Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

1730309282_2f599625808918084d792f9678638

Dodatek Cyberpunk 2077 i Phantom Liberty zapowiedziane na Maca

 

Prawie cztery lata po pierwotnej premierze Cyberpunk 2077 trafia na zupełnie nową platformę: macOS. Opracowana przez CD Projekt RED gra RPG została zaprezentowana dla komputerów Mac podczas zapowiedzi M4 MacBook Pro. Jak widać na zamieszczonym poniżej filmie od Apple w 10 minucie, niewielka sekcja o sprawności sprzętu w grach wrzuca, że Cyberpunk 2077 pojawi się na macOS "na początku przyszłego roku".

 

Jeśli chodzi o to, jakiego rodzaju technologii mogą spodziewać się właściciele układów scalonych Apple w tym wydaniu, CD Projekt RED mówi, że "gracze mogą cieszyć się zaawansowanymi funkcjami, takimi jak path tracing, generowanie klatek i wbudowany dźwięk przestrzenny, aby zapewnić jeszcze bardziej wciągającą rozgrywkę i oszałamiające efekty wizualne".

Cyberpunk 2077: Edycja Ultimate będzie dostępny na Steam, GOG, Epic Games Store i Mac App Store. Dokładna data premiery i więcej szczegółów na temat portu zostaną ogłoszone w 2025 roku.

 

Cyberpunk 2077 oficjalnie trafi na komputery Mac. Apple chce przekonać do swojego sprzętu także graczy

Edytowane przez Tombycz
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Podstawkę mam od dawna tylko nieograną i zastanawiam się czy dokupić dodatek od razu czy zacząć gołą podstawkę. Bo nie wiem czy dodatek coś dodaje do gry czy startuje tam gdzie kończy się podstawka. 

Opublikowano
18 godzin temu, Asag napisał(a):

 Bo nie wiem czy dodatek coś dodaje do gry czy startuje tam gdzie kończy się podstawka. 

Dodatek to tak naprawdę zbiór misji w nowej lokacji, oddzielonej od reszty miasta wjazdem. Tak jakbyś przeniósł się do innej dzielnicy z nową zawartością, nie mającą wpływu na podstawowy wątek, poza możliwością nowego zakończenia i paru telefonów.
Gdy zrobisz jakieś zakończenie to cofanie cię do mementu sprzed misji i bez problemu możesz wtedy zacząć dodatek. 

Opublikowano

Ogralem jakis czas temu, bawilem sie zajebiscie, kiedys zagram jeszcze raz jako full hakier :D

 

Pamietam ze metrem sie przejechalem dopiero po zakonczeniu main questow :P

Opublikowano

Ja ograłem na premierę i teraz powoli wracam żeby przejść wraz z dodatkiem i powiem tak - ilość zmian która została wprowadzona jest OGROMNA. Gra się teraz zupełnie inaczej (czytaj lepiej).

Jeśli w takim stanie gra wyszłaby na premierę, to byłaby na pewno dużo bardziej chwalona. Cóż... miejmy nadzieję, że CDP wyciągnie wnioski i kolejny raz już nie wydadzą niedokończonego produktu.

Opublikowano (edytowane)

Gdyby ktoś szukał zoptymalizowanych ustawień ;) Można jeszcze sobie dym zmniejszyć, jeśli komuś nie robi to różnicy. W końcu to niewiele wpływa na odbiór gry, a na słabych systemach jest to różnica między 30, a 40fps.
image.thumb.png.c7441dfcef6dbabccc85e3f6cc6613b1.png

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano

A to nie jest tak czasem, że dodatek wprowadza zmiany i we wcześniej dostępnej części Night City? Nie jestem pewien bo pierwszy raz przeszedłem tą grę gdzieś rok od premiery a potem na całego zacząłem grać i kończyć poszczególne wersje już po zakupie dodatku.

 

Ciągle coś nowego w tej grze znajduję, nie wiedziałem np. tego że w mieszkaniu Judy jest kompletny kombinezon MaxTacu do zebrania... :woot:

  • Upvote 1
Opublikowano

Wygląda to niesamowicie, chociaż wiadomo, że nie taki zamysł artystycznyh mieli twórcy. Mocno realnie to wszystko wygląda. Gdzieś czytałem, że nadal jest sporo artefaktów w trakcie samej gry. Przy kolejnym przejściu z chęcią spróbuję takich modów. 

  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 5.11.2024 o 00:51, Spychcio napisał(a):

Wygląda to kosmicznie:woot:

Najlepiej wyglądający/zmodowany CP2077

Aż czuć swąd fajczących się komponentów. :E Idealne na zimowe wieczory, można w jaskini na spokojnie otworzyć wszystkie okna.

Opublikowano
W dniu 6.11.2024 o 00:23, tgolik napisał(a):

Po tych zmodowanych filmikach widać, jaki ogrom pracy włożono w stworzenie tej gry. Ilość detali, którą odsłania Path Tracing jest oszałamiająca.

Kolejny raz, wielka wielka szkoda, że więcej nie zobaczymy REDengine. Niesamowity potencjał ma ten silnik. Decyzja podjęta przez redów jest zrozumiała, ale i tak cholernie szkoda. 

  • Like 2
  • Upvote 3
Opublikowano

I to jest spory błąd moim zdaniem. Nie jedno duże studio trzyma się swojego silnika, który po prostu ulepsza. Nie bez powodu. Czasem to jest lekka patola jak ten od beth, ale czasem jest rodzynek jak ten rage rockstara. 

Opublikowano
4 godziny temu, TmK napisał(a):

Kolejny raz, wielka wielka szkoda, że więcej nie zobaczymy REDengine. Niesamowity potencjał ma ten silnik. Decyzja podjęta przez redów jest zrozumiała, ale i tak cholernie szkoda. 

Nie było już komu dłubać przy tym silniku tak pewnie dalej by go rozwijali 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...