Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ale to sklep przyjmuje kartę na reklamację, czego nie rozumiecie ? Żaden producent GPU nie przyjmuje RMA od klienta indywidualnego ! Robiło tak tylko EVGA, gdzie kartę wysyłało się bezpośrednio do nich do Niemiec. 

A jeśli chodzi o reklamację gdzie sklep upadł/zwinął się, można wysłać bezpośrednio do producenta, ale nie jest to też takie oczywiste. Było nie raz o tym na labie pisane 

6 minut temu, Radio Tirana napisał(a):

W przypadku ASUSA trzeba. Dla nich klient detaliczny nie jest stroną biznesową. 

Dzisiaj w przypadku chyba wszystkich producentów. Jak pisałem wyżej, tylko EVGA omijali sklep ;) 

Edytowane przez maras2574
Opublikowano
17 minut temu, maras2574 napisał(a):

Ale to sklep przyjmuje kartę na reklamację, czego nie rozumiecie ? Żaden producent GPU nie przyjmuje RMA od klienta indywidualnego !

I to jest oczywiste.
Zapinasz w przesyłkę mail od Inno, że dopuszczają wymianę pasty - i utrącasz sklepowi argumenty "nie przyjmiemy".

 

34 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Pitolą głupoty, za gwarancje jest odpowiedzialny producent i nie ma wcale żadnego obowiązku kontaktować się z nimi poprzez sklep.
Można tak zrobić, ale wcale nie trzeba. Najważniejsze, aby mieć dowód zakupu urządzenia ktory jest podstawą gwarancji.

Żaden sklep nie będzie w stanie sprawdzić karty serwisowo skoro i tak musi to zrobić autoryzowany serwis np. Asusa wiec karta i tak jest wysyłana.

Bo co w przypadku gdy sklep, w którym kupiliśmy urządzenie zwiną się z rynku ?

 

Wyjątkiem może tutaj być sklep, który jest jednocześnie autoryzowanym serwisem producenta.

Trzeba by jakiś precedens zbadać. Sprawdzić, jak to się robi na świecie.
U nas od lat jest przyjęte, że sprzęt odsyła się do sklepu. To sklep jest gwarantem, a jak realizuje gwarancje - nic do tego kientowi.
Czy robią sami, czy mają wróżki - nie interesuje nas to, jako usera.
Karta ma wrócić sprawna. To, że sklepy - wiadomo - odsyłają do serwisu producenta - tak jest najczęściej, ale wcale tek być nie musi.
Producent w 9 na 10 przypadków odbije piłkę, bo on nie jest od detalu.
Słynne był tu już afery z niefortunnym padem GPU & padem sklepu jednocześnie i był zong. 

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
19 minut temu, maras2574 napisał(a):

Dzisiaj w przypadku chyba wszystkich producentów.

Karty PNY też można słać bezpośrednio do ich serwisu we Francji, ale z zastrzeżeniem, że minęło więcej jak 12 miesięcy od zakupu. 

 

W ciągu pierwszego roku formalności z tytułu gwarancji załatwia dystrybutor/sprzedawca. 

Opublikowano
21 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Zapinasz w przesyłkę mail od Inno, że dopuszczają wymianę pasty - i utrącasz sklepowi argumenty "nie przyjmiemy".

Jasna sprawa ale.... Oczywiście napisałem również do sklepu jak oni to widzą, minął tydzień i jeszcze nie odpisali 

 

Przechwytywa1nie.JPG

  • Like 3
Opublikowano

X-kom to w ogóle jakieś dziwne praktyki zaczął stosować, teraz w przypadku od sprzedaży np, karty musisz zrobić umowę kupna, sprzedaży jak za auto, toż to jest jakieś kino, żaden inny sklep nie stosuje takich dziwnych metod np, (zadzwoniłem też w tym czasie do proline to nawet paragonu nie potrzebują tylko wystarczy numer seryjny produktu i tak powinno być we wszystkich sklepach)... 

 

Opublikowano
2 godziny temu, Radio Tirana napisał(a):

W przypadku ASUSA trzeba. Dla nich klient detaliczny nie jest stroną biznesową. 

 

W przypadku roszczenia na formularzu gwarancyjnym widnieją dane sklepu, a nie Adama Kowalskiego. 

Ale to tylko gpu? Bo fona sam wysyłałem poprzez ich stronę.

Opublikowano
10 minut temu, Sebastiansbk napisał(a):

X-kom to w ogóle jakieś dziwne praktyki zaczął stosować, teraz w przypadku od sprzedaży np, karty musisz zrobić umowę kupna, sprzedaży jak za auto, toż to jest jakieś kino, żaden inny sklep nie stosuje takich dziwnych metod np, (zadzwoniłem też w tym czasie do proline to nawet paragonu nie potrzebują tylko wystarczy numer seryjny produktu i tak powinno być we wszystkich sklepach)... 

 

Wystarczy sama cesja.

To zupełnie oczywisty i niezbędny manewr, gdy dochodzi do zwrotu kasy, gdy sprzętu nie da się naprawić. 

Opublikowano

Kiedyś na stronie cabel mod jak jeszcze sprzedawali adaptery była taka fajna ściągawka, który producent jaka wtyczkę ma w grafice, może ktoś zarzuci taka ściągawke z jakiegoś innego źródła? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Tylko nie Pipek bo wszędzie siebie na pierwszym miejscu wpisze   
    • To nie jest porada inwestycyjna, tylko prywatna opinia   Krotko terminowo lokaty - ale to maly zysk, przy niskiej inflacji jedynie uchronisz gotowke przed strata mocy nabywczej. Przy obecnej inflacji, tylko zminimalizujesz starty.   Zloto - bardzo dlugoterminowo moze dac zarobic jak wbijesz sie w lokalny dolek (dolar obecnie troche powyzej 4zl, takze o to ciezej), w ostatnie 4 lata, to jakos dalo 50%.   Gielda i krypto to jazda bez trzymanki dla ludzi o stalowych nerwach i ryzyko ogromne - nie jednemu znajomemu urwalo raczki na ostatniej bance. Takze nie polecam jak nie masz o tym zielonego pojecia.
    • Witajcie/cześć/siema    Pierwszy temat na nowym forum   Mamy z żoną ( ) trochę wolnych środków z 40-50k   Warto założyć jakąś lokatę aby coś zarobić lub coś innego?   Nie miałem nigdy do czynienia z takimi tematami ale poczytałem o tych lokatach i widziałem kalkulator do obliczania zysków z lokaty z uwzględnieniem podatku       
    • Dzień Dobry! Córka dosłownie tydzień pograła i to nie jakoś wybitnie znacząco godzinowo na pc który był składany na początku grudnia, jegomość który to składał będzie dostępny ale dopiero po nowym roku a że mamy okresie świąteczny-noworoczny nigdzie nie potrafię znaleźć na szybko jakiegoś informatyka, więc pytam się was oco może tu chodzić a mianowice: Podczas grania w Fifę mówiła że wyskoczyło jej jakieś okienko o antywirusie zamkneła okienko komputer się zawiesił wyłączyła go na obudowie i od tamtej pory po ponownym załączeniu pc komp startuje a na monitorze no signal, więc wymieniałem kable display port nic , później przełączyłem na hdmi nic podłączyłem do tv na hdmi też nic 😑, kompletnie niewiem co się mogło stać. Poniżej zdjęcia(specyfikacja )i filmik (link do YT )z uruchomieniem pc, żadnych dźwięków czy też mrugająccyh diod na płycie głównej nie widzę... córka jeszcze mówiła że dziwne że klawiatura nieswieci się podczas odpalania pc... Zauważyłem że górna krawędź kabla HDMI czy też display port wadzi o kawałek blachy z obudowy, tylko że słychać charakterystyczny klik no i pc jednak działał przez te kilka ostatnich dni.  https://youtu.be/uMtl9KfU9mg?feature=shared
    • Od ostatniego wpisu skończyłem Yellowstone S5B (generalnie rozczarowujące doświadczenie - szczególnie pierwsze 4 odcinki). Obejrzałem również do końca "Ukryty poziom" (odcinki 9-15) i całkiem to znośne chociaż po oglądnięciu całości muszę stwierdzić, że z grami nie jestem już na bieżąco. Jestem również po 2 odcinkach Dune Prophecy (może do świąt obejrzę całość).
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...