Zakładam, że odlepiłeś folie zabezpieczające jeśli były na ślizgaczach? Ja na którejś myszy zorientowałem się po jakiejś godzinie, bo coś mi było nie tak ze ślizgiem. Nie pamiętam czy to był jakiś właśnie zircon czy inna.
Zanim to wleci do gier to zapomnisz o 5xxx
Poza tym to ma służyć głównie poprawie textur, a nie spadku użycia pamięci przez textury. Obecne algorytmy kompresji textur są stare jak świat i nikt od lat w tym temacie nie działał.
Ja już się nie łudzę i sądzę, że taka wersja nigdy nie powstanie. Dlaczego? Ficzer pod szyldem NVIDIA Neural Texture Compression. Skoro podobno ma ograniczać/optymalizować zużycie pamięci, to jaki sens dawać więcej pamięci w kartach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się