Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, galakty napisał(a):

jak zaczniesz używać to nie działa

U mnie działa, właściwie tylko w ten sposób używam gogli (kabelek USB + Quest Link + OTT żeby podbić bitrate).

VD nawet nie kupiłem.

Opublikowano

Ja to szczerze mówiąc grałem Q3 z PC tylko przez WiFi, router obok biurka i nie miałem żadnych problemów z samą siecią i przesyłem.

 

  

2 godziny temu, some1 napisał(a):

mój Quest Pro

oo, jedyny Q Pro na forum? Z ciekawości, dlaczego akurat Pro?

Opublikowano
34 minuty temu, Wu70 napisał(a):

Z ciekawości, dlaczego akurat Pro?

Bo kupiłem je z pół roku wcześniej zanim w ogóle Q3 wszedł na rynek. Wtedy to była jedyna sensowna opcja na sprzęt z soczewkami pancake. :)

Nadal dają radę i nie za bardzo mam ochotę zmieniać, ale może Valve Frame zamówię dla porównania.

  • Thanks 1
Opublikowano
45 minut temu, Wu70 napisał(a):

Ja to szczerze mówiąc grałem Q3 z PC tylko przez WiFi, router obok biurka i nie miałem żadnych problemów z samą siecią i przesyłem.

Tu chodzi o to że albo masz PC podpięty kablem do routera, albo osobny router dla Q3. Inaczej nie da się grać, input lag po 200 ms. 

Opublikowano (edytowane)

A to tak, PC router oczywiście kabel

 

  

Godzinę temu, some1 napisał(a):

U mnie działa, właściwie tylko w ten sposób używam gogli (kabelek USB + Quest Link + OTT żeby podbić bitrate).

VD nawet nie kupiłem.

Sprawdź może Steam Link 2.0 beta, jest od niedawna i ma super dobre opinie na reddicie, lepiej niż VD.

 

+ dla Questa Pro możesz przetestować foveated encoding z eye trackingiem w Steam Link, więc dla Pro to musi działać o wiele lepiej niż Quest Link / VD

 

https://www.reddit.com/r/virtualreality/comments/1oj4b5f/steam_link_20_is_the_biggest_upgrade_for_the/

 

Edytowane przez Wu70
Opublikowano

Aktualnie jestem na etapie, gdzie nie chce mi się nic już więcej w tym grzebać bo jest dla mnie zadowalająco jak jest. :D

W symulatory gram i tak na siedząco więc kabel nie przeszkadza, a potrzebny do ładowania tak czy siak. 

Opublikowano
39 minut temu, galakty napisał(a):

Tu chodzi o to że albo masz PC podpięty kablem do routera, albo osobny router dla Q3. Inaczej nie da się grać, input lag po 200 ms. 

U mnie akurat to żaden problem, i tak mam podpięty przewodem. 

Kto w ogóle łączy PC po Wi-Fi? :hmm:

Jeśli chodzi o okularników, poza soczewkami korygującymi jest też opcja wydrukowania dystansów do VR2. Kolega mi wydrukuję, zobaczymy, jak to się sprawdzi.

Opublikowano

Po pierwsze stutter na pc.

Po drugie vr porno chyba nie można.

Po trzecie prawdopodobnie przez okulary nie mogę ostrości złapać. Może za daleko mam google, ale boje się dać bliżej na razie bez dystansów. Jutro będę mieć dystanse.

Po czwarte jakieś brudne chyba są te soczewki i nie mogę ich wyczyścić. 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 19.11.2025 o 13:21, j4z napisał(a):

Kto w ogóle łączy PC po Wi-Fi? :hmm:

Ja, PC połączony z routerem po kablu, a gogle po wifi przez Virtual Desktop. ~ 200h w HL2, ep1 i 2, Alyx, i na koniec jeszcze Black Mesa z modem VR, ale tu już nastąpiło zmęczenie materiału i nie ukończyłem. Grałem w strefie ponad 3x3m. Byłem tak zaangażowany, że przewód urwałbym nie raz. 

 

Ja mogę napisać: kto w ogóle łączy z PC po kablu? :hmm:

 

Chyba tylko do symulatorów ma to sens lub prostych gierek gdzie nie ma dużej interakcji z otoczeniem.

 

Dla mnie właśnie ta bezprzewodowość to sztos w tym całym VR gejmingu. 

 

Czekam na Steam Frame. Szkoda, że wraz z ogłoszeniem nie trafił zaraz do sprzedaży.  Nie lubię czekać.

 

BTW: PSVR2 są teraz nowe w ME za 1499.

 

Screenshot_20251121-070637.thumb.png.39a070a0eeaea050c14af9ad65e70067.png

Edytowane przez DżonyBi
  • Thanks 1
Opublikowano
9 godzin temu, j4z napisał(a):

Po pierwsze stutter na pc.

Po drugie vr porno chyba nie można.

Po trzecie prawdopodobnie przez okulary nie mogę ostrości złapać. Może za daleko mam google, ale boje się dać bliżej na razie bez dystansów. Jutro będę mieć dystanse.

Po czwarte jakieś brudne chyba są te soczewki i nie mogę ich wyczyścić. 

Stutter ciekawe... na Q3 nie miałem, raczej input lag wysoki jak GPU nie wyrabiało... Czyli Sony skopało sprawę, albo wina adaptera.

Filmy VR to pisałem Ci że Q3 działa petarda ;) 

W okularach się nie da grać, najlepiej soczewki korekcyjne, na Q3 też to przerabiałęm.

To był outlet nie? No to pisałem sprawdź soczewki dobrze ;) 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, DżonyBi napisał(a):

Dla mnie właśnie ta bezprzewodowość to sztos w tym całym VR gejmingu. 

Chodziło mi o PC do sieci.

@galakty tak, outlet. Ze stutterem nie uporałem się ogólnie na PC. Po zmianie procka jest lepiej, ale nadal jest w normalnych grach. W 9/10 gier mam raz na jakiś czas, więc nie wiem, czy to nie wina kompa. W takim wypadku Q3 odpada, bo nie będę płacił tyle siana za gry. Żeby nie było stutteru, to bym piracił i streamował z PC. Teraz kwestia czy zostawiać PSVR 2 czy nie. Kolega pożyczył mi takie gry: 

Screenshot_20251120-110016-982.thumb.png.d0a80449aa19ab6ef3277533cfca51a3.png

Więc mialbym w co grać. 

 

4 godziny temu, DżonyBi napisał(a):

PSVR2 są teraz nowe w ME za 1499

Przyjdą dystanse, potestuję, przyjrzę się tym outletowym soczewkom i może zwrócę posiadane gogle, a kupię z ME. Dzięki za info.

Edytowane przez j4z
Opublikowano
1 godzinę temu, galakty napisał(a):

Stutter ciekawe... na Q3 nie miałem, raczej input lag wysoki jak GPU nie wyrabiało... Czyli Sony skopało sprawę, albo wina adaptera.

Filmy VR to pisałem Ci że Q3 działa petarda ;) 

W okularach się nie da grać, najlepiej soczewki korekcyjne, na Q3 też to przerabiałęm.

Miałem kilka VR pod pc na chacie i też stutterów nie miałem, no może taki MFS jak gówno działał i trzeba było ciąć detale, szczególnie jak miałem jeszcze 10700k :E 

 

Na stałe mam PICO 4, ale i tak używam tego raz na ruski rok, ale działa całkiem nieźle, szczególnie za cenę za jaką go dostałem czyli ~300euro prawie 2 lata temu nie ma co narzekać. A z okularami i przystawką która jest w zestawie też całkiem spoko idzie to używać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę Cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasując do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajrzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...