Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

Jakie niby? Oprócz Asasina to nic ciekawego.

Dla mnie assasin to ścierwo kompletne akurat ;DTen murzyn kompletnie psuje jakąkolwiek namiastkę immersji w tej grze. 

 

Atomfall i Khazan to gry które napewno prędzej czy później ogram, raczej nawet prędzej. 

  • Confused 1
  • Upvote 4
Opublikowano
11 minut temu, Fenrir_14 napisał(a):

Dla mnie assasin to ścierwo kompletne akurat ;DTen murzyn kompletnie psuje jakąkolwiek namiastkę immersji w tej grze. 

 

Atomfall i Khazan to gry które napewno prędzej czy później ogram, raczej nawet prędzej. 

 

 

Pograłem chwilę i na 5090 lata w 250-300  klatkach (wsio max 4k) i ładnie dociska kartę 🙂

 

Jest klimacik fallouta będzie trzeba pograć w weekend 😁

 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

To jest naleciałość tego silnika - tak samo w sniperze AA jest kiepskie ale skalowanie w tej grze też jest kiepskie bo mocno rozmywa obraz, juz lepiej grać na max AA i natywna rozdzielczość.

Ale ogólnie fajnie się to prezentuje, pogralem już chwilkę i jest klimat.

Edytowane przez bbandi
Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem 2 godzinki, kręcąc się głównie po okolicy. Całkiem przyjemnie się pyka. Oprawa ogólnie robi pozytywne wrażenie, choć zerkając na poszczególny elementy, widać sporo uproszczeń w teksturach czy oświetleniu. Silnik pod tym względem pokazuje swój wiek.

 

W przypadku gameplay'u, gra sugeruje przynależność do gatunku survival, ale jego elementów jest tutaj (na razie) tyle co nic. Ot, zbieranie złomu w opuszczonych budynkach/placówkach i robienie z niego przydatnych przedmiotów. Nie ma chociażby wytrzymałości broni, jedzenie się nie psuje, zmęczenie zredukowano do zmiennego tętna, choć tutaj ma to w sumie więcej sensu niż jakiś pasek staminy. Gra ma quick sejwy, jeśli to kogoś interesuje, co dodatkowo ogranicza wrażenie "walki o życie". W chwili obecnej brak szybkiej podróży. AI jest niestety cieniutkie, przeciwnicy koszmarnie wolno reagują na zachowanie gracza czy nawet jego obecność.

 

Dialogi raczej przeciętne, trochę zalatują drewnem. Tradycyjnie sporo fabuły przekazuje się w porozrzucanych po mapie notatkach. Świat podzielony jest na huby, ale loadingi są raczej szybkie.

 

Szału nie ma, całość sprawia wrażenie produkcji mocno budżetowej, ale w końcu nie może być inaczej - Rebellion sam to wyprodukował i wydał. Za to klimacik jest w porządku, w tle majaczą jakieś intrygi i tajemnicze wydarzenia, więc może się uda zahaczyć na dłużej.

Edytowane przez Vulc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...