Skocz do zawartości

Monster Hunter Wilds PC/PS5/Xbox Series


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kupiłeś? Ja nie biorę, na pewno nie na premierę, poczekam z grą może z miesiąc, na razie to czeka mnie przesiadka na AM5 :P Więc nie mam kasy na gry :wariat: Jak tylko wszystko przejdzie bezproblemowo to od razu odpalę benchmarka MH Wildsa by sprawdzić różnicę, mam go na dysku, czeka.

Opublikowano (edytowane)

PS5 i Series X:

Tryb wydajności (60 FPS): Średnio 900p, niska jakość obrazu, spadki FPS.

Tryb zbalansowany (40 FPS, 120 Hz): 1224p, spadki FPS.

Tryb rozdzielczości (30 FPS): 1656p, ale nie zawsze stabilne 30 FPS.

VRR pomaga, ale PS5 ma problem z LFC w 120 Hz.

 

hysterical-laughter.gif

 

 

No, ale hej recenzje na 90%. :E 

 

Ciekawe jak na PC, ale przypuszczam, że będzie podobnie jak z DD2. 

 

Edytowane przez Jaycob
  • Like 1
Opublikowano
47 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Ale samemu da się w to dobrze bawić czy jednak „tylko” multi? 
Pograłbym w coś w takich klimatach. 

W World samemu bawiłem się dosyć średniawo. Fabuła niby była, ale to w zasadzie boss run, mocno nastawiony na grind. Historia prowadzi od bossa do bossa, ale żeby wycraftować lepszy sprzęt na kolejnego bossa, poprzedniego bossa trzeba pokonać kilka razy. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, userKAMIL napisał(a):

Ale samemu da się w to dobrze bawić czy jednak „tylko” multi? 
Pograłbym w coś w takich klimatach. 

To jest polowanie na potwory z dobrym trybem kooperacji... Do tego mocno skupia się na tworzeniu lepszego lub dobranego ekwipunku z potworów oraz innych zasobów, często wykorzystując słabości danych przeciwników. Trochę grałem w MH:W, ale już mnie irytowało to zbieractwo oraz jakoś nie lubiłem poruszania się postacią. Gdyby zrobili z tego czystą walkę, gdzie zbieranie rzeczy i tworzenie ekwipunku jest zredukowane do minimum to z chęcią pograłbym w to dłużej. 

Chciałbym po prostu Horizon Zero Dawn, gdzie latasz za potworami, a nie za ekwipunkiem... Co najwyżej ograniczona ilość amunicji oraz zużywanie się ekwipunku, jak w KCD byłoby bardzo na miejscu, aby rozsądnie operować bronią oraz mieć powód by uzupełnić zapasy lub improwizować. 
Ale nie, devi musza sztucznie wydłużać gry, tutaj zbieractwem, a w HZD / HFW nadmierną ekspozycją oraz przereklamowanym wspinaniem z Uncharted, którego nie cierpię.

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 1
Opublikowano
Godzinę temu, userKAMIL napisał(a):

Ale samemu da się w to dobrze bawić czy jednak „tylko” multi? 
Pograłbym w coś w takich klimatach. 

Wszystko zależy od tego jak bardzo jesteś odporny na grindowanie i robienie w kółko tego samego. W grze polujesz na potwory, z ich części robisz lepszy ekwipunek, i repeat. Mnie poprzednia część bardzo szybko znudziła, do tej nawet nie podchodzę.

  • Like 1
Opublikowano
46 minut temu, musichunter1x napisał(a):

To jest polowanie na potwory z dobrym trybem kooperacji... Do tego mocno skupia się na tworzeniu lepszego lub dobranego ekwipunku z potworów oraz innych zasobów, często wykorzystując słabości danych przeciwników. Trochę grałem w MH:W, ale już mnie irytowało to zbieractwo oraz jakoś nie lubiłem poruszania się postacią. Gdyby zrobili z tego czystą walkę, gdzie zbieranie rzeczy i tworzenie ekwipunku jest zredukowane do minimum to z chęcią pograłbym w to dłużej. 

Chciałbym po prostu Horizon Zero Dawn, gdzie latasz za potworami, a nie za ekwipunkiem... Co najwyżej ograniczona ilość amunicji oraz zużywanie się ekwipunku, jak w KCD byłoby bardzo na miejscu, aby rozsądnie operować bronią oraz mieć powód by uzupełnić zapasy lub improwizować. 
Ale nie, devi musza sztucznie wydłużać gry, tutaj zbieractwem, a w HZD / HFW nadmierną ekspozycją oraz przereklamowanym wspinaniem z Uncharted, którego nie cierpię.

Lol core tej serii o ktorym napisales powstal w erze psx/ps2/psp

Opublikowano (edytowane)

@AmphilyonTak wiem... Po prostu chciałbym, żeby było mniej latania za ekwipunkiem i zasobami...
Zdecydowanie wolę gry w stylu Sekiro, gdzie poziom trudności jest "prawie stały", a zmieniają się umiejętności gracza oraz arsenał narzędzi, a nie same statystyki.
Dziwię się, że nikt nie zrobił trybu w Monster Hunter oraz Horizon, gdzie byłby do wyboru ekwipunek o takim samym poziomie i po prostu jesteś rzucony w różne sytuacje. Choć może o czymś nie wiem... 

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...