resztę. 

Opublikowano (edytowane)
Opublikowano (edytowane)

Te slajdy od Nvidii :E

 

No, ale..

 

Stalker bez grama RT wyszedł im tak:

stalker-2-heart-of-chornobyl-geforce-rtx

 

A tak Indiana:

indiana-jones-and-the-great-circle-gefor

Kapkę lepiej 8:E

 

Tylko należy pamiętać, że to nie są słupki z PT, a z podstawowym RT w zwykłym trybie, tam ma być chyba tylko jakaś forma GI realizowana za pomocą RT, no ale co by nie było GI swoje i tak wymaga.

 

"On December 9th, Full Ray Tracing will further upgrade Indiana Jones and the Great Circle on PC. Also known as Path Tracing, Full Ray Tracing is a demanding but highly accurate way to render light and its effect on a scene, used by visual effects artists to create film and TV graphics that are indistinguishable from reality."

 

Już kolejny raz czytam, że PT ma wejść 9tego, czyli ci co kupili grę z wczesnym dostępem PT odpalą dopiero z patchem 9tego grudnia? 8:E

Edytowane przez lukadd
  • Haha 4
Opublikowano (edytowane)

PT w tej grze zapowiada się głównie do benchmarków i oglądania slajdów. Kwestia czy implementacja tego PT faktycznie pokaże coś więcej przy takich wymaganiach niż to co już widzieliśmy w innych grach.

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
Godzinę temu, lukadd napisał(a):

PT w tej grze zapowiada się głównie do benchmarków i oglądania slajdów. Kwestia czy implementacja tego PT faktycznie pokaże coś więcej przy takich wymaganiach niż to co już widzieliśmy w innych grach.

Gra graficznie zbyt nie wygląda więc nie wiem, co tam ten PT ma zmienić prócz potężnego spadku FR.

  • Upvote 1
Opublikowano
3 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Gra graficznie zbyt nie wygląda więc nie wiem, co tam ten PT ma zmienić prócz potężnego spadku FR.

A co robi i zmienia PT? :E 
Q2 RTX też niezbyt wygląda tak samo jak i ten Portal, ale prezentuję możliwości śledzenia promieni.

 

Niech twórcy próbują. To jest tylko dodatek, niech się uczą, testują i demonstrują co są w stanie już dziś osiągnąć z pomocą śledzenia promieni. Wydajność tu nie jest ważna to jest dalej tylko tryb do zabawy i prezentacji ich możliwości.

 

Czekam na PT gdzie promienie będą śledziły odbicie odbicia innego odbicia w kolejnych obiektach widocznych na ekranie :E

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, lukadd napisał(a):

PT w tej grze zapowiada się głównie do benchmarków i oglądania slajdów. Kwestia czy implementacja tego PT faktycznie pokaże coś więcej przy takich wymaganiach niż to co już widzieliśmy w innych grach.

Serio pytam - widzisz coś tutaj 

 

 

zjawiskowego 🤔? To już chyba bardziej Avatar robił większe wrażenie

 

 

Opublikowano
8 minut temu, lukadd napisał(a):

A co robi i zmienia PT? :E 
Q2 RTX też niezbyt wygląda tak samo jak i ten Portal, ale prezentuję możliwości śledzenia promieni.

 

Niech twórcy próbują. To jest tylko dodatek, niech się uczą, testują i demonstrują co są w stanie już dziś osiągnąć z pomocą śledzenia promieni. Wydajność tu nie jest ważna to jest dalej tylko tryb do zabawy i prezentacji ich możliwości.

 

Czekam na PT gdzie promienie będą śledziły odbicie odbicia innego odbicia w kolejnych obiektach widocznych na ekranie :E

To, co opisujesz to możliwości teoretyczne. Chyba nie sadzisz ze ktokolwiek jest w stanie zmienić oświetlenie w grze o takim skomplikowaniu grafiki jak ten Indiana Jones za pomocą PT jak zmienia takiego ubogiego w detale Q2 czy Portala ? :E

TZN. Zmienić może, ale będziesz miał 1 klatkę na 30 sekund na RTX 6090.

Opublikowano

Niech najpierw zajmą się dopracowaniem mechanik w grach i porządną fizyką. Co mi po pięknej oprawie wizualnej, jeśli gram w grę z archaicznymi systemami rodem z lat 90tych, i sztuczną inteligencją na poziomie cegły?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...