Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, tgolik napisał(a):

Tryb foto jest bardzo ważny dla promocji gry. Tweeter jest pełen świetnych ujęć z gry. Które się fajnie ogląda i wpisy z nimi dobrze się klikają.:cool: 

Chyba Twój Tweeter jak masz 99% subów związanych z Redsami... U mnie ZERO ujęć z gry xD 

Opublikowano

Dla mnie tryb foto moze nie istnieć ale patrząc jak w wielu grach sie on pojawia nawet po premierze i jak go ulepszają np w cyberku to śmiem twierdzić , że musi być to opcja z której korzysta sporo osób i mają napewno na ten temat odpowiednie statystyki. 📈 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 17.07.2025 o 09:20, galakty napisał(a):

Chyba Twój Tweeter jak masz 99% subów związanych z Redsami... U mnie ZERO ujęć z gry xD 

No, jasne, że połowa moich ulubionych to materiały związane z CDR. Ale zobacz, jakie skuteczne potrafią być niektóre wpisy:

Ten ma 2,3 mln wyświetleń.

 A taki 25 tys. wyświetleń.

 

 

Edytowane przez tgolik
  • Like 1
Opublikowano

Już sam fakt ze to się wyświetla tylko tym osoba które to śledzą pokazuje jaka to jest debilna platforma.

Skuteczność tych wpisów jest zerowa, bo nie docierają nigdzie poza mały zakres ludzi którzy i tak już Cyberpunka kupili i się nim interesują.

Najbardziej zabawne jest to ze aby na takich platformach wszytko nie ginęło pod szit stormem gówna jakie je dziennie zalewa to trzeba by się ograniczyć tak bardzo ze używanie ich nie ma kompletnie sensu.

Tak jest praktycznie z każdą platformą SM.

 

Ogólnie nie ma aktualnie dobrej platformy do dzielenia się zdjęciami na internecie.

 

Co do samego trybu foto, developerzy zazwyczaj go daja aby użytkownicy tworzyli szoty które potem są wykorzystywane do promowania gry. Po co siedzieć i robić je samemu jak damy narzędzie użytkownikom i oni zrobią to za nas za darmo.

Ale ogólnie dobrych szotow z gier jest zazwyczaj bardzo mało, bo większość osób które z tego korzysta kompletnie nie potrafi ani robić zdjęć ani "ustawić" kadru. Już sam fakt ze trzeba coś ustawiać odrzuca 99% osób :D

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)
W dniu 16.07.2025 o 07:11, tgolik napisał(a):

Czemu mieliby to poprawiać? To wymagałoby raczej dalszego rozwoju Red engine, a tego nie planują już robić.


Jeżeli wrzucili PT do silnika, to powinni poprawić też i błędy, które wyskakują przy używaniu Path Tracingu. I nie, nie wymaga to przepisywania silnika na nowo, bo cienie na szmatach, czy NPC-ach są ogarnięte przez mody. Roślinność to trochę inna para kaloszy i pewnie wymaga dostępu do kodu silnika, a ten mają tylko Redzi.

 

Co to w ogóle z pytanie, szczególnie w czasach obecnie nam panujących? Dodajesz coś ekstra do silnika, PT w przypadku CP2077, RT w przypadku Wieśka 3 ale na ekipę testującą to już nie masz kasy? Więc jeżeli chcesz na tym etapie zaoszczędzić to potem będziesz musiał to i owo poprawić. To chyba oczywiste?
Współcześnie to wiadomo, że po prostu się wyda a poprawi później, ale jednak chyba takie mini-minimalne wymagania co do pracy deweloperów to wypadałoby mieć, czy po prostu łykamy wszystko jak leci i całujemy w pierścień?


Uważasz, że w TW3 też nie powinni niczego poprawiać po dodaniu RT do niego? Bo tego silnika to już nie będą rozwijać? Po prostu wrzucić i zapomnieć. Co w takim razie z różowymi pajęczynami, problemami z renderowaniem włosów i odbiciami w strumieniach, które miały masę błędów. Poprawili czy nie?

Edytowane przez Ryszawy
  • Like 1
  • Upvote 3
Opublikowano

Jak coś spieprzyli to ich zasranym obowiązkiem jako developera powinna być naprawa tego.

Nie wiem, jak można w ogóle bronić takiej postawy.

Powiedzmy ze ostatni patch psuje grę, to co ? Maja już to olać i nie ruszać niczego, bo już silnika nie rozwija a i gra stara ?

Komuś chyba na łeb padło.

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Opublikowano

No, ale to przecież Redzi. Na steamie obie gry mają po 95% pozytywów. 😉 Gracze przymykają więc oko na mrugające w nocy w szachownicę RT, czy mrugające cienie na krzakach w obu grach z RTX.

Nie chciałbym jednak, żeby tego typu problemy były w kolejnych grach na UE.

Opublikowano

A czemu ma ich nie być jak zamiast egzekwować od nich jakość to im wystawia laurki, kupuje ich akcje albo odwala inne szopki.

Jak ktoś cię bije a ty mu za to płacisz to czemu ma przestać ?

 

Ja już czekam na Wiedźmina 4 i dym jaki będzie na premierę, bo to ze bedzie jestem, bardziej niż pewny :D

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, Kadajo napisał(a):

A czemu ma ich nie być jak zamiast egzekwować od nich jakość to im wystawia laurki, kupuje ich akcje albo odwala inne szopki.

Jak ktoś cię bije a ty mu za to płacisz to czemu ma przestać ?

 

Ja już czekam na Wiedźmina 4 i dym jaki będzie na premierę, bo to ze bedzie jestem, bardziej niż pewny :D

Kadajo, i tak lubię bardziej REDów, niż Ciebie. Wolę fajne, choć popsute gry od chamskich odzywek.😉

Edytowane przez tgolik
Opublikowano
Godzinę temu, tgolik napisał(a):

No, ale to przecież Redzi. Na steamie obie gry mają po 95% pozytywów. 😉 Gracze przymykają więc oko na mrugające w nocy w szachownicę RT, czy mrugające cienie na krzakach w obu grach z RTX.

Czyli co, olać i nie poprawiać, bo Steam mówi, że jest grejt? 😉 Fajnie, że cały czas pracują nad grą, ale jeśli już to robią, niech robią to jak należy.

Opublikowano
21 minut temu, Funky Koval napisał(a):

Czyli to kolejny gównopacz który nic realnie nie wnosi?

 

Przecież oni już oficjalnie powiedzieli, że Cyberpunk nie dostanie już dużych paczy. Poprostu teraz wydają małe pacze z pierdołami żeby jako tako podtrzymać zainteresowanie grą. Jedyna szansa na coś większego to premiera kolejnego sezonu anime wtedy jest duża szansa, że będzie większy pacz.

Opublikowano
43 minuty temu, Lyman66 napisał(a):

 

Jedyna szansa na coś większego to premiera kolejnego sezonu anime wtedy jest duża szansa, że będzie większy pacz.

Na pewno, tak jak przy pierwszym sezonie dodali braindance do znalezienia na ulicy, kilka linijek czatu i bezużyteczną kurteczkę (akurat to dotyczy wszystkich ciuchów).
Ale mistrzami marketingu to są na pewno - zapowiedzi, zwiastuny, transmisje na żywo, przeprosiny za opóźnienie, a potem bzdurka typu "inna zbroja dla konia i nowy kolor wąsów". Oczywiście dodali/naprawili jakieś techniczne rzeczy (choćby FSR) ale nie trzeba było robić takiego cyrku.

  • Upvote 1
Opublikowano
17 minut temu, Kandelabros napisał(a):

Na pewno, tak jak przy pierwszym sezonie dodali braindance do znalezienia na ulicy, kilka linijek czatu i bezużyteczną kurteczkę (akurat to dotyczy wszystkich ciuchów).
Ale mistrzami marketingu to są na pewno - zapowiedzi, zwiastuny, transmisje na żywo, przeprosiny za opóźnienie, a potem bzdurka typu "inna zbroja dla konia i nowy kolor wąsów". Oczywiście dodali/naprawili jakieś techniczne rzeczy (choćby FSR) ale nie trzeba było robić takiego cyrku.

 

No widać że byli nieprzygotowani na to, że ludzie tak oszaleją na punkcie anime i że to będzie taki strzał w 10. Może to tylko złudna nadzieja, ale teraz wydaje mi się, że już będą przygotowani lepiej. 

Opublikowano

Patch 2,3 prawie nic nie dał starym graczom. Jednak Ci, którzy kupią grę w najbliższych latach, czyli kolejne 30 mln osób, z kolejnymi patchami łącznie dostali mnóstwo udogodnień, mechanik i zawartości.

Opublikowano

W CP jest sporo rzeczy graficznie które mogliby poprawić.

Zacząłbym od LOD i teleportujących się samochodów/samochodów 2D w oddali które po prostu wyglądają tragicznie.

Te błędy w cieniach które są szczególnie widoczne na palmach, tutaj nawet nie trzeba się wysilać i tego szukać, wystarczy odpalić benchmark.

 

No ale jak oni nawet nie potrafią ogarnąć w Wiedzmienie 3 włosów Geralta z którymi zrobił się cyrk po dodaniu RT to co od nich wymagać czegoś więcej w nowszej grze.

Nie wiem czy oni są ślepi czy zlewają to bo zbyt mało osób to raportuje.

 

Opublikowano (edytowane)

Przecież oni już nic nie poprawią, litości. Gra sprzedała się w milionach egzemplarzy i jeszcze się sprzeda. Totalnie nieopłacalnym jest żeby poprawiali babole dla 5 osób z forum w Polsce. Zejdźcie na ziemię... ;) 

 

Dodatkowo przechodzą na UE5, jakiekolwiek rozwijanie własnego silnika już nie ma sensu. I to jest największy problem dla mnie, a nie że się coś tam buguje graficznie.

Edytowane przez galakty
  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
    • Jaki Linuks dla początkujących?Która dystrybucja Linuksa jest najlepsza dla osób początkujących. Czy dla komputera co ma 4 GB pamięci RAM gdyby wybrać Gnome albo KDE to czy wystarczyłoby miejsca w pamięci RAM na uruchomienie przeglądarki internetowej czy lepiej jest wybrać pulpit XFCE albo jeszcze lżejszy. Czy pulpit Cynamon jest lekki czy ciężki. Czy to złe pomysł wybierać lekkie ale mniej znane pulpity jak LXDE. Czy programy w Linuksie są pisane tylko pod konkretną dystrybucję Linuksa czy też pod konkretny pulpit KDE albo Gnome albo XFCE? Ubuntu ma taką polityke że tam muszą być tylko pakiety na darmowej licencji to tam zabraknie kodeków i ma swój rodzaj pakietów to też jest na minus. To że w Google najwięcej stron odnosi się do Ubuntu to nie znaczy że to najlepsza dystrybucja. Rozważam tylko 2 dystrybucje. Linuksa Mint albo Linuksa Debiana i taki pulpit graficzny żeby był jak najlżejszy żeby zostało coś wolnej pamięci RAM ale jednocześnie popularny żeby miał jak najmniej błędów to XFCE wydaje mi się oczywistym wyborem bez względy na to jaką bym wybrał dystrybucję Linuksa. Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana ale Linuks Debian jest dużo czystszym Linuksem od Linuksa Minta i dużo stabilniejszy i ma programy z w wersji ESU z długoterminowym czasem wsparcia na przykład przeglądarka internetowa Firefox. Interesuje mnie taki Linuks żeby był na zasadzie żeby zainstalować i zapomnieć i się z nim nie mordować. Co z tego że Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana jak Linuks Debian ma dużo więcej deweloperów i jest dużo lepiej dopracowany i stabilniejszy i jak coś będzie trudniej zainstalować to można użyć ChataGPT. Sprawdzałem różne Linuksy w wirtualnej maszynie VMWare Worsktation to sporo programów w Linuksie Mincie i tak trzeba ręcznie z konsoli za pomocą ChataGPT zainstalować i Linuks Debian oferuje dodatkowo większą stabilność. Czy da się tak Ustawić Linuksa żeby w czasie uruchamiania systemu nie trzeba było wpisywać hasła i nawet do wchodzenia do panelu sterowania i zarządzania partycjami i żeby systemowa konsola każde polecenia traktowała jako administratora tak jak to jest w Windowsie? Na naukę Linuksa najlepszy jest osobny komputer z przydzielonym całym dyskiem to nie ma takiej obawy że usunie przez pomyłkę Windowsa. Mam zainstalowanego Windowsa 10 22H2 64 bit na dysku talerzowym i tylko 8GB pamięci RAM to jest to do dupy pomysł żeby powolny dysk twardy jeszcze obciążać instalację Linuksa na VMWare Workstation. W takiej własnie konfiguracji Lnuks będzie najbardziej mulił. Czy gdybym zdecydował się na instalacje Linuksa na komputerze z 2003 roku na procesorze 1 rdzeniowym i obsługującym tylko 32 bity to czy lepszym pomysłem jest wybranie ostatniej dystrybucji Linuksa Debiana albo Minta co jeszcze obsługiwała 32 bity czy mniej znanej ale najnowszej co obsługuje 32 bity. Czy na procesorze 1 rdzeniowym muliłby YouTube gdyby na takim komputerze był zainstalowany najlżejszy możliwy graficzny Linuks. Dla Windowsa żeby oglądać bezpośrednio YouTube absolutne minimum to 2 rdzenie i 2 wątki. Czy Linuks nadaje się do codziennego użytku zamiast Windowsa. Czy MacOS jest dużo lepszy od Linuksa i czy Linuks jest tylko dlatego alternatywą dla Windowsa że jest darmowy i nie wymaga specjalnych komputerów i czy gdyby wszyscy ludzie byli bogaci to gdyby zrezygnowali z Windowsa to czy braliby tylko pod uwagę MacaOSa? Czy Linuks jest dla biednych osób i trudny terminal w Linuksie jest za kare że nie chciało się ludziom pracować i zarabiać więcej pieniędzy żeby sobie kupić lepszy komputer do najnowszego Linuksa albo komputer od MacaOSa?
    • Czy dałoby się w laptopie HP 530 8HTF12864HDY-667E1 Mobile Intel Calistoga-GME i945GME wymienić 1-rdzeniowy procesor Intel(R) Celeron(R) M CPU 530 @ 1.73GHz na 2-rdzeniowy procesor Intel Pentium Dual-Core T4200. Znalazłem zapusty laptop PP33L z popękanym i zepsutym monitorem i uszkodzoną płytą główną i 2-rdzeniowym procesorem Intel Pentium Dual-Core T4200 ale mam sprawny laptop HP 530 ale ma tylko 1-rdzeniowy procesor Intel(R) Celeron(R) M CPU 530 @ 1.73GHz i chciałbym ten procesor wymienić na 2-rdzeniowy. Oryginalnie ten laptop miał 1 GB pamięci RAM i wymieniłem RAM na 4 GB. Jaki system operacyjny najlepiej pasowałby do tego laptopa HP 530. Nie wiem jaki model ma płyta głowna z Laptopa PP33L dlatego że nie dało się tego laptopa uruchomić żeby sprawdzić w BIOSie albo w systemie. Spisałem jakieś liczby z płyty głownej tego laptopa CN-OP-132H-48643-8CB-0220-A00 DP/N OP132H BPB8C0020 002219 DA8B70-LanID GX D-VOA 94V-0 2-1 0842 E0EC 909G8222E M47 REV :  D DA0FM7MB8D0 PWB T012G REV : A00 Weźcie pod uwagę że zero to moze być duża litera o i odwrotnie.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...