Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, Mindstorm napisał(a):

ja ierdole. ta sama przypadlosc co w D. gram łucznikeim. dropło unikat czy to legenda. jakaś ebana laska. serio urwa.  Ciągle dropi jakiś syf - tarcze laski, maczugi.

Tobie chociaż coś dropnęło, a u mnie przez 12 godzin grania nic. Wszystko co mam pochodzi ze sklepu z randomami. I jak na razie żadnego unikatu czy legendy. Z bossów praktycznie nic nie wypada, a o skrzynkach to nawet szkoda pisać. Po co one są oznaczone kolorami, skoro i tak niczym się od siebie nie różnią? Jak na razie to meh.

Opublikowano
23 minuty temu, DITMD napisał(a):

Tobie chociaż coś dropnęło, a u mnie przez 12 godzin grania nic. Wszystko co mam pochodzi ze sklepu z randomami. I jak na razie żadnego unikatu czy legendy. Z bossów praktycznie nic nie wypada, a o skrzynkach to nawet szkoda pisać. Po co one są oznaczone kolorami, skoro i tak niczym się od siebie nie różnią? Jak na razie to meh.

O to chodzi. niech legenda bedzie legenda a nie jak w diablo gdzie legend pada wiecej niz niebieskich czy bialych itemkow :E 

  • Upvote 3
Opublikowano

Ja tam nie wiem ale oceniacia na razie jak się gra lewelujac postać. Jak dojdziecie do endgame to można wtedy taka grę oceniać. U mnie zawsze się kończy na tym w D4/D2 last epoch itd że leveling w końcu robi się nudny. Jak jest za długi to słabo bo lubię dużo buildow robić.

Już słyszę że reset nie taki łatwy. Nie ma target dropa czyli zbierasz szajs pod wszystkie klasy. Mogłoby być jak w LE chociaż że ileś tam procent jest pod klasę lootu bo widzę że tu tego będzie mnóstwo.

Opublikowano
9 minut temu, Dominix napisał(a):

Pewnie w 3.

Zgadza się. Jeśli gra stawia przed tobą wymagające walki z bossami itp, to powinna za nie odpowiednio wynagradzać. Nie mówię że loot ma lecieć non stop, ale ciężki do pokonania boss to powinien mieć jakiś zagwarantowany item dla gracza. Żółta skrzynka powinna wyrzucać jakiś żółty item itp.

Opublikowano

8 level sorką Fire/Lightning, odkrywam dopiero mechaniki (robienie skilli gemami to trochę żart, ale cóż :D), póki co nie padłem ani razu ale było blisko (leciałem na dosłownie 2HP + tarcze, fartem się udało).

 

Tak czy siak gameplay jest super, walka, bieganie, sprawia przyjemność. D4 jest mega słabe pod tym kątem. 

 

Przy HDR oprawa wizualna jest piękna, chce się oglądać płomienie.

Opublikowano

Skusiłem sie i pykam troszku od wczoraj, na razie niewiele wiem o mechanikach ale to co ogólnie widze sie mnie podoba, podoba mi sie stylistyka i efekty, fajny design potworów 

na razie raz wywaliło mnie z serwera i raz gra mi sie zawiesiła a potem zrobiła rage-quita :faja:

te arenki do walki z bossami (jakie na razie spotkałem) mogły by być większe jak na mój gust (nie chodzi mi o to zeby było łatwiej)

Opublikowano

pytanie: jest sobie przykładowo support IGNITION ale dlaczego gra pozwala na włożenie go do gemu SPARKS skoro to nie daje zadnego efektu, a z kolei nie pozwala na włożenie go do gemu FLAME WALL, albo moze ja czegos nie rozumiem.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Dominix napisał(a):

Pewnie w 3.

 

2 godziny temu, Gret napisał(a):

w którym diablo? Bo chyba nie w 4

 

W diablo 3 mam tysiace godzin. TYLKO na poczatku gry rok 2012-2014 bylo ciezko z legendami. Potem wypadaly jak grzyby po deszczu.

 

Jeszcze jak byl dom aukcyjny to blizzard dbal o unikalnosc itemkow, potem hulaj dusza piekla nie ma.

Edytowane przez Roman_PCMR
Opublikowano (edytowane)

Spokojnie sobie kończę właśnie 3 akt.  Nie oceniam gry jeszcze, choć jestem pewien, że endgame będzie bardzo dobry, no ale poczekam, sprawdzę.

 

Samo levelowanie bardzo mi się  podoba. Jest relatywnie trudno, powolnie. Normalny drop, a nie głaskanie gracza po głowie i prowadzenie za rączkę, że wypada Ci tylko dla twojej klasy, a do tego jeszcze legendy sypią się z nieba. Do tej pory nie znalazłem ani jednego unikalnego przedmiotu. Za wiele żółtych też wcale nie było. Prawie wszystko, co noszę zrobiłem sobie sam, craftowanie jest ważne. Masz poczucie, że coś osiągnąłeś, bo sam to zrobiłeś, najczęściej po wielu nieudanych próbach.

 

Jeśli ktoś chce mieć łatwiejszy start, to rozsądnie prowadzona sorka jest podobna najszybsza i najprzyjemniejsza do levelowania.

Edytowane przez Imm
  • Like 4
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, wrobel_krk napisał(a):

Ja tam nie wiem ale oceniacia na razie jak się gra lewelujac postać. Jak dojdziecie do endgame to można wtedy taka grę oceniać. U mnie zawsze się kończy na tym w D4/D2 last epoch itd że leveling w końcu robi się nudny. Jak jest za długi to słabo bo lubię dużo buildow robić.

Już słyszę że reset nie taki łatwy. Nie ma target dropa czyli zbierasz szajs pod wszystkie klasy. Mogłoby być jak w LE chociaż że ileś tam procent jest pod klasę lootu bo widzę że tu tego będzie mnóstwo.

 

Czytam podobny tekst już któryś raz (nie tylko na tym forum) i wychodzi na to że ludzie kompletnie nie rozumieją założeń PoE. Reset w PoE zazwyczaj polega na zrobieniu nowej postaci chociaż z goldem i tak teraz jest dużo łatwiej zrobić reset, w jedynce mi raczej sporo regret orbów sporo leciało więc też dało się drzewko resetować. Ale jak ktoś myśli że sobie zrespecuje całe drzewko kilka razy to nie ta gra.

 

I druga ważniejsza sprawa a mianowicie "class loot". Jak to niby by miało w PoE działać? Przecież taki np Ranger może grać jako ranged typu łucznik jak i melee czy spellcaster. Tak samo jak warriora można zbudować pod spelle. I nie są to jakieś meme buildy tylko taka zawsze była filozofia GGG np jednym z bardzo mocnych buildów w PoE 1 był Pathfinder (ascendancy Rangera) z Forbidden Rite  czyli spell który kasował uber bossów w sekundy jednocześnie będąc mega tanky. Klasa ogranicza TYLKO dostępną ascendancy a co z nimi zrobią gracze to już tylko ich fantazja. Więc co by miało być tym "lootem pod klasę"? 

Edytowane przez Asag
  • Like 2
Opublikowano

Bo ludzie sie przyzwyczaili do ulatwien w grach ostatnich latach. Przeciez brak class loot jest genialny - grasz postacia X, wyleci cos kosmicznego dla postaci Y - masz od razu powod, zeby zrobic nowa postac :D I te czasy w D2, kiedy jednak stwierdziles, ze minimalnie zle punkty przyznales - zero respecu, grasz od nowa.

  • Like 1
Opublikowano
1 minutę temu, raul_ole napisał(a):

Ja uwielbiałem D2. Chyba kupię tą grę ale mnie interesuje tylko przejście fabuły być może kilka razy różnymi postaciami nic więcej 

W takim wariancie uczciwie nie polecam kupować. Fabuła w tej grze to tylko dodatek, nobody cares i to widać. Poczekaj, aż będzie za darmo.

  • Upvote 2
Opublikowano

Tak z ciekawosci sprawdzilem, ile osob zatrudnia GGG, ~150 osob :E D4 produkowalo 9k ludu, a tutaj 150 ogarnialo poprawki i sezony POE1 i robili POE2 xD ok, moze do tych 150 pracownikow trzeba jeszcze dopisac cos co mogli/robili outsource (muzyka, lektorzy itp.), ale nie zmienia to faktu, ze ratio ilosc roboczogodzin/jakosc gry jest wrecz wybitna.

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, raul_ole napisał(a):

Koniec końców i tak będę musiał coś kupić żeby kupować i sprzedawać przedmioty tak?

Premium taba, ale kosztuje na promocjach znacznie mniej niż dostęp do EA. Do przejścia samej fabuły nie będziesz musiał z nikim handlować i mało kto handluje na takim poziomie gry. Handel zazwyczaj odbywa się w endgame, przedmioty kosztują i nie będzie Cię na nie stać na etapie fabularnym i co ważniejsze nie będziesz mógł ich założyć, bo nie spełniasz ich wymagań(poziom/atrybuty).

 

Generalnie jak chcesz grać tylko fabułę, to nic Ci więcej poza dropem i craftem nie potrzeba.

Edytowane przez Imm
  • Upvote 2
Opublikowano
34 minuty temu, ryba napisał(a):

Bo ludzie sie przyzwyczaili do ulatwien w grach ostatnich latach. Przeciez brak class loot jest genialny - grasz postacia X, wyleci cos kosmicznego dla postaci Y - masz od razu powod, zeby zrobic nowa postac :D I te czasy w D2, kiedy jednak stwierdziles, ze minimalnie zle punkty przyznales - zero respecu, grasz od nowa.

A nie jak w D4, że wydropisz uber item na 100 lvl, to nowa postać musi mieć 100 lvl żeby ją ubrać -.- Z tego powodu nie robiłem więcej niż jedną na sezon. 

Opublikowano

Boss 1 aktu padł za 5 razem, nie był trudny, raz mi brakło tak niewiele, ale nie miałem naładowanej flaszki do leczenia.
Ale jest pisk na necie o poziomie trudności, o tym, że mamy path of rolls itp

 

  • Upvote 1
Opublikowano

1boss nie jest zbyt trudny ale też nie jest taki że sobie będziesz stał i w niego bezkarnie bił, trzeba się troszkę wysilić. No chyba że masz jakieś ekstra itemy to pewnie padnie na kilka hitów 

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...