Sheenek 330 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września Jest ta duszyczka do przygarniecia ktora poprawia melee, wtedy niby strzal w kolano, depniecie i dwie garsci likwiduja popapranca. Ale jak mowisz, dalej lipa, a w DS tak fajnie sie miazdzylo delikwentow.
Jaycob 1 934 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 5 minut temu, @MUZ napisał(a): Czyściłeś każdą arenę czy unikałeś walki gdzie się dało? Gdzie tylko się dało, unikałem walki - na przykład w tej pierwszej piwnicy w bloku ze szkolną szafką, a też na tej "piaskowej arenie" w Hucie, bodajże sektor B. Pobiegłem wzdłuż torów, po drabince czmychnąłem, bo po prostu nie chciało mi się walczyć. To w końcu miał być survival horror, także się dostosowałem. 8 minut temu, Sheenek napisał(a): Jest ta duszyczka do przygarniecia ktora poprawia melee, wtedy niby strzal w kolano, depniecie i dwie garsci likwiduja popapranca. Ale jak mowisz, dalej lipa, a w DS tak fajnie sie miazdzylo delikwentow. Tylko po co? Klasyczny strzał w łeb jest dużo skuteczniejszy.
@MUZ 109 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września No to masz odpowiedź dlaczego: 'od kilku godzin gry biegałem z apteczkami, pożogami i ammo po brzegi. Survival i napięcie kompletnie się wypłaszczyły'
Jaycob 1 934 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września (edytowane) No właśnie, dokładnie o to mi chodzi - opuszczałem niektóre walki, gdzie się dało, bo w końcu to nie arena shooter, gdzie trzeba by walczyć z każdym. To też część pomysłu gry - decydujesz, gdzie ryzykujesz, a gdzie omijasz starcia (jeśli masz taką możliwość). Tyle że nawet w tym podejściu zasoby robią się tak łatwo dostępne, że survival i napięcie i tak trochę spadają. Edit:I ja nie strzałem do beczek, tylko rozwalałem je wręcz, więc sporo ammo też na tym oszczędziłem. Edytowane 22 Września przez Jaycob
Frog67 389 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 26 minut temu, Jaycob napisał(a): Gdzie tylko się dało, unikałem walki - na przykład w tej pierwszej piwnicy w bloku ze szkolną szafką, a też na tej "piaskowej arenie" w Hucie, bodajże sektor B. Pobiegłem wzdłuż torów, po drabince czmychnąłem, bo po prostu nie chciało mi się walczyć. To w końcu miał być survival horror, także się dostosowałem. A widzisz i tu się różnimy bo ja nie unikałem walki w zasadzie ominąłem tylko 1 miejsce w całym Cronosie a tak to wszystko czyściłem a i tak na pewnym etapie nie brakowało mi amunicji, ale też nie narzekałem że nie wiadomo jak się przelewa. Tym samym twoje argumenty są nieco błędne bo nie każdy zagra tak jak ty, a ty zmierzyłeś gre według swojego stylu więc unikania walki gdzie się da, jakby cala gra była tak zaprojektowana to na Blooberów wylało by się wiadro pomyj bo gra zaprojektowana tylko pod pewien określony styl.
Jaycob 1 934 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września Spoko, każdy gra po swojemu. Ja po prostu omijałem niektóre walki tam, gdzie się dało, rozwalałem beczki wręcz, żeby oszczędzić ammo i tak wylądowałem z zasobami po brzegi - stąd dla mnie survival trochę siadł. Nie widzę też sensu rozwalaniu każdej hordy w grze o przetrwaniu.
ODIN85 3 501 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września (edytowane) Ale Ty się uczyłeś na naszych błędach premierowych Edytowane 22 Września przez ODIN85 2
Frog67 389 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 5 minut temu, Jaycob napisał(a): Spoko, każdy gra po swojemu. Ja po prostu omijałem niektóre walki tam, gdzie się dało, rozwalałem beczki wręcz, żeby oszczędzić ammo i tak wylądowałem z zasobami po brzegi - stąd dla mnie survival trochę siadł. Nie widzę też sensu rozwalaniu każdej hordy w grze o przetrwaniu. Rozwalałem bo nie wiedziałem czy powiedzmy będzie jakiś backtracking i czy nie będe musial tutaj wracać, więc wole mieć wyczyszczone.
Jaycob 1 934 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września Często sam sobie robiłem backtracking do miejsca zapisu, z powodu małego ekwipunku. Szedłem gdzieś, a tu drzwi, które trzeba przeciąć nożycami, których oczywiście nie miałem przy sobie - więc wracałem. Albo znalazłem dodatkowy rdzeń, a znów brakowało miejsca nawet na szybki crafting. Ulepszyłem ekwipunek do 10 miejsc, a i tak ciągle było za mało.
Necronom 431 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września Godzinę temu, Jaycob napisał(a): No jasne, rozumiem ten zamysł z melee, tylko wiesz… nawet jako ta ostatnia deska ratunku to wypada słabo. W DS też nie była to główna opcja, ale jednak czuć było jakiś impakt czy ogłuszenie Tutaj zero reakcji przeciwnika. Chyba zapomniałeś jak to wyglądało w DS. Walka wręcz nie miała praktycznie żadnego sensu tam. Zabicie nawet jednego przeciwnika było daremne. Można tłuc przeciwnika a ten nic sobie nie robi z tego. Tyle, że mogła pomagać staza. Wtedy miało to jako taki sens, jak przeciwnik był unieruchomiony.
aureumchaos 440 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września No i skonczone... Daje naciagane 7/10... Gra to taki niedołężny Dead Space... Do tego lekki vibe Stuttering Protocol, Soma i... Observer (znakomita gra), zwłaszcza te zaklócenia widzenia i wystroj PRL... Odejmuje za brak sterowania latarka bo gra jest kompletnie nie straszna, taki PEGI 13. Odejmuje bo gra stala sie przewidywalna do bolu... Gasnie latarka aaa jestem w bazie, ooo beczki do odnowienia czyli bedzie boss lub duzo wiary lecialo.. Bossy powtarzalne... Ale klimat ciezki fajny, atmosfera dobra. Szczegoly w kazdym poomieszczeniu wypas, przyłożyli sie. Sama fabula calkiem ok, lubie SF, podroze w czasie itp... Optymalizacja sztos ale bez RT.. I tak prawie roznicy nie ma jak wlaczone za to zabija 50% fps... Troche tak jka w Stuttering Protocol. Można spokojnie czekac teraz na Silent Hil F
Slayer 253 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września No to chyba po robocie... trafił mi się bug i nie mogę progresować dalej, nawet jak wczytuje wcześniejsze savy. Lokacja cmentarz, bramy się zamykają i cały czas jest "konflikt" mimo, że wybiłem wszystkich. 1
Frog67 389 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 30 minut temu, Slayer napisał(a): No to chyba po robocie... trafił mi się bug i nie mogę progresować dalej, nawet jak wczytuje wcześniejsze savy. Lokacja cmentarz, bramy się zamykają i cały czas jest "konflikt" mimo, że wybiłem wszystkich. Wziąłeś klucz do bramy na cmentarzu? z save roomu, może przeoczyłeś i błądzisz, na jakim etapie ugrzęzłeś?
Sheenek 330 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 57 minut temu, Slayer napisał(a): No to chyba po robocie... trafił mi się bug i nie mogę progresować dalej, nawet jak wczytuje wcześniejsze savy. Lokacja cmentarz, bramy się zamykają i cały czas jest "konflikt" mimo, że wybiłem wszystkich. Tez to mialem, wgraj save jak wchodzisz do klasztoru, nie eksploruj za wiele tylko pierwsza rzecz po znalezieni klucza na cmentarz idz tam i zalatw sprawe. 1
@MUZ 109 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września (edytowane) Ja miałem buga przy ostatnim bossie - nie mogłem się ruszać. Napisałbym więcej, ale nie chcę spoilować. Wczytanie sejwa pomogło. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Skończyłem i ja - zajęło mi jakieś 19h. Troszkę wdarła się powtarzalność pod koniec, ale ogólnie to gra ani razu mnie nie znudziła. Fajna przygoda, zaskoczenie roku dla mnie, bo nie spodziewałem się tak dużej i rozbudowanej gry. Mogli zaimplementować blok na sytuacje gdy ktoś podbiega i atakuje nas wyskokiem oraz na ochronę przed wrogami plującymi toksyną, bo uciekanie z drogi ciosu i otrzymywanie obrażeń w plecy średnio mi się podobały : ) 8.5/10 Edytowane 23 Września przez @MUZ 1
Szambo 641 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Gram w to trochę, ale serio strasznie kieprawo to u mnie chodzi. Co prawda RTX 4060TI 8GB, ale nawet ustawienia średnia tną dość mocno. Rozumiem, że to przez to, że mam tylko 8GB VRAM? Chociaż testy na necie pokazują, że spokojnie to powinno w takich ustawieniach chodzić.
@MUZ 109 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września (edytowane) Zobacz czy przypadkowo nie masz rt włączonego Naszła mnie teraz taka myśl, trochę z dupy, więc sorry, ale taki Bloober wydał 2 gry w ciągu dwóch lat, a taki wielki Naughty Dog wydał zero, nada null. Wiem, że robili Fakcje 2, które Sony skasowało ostatecznie oraz Druckmann bawił się w filmowca, ale come on..co za upadek. Propsy dla Bloobera za ich dwie ostatnie gry. Edytowane 23 Września przez @MUZ
Szambo 641 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września 8 minut temu, @MUZ napisał(a): Zobacz czy przypadkowo nie masz rt włączonego Mam wyłączone w tych opcjach ogólnych, chyba, że jest to jeszcze gdzieś ukryte w opcjach szczegółowych pod jakimś ustawieniem?
@MUZ 109 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września (edytowane) 22 minuty temu, Szambo napisał(a): Mam wyłączone w tych opcjach ogólnych, chyba, że jest to jeszcze gdzieś ukryte w opcjach szczegółowych pod jakimś ustawieniem? nie, tylko tam wyłącz antaliasing, włącz dlss - ale pewnie już to zrobiłeś : ) Edytowane 23 Września przez @MUZ
Szambo 641 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września z DLSS mam wrażenie tnie mocniej. To sugeruje, że za mało VRAM.
Necronom 431 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września Niestety 8gb to za mało. Wrzucałem film ze dwie strony temu. 8gb nawet na najniższych ustawieniach sprawia problem. Jakieś modyfikacje podawali, żeby polepszyć. Ja mam 10 gb to oprócz okazjonalnego stutteru nie ma problemów.
MrKetiw 128 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września Akcja na targu świątecznym to jakaś sroga draka
Slayer 253 Opublikowano 25 Września Opublikowano 25 Września W dniu 23.09.2025 o 01:05, Sheenek napisał(a): Tez to mialem, wgraj save jak wchodzisz do klasztoru, nie eksploruj za wiele tylko pierwsza rzecz po znalezieni klucza na cmentarz idz tam i zalatw sprawe. Dzięki, podziałało Ok, skończyłem grę. No cóż, średniak. Obok Dead Space czy SH2 to nawet to nie stało. Jest to po prostu przeciętna gra jak dla mnie. Jedyny spory plus to za lokację ze szpitalem. Lokacja ta zrobiła na mnie spore wrażenie i uważam, że cała reszta nawet jej do pięt nie dorasta. W sumie jest to jedna z tych lokacji, które naprawdę zapadają w pamięć no ale reszta jest imo średnia. Gierka spoko, no ale tyle w tym temacie, raczej nie powtórzę tego doświadczenia. 2
Jaycob 1 934 Opublikowano 25 Września Opublikowano 25 Września Szpital w horrorach to już taki klasyk, że jak go nie ma, to aż czegoś brakuje. 1
Crew 900 1 000 Opublikowano 25 Września Opublikowano 25 Września F.E.A.R. Extraction Point to nic nie pobije. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się