Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety trudno szukać znaku równości między dobrą grą, a jej wynikami sprzedażowymi.
Dużo gniotów nieźle się sprzedało. Rozpoznawalność marki. Myślę, że gdyby zrobili jakieś crapiszcze Lary, to i tak zeszłaby na pniu, bo każdy chciałby się przekonać, czy aby na pewno, to crap. ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Wróciłem po przerwie do gry. Jestem w 5 rozdziale. Wg mnie gra b. ładna, ciekawa i z fajnymi mechanikami. Na moim kompie 50 fps z DLAA w 4k. Trochę mało ale wszystko wygląda lepiej niż w DLSS Q. A z FG rozrywa mi obraz.

Edytowane przez tgolik
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Jestem na 12 rozdziale. Chyba najlepsza gra oparta na fabule, w jaką grałem w ostatnich latach. A strzelaniny są rewelacyjne (np. po negocjacjach w 11 rozdziale i z  późniejszym pościgiem - miałem ciary).

Edytowane przez tgolik
  • Confused 1
Opublikowano
2 godziny temu, tgolik napisał(a):

Jestem na 12 rozdziale. Chyba najlepsza gra oparta na fabule, w jaką grałem w ostatnich latach. A strzelaniny są rewelacyjne (np. po negocjacjach w 11 rozdziale i z  późniejszym pościgiem).

W Death Stranding albo Ekspedycję 33 nie grałeś?

Opublikowano (edytowane)

Death Stranding odrzuciło mnie po paru godzinach, więc po "dwójkę" nie sięgnąłem. Z kolei nienawidzę turówek więc Ekspedycję zakończyłem na walce w samouczku w demie.

Natomiast nowa Mafia niesamowicie wciągnęła mnie fabularnie i zauroczyła graficznie.

P.S.

To pierwsza gra, gdzie nie dałem rady w 4k - gram w 1620p z DLAA, bez FG, ustawienia legendarne.

Edytowane przez tgolik
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 26.10.2025 o 17:02, tgolik napisał(a):

Jestem na 12 rozdziale. Chyba najlepsza gra oparta na fabule, w jaką grałem w ostatnich latach. A strzelaniny są rewelacyjne (np. po negocjacjach w 11 rozdziale i z  późniejszym pościgiem - miałem ciary).

Jeden z najlepszych tytułów fabularnie w ostatnim czasie jakie skończyłem. 

  • Thanks 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Przeszedłem Mafie Old Country - fabularnie ciekawie i z chęcią się grało dalej, aby poznać całą grę + zakończenie. Jednakże świat pusty, wydmuszka, strzelaniny, a szczególnie walka na noże <ziew> + widać że grę sklecili na kolanie, szybko, tanim budżetem - aby TT coś zarobiło przed premierą GTA VI.
Na nieszczęście, a może szczęście kilka miesięcy temu, przeszedłem Mafie 1 Remake (nic wcześniej nie grałem, nie znałem fabułę) i tutaj tą część stawiam dwa szczeble wyżej niż Old Country - ale mimo to Old Country obowiązkowe dla fanów Mafii - dla nie fanów mafii? omijać :E 

Opublikowano
10 godzin temu, kanon7 napisał(a):

Old Country - ale mimo to Old Country obowiązkowe dla fanów Mafii - dla nie fanów mafii? omijać :E 

Od lat jestem fanem gier z serii Mafia. Na Old Country pluje.

@tgolik chodź, dasz confused. 

  • Haha 2
  • Sad 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Tak to już jest z samochodami luksusowymi - no nie da się naprawić :    
    • Jak to ktoś w komentarzu podsumował:   "Kupowanie "wypasionego" SUVa w cenie Fabii wymaga poświęceń. Jezdzij tylko w prawo."
    • Pomysł totalnie bez sensu.. zrób lepiej jak wyżej Jacek napisał 
    • Astral LC ma fan stop'a więc w IDLE wentylator na karcie jest wyłączony. Te na chłodnicy z tego co pamiętam załączają się na defie przy starcie ale w ogóle ich nie słychać. Tak jak montowałem pod zlecenie to całkiem przyzwoite wentyle ale dziwię się nie dali do tej karty wentylatorów z serii EXTREM - 30mm grubości, które Asus wrzuca do najnowszej wersji Aio serii Ryujin Extreme - przy grubości radiatora 37mm zdecydowanie lepsze byłoby to rozwiązanie a i wentylatory są kapitalne - śmiem twierdzić że może nawet lepsze niż Phanteks T30. U mnie i tak jest wszystlko pod Fan Control'em i na chłodnicy mam push-pull'a 6x wspomniane T30.  Temperatury tak jak pisze @DżonyBi - kapitalne. W zasadzie karta łapie 50 stopni dopiero przy poborze 500W w gierkach.    @DżonyBi ja najtańszego Astrala LC wyrwałem we wrześniu za jakieś 11300 PLN  Ze dwa chyba kupowałem jeszcze w wakacje w okolicach 12K PLN. Sezon ogórkowy robi swoje heh.
    • Rozpisałem się bardziej w offtopicu, ale może zrobię jakieś podsumowanie... Z rdzenia serii została tylko walka i od biedy lokacje od strony wizualnej, bo w projekcie są już inne... Oczekiwana dobrego Metroid, który jeszcze mógłby ulepszyć, a nie pogorszyć formułę, skoro tyle gier indie wysnuło poprawne wnioski... Ponoć muzyka jeszcze jest dobra. I tą wąską grupę częściowo olano, na rzecz szukania szerszej grupy odbiorców i wciskaniem schematów na zasadzie "to się teraz dobrze sprzedaje. Na dodatek porzucili filozofię "gameplay first", kopiując marne, tanie trendy.  Paniee, czego oni nie dodali. Przeciągnięty tutorial trzymający cię za rączkę i zabijający chęć ponownej gry, bo ciężko go pominąć... NPC mają durne zachowania i dialogi, trochę taki Marvel i jedynie snajper trzyma poziom. Samus jest ich maskotką, a sami robią za element "łagodzenie stresu"... Typowy schemat do zrobienia gry, który tutaj nie pasuje, ponieważ to METROID i cicha, poważna Samus... Zastąpiono połączony świat liniowością; z czego wywodzi się Metroid... Prowadzona jest poprzez zupełnie zbędny, pustynny hub. Dodano kryształy na pustyni, które są konieczne do ukończenia gry i odpowiadają że część kluczowych ulepszeń, gdzie sama przestrzeń jest marna, a przeciwnicy w tej lokacji są tylko nudną niedogodnością, o której nawet nie myśli się. Psychiczne moce po prostu zastępują część zwykłych rzeczy z poprzednich części, na dodatek nie zmieniają w sposób diametralny rozgrywki i rzadko przydają się poza odblokowaniem lokacji lub pojedyncznymi specjalnymi wrogami, których potem nie spotyka się. Niekiedy taka w nich kreatywność, że Batman Arkham robiło to już lata temu, na dodatek lepiej integrując to z rozgrywką. OH, na dodatek po znalezieniu ulepszenie, trzeba zapylać do inżyniera, aby Ci zamontował, np. działo z ogniem przez co nie możesz od razu lecieć do tej lokacji... Gdy postacie były fajne lub nie przeszkadzały to pół biedy... Kolejny element trzymania za rączkę... Jeden z NPC będzie ciągle nadawał wskazówki odnośnie następnego celu, nawet  gdy to robisz. Końcowa lokacja jest widoczna  od dawna i dążysz do jej odblokowania, snując teorie na jej zawartości... A w środku jest parę nudnych wind i boss... Oczywiście musisz zebrać wszystkie kryształy.  Skanowanie zawsze było, ale tutaj przesadzili z ilością, szczególnie że są rozwodnione i niektóre niewarte uwagi. Mniej, ale o ważniejszej treści byłoby dużo lepsze. Ktoś chyba pomyślał - "gracze lubią nasze skanowanie, wiec dajmy tego więcej." Świątynie, które wyglądają dość podobnie do Zeldy są tutaj zbędne, szczególnie że często dają niepotrzebne rzeczy, bo rozgrywka nie wymaga od Ciebie wiele, a same zdobycze są często bez finezji... I jeszcze raz NPCty, które swoją głupkowatością i beznadziejnym zachowaniem przy Samus niszczą atmosferę..., z które słynnie Metroid. Już Metroid: Other M był tutaj lepszy oraz ikonicznie głupi w realizacji. Metroid Prime  4 jest natomiast marną kalką mody w branży, co jest typowe dla krawaciarzy w łańcuchu decyzji... Na dodatek nawet w pozytywnych recenzjach widzę, że skupiano się na aspekcie wizualnym, muzyce, trochę lokacjach i walce, ale nawet tam narzekali na wrogów bez polotu i wtórnych, zapychacze, NPC, pustynie... Tak, S1 częściowo odpowiada za choćby stan pustyni, której w ogóle nie powinno tam być. Najwyraźniej Nintendo chciało mieć otwartą przestrzeń ze znajdźkami i świątyniami, jak w Zeldzie... Jeszcze ponoć muzyka w hubie jest aktywowana Amiibo za 30$.   Doskonale wiem, że gra była anulowana i zmieniła studia, pisałem to bardziej prześmiewczo. Potem to zgłębiłem i na początku robili to ludzie od Star Wars 1313, które było anulowane po kupieniu Lucasfilm przez Disney... Miała to być pierwsza, poważna gra tego studia, potem mieli szanse z Metroid 4, ale Nintedo stwierdziło że jednak nie. Teraz wątpię w gorszą jakość ich projektu..., na pewno byłby ciekawszy. Nintendo nawet ich kupiło pod koniec listopada 2025, więc coś spodobało się w ich twórczości... Chodzi o Bandai Namco Studios Singapore, które składało się z ludzi m.in. LucasArts Singapore. Oby nie kazali im robić jakiegoś live service, bo morale pewnie już mają niskie...
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...