Jaycob 1 934 Opublikowano 29 Kwietnia Opublikowano 29 Kwietnia Wygląda świetnie! Czyżby rok Xboxa? Same konkretne produkcje:Ninja Gaiden 2 Black, Oblivion Remastered, Clair 33, a za dwa tygodnie Doom! 1
Reddzik 2 762 Opublikowano 29 Kwietnia Opublikowano 29 Kwietnia Nie wiem co się dzieje na tym filmiku, za szybkie, nie wiem kiedy unik, parowanie, atak, Wukonga nie mam, chciałbym go sprawdzić ale tą panią raczej się nie zainteresuję, zresztą mam dosyć soulsów, po zagraniu w Clair będzie odwyk od takiego naparzania parowania i uników.
userKAMIL 856 Opublikowano 29 Kwietnia Opublikowano 29 Kwietnia Wiadomo coś czy tu też będzie tylko bieganie od bossa do bossa? Czy jednak urozmaicą jakoś rozgrywkę?
Zdzisiu 372 Opublikowano 2 Maja Opublikowano 2 Maja Nie. Po filmikach widać że się skupiają na bossach. Zwykłe potworki też są widoczne ale nie wiadomo ile tego tam jest. Widać też że gra nie ma jakiegoś dużego budżetu. Raczej biedniejsza wersja Black Myth: Wukong Jeśli ktoś się spodziewa nowego Stellar Blade to się pewnie zawiedzie. Jest nowy filmik, wygląda fajnie i tylko fajnie https://x.com/playWUCHANG/status/1918368794189414653
Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca Nagranie jak z ziemniaka - ciężko ocenić, czy to w ogóle dobrze wygląda. To drzewko skilli: Prawie jak w POE.
cichy45 607 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca Gra wygląda jak kolejny soulslike. Klon klona klona Po tylu tytułach to już nawet wszystkie bossy wyglądają podobnie między grami. 1
dawidoxx 974 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca 45 minut temu, cichy45 napisał(a): Gra wygląda jak kolejny soulslike. Klon klona klona Po tylu tytułach to już nawet wszystkie bossy wyglądają podobnie między grami. Przecież to souls z elementami RPG 3 godziny temu, Jaycob napisał(a): Nagranie jak z ziemniaka - ciężko ocenić, czy to w ogóle dobrze wygląda. To drzewko skilli: Prawie jak w POE. Nie chodziło mi o grafikę tylko ogólnie
Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca Godzinę temu, cichy45 napisał(a): Gra wygląda jak kolejny soulslike. Klon klona klona Po tylu tytułach to już nawet wszystkie bossy wyglądają podobnie między grami. Klon klona? No nie do końca Jasne, trzon to soulslike jak się patrzy - walka, stamina, bossowie... wszystko znane. I fakt, na zwiastunie można pomyśleć, że już podobnych bossów gdzieś się widziało, ale Wuchang ma też parę nowości: Przede wszystkim wyróżnia się osadzeniem w realiach Chin – zamiast kolejnej wariacji na temat europejskiego średniowiecza, mamy klimat oparty na mitologii Shu i dynastii Ming. To już samo w sobie daje grze unikalny charakter. Do tego dorzucają nowe mechaniki: System Madness: im częściej giniesz, tym większe zadajesz obrażenia... ale też więcej obrywasz. To jest w ogóle ciekawe, jak zginę ze 100x to bossa będę miał na strzał? Skyborn Might: ładujesz specjalną energię przez uniki, więc podejrzewam, ze bardzo duży nacisk będzie na unikanie. Brzmi jak coś nowego niż klasyczne: blokuj, turlaj się, uderz. No i z filmiku wyżej gość mówił, że każda walka będzie wymagała innego sposobu na pokonanie... Nie wygląda na rewolucję, ale też nie zapowiada się na bezrefleksyjny klon z nową skórką. Jedyny zgrzyt to podobno system odzyskiwania "duszy” - wymaga pokonania demona, co może być męczące.
ODIN85 3 501 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca W azji też już było sporo gier tego typu
Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca (edytowane) W sumie się nie zgadzam - to akurat chiński soulslike, a nie ogólnie "azjatycki”. Z tego konkretnego kręgu kulturowego do tej pory mieliśmy właściwie tylko Wukonga i Wo Long. Europejskie średniowiecze to już przerabiany schemat - mi akurat taki chiński klimat daje powiew świeżości. 17 minut temu, ODIN85 napisał(a): W azji też już było sporo gier tego typu Nie jest to "przesyt”, jeśli porządnie się przeliczy: Poza Nioh 1 &2, Wo Long i Lies of P, mamy jeszcze Sekiro, mocno średnią Thymesię, Wukong, i nadchodzące Wuchang. Czyli raptem kilka tytułów na całą Azję - jak na tak modny gatunek, to raczej niedosyt niż przesyt. Edytowane 24 Czerwca przez Jaycob
Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca 11 minut temu, slafec napisał(a): Poza Wukongiem był jeszcze Wo Long. A za rogiem Phantom Blade Zero. Typowo z europejskiego średniowiecza to nic nie ma. Wspomniałem. Phantom Blade Zero to nie soulslike. 3 minuty temu, ODIN85 napisał(a): I z tego roku Khazan. Racja, ale to wciąż raptem kilka tytułów z Azji. Ciężko to nazwać "sporo". Natomiast w chińskim settingu z Wuchang 3.
Element Wojny 4 775 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca Faktycznie jak patrzę na te kolejne souls-like'owe klony, to nie wiem już o jakiej grze mowa, na jedno kopyto.
michaelius33 354 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca Godzinę temu, slafec napisał(a): To samo miałem napisać - mamy przesyt azjatyckich soulslike'ów. Chce powrotu do europejskiego średniowiecza. Jest jeden zapowiedziany w klimacie Arturiańskich legend , ale nie pamiętam teraz tytułu.
Jaycob 1 934 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca Godzinę temu, Element Wojny napisał(a): Faktycznie jak patrzę na te kolejne souls-like'owe klony, to nie wiem już o jakiej grze mowa, na jedno kopyto. Zbyt upraszczasz. To tak jak mówić, że wszystkie FPS-y są na jedno kopyto, bo się w nich strzela. Ale jak by się przyjrzeć bliżej, to sporo tych gier jednak próbuje czymś się wyróżnić - settingiem, mechaniką walki, podejściem do progresji. Wuchang np. ma całkiem nietypowy klimat i kilka nowych i ciekawych pomysłów, o których wspomniałem wyżej. Lies of P natomiast z pozoru klasyczny soulslike, ale klimat steampunkowego Pinokia, system kłamstw wpływający na fabułę i mechanika montażu broni (możliwość łączenia różnych ostrzy i rękojeści) jest świetna! To nie jest tylko zmiana otoczki, ale faktycznie coś nowego w formule. Sekiro to w ogóle inna filozofia walki, bez staminy i z naciskiem na parowanie. etc.
Element Wojny 4 775 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca Mówię serio. Po obejrzeniu kilku ostatnich festów i zapowiedzi tych azjatyckich souls-like'ów nie kojarzę już która gra jest która. Są tak podobne do siebie że straciłem rozeznanie.
ODIN85 3 501 Opublikowano 24 Czerwca Opublikowano 24 Czerwca 13 minut temu, Jaycob napisał(a): Zbyt upraszczasz. To tak jak mówić, że wszystkie FPS-y są na jedno kopyto, bo się w nich strzela. Ale jak by się przyjrzeć bliżej, to sporo tych gier jednak próbuje czymś się wyróżnić - settingiem, mechaniką walki, podejściem do progresji. Wuchang np. ma całkiem nietypowy klimat i kilka nowych i ciekawych pomysłów, o których wspomniałem wyżej. Lies of P natomiast z pozoru klasyczny soulslike, ale klimat steampunkowego Pinokia, system kłamstw wpływający na fabułę i mechanika montażu broni (możliwość łączenia różnych ostrzy i rękojeści) jest świetna! To nie jest tylko zmiana otoczki, ale faktycznie coś nowego w formule. Sekiro to w ogóle inna filozofia walki, bez staminy i z naciskiem na parowanie. etc. Ograłeś dodatek do Pinokia?
cichy45 607 Opublikowano 25 Czerwca Opublikowano 25 Czerwca Wszystkie wykorzystują jeden i ten sam mechanizm: masz bossa który robi dużo damage a ty mu mało, a między bossami masz randomowe npecki do farmienia XP
Jaycob 1 934 Opublikowano 25 Czerwca Opublikowano 25 Czerwca No tak, a w FPS'ach: strzelasz do wrogów, potem masz bossa, potem znowu strzelasz. A każda gra wyścigowa to to samo, bo się jeździ autem po torze. Soulslike’i mają wspólne fundamenty, jasne - ale diabeł tkwi w szczegółach, w tym jak to robią. O czym wspomniałem wyżej. 18 godzin temu, ODIN85 napisał(a): Ograłeś dodatek do Pinokia? Jeszcze nie. Brak czasu, a i chęci brak, żeby ponownie przechodzić. Trzeba chyba dociągnąć aż do 9 rozdziału, żeby w ogóle wejść w dodatek. Może jak będzie totalna posucha (co w moim przypadku nie możliwe ) to wtedy zacznę.
DITMD 787 Opublikowano 25 Czerwca Opublikowano 25 Czerwca 5 minut temu, Jaycob napisał(a): Trzeba chyba dociągnąć aż do 9 rozdziału Do piątego. 1
ODIN85 3 501 Opublikowano 25 Czerwca Opublikowano 25 Czerwca 24 minuty temu, Jaycob napisał(a): No tak, a w FPS'ach: strzelasz do wrogów, potem masz bossa, potem znowu strzelasz. A każda gra wyścigowa to to samo, bo się jeździ autem po torze. Soulslike’i mają wspólne fundamenty, jasne - ale diabeł tkwi w szczegółach, w tym jak to robią. O czym wspomniałem wyżej. Jeszcze nie. Brak czasu, a i chęci brak, żeby ponownie przechodzić. Trzeba chyba dociągnąć aż do 9 rozdziału, żeby w ogóle wejść w dodatek. Może jak będzie totalna posucha (co w moim przypadku nie możliwe ) to wtedy zacznę. Save masz w chmurze przecież.
Jaycob 1 934 Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca Zapis niby mam w chmurze, ale co z tego, skoro gra dawno wyleciała z GP. Trzeba by kupić podstawkę + dodatek i jeszcze raz przez to przebrnąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się