Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
23 minuty temu, Gothic napisał(a):

Gordon po wydarzeniach z EP2 nie trafi do tej lokacji ze śniegiem gdzie jest ten statek, a wyląduje ponownie na Xen, ewentualnie będzie jakiś początkowy prolog na ziemi który doprowadzi go ponownie na Xen przez jakiś portal lub coś w tym stylu, tak to widzę.

Zmienili zakończenie z EP2 w HL:Alyx, a we strzępkach kodu są pozostałości odnoszące się do XEN. Możliwe że będzie śnieg ze statkiem i XEN, bo może do tego służy statek ;) 
Jedna z wcześniejszych wersji HL3, a raczej koncepty zawierały drzwi robiące za portale, niczym te używane przez Gmana, gdzie skakalibyśmy do różnych miejsc i momentów historii, nawet do momentu, gdy Gordon wpychał kryształ w Black Mesa, ale to już nie aktualne.
Zdecydowali się na zmianę zakończenia, aby otworzyć inne możliwości fabularne. Poprzednia wersja HL:Alyx miała być zupełnie inną historię, z podobnymi misjami i otoczeniem. To było sfinalizowane w naprawdę krótkim czasie i ciekawe co osiągną w bardziej spójnym projekcie, na dopracowanych narzędziach. 

Opublikowano (edytowane)

Możliwe że rzucą to w piątek, tak jak z HL1. Człowiek, który w tym siedzi i był na jakimś wspólnym streamie ponoć wspomniał by spodziewać się czegoś w ciągu kilku godzin, ale nie dosłyszałem gdzie :E 

Edit. Za 2-3 minuty może coś się pojawić, bo obstawiana jest 14:00 ichniejszego czasu.

 

EDIT.2 AHHH. Valve raczej używa czasu  Bellevue, więc jeszcze ~3 godziny, ponieważ jest 11:00, a wpisałem "USA time", co pokazało mi obecnie 14:00...

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)

Trochę słabo ale byłoby to zbyt piękne aby Valve wydało praktycznie Remake gdyby przenieśli wszystko na Source 2 ale może kiedyś lub na 30 rocznicę o ile taka będzie.

Edytowane przez Gothic
Opublikowano (edytowane)

2 godzinny dokument jest do tego, więc nie tak słabo ;) 
Ale to już gdy słońce wstanie.

 

W dniu 14.11.2024 o 06:17, Joloxx9 napisał(a):

 Dlatego jestem ciekawy co Gaben kiedyś powie.

Myślę że chcesz usłyszeć końcówkę dokumentu, gdy mówią o epizodach w tym ep3 ;)

Włączyłem sobie na wieczór tylko ten fragment i właśnie zobaczyłem Gabena.

 

Już nie da się powiedzieć bardziej dosadnie, ale między wierszami, że pracują nad kolejnym dużym HL z zamiarem wydania go.

Screenshot_20241116-003829.thumb.png.169116bbd6bd21cc5d7aa4473f2b6461.png

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)

Gabe raczej zawsze jest ostrożny w tym co mówi i waży słowa, a tutaj pod koniec mówi, że nowy Half-Life będzie tym czego jeszcze nie było w grach także raczej to nie są jego wyobrażenia tylko coś co już widział na własne oczy i czego jest pewny, tak to rozumiem.

 

Nie jestem jakiś fanatykiem śledzenia informacji ale zainteresowałem się tym od kilku tygodni i z tych przecieków które właśnie śledzą ci fanatycy to można wywnioskować, że nowy Half-Life jest w pełnej produkcji i już nic tego nie zatrzyma, zapewne po prostu po Half-Life Alyx mają tak dobrą i zgraną ekipę które jest w stanie zrobić tego nowego Half-Life.

Edytowane przez Gothic
Opublikowano

No to się faktycznie wysilili, wydali patcha do 20 letniej gry, rychło w czas, brawa dla Gabena :lol2:, to już Blizzard włożył więcej pracy w swoje bieda remastery.

Opublikowano (edytowane)

hah no się pograłem eset blokuje ten konkretny plik  vphysics.dll  trzeba czekać jak go podpisą.

 

Dobra udało się musiałem przenieś ten plik do głównego folderu i z stamtąd dać regułe.

Edytowane przez brainq
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, GTM napisał(a):

No to się faktycznie wysilili, wydali patcha do 20 letniej gry, rychło w czas, brawa dla Gabena :lol2:, to już Blizzard włożył więcej pracy w swoje bieda remastery.

Nikt nie oczekiwał remasteru, ponieważ Valve nie lubi robić tego samego ;) Aktualizować do nowszych wersji  to oni mogą gry online. Poza tym od tego jest RTX Remix, więc po co dublować?
Valve również nie obchodziło rocznic i nie lubiło patrzeć na to co już było, więc ostatnie lata są wyjątkowe. Jakby to miał być remaster, jak w WC3 to dziękuję bardzo. 

Za to mamy steam workshop zintegrowany z grą i mody ponoć nie są zepsute. Przeniesienie na source 2 uwaliłoby mody, które nawet do dziś pojawiają się.

Edytowane przez musichunter1x
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Nah, raczej nie zrobiliby z tego przemodelowania całej okolicy do jakości HL:Alyx, więc byłoby to możliwie blisko pierwowzoru. Strata czasu i energii, którą lepiej wykorzystać na nowy projekt.
Dlatego Valve nie lubi dłubać w starych rzeczach, bo lepiej zrobić nowe.  Przynajmniej dzięki temu mamy zachowane oryginalne doświadczenie, choć mogliby po prostu zrobić przełącznik, jak w SC 1 remaster.

Jeśli ktoś dalej myśli, że Valve nic nie robiło.... Oni przewalili tonę projektów różnych gier, a same próby związane z kontynuacją ep2 to 6 projektów, z czego Alyx był ostatnim. DOTA jest w dużej mierze grą z recyklingu projektu podobnego do RPG fantasy. Alien Swarm był recykliniem nieudanych mechanik roju dla kolejnego L4D... Mnóstwo projektów upadło, ponieważ silnik nie mógł tego dźwignąć, a skoro już jest na ostatniej prostej to "HL3" będzie tylko początkiem całego potoku gier, który nadejdzie po tym. Baaa, pisarz od Portala ma już pomysł na trzecią część i jest bardzo podekscytowany nim, więc będzie pchał Valve w tym kierunku ;) 

40 minut temu, Crew 900 napisał(a):

Jakim programem mogę eksplorować pliki vpk ? Bo mam GCSScape ale on mi tylko otwiera vpk które mają dir w nazwie a w nim nie mam plików których potrzebuję. 

Więcej szczęścia znajdziesz na forum / grupie steam lub reddit. Również stworzyłem temat typowo pod rocznicę HL2 to może tam ktoś się znajdzie.
Wolałbym nie zagracać tematu o przyszłości, przeszłością, dlatego go założyłem.  

 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Crew 900 napisał(a):

Materiały o kontynuacji i to, że Gaben uznaje to za swoją osobistą porażkę i nic z tym nie zrobili przez wiele lat nie zamyka czasem tematu o kontynuacji serii Half-life?

Nie wiem jaki serwis lub youtuber ujął te ostatnie 20 minut filmu w tak beznadziejny sposób, ale nie.... Jest wręcz odwrotnie. W skrócie i po polsku...

Błędem było uznanie, że przerwa na czas L4D była zbyt długa, aby dokończyć"ep3" na starym silniku, ale nie jest to jednoznaczne, ponieważ dzięki temu powstały inne projekty, więc to jest coś za coś, ujęte w filmie.
Half Life:Alyx pokazało im, że warto wypchnąć projekty na świat, nawet jeśli nie są dopieszczone i idealne, przepracowane na wskroś... HL:A był sklejony na szybko, jeszcze kilka miesięcy przed premierą gracz miał nie chodzić poza użyciem kontrolera! Nawet fabułą została całkowicie zmieniona, z użyciem tego co było od strony technicznej, lokacji i misji, a było to chyba rok przed premierą.
ALE.... Gaben nie uznaje tego za taki znowu błąd, ponieważ nie chce poddawać się presji zrobienia gry, tylko po to aby popchnąć fabułę do przodu. 
Mówi, że Half Life reprezentuje narzędzie i obietnice dane konsumentom, które kapitalizują na innowacji oraz sposobności do stworzenia growych doświadczeń, które nie były zastosowane wcześniej. Myśli, że nie brakuje w tych sposobności w przyszłości tej branży. 
Jego osobistą porażką jest bycie w kropce, ponieważ nie mógł wymyśleć dlaczego EP3 w tamtej postaci pcha coś do przodu (w sensie innowacji).

To już moje słowa i parafraza ich człowieka z Final Hours HL:Alyx - Cały silnik source2 jest ciągle rozwijany właśnie przez HL3, ponieważ narzędzia nie były dostatecznie dobre do realizacji założeń.

Jeszcze dodam, że nie zawsze musi być coś nowego, wystarczy dopracowanie lub dostatecznie dobre wykończenie i sposób połączenia elementów, ja to było w HL:Alyx, choć w sumie to też było świeże.

 

Jeśli ktoś nie może obejrzeć 2-godzinnej całości to tu jest jakiś zbiór scen w 24 minuty. Przynajmniej będzie dużo obrazków, często nieznanych do czas opublikowania filmu ;) 

 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano

Już samo to, że dla niego ważniejsze było zrobienie L4D niż dokończenie 3 epizodu wiele mówi o jego podejściu do tej serii, olewka i tyle. Jemu się po prostu w pewnym momencie przestało opłacać robienie dużych gier AAA, bo zobaczył gdzie są prawdziwe pieniądze, nikt mi nie wmówi, że 20 lat robili silnik po to żeby HL3 był wystarczająco dobry, to nie silnik sprawia że gra jest dobra czy zła.

 

Opublikowano (edytowane)

@GTMOd co najmniej 4 lat, gdy wydano Final Hours Half Life:Alyx wiadomo, że takie podejście to nieprawda... Ba w przytaczanych materiałach zaraz nad tobą oraz ich skrócie, jasno wynika jakie jest jego podejście i dlaczego nie zrobiono ep3...

To nie było kwestia ważności... L4D był na końcówce tworzenia i zespół potrzebował wsparcia, aby dopchnąć projekt do końca, gdy ep3 był jeszcze w powijakach. Wiecznie szukano czegoś więcej dla ep3, a patrząc na to jak pracowano nad HL2 oraz jak przycięto skalę projektu ze względu na brak finansów oraz technologii to nie dziwię się, że ep3 miał za duże ambicje, przy braku problemu ze środkami i pokusą zrobienia nowego silnika...

 

Już w 2013r HL3 był robiony na Source2 przez jakiś czas, ale silnik nie domagał... Gdy chce się porzucić robienie gier AAA to robi się 6 iteracji projektu oraz porzuca masę innych tytułów, czekając na rozwój silnika?

 

Silnik sprawia, czy można zastosować dane mechaniki fizyki na szeroką skalę, umieścić setki przeciwników (Alien Swarm powstał z porzuconych, niedorobionych mechanik i ma problemy z działaniem natywnie na steam deck, przez dziwną wersję silnika) lub pozbycie się ekranów wczytywania...

Część ludzi właśnie chciało dokończyć projekty na Unreal Engine, Unity lub innym silniku... Ba, demo VR na wzór HL:A było w Unity.

 

Z resztą co ja będę się pocił, wszystko do zmiany zdania jest w Final Hours HL:A i obecnym dokumenie na 20 lecie HL2... Kto chce obejrzy lub znajdzie skrót... Tu jest jeden sprzed 4 lat, a VNN akurat jest dobry przy podsumowaniach, gdy nie musi spekulować:

 

A tutaj jest oryginalna całość, na youtube są nagrania z tego. Jest to zrobione w Unity.

https://store.steampowered.com/app/1361700/HalfLife_Alyx__Final_Hours/
Bardzo ładnie łączy się to z 2 godzinnym filmem na rocznice HL2...

Edytowane przez musichunter1x
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Kojima nie wstawia losowo zdjęć, więc samo to że wstawił te z siedziby Valve zrobione w 2016r jest już podejrzane.
Nie ma co liczyć na bogatą współpracę, ale nie zdziwiłbym się, gdyby chcieliby pokazać mu efekty pracy nad Source2.
Pewnie w podobnym celu był tam w 2016r, gdy szukał silnika do swoich gier, po założeniu studia w grudniu 2015r.


Ah, trzeba zwrócić pociąg. On często wstawia stare zdjęcia, które umieściła jakaś Lisa... A właśnie te zostało tam umieszczone, ale pomarzyć można :E 

Z wykopalisk kodu coś tam doszło, ale nic ogromnego... Po prostu jeszcze więcej wskazuje na to że mechaniki świata będą niczym w takiej rozbudowanej Zeldzie Tears of the Kingdom, gdzie fizyka będzie rządzić rozgrywką.
Możliwe, że będzie opcjonalny tryb VR, jako demo ich konwersji gier 2D do 3D, ponieważ prawdopodobnie pracują nad technologia konwersji obrazu 2D do 3D, niczym sztuczki Nvidia dla telewizorów 3D. Również oparcie całego zachowania gry na fizyce będzie dobre dla VR... W końcu dlatego nawet HL2 dobrze spisuje się w modzie dla gogli... Eh, niech zaczną go licencjonować jak najszybciej! 


OH, jeszcze jedna edycja!
"...
w 2016 roku to właśnie Valve zwróciło się do Hideo Kojimy z propozycją współpracy. Twórcy platformy Steam próbowali nakłonić Japończyka do opracowania nowej gry dla PC, jednak Sony przebiło ofertę i Kojima Productions rozpoczęło opracowanie Death Stranding na PS4."
Wiadomo to z rozmów między pracownikiem Valve a VNN, które wyciekły wraz z innymi danymi i zostało to niby potwierdzone. Ciekawe co się tam dzieje...

image.thumb.png.1868bdc84b101682903709c276534520.png

Edytowane przez musichunter1x

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...