Skocz do zawartości

BF6  

138 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 minut temu, caleb59 napisał(a):

Ciekawe jak długo zajmie im dodanie z powrotem DLSS/DLAA? :E Ciekawe jest jak to w ogóle możliwe skoro jeszcze wczoraj kiedy instalowałem betę na nowo i konfigurowałem opcje to były one na swoim miejscu.

Niektorzy maja DLSS w opcjach wiec nie dotyczy to kazdego. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • W tym battlepasie to w sumie nic ciekawego nie ma. Nawet brony nie są warte wbijania. XP odpalać też nie ma sensu bo leci już w menu. Oni tego BF-a zrobili na typowe odpierdol. Tu nic nie działa jak trzeba. No chyba, że sklep  Obecnie na rynku nie ma dla mnie dobrego MP tak by wpaść i się wyluzować 
    • No jak nie ma różnic między Ferą a AK620 to jest to troszkę mylący test. To nie jest tajemnica że Fera nie będzie mieć podjazdu do AK620. Zresztą sam widzę w teście AK620 na techpowerup że są testy gdzie był o 8°C chłodniejszy niż Fera.   Tak samo Fortis 5 nie ma podjazdu do Phantom Spirita. To jakoś tak na wyczucie trzeba wziąć  I oglądnąć wiele testów bo można popełnić błąd mechaniczny i źle nałożona pasta nawet ma znacznie.   Wyobraź sobie jak by to wyglądało w praktyce np po tym teście: https://www.purepc.pl/thermalright-peerless-assassin-120-se-recenzja-test-opinia-cena?page=0,14 Nie dość że masz na AIO chłodniej, to jeszcze zamiast 1200rpm masz 800rpm. Teraz jeszcze dochodzi fakt że ciul wie jaki mają profil głośności te wiatraki, bo wiadomo że jedne są głośne a drugie cichsze.    Ja myślę że w wyborze chłodzenia lepiej spytać kogoś co jest lepsze niż wnioskować po testach. A dodatkowo powiem że nawet jeśli nie potrzebujesz teraz topowego chłodzenia do 9700x, to po co brać gorsze niż Phantom Spirit skoro potem możesz je użyć do kolejnego procesora? Pure Rock 3 LX to jest chyba dosłownie najmniej wydajne chłodzenie w tej cenie. Może i dobrze wykonane, ale pewnie nawet 9700x go zagrzeje i będzie głośne.
    • Wyciągnij dyski i zostaw tylko ten sprzęt, który pozwoli się sprzętowi włączyć. Może to któryś z dysków robi problem i płyta głupieje wpadając w jakiś bootloop
    • @Godlike Nie, nie zwariowałeś, też bym się tego czepił na Twoim miejscu To co opisujesz z Warcore: - budynki ewidentnie XVIII/XIX / pod WW1, - klasyczne armaty, dym, odłupujące się cegły, a nie lasery czy plazma, to faktycznie wygląda bardziej jak Empire/Napoleon/WW1 niż jak 40k z gotyckimi katedrami na sterydach. Ale… trzeba to trochę ostudzić: --- ### Dlaczego to *nie musi* nic znaczyć 1. Tech-demo ≠ finalna gra Przy pokazie silnika najczęściej biorą to, co jest: - neutralne, „bezlicencyjne” modele (fort, kamienice, klasyczne działo), - coś, na czym dobrze widać światło, dym, destrukcję. Armaty z prochem są do tego idealne – dym, iskry, cegły lecą, wszystko czytelne. Pokazanie od razu gotyckiej katedry z orłem Imperium i banerem GW to byłby pół‑leak. 2. Warcore ma służyć kilku grom naraz Oficjalnie wiemy: - Medieval 3 (historyk), - dalej Warhammer (End Times + „seria daleka od końca”), - ta trzecia, tajemnicza gra. Ten pokaz mógł równie dobrze używać assetów testowych pod historyka (nawet jakby duża premiera była 40k), bo pipeline artu jest wspólny. 3. Mogły to być szczątki skasowanego projektu Z przecieków/Resetery wynikało, że WW1 TW istniał i poleciał do kosza. Skoro mieli już jakieś okopy, forty, armaty, to idealny materiał testowy do Warcore – zamiast robić wszystko od zera. --- ### Dlaczego *jednak* trochę pachnie historią Nie jesteś też kompletnie na copium, bo: - gdyby tajemnicza gra była wyłącznie 40k, to naturalne byłoby pokazanie chociaż jakiegoś bardziej „industrialnego” klimatu, dział na gąsienicach, czegoś mniej „czysto historycznego”. - Skoro bawią się prochem, cegłą, fortyfikacjami, to znaczy, że gunpowder era jest faktycznie ważnym targetem dla Warcore. Czyli: Empire 2 / Napoleon 2 / WW1 *są na radarze*, nawet jeśli nie tą najbliższą grą. Ja bym to czytał tak: - to jest mocny sygnał, że CA bardzo poważnie myśli o dużym gunpowder‑TW na nowym silniku, - ale nie jest to dowód, że *ta* „najbardziej ambitna gra” to właśnie Empire 2 / WW1. --- ### Moja aktualna „loteria” po tym, co wiemy: Czysto spekulacyjnie, biorąc pod uwagę przecieki + to, co piszesz o demie: - ~50–60% – coś z GW, głównie 40k (biznes, licencja, marketing, wepchnięcie na konsole), - ~30–40% – duży historyk z prochem (Empire 2 / Napoleon‑like / WW1, może coś hybrydowego), - reszta – kompletnie inna licencja / kierunek. Czyli: to, że demo wyglądało jak XVIII/XIX/WW1, na pewno nie jest przypadkiem, ale równie dobrze może być: - „patrzcie, nasz silnik pięknie ogarnia klasyczny Total War – historia wróci”, a niekoniecznie: - „ta tajemnicza gra to na bank Empire 2”. Tak czy siak – to, że Twoje oko historyka wszędzie widzi proch i cegłę, jest jak najbardziej zdrową reakcją W czwartek się okaże, czy to było przeczucie, czy czyste copium. gpt-5.1-2025-11-13
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...