Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
38 minut temu, raul_ole napisał(a):

Uwielbiałem diablo 2, diablo 3 mnie odrzuciło. Warto kupić za 60 zł żeby przejść kampanie dwoma postaciami?

dla samej kampani to sie raczej nie oplaca bo nie jest jeszcze skoczona, jak bedzie to gra i tak bedzie f2p.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, wrobel_krk napisał(a):

@KellerTo sobie kup Baldurs Gate, poe1/2 to inna gra, całkeim inny gatunek -  H&S ARPG.

Jak grałeś w diablo/ d2/titan quest/sacred/torchlight to i poe2 sie spodoba. Poe1 w moim odczuciu już stare jest i nie ma co zaczynać jak nie spróbowałeś tyle lat

Właśnie w pillars teraz gram, bardzo fajne. Sacred tylko jedynkę grałem. W baldurs i dialbo nie. Diablo mi się kojarzy z multiplayer, a ja tylko single.

Czy pillars to HS? Myślę że jednak szczególnie przy bossach jest dużo taktyki jednak.

Edytowane przez Keller
Opublikowano

Nie pillars to turowe RPG, a poe2 to ARPG całkiem inna bajka.
Jak Pillars sie podoba to masz jeszcze z tego gatunku pillars 2, Divinity: Original Sin 1 & 2, masz jeszcze Baldurs gate 3.

Jak ograsz te to pytaj o poe2. Jest szansa że będzie darmowe już.

POE 1 jest darmowe więc możesz spróbowac zawsze

Opublikowano
27 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

POE 1 jest darmowe więc możesz spróbowac zawsze

Że niby jak?

28 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

Nie pillars to turowe RPG

Jak turowe, jak musimy w czasie rzeczywistym działać? Tylko jest pauza.

Opublikowano
1 minutę temu, Keller napisał(a):

Że niby jak?

https://store.steampowered.com/app/238960/Path_of_Exile/ -  f2P - jak się już wciągniesz to kupujesz np taby do handlu albo skórki - plus taki ze to w poe1 i poe2 jednocześnie
 

 

2 minuty temu, Keller napisał(a):

Jak turowe, jak musimy w czasie rzeczywistym działać? Tylko jest pauza.

To gra turowa, każda tura się liczy osobno, jak grasz na pauzie to bardziej taki tryb light, na wysokich poziomach trudności przyjemniej parę pierwszych tur musisz zaplanować, np pułappki, czary itd potem 
ustawiasz autopauze na rozne warunki np ktos zraniony, przeciwnik zginie, bron nie dzial itp.

Ja pamietam ze jedna ture i 5 minut mozna obmyslac:)

  • Upvote 1
Opublikowano

PoE1 jest strasznie archaiczne dzisiaj i moim zdaniem wymięknie, dwójka jest mocno usprawniona dla "zwykłego" gracza, a ryneczek w endgame to bajka i powinien być od razu na start, a nie dopiero teraz. Z dodatkowymi addonami to bajka bawić się w handel, w takim LE jest totalna masakra (najgorszy chyba element), za to crafting wolę z LE. 

Opublikowano
14 godzin temu, wrobel_krk napisał(a):

POE 1 jest darmowe więc możesz spróbowac zawsze

Teoretycznie jest darmowe. Podobnie sprawa będzie się miała z dwójka. Teoretycznie, bo bez dodatkowych zakładek w inwentarzu nie da się normalnie grać. Mikrozarządzanie przedmiotami, to będzie katorga. Druga rzecz, to usprawnienia do handlu - czyli specjalne do tego zakładki i mechaniki w nich zawarte. Tak, czy inaczej trzeba zapłacić. Dlatego świetną opcją jest kupienie teraz support packów w których są punkty do zakupu w sklepiku gry tych zakładek. I tak je będziesz kupować, a do tegomasz dostęp już teraz do PoE2 i dodatkoróżne skórki w zależności o wyboru SP.

 

Taka ciekawostka z mojej strony. Mam w nocy widok z okna podobny do tego z obrazka okna startowego z PoE2. Ponad dachami okolicznych budynków, wieże po bokach itd. Kusi wieczorami by wrócić do gry, ale tego kontentu za mało..  Pisaliście, że wieże usuneli. I jak się teraz gra? Tylko tyle z większych zmian?

 

Miałem wrzucić fotkę, ale nie mogę znależć. Później dodam. :)

Opublikowano

Do dłuższego grania stash taby w sumie must have ale zeby sobie obczaic gierke i pograc kilka h to mozna i calkowicie za darmo.

Mysle, ze jest to fair bo ktos moze sprawdzic czy mu ta gra w ogole odpowiada a jak sie wciagnie to co to jest wydanie kilkudziesieciu zlotych.

Z resztą gra na sporo godzin jest jak komuś siądzie, obecnie sam mam ponad 300h i wiem, ze bede grał każdy sezon więc w perspektywie długoterminowej jest to bardzo tania rozrywka.

  • Upvote 1
Opublikowano

Jak dla mnie ciekawszy ten sezon niż poprzedni ale już znudziło ale w tamtym nawet do endgame nie dotarłem. tu pozabijałem bossy T4 coś tam pofarmilem własny build miałem z tym było zabawy ale jak do ściany z kasą dobiłem już mi się znudziło

Program inna postacią za jakiś czas. Ja już bez tych wiez nie grałem 

  • Upvote 2
Opublikowano
20 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

Jak dla mnie ciekawszy ten sezon niż poprzedni ale już znudziło ale w tamtym nawet do endgame nie dotarłem. tu pozabijałem bossy T4 coś tam pofarmilem własny build miałem z tym było zabawy ale jak do ściany z kasą dobiłem już mi się znudziło

Program inna postacią za jakiś czas. Ja już bez tych wiez nie grałem 

Mam to samo. Do mnie endgejm polegający na robieniu samych mapek w ogóle nie trafia. Obecnie czerpię przyjemność z tej drogi jaką trzeba przebyć by dojść do najwyższych map, czyli rozwijania postaci odzera, ale na końcu nic dla siebie nie widzę.

  • Upvote 1
Opublikowano

Endgame sam w sobie jest OK, ALE....

 

  • Corrupted nexus są zbyt rzadkie, dobiłem do 88 level i cały czas nie zrobiłem +12 Nexusa xD
  • Cytadela są zbyt rzadkie, dopiero na 87 lvl mi wyskoczyły xD 
  • Gear jest mega drogi, a waluty wypada mało

No i progress jest zbyt powolny, do tego kampania rozwleczona a nie mamy cały czas dwóch aktów. To będzie gra dla bardzo cierpliwych oraz z dużą ilością czasu, w LE po 2-3h mam mapki, tutaj 20-25h? 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, galakty napisał(a):

No i progress jest zbyt powolny, do tego kampania rozwleczona a nie mamy cały czas dwóch aktów. To będzie gra dla bardzo cierpliwych oraz z dużą ilością czasu, w LE po 2-3h mam mapki, tutaj 20-25h? 

Nie wiem jaki masz punkt odniesienia (która gra?) pisząc, że progres jest powolny. Moim zdaniem, to on jest nawet za szybki. Szczególnie gdy się handluje. A handel w PoE2 jest bardzo rozbudowany. W połaczeniu ze znajomością mechanik powoduje to, że rozwijasz postać błyskawicznie. Chyba, że chodzi Ci o to, że uzyskując powiedzmy 90% maksymalnego potencjału jakiegoś build'u ciężko dobić do meta-buildu od strony gearu. Ja to nawet myslę grać głównie SSF po wyjsciu pełnej gry z tego powodu.

 

 

poe2.jpg

Edytowane przez Sidr
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Sidr napisał(a):

Chyba, że chodzi Ci o to, że uzyskując powiedzmy 90% maksymalnego potencjału jakiegoś build'u ciężko dobić do meta-buildu od strony gearu. Ja to nawet myslę grać głównie SSF po wyjsciu pełnej gry z tego powodu.

Tak dokładnie o to chodzi. Dojście do meta buildu jest praktycznie nierealne jeśli nie potraktujesz tej gry jako drugi etat. Przedmioty są po prostu zbyt drogie, latasz kilkadziesiąt-setki mapek tym samym gearem co jest zwyczajnie nudne.

 

Samo dojście do endgame nie jest jakieś bolesne, ale i tak porównując do D4 czy LE to sroga orka. 

Edytowane przez galakty
Opublikowano
7 minut temu, galakty napisał(a):

Tak dokładnie o to chodzi. Dojście do meta buildu jest praktycznie nierealne jeśli nie potraktujesz tej gry jako drugi etat. Przedmioty są po prostu zbyt drogie, latasz kilkadziesiąt-setki mapek tym samym gearem co jest zwyczajnie nudne.

 

Samo dojście do endgame nie jest jakieś bolesne, ale i tak porównując do D4 czy LE to sroga orka. 

No jak porównujesz do samograja D4, to już wszystko jasne. Notabene, ładnie się nam Pan przedstawił, panie @galakty. ;) Tylko, że w obu częściach tymi wspomnianymi wcześniej buildami na 90% zrobisz wszystko z palcem i nie musisz farmić tego sprzętu. Ten meta-gear jest po to byś miał zajęcie na dłuższy czas.

Opublikowano
1 minutę temu, Sidr napisał(a):

Ten meta-gear jest po to byś miał zajęcie na dłuższy czas.

I to jest obecnie problem, bo endgame jest nudny. Wymieniłem wcześniej 3 punkty które najbardziej mnie bolą.

 

Teraz uprościli wieże oraz tablety, bossa masz w każdej mapie, tym bardziej nudno się zrobiło. 

Opublikowano
1 minutę temu, galakty napisał(a):

I to jest obecnie problem, bo endgame jest nudny. Wymieniłem wcześniej 3 punkty które najbardziej mnie bolą.

 

Teraz uprościli wieże oraz tablety, bossa masz w każdej mapie, tym bardziej nudno się zrobiło. 

To problem od czasu  PoE1. Zaczeło sie to chyba mniej-wiecej od czasu wykupienia GGG. Postępująca casualizacja. Ma byc szybko i przyjemnie... Finalnie gra jest łatwa i szybko się nudzi. Szczególnie gdy jak ja, nie lubi sie robić kilku postaci na sezon.

Opublikowano (edytowane)

"Casualizacja" zawsze prowadzi do tego samego, ale większość płaczących casuali tego nigdy nie zrozumie. Na całe szczęście PoE II mimo wszystko na tle pozostałych prawie "samograjek" typu DIV wypada nadal korzystnie.

Edytowane przez Imm
Opublikowano

Nie zrozumcie mnie źle, jeśli chodzi o gameplay, grafikę, "miodność" to PoE2 jest na topie. Po prostu nie wiem czy starczy mi sił i motywacji żeby co sezon klepać rozlewczoną kampanię, nudzi mnie zwyczajnie robienie tego samego co znam na pamięć. Ale może co 3/4 sezon wpadnę. 

Opublikowano
6 godzin temu, galakty napisał(a):

Nie zrozumcie mnie źle, jeśli chodzi o gameplay, grafikę, "miodność" to PoE2 jest na topie. Po prostu nie wiem czy starczy mi sił i motywacji żeby co sezon klepać rozlewczoną kampanię, nudzi mnie zwyczajnie robienie tego samego co znam na pamięć. Ale może co 3/4 sezon wpadnę. 

Wróc dzień przed 0.4 i napisz to samo, kilka miesięcy przerwy i będziesz tęsknił. Przynajmniej ja tak mam :E 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

chciałem kupić ale odpuściłem.  

Chińczyki kupiły studio i poszli o krok dalej w cwaniactwie pt jak z darmowej gry zrobić płatną betę z mikrotransakcjami.  Niedługo mija rok od premiery.

Premiera może za rok a może kiedyś. Jak ludziom się znudzi i trzeba będzie nakręcić graczy

  • Haha 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...