Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to ja widzę, że gra przypadnie do gustu fanom RDRII a reszta znowu się odbije :E

 

Swoją drogą to KCD II przypomina mi mocno Stellar Blade - widać włożone serce ale technicznie to jeszcze daleko, daleko do gier AAA.

  • Like 1
Opublikowano
2 minuty temu, Kris194 napisał(a):

No to ja widzę, że gra przypadnie do gustu fanom RDRII a reszta znowu się odbije :E

 

Swoją drogą to KCD II przypomina mi mocno Stellar Blade - widać włożone serce ale technicznie to jeszcze daleko, daleko do gier AAA.

Gra przede wszystkim przypadnie do gustu fanom jedynki. :E

 

Żeby jeszcze każda gra AAA pod względem technicznym dowoziła, to można by było pokiwać głową. ;) Natomiast pod względem mechanik, questów, postaci czy dialogów, im mniej ta gra będzie miała wspólnego z AAA, tym lepiej.

  • Like 2
Opublikowano

Hmm, w takim razie jestem ciekaw czy będą fani RDRII, którzy się odbiją od tego tytułu. Z mojej perspektywy obie te gry stawiają gry na jak największą immersję i jeńców w tej kwestii nie biorą. To zdecydowanie nie jest gra dla kogoś kto szuka nieustannej akcji.

  • Like 1
Opublikowano

macie jakies tipy co do walki w kcd? Bo atakuje mnie wiecej przeciwników to nie czaje do końca pracy tej kamery, jakoś dziwnie lockuje na jednym i nawet nie ma jak się obrócić. Do tego on czasami tak dziwnie ustawia ta tarcze, ze nic nie widać prawie. Ciężko wybrać konkretnego przeciwnika do walki, tak jakby ta kamera źle pracowała.

Opublikowano
1 minutę temu, Slayer napisał(a):

macie jakies tipy co do walki w kcd? Bo atakuje mnie wiecej przeciwników to nie czaje do końca pracy tej kamery, 

Jak atakuje ciebie więcej niż 1 przeciwnik to odwrót i z łuku ;-)

  • Haha 1
Opublikowano
5 minut temu, Kris194 napisał(a):

 

W sam raz na wieczorny seans :)

Mam nadzieję, że na premierę poprawią to doczytywanie szczegółów. Rozumiem w oddali, podczas jazdy, ale nie podczas przerywników, gdy kamera stoi w miejscu.

Opublikowano
14 minut temu, Slayer napisał(a):

macie jakies tipy co do walki w kcd? Bo atakuje mnie wiecej przeciwników to nie czaje do końca pracy tej kamery, jakoś dziwnie lockuje na jednym i nawet nie ma jak się obrócić. Do tego on czasami tak dziwnie ustawia ta tarcze, ze nic nie widać prawie. Ciężko wybrać konkretnego przeciwnika do walki, tak jakby ta kamera źle pracowała.

Tylko heavy armor się liczy w tej gierce, zawsze na wsteczniaku idziesz żeby byli przed Tobą + oczywiście - niestety - master strike jest zbyt OP by z niego nie korzystać, no chyba, że nie jesteś osaczony. Walisz master strike i od razu kolejny w głowe. Jak konsekwentnie tak grasz to idzie rozwalać całe grupy solo.

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, DEFTONES101 napisał(a):

Mam nadzieję, że na premierę poprawią to doczytywanie szczegółów. Rozumiem w oddali, podczas jazdy, ale nie podczas przerywników, gdy kamera stoi w miejscu.

To wszystko są drobne problemy techniczne, które moim zdaniem da się połatać. Przypomnij sobie za to jaki chłam pokazywał niedawno publicznie Ubisoft a Warhorse to przecież przy nich mały wypierdek...

 

edit

 

Oglądnąłem ten prawie godzinny materiał od VGC i co tu dużo mówić, jestem kupiony. 4 Lutego od razu po pracy kieruję się na jakiś MM/ME albo coś podobnego :)

Edytowane przez Kris194
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ależ oczywiście, że są. Czuć, że to taka nasza, europejska produkcja :) Czesi naprawdę potrafią tworzyć perełki, kiedyś Mafia a teraz Kingdom Come Deliverance.

Edytowane przez Kris194
  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano

Ja KCD 1 nie lubię za walkę, klimat to to ma, RDRII się odbiłem, za to RDR1 to jest zajebista gra dla mnie, a tu nie wiem obserwuje, jak będę miał wydać mój ciężko zarobiony pieniądz to raczej kupię przygody Henryka z Czechii, a niżeli czarnego samuraja, asfalta. :)

Opublikowano
1 godzinę temu, Kabor napisał(a):

Jak atakuje ciebie więcej niż 1 przeciwnik to odwrót i z łuku ;-)

Na prawdę wystarczy od kapitana straży nauczyć się kontry , wtedy serio naciskasz przycisk odpowiadający za kontrujący blok i atak , coś jak w serii Arkham i dziesiątkach gier które to kopiowały. Oczywiście podane w specyficznym powolnym drewnianym sosie :E ale jednak banalne. Z odpowiednimi później skillami ciachalem jednocześnie 4 przeciwników ( przytomnie się cofając ciągle żeby mnie nie otoczyli )

  • Like 1
Opublikowano
2 godziny temu, Kris194 napisał(a):

No to ja widzę, że gra przypadnie do gustu fanom RDRII a reszta znowu się odbije :E

 

Swoją drogą to KCD II przypomina mi mocno Stellar Blade - widać włożone serce ale technicznie to jeszcze daleko, daleko do gier AAA.

To nie jest gra AAA ani studio od tytułów AAA ale robią gry AA które spokojnie mogą powalczyć z innymi AAA 

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Ok jak ktoś ogarnie jakąś fajną promkę na większy tv to niech cytuje i mnie wzywa. A jak jest naprawdę zdolny to ddr5 też mogą być 
    • Mam jeszcze jeden temat założony na swoim profilu który dodałem wczoraj opisujący naprawdę obszernie moje spadki/micro stuttering, może z tego jesteś wstanie wywnioskować gdzie mam szukać winowajcy. W tym przypadku po prostu postanowiłem najpierw w 100% wyeliminować winę tego problemu z strony jakiś moich złych ustawień lub jego braku gdzie procek się przegrzewa.  Odpowiadając do twojego komentarza:  W panelu sterowania od samego początku testowałem wysoka wydajność oraz najwyższa wydajność, nie było sytuacji żeby było oszczędzanie energii itd, tak samo w sterowniku Nvidia. Jeżeli chodzi o spadki z winy ustawień graficznych to grając w gry esportowe pokroju CS2/VALORANT/LOL/FORTNITE/OVERWATCH2/RAINBOW SIX SIEGE mam tutaj ustawienia na niskie i dalej te dziwne spadki bez żadnego obciążenia/dużej akcji na ekranie występują regularnie. E-cores wyłączyłem teraz na próbę i posprawdzam czy jest jakaś różnica. Okej czyli patrząc na screen tam gdzie są 2 strzałki w tych 2 tabelkach mam zmieniać tak? Kompletnie nie ogarniam tego i nawet oglądając przykładowo poradnik do UV tych procków od TechLipton czułem się jakbym oglądał czarną magię. Jakieś konkretne ustawienia pod ten procek? Bawić się swoją drogą ustawieniami Cpu Lite Load? Na zagranicznych forach czy Reddicie wiele osób poleca tam potestować i ciekaw jestem co lepsze czy kompletnie tego nie ruszać.  Edit: dopiero po mojej wiadomości zobaczyłem te 2 linki, co do pierwszego jest to identyczna wersja biosu oraz ta sama płyta którą posiadam, robiłem ustawienia z tego poradnika 1:1 i ten irytujący micro stutter dalej się pojawiał ( mówię o tym CPU LITE LOAD na MODE 15 itd, tylko nie wiem dlaczego w poradniku zostawił włączony CEP skoro ta funkcja jako pierwsza powinna być wyłączana podczas UV z tego co czytałem na forach MSI )
    • ale nie ma zadnego bledu. gra sie wylacza i  mam pulpit. po prostu
    • Cześć! Poszukuję sensownych monitorów do triple 32" 2560x1440. Muszą być płaskie i najlepiej na matrycy IPS. Odświeżanie minimum 120-144Hz, gsync/freesync. VA jest sporo, ale opinie już różne choć oczywiście nie wykluczam całkowicie tylko ciężko znów o płaskie na tej matrycy.  Budżet około 1000 zł sztuka.  Z góry dzięki za pomoc 🙂   
    • Zarzynasz sobie wydajność. Możesz wszystko dać na ultra ale nie zasięg widzenia oraz LOD - to są dwie najbardziej obciążające CPU opcje w grze.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...