Skocz do zawartości

The Last of Us Part II Remastered - PS5, PC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dina z serialu lepsza, ale ona w prawdziwym życiu nie jest hetero. Jej ostatni związek to jest /był chłopak, który identyfikuje się jako dziewczyna, więc wątpię, że biali hetero chłopcy z tego forum jak my mieliby szanse :lol2:

 

Jeśli chodzi o casting do roli Ellie w Part 2/Sezon 2 to internet jest dość zgodny do tego kto powinnien był dostać tę rolę - Cailee Spaeny:

 

image.thumb.png.48fbb6bbbf347393a375860f2fe3b6c7.png

Edytowane przez @MUZ
Opublikowano

Prawda jest taka, że TLOU2, to jedna z nielicznych gier o niemal idealnej i akceptowalnej dla mnie palecie kolorów z automatu.
Serio IMO nie są potrzebne żadne ReShade i cuda (które zwyle zapinam na 90% gier).
Gra wygląda niemal w punkt idealnie "jak lubię" ze swoimi burościami, wyważonym światłem, itd.

Opublikowano
3 godziny temu, JeRRyF3D napisał(a):

WOW! Jednak RT! Czad. 
Szkoda, że dobę po przejściu gry ;)

Jedyne w czym widzę istotną poprawę to GI dla trawy, ale ja to już dziadek już jestem.

Opublikowano
7 godzin temu, Kadajo napisał(a):

i jeszcze bardziej obrzydzić postać.

W moim przypadku to obrzydzenie minęło przy drugim podejściu. Inaczej na nią już patrzę po tym co sama jako dziecko przeszła. Ale faktycznie jak grałem pierwszy raz to włosy z głowy rwałem i leciałem do przodu byle jak najszybciej do Eli wrócić...

4 godziny temu, aureumchaos napisał(a):

To można za free pobrać?

Opublikowano
5 minut temu, userKAMIL napisał(a):

W moim przypadku to obrzydzenie minęło przy drugim podejściu. Inaczej na nią już patrzę po tym co sama jako dziecko przeszła. Ale faktycznie jak grałem pierwszy raz to włosy z głowy rwałem i leciałem do przodu byle jak najszybciej do Eli wrócić...

To można za free pobrać?

Nie wiem, w opisie są linki do discorda.

Opublikowano

Irytuje mnie w tej grze fakt, że można - całkiem przypadkowo - przeskoczyć przez jakąś barierkę i już nie mieć możliwości cofnięcia się do poprzedniej sekcji, aby sprawdzić czy na pewno wszystko przeszukaliśmy. Idiotyczne rozwiązanie, a przecież wystarczyło podrzucić jakiś kontener do przesuwania w okolicy. Na pewno nie można załadować punktu kontrolnego, bo gra automatycznie w takiej sytuacji go nadpisuje. Pozostaje tylko robić często sejwy, ale nie każda lokacja na to pozwala.

 

Checkpointów jest swoją drogą zdecydowanie za dużo, przez co granie poniżej poziomu hard, mija się IMO z celem. Zwłaszcza że surowców jest pod dostatkiem i wiecznie latamy z pełnym ekwipunkiem. Akurat na to nie narzekam, świetne jest to, że broń wizualnie widać na postaci, a nawet zmiana handguna ma animację. Bez ograniczenia miejsca w ekwipunku byłoby jeszcze łatwiej.

 

Kwestia cichych zabójstw lepiej była rozwiązania w jedynce, gdzie prowizoryczne ostrze się niszczyło. Nie wiem dlaczego z tego zrezygnowano na rzecz niezniszczalnego nożyka, albo skręcania karku u Pudzianowej.

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
7 minut temu, Vulc napisał(a):

Kwestia cichych zabójstw lepiej była rozwiązania w jedynce, gdzie prowizoryczne ostrze się niszczyło. Nie wiem dlaczego z tego zrezygnowano na rzecz niezniszczalnego nożyka, albo skręcania karku u Pudzianowej.

Pudzianowa w późniejszym etapie znajdzie książeczkę, która umożliwi naukę wytwarzania prowizorycznego ostrza.

  • Upvote 1
Opublikowano

Tak, pamiętam, ale gra tak czy inaczej nie wymaga żadnego narzędzia do stealth kills, a można było to nieco utrudnić. Obecnie całe lokacje idzie czyścić po cichu, gdzie w jedynce trzeba było oszczędniej zarządzać surowcami, bo prowizoryczne ostrze służyło też do otwierania drzwi.

Opublikowano

Czy ja wiem? Były etapy gdzie mieszałem ciche zabójstwa ze strzelaniem headshotów. Gra jest tak skonstruowana, że umożliwia nawet ominięcie przeciwników i pójście dalej co mam wrażenie jest często zgodne z zamysłem twórców bo niektóre sekcje posiadają na końcu np. drzwi, które trzeba siłowo otworzyć i po drugiej stronie postać blokuje je by w domyśle pozostali przy życiu przeciwnicy w razie czego nie wszczęli pościgu - jeśli wcześniej wszystkich wybijesz to jaki sens ma blokowanie za sobą drzwi - rozumiesz o co mi chodzi?

Opublikowano
4 godziny temu, Vulc napisał(a):

Irytuje mnie w tej grze fakt, że można - całkiem przypadkowo - przeskoczyć przez jakąś barierkę i już nie mieć możliwości cofnięcia się do poprzedniej sekcji, aby sprawdzić czy na pewno wszystko przeszukaliśmy. Idiotyczne rozwiązanie, a przecież wystarczyło podrzucić jakiś kontener do przesuwania w okolicy. Na pewno nie można załadować punktu kontrolnego, bo gra automatycznie w takiej sytuacji go nadpisuje. Pozostaje tylko robić często sejwy, ale nie każda lokacja na to pozwala.

 

Checkpointów jest swoją drogą zdecydowanie za dużo, przez co granie poniżej poziomu hard, mija się IMO z celem. Zwłaszcza że surowców jest pod dostatkiem i wiecznie latamy z pełnym ekwipunkiem. Akurat na to nie narzekam, świetne jest to, że broń wizualnie widać na postaci, a nawet zmiana handguna ma animację. Bez ograniczenia miejsca w ekwipunku byłoby jeszcze łatwiej.

 

Kwestia cichych zabójstw lepiej była rozwiązania w jedynce, gdzie prowizoryczne ostrze się niszczyło. Nie wiem dlaczego z tego zrezygnowano na rzecz niezniszczalnego nożyka, albo skręcania karku u Pudzianowej.

 

 

Jak ma być trudno jak liżesz ściany? Nic dziwnego że gra dla Ciebie i innych nie stanowi problemu.

Opublikowano

Przecież możesz sobie włączyć najwyższy tryb trudności, obetnie ci checkpointy, surowce, widzenie przez ściany, i gra stanie się trudniejsza. Jak dla mnie to granie w to poniżej survivalu jest bez sensu.

Opublikowano
3 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

Jak ma być trudno jak liżesz ściany? Nic dziwnego że gra dla Ciebie i innych nie stanowi problemu.

A co, mam na Twoją modłę omijać choćby porozrzucane po świecie notatki i sekrety, które rozszerzają historię, aby przypadkiem nie zebrać przy okazji dodatkowych surowców? Lizanie ścian to w takich grach niemal obowiązek.

13 minut temu, DITMD napisał(a):

Przecież możesz sobie włączyć najwyższy tryb trudności, obetnie ci checkpointy, surowce, widzenie przez ściany, i gra stanie się trudniejsza. Jak dla mnie to granie w to poniżej survivalu jest bez sensu.

Ale przecież o tym wiem. Pisałem tylko, że niższe poziomy również powinny być trochę bardziej wymagające, bo przecież zaczyna od nich większość graczy. Po to aby podkreślić walkę o przetrwanie i brak surowców. To nie jest żaden deal breaker, tylko obserwacje z obecnego przejścia. 

Opublikowano

Po zainstalowaniu wczoraj najnowszych sterowników Nvidii zero kraszy przez kilka godzin grania, więc zmierza to w bardzo dobrym kierunku. 

Zapomniałem jak ta gra niczego nie wybacza na grounded i jak cholernie mało jest zasobów, a ja już nie mam cierpliwości skradać się przez cały etap. Poza tym, w tej grze imo są etapy, które 'sugerują' walkę. NG+ na pewno zrobię na kustomowych ustawieniach i ustawię surowce tak, aby mieć zawsze pełną kabzę i grać w to jak w shootera ;), bo walka w tej grze to miód z tymi animacjami i ai wrogów.

  • Upvote 1
Opublikowano
9 godzin temu, Vulc napisał(a):

Irytuje mnie w tej grze fakt, że można - całkiem przypadkowo - przeskoczyć przez jakąś barierkę i już nie mieć możliwości cofnięcia się do poprzedniej sekcji, aby sprawdzić czy na pewno wszystko przeszukaliśmy. Idiotyczne rozwiązanie, a przecież wystarczyło podrzucić jakiś kontener do przesuwania w okolicy. Na pewno nie można załadować punktu kontrolnego, bo gra automatycznie w takiej sytuacji go nadpisuje. Pozostaje tylko robić często sejwy, ale nie każda lokacja na to pozwala.

 

 

 

To samo mnie irytuje i pisalem juz wczesniej ze rzez to raz zamknelo mnie w pokoju jak cie probowalem cofnac... Troche to wkurza bo musze chodzic ostroznie zeby wlasnie przypadkiem gdzies nie wlesc i juz nie bede mogl wrocic jak np wiem ze jest jeszcze pomieszczenie gdzie nie bylem... Na pewno jedno opuscilem przy tej lasce w szpitalu bo nie te drzwi otworzylem i ju zmi sie wgrywac znowu nie chcialo czekpointa... :/

46 minut temu, @MUZ napisał(a):

Po zainstalowaniu wczoraj najnowszych sterowników Nvidii zero kraszy przez kilka godzin grania, więc zmierza to w bardzo dobrym kierunku. 

Zapomniałem jak ta gra niczego nie wybacza na grounded i jak cholernie mało jest zasobów, a ja już nie mam cierpliwości skradać się przez cały etap. Poza tym, w tej grze imo są etapy, które 'sugerują' walkę. NG+ na pewno zrobię na kustomowych ustawieniach i ustawię surowce tak, aby mieć zawsze pełną kabzę i grać w to jak w shootera ;), bo walka w tej grze to miód z tymi animacjami i ai wrogów.

Dzis tez bede aktualizowal i czytalem ze krasze na tych sterach juz nie wystepuja, fingercorssed. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...