Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wg mojej wiedzy Redzi wraz z Epic'iem w ramach umowy intensywnie rozwijają UE5 na potrzeby gier RPG z otwartym światem. Liczę, że UE5 zyska na tej współpracy i np. zniknie z gier stuttering.

Edytowane przez tgolik
  • Like 1
Opublikowano
23 minuty temu, tgolik napisał(a):

Wg mojej wiedzy Redzi wraz z Epic'iem w ramach umowy intensywnie rozwijają UE5 na potrzeby gier RPG z otwartym światem. Liczę, że UE5 zyska na tej współpracy i np. zniknie z gier stuttering.

Już widać owoce ich współpracy, nowa technologia UE5 czyli MegaLights, robi ogromne wrażenie i jej demo ewidentnie pokazuje, że jest to idealnie skrojone dla Cyberpunka2.

  • Like 1
  • Upvote 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

w 4k wszystko ultra/niewiarygodne ,  patch tracing z dlss quality i FG mam 30-35 fps w dogtown :D

 

DLSS w rozdzielczości 4K

Tryb Jakość (Quality): 2560 x 1440 pikseli

Edytowane przez voltq
Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

Jak to wyjdzie to będzie już Rtx 8090 to może ogarnie ten silnik :lol2:

Nie bo do tej pory będzie już Unreal Engine 6 i cała zabawa od nowa. Zobacz sobie po jakim czasie w miarę ogarnęli Unreal Engine 4 np. w Jedi Survivor i na jakim sprzęcie a przecież to był silnik pod PS4 11 lat temu :E

 

 

 

Final Fantasy VII Rebirth na UE4 działa i wygląda dobrze dopiero na PS5 PRO 🤭

Edytowane przez azgan
Opublikowano
3 godziny temu, tgolik napisał(a):

W dodatku masz wszystko:

- nowa mapa,

- nowe postacie,

- nowa, spójna historia,

- nowe misje główne, poboczne i zadania od fixerów.

To w zasadzie nowa gra na 20-30 godzin.

I nowa grafika PT zamiast RT

Opublikowano
W dniu 25.11.2024 o 00:17, MrKetiw napisał(a):

Dla mnie to też jest niezrozumiała zmiana... 

A dla mnie rozumiała. Trzymanie swojego silnika ma sporo wad. Trzeba go stale rozwijać + po rekrutacji osoby zanim się w niego wgryzą na dobre to mijają długie tygodnie. Znaleźć kogoś ze znajomością UE5 nie jest za to ciężko i od razu może grzebać w silniku bez większych problemów.

O ile redzi zrobią mądrze swoje nakładki na silnik zamiast rozgrzebać core, będą mogli dość łatwo aktualizować silnik do nowych wersji, jego optymalizacje i nowe funkcje i rozwój będą mieli w dużej części z głowy.

  • Upvote 1
Opublikowano
2 godziny temu, tgolik napisał(a):

Ty @Phoenix. jak zwykle jesteś najmądrzejszy. Mi Phantom Liberty zajęło 50 godzin ale napisałem, że standardowo ukończenie zajmuje 20-30 godzin. Podałem Ci na dowód dane z agregatora howlongtobeat

A Ty dalej swoje....

No i masz 13h główny wątek plus kilka godzin na resztę. 20h to jest z pobocznymi, lizania ścian nie liczę bo tu można i 100h sobie dorobić ;) 

50h to tam trzeba niezle puste przebiegi robić 🤣

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...