Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Wu70 napisał(a):

Gdyby nie ten inny samolot to pewnie też bym się wpakował.

Czwarta misja transportowa +105k lol, po czterech misjach wydałem trochę na certyfikację i mogę już kupić kolejną cessnę. Ciekawe czy jak dorobię certyfikaty na noc+przyrządy to jeszcze będą rosnąć bonusy.

 

Zrobiłem też przegląd i jeszcze nie przybyło uszkodzeń.

To ja zarabiam po 15k.... 

Opublikowano

Przyszły mi dzisiaj w końcu nowe RAMy i wymieniłem swoje Patrioty 16GB 3733 MHz na Kingstony 32GB 3600 16 CL.

 

Z tej okazji postanowiłem zrobić krótki test przy starej i nowej konfiguracji. Ustawienia większość Ultra z Frame DLSS on i LOD obiektów na 250 i terenu na 200. Test w 3 samolotach Cesna 172, Airbus 320, i Boeing 737. Start z lotniska z Nowego Yorku i krótki przelot w stronę statuy nad budynkami bo im wyżej tym więcej fps więc nie było sensu kontynuować.

 

Wyniki przy 16 GB:

Lot Cesną to 50 fps average, lot Airbusem to zaledwie 14 fps average, lot Boeingiem to było 20 fps average.

Przy 32 GB RAM:

Cesna 68 fps, Airbus 27 fps average i Boeing 47 fps average. 

 

Po wymianie RAM użycie dobijało do około 24-26GB przy locie airlinerami. Swoją drogą byłem strasznie zdziwiony i zadowolony kiedy na premierę przy ustawieniach ultra miałem tyle fps pyrkając Cesną po zadupiach bo nie miałem pojęcia że samoloty pasażerskie i duże lotniska aż tak ubijają FPSy. Jak zobaczyłem te 14 fps w Airbusie to entuzjazm trochę opadł :E 

Nie wiedziałem też że takie różnice w fps pomiędzy samolotami, w Boeingu praktycznie 2x więcej fps wyciągam. W sumie w środku bardziej podobają mi się niż Airbusy więc jakiś plus tutaj :D

 

 

A tak poza tym to zdziwiłem się że tak łatwo leciało się airlinerami, nie sądziłem że w ogóle wystartuję a to było nawet łatwiejsze niż Cesną bo nie rzuca tak po pasie przy starcie. Oczywiście zaczynałem na pasie z już uruchomionymi silnikami bo nie mam pojęcia jak to startować i pewnie rozbiłbym się przy lądowaniu ale sam lot jest łatwy. 

Zastanawiam się czy coś ingerowało w mój lot (jakiś autopilot czy coś) chociaż raczej był wyłączony czy faktycznie po starcie tak łatwo jest? Z ułatwiaczy mam tylko włączone ATC i automatyczna mikstura reszta jak trim, rudder etc wyłączone. 

Opublikowano

Nie zaczynaj póki co, lataj to co robisz teraz... Tylko się będziesz wkurzał. Ja już zacząłem i głupio mi to rzucić, ale błędów tyle że porażka... Nieraz misji nie da się zrobić tylko trzeba pomijać, samolotu nie mogę sprzedać bo "wystąpił błąd". 

 

Wczoraj robiłem misję Tornado i crash do pulpitu. Daj spokój.

Opublikowano
30 minut temu, Asag napisał(a):

Zastanawiam się czy coś ingerowało w mój lot (jakiś autopilot czy coś) chociaż raczej był wyłączony czy faktycznie po starcie tak łatwo jest?

Duże samoloty są stabilniejsze, airbus to w ogóle, bo w nim autopilot cały czas jest aktywny i utrzymuje kierunek lotu. Najtrudniej prosto lecieć właśnie jakimiś maluchami z silnikiem tokowym.

Opublikowano
4 minuty temu, Kadajo napisał(a):

No przez te błędy ogólnie mało gram.

Przecież ja nie mogę nawet zbindować pod siebie swojego wolanta, bo mi wywala ustawienia po restracie :E

Ustaw schemat jako domyślny, mi pomogło. 

Właśnie mi wywaliło grę do pulpitu, a ciul z tym... Działa gorzej niż kilka dni po premierze. Bez łatek nie odpalam już, szkoda nerwów. 

  • Upvote 1
Opublikowano

Mi w ogóle nie wywala, oczywiście jak 2 razy odpaliłem agresywny profil UV to 2 razy wywaliło ;) więc gram na takim "średnim".

 

W ogóle nie trafiłem na krytyczne problemy - jakieś pierdoły tylko - spokojnie można cisnąć karierę :D

 

3 godziny temu, Asag napisał(a):

astanawiam się czy coś ingerowało w mój lot (jakiś autopilot czy coś) chociaż raczej był wyłączony czy faktycznie po starcie tak łatwo jest?

Samo latanie jest bajecznie proste, jak pilotowałem samolot w realu to było to jeszcze prostsze niż w symulatorach bo wszystko "czujesz". A jak duża krowa to już w ogóle, polataj szybowcami ;) 
Trudne są tylko procedury (które pomijasz) i obsługa systemów np. przed startem całe odpalenie (co też pomijasz) ale taką cessnę lajtowo sam odpalisz.

Opublikowano
8 minut temu, Wu70 napisał(a):

jak pilotowałem samolot w realu to było to jeszcze prostsze niż w symulatorach bo wszystko "czujesz"

To samo z simracing, brak przeciążeń i realnego połączenia z kołami mocno utrudnia, wystarczy ruchomy rig i już urywasz setne.

 

8 minut temu, Wu70 napisał(a):

Mi w ogóle nie wywala, oczywiście jak 2 razy odpaliłem agresywny profil UV to 2 razy wywaliło ;) więc gram na takim "średnim".

To nie UV, bo już poprawiłem. Po prostu jak dłużej pogram (z 1h) to chyba pamięci brakuje albo coś innego szwankuje, zbyt powtarzalne żeby to było UV. 

 

No i nie mogę sprzedać samolotu, widzę na reddit że nie tylko ja mam ten problem. 

Opublikowano

Kariera ładnie się rozkręca, drugą cessnę wstawiłem do USA. Pojawiła się pogoda na żywo i dostępność misji w zależności od warunków.

 

Przy okazji pojawiła się nieoczekiwana pojedyncza misja niezwiązana ze standardowymi kategoriami - ograniczona czasowo - lot naukowy - latałem wokół tornada  :D

 

Nie no, jest znacznie lepiej niż się spodziewałem!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...