Jaycob 1 934 Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego Returnal był kozacki. Dla mnie gra generacji. Mam nadzieję, że z tą grą będzie podobnie. Szkoda, że nie pokazali nic z gameplayu.
Jaycob 1 934 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego Nie wiesz, co wpisać w #? Wpisz "roguelike".;) Już potwierdzone: Cytat Saros to gra akcji z przejmującą historią zaginionej kolonii pozaświatowej na Carcosie, pogrążonej w złowrogim zaćmieniu. Grasz jako Arjun Devraj, potężny Egzekutor Soltari, który nie cofnie się przed niczym, aby odnaleźć osobę, której szuka. Naszym celem jest stworzenie emocjonalnego i poruszającego studium postaci, które bada cenę, jaką trzeba zapłacić za stworzenie nowej przyszłości. Kluczową różnicą w rozgrywce między Saros a Returnal są trwałe zasoby i postęp, które sprawiają, że każda śmierć ma znaczenie. Po każdej śmierci zmierzysz się ze zmienionym światem, ale w Saros będziesz mógł wybierać i trwale ulepszać swój ekwipunek z rozwijającego się zestawu broni i ulepszeń kombinezonu, aby „wrócić silniejszym” i pokonać wyzwania czekające na Carcosie. źródło: https://blog.playstation.com/2025/02/12/announcing-saros-the-next-game-from-housemarque-coming-2026/ 1
Vulc 2 191 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego Nazywanie Returnala jedną z najlepszych jakie powstały? Przedziwne są te różnice w gustach, ale może to właśnie czyni je intrygującymi. Returnal był na dłuższą metę nużący, biomy nie oferowały oczekiwanej różnorodności, zabrakło satysfakcjonującego rozwoju między kolejnymi próbami. Dałem grze szanse, naprawdę próbowałem. Dobre 10h. Jednak przykładowo przy takim Hadesie, gra jest zwyczajnie przeciętna. Plus za sam setting i bardzo dobry klimat, tego nie można grze odmówić. Dźwięk również dawał radę. Jeśli Saros ma zaadresować problemy Returnala, może okazać się całkiem przyjemną produkcją. No i dla mnie osobiście, takie tytuły są kwintesencją słowa "exclusive".
Jaycob 1 934 Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego 14 godzin temu, Vulc napisał(a): Jednak przykładowo przy takim Hadesie, gra jest zwyczajnie przeciętna. Przy Hadesie każda gra w tym gatunku jest przeciętna. Postawili poprzeczkę tak wysoko, że tylko Hades II pokona Hadesa.:D 1
Kris194 4 720 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września Nie ma co ukrywać, taki trochę reskin Returnal.
j4z 942 Opublikowano 25 Września Opublikowano 25 Września (edytowane) Soni już nic oprócz reskinów nie wydaje. Heh, kiedyś ich exy to było coś, teraz zaczyna wiać nudą. Na szczęście tego rodzaju rozgrywki nie mam jeszcze dosyć. Czego nie mogę powiedzieć np. o GoW, HZD, SM... Edytowane 25 Września przez j4z 1
@MUZ 109 Opublikowano 25 Września Opublikowano 25 Września Dla mnie to wygląda po prostu przeciętnie i nie widzę tego hajpu co poniektórzy online mają. 1
Phoenix. 4 727 Opublikowano 25 Września Opublikowano 25 Września 8 godzin temu, Kris194 napisał(a): Nie ma co ukrywać, taki trochę reskin Returnal. I bardzo dobrze, jak studio jest w czyms dobre to niech to robi, a rogalik im wyszedl bardzo dobrze Ja czekam ale na wersje PC bo na padzie bede kaleczyl.
Jaycob 1 934 Opublikowano 25 Września Opublikowano 25 Września Dla mnie po prostu Returnal w nowej - skórce więcej tego samego, tylko w świeższej lokacji. I szczerze, to wcale mi to nie przeszkadza, bo klimat i gameplay wciąż wyglądają na bardzo wciągające. Day1... na PC.
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 25 Września Opublikowano 25 Września (edytowane) Sony coraz bardziej przypomina Ubisoft, maja 3-4 schematy na gre i klepia jedno i to samo. Saros zapewne bedzie bardzo dobra gra, ale WOW nie robi. Gdyby nie Returnal to pewnie bylbym oczarowany. Kolejne studio odcina kupony, ogra sie jak bedzie na solidnej promce. Edytowane 25 Września przez RTXnietylko4060tiUSER
Kris194 4 720 Opublikowano 25 Września Opublikowano 25 Września (edytowane) 1 godzinę temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): Sony coraz bardziej przypomina Ubisoft, maja 3-4 schematy na gre i klepia jedno i to samo. Tak właśnie wygląda absurdalna pogoń za wartością akcji. Sony powinno utworzyć jakąś strukturę poza Sony Group, która by się skupiała na tworzeniu produkcji, które są bardziej unikalne i ryzykowne. Hiroki Totoki we wrześniu 2024 r. narzekał, że mają mało własnych IP stworzonych od początku, niezależnie czy chodzi o gry, filmy czy animacje a jak stworzyli kulturowy fenomen to jak na ironię sprzedali go Netflixowi za 20 mln $ więcej niż kosztowała produkcja https://finance.yahoo.com/news/netflix-most-watched-movie-time-133000286.html Edytowane 25 Września przez Kris194
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się