Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 godzin temu, wallec napisał(a):

Ustaw pamięć ram.

Tzn jak mam ustawić pamięć ram ?

 

7 godzin temu, ket_rab napisał(a):

Pierw podaj pełną specyfikację peceta.

Procesor i7 13700k, karta 4080s, zasilacz corsair 850w, pamiec ram corsair lpx 2x16gb, plyta glowna msi tomahawk z biosem ktory zawiera poprawke mikrokodu x129.

Dodam, że po aktualizacji sterownika do karty graficznej pierwsze 2-3 uruchomienia wywala błąd, a potem jest normalnie.

7 godzin temu, leven napisał(a):

A nie sterownik grafiki coś miesza :hmm: Przeinstalowałbym go na jeden numerek niżej z pomocą DDU.

Tylko nie wiem, jaka karta :wariat:

Od paru aktualizacji sterownika karty tak się dzieje, nie tylko na jednej wersji.

Opublikowano (edytowane)

Bios zaktualizowany? Czytalem kiedys o tym, podobno jest to kwestia power limitu dla CPU, ktory plyty ustwiaja zbyt wysoko. Poczytaj internety bo moze to byc wlasciwy trop. Zacznij od sprawdzenia tego czy inna gra na UE5 bedzie wywalac ten blad podczas kompilacji shaderow.

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER
Opublikowano

Stalker 2 nie jest dobrą grą do sprawdzania komputera. Ta gra jest pełna błędów. Mi przy ładowaniu shaderów na RX 6750XT też się wywala gra, a samo ładowanie trwa do 20 minut żeby na samym końcu się wyłożyć. Więc jak widzę ,że długo się ładują shadery to kończę proces w menedżerze urządzeń, włączam ponownie. Dostaję komunikat ,że nie udało się załadować i uruchamia się w chyba trybie bezpiecznym ( nie pamiętam dokładnie). Po tym gra działa "normalnie".

 

Teraz mam glitch z misją, gdzie musisz wejść do budynku ale wejść nie idzie bo wcześniej porozmawiałem z jakimś gościem i to powoduje błąd. Teleportuje mnie do budynku, mogę porozmawiać z typami ale nic poza tym. 

Opublikowano

Nie taki typowy bo ja mam R5 7600x, miałem ostatnio 13700KF i 4080 i nie było żadnego problemu z wczytywaniem. Między tymi dwoma zestawami minęło około 2 miesiące i na intelu miałem wersję gry 1.1 ,a z R5 7600X mam 1.2.1 jak dobrze pamiętam. Na 99% jest to problem sterowniki/gra. Czyli trzeba czekać na patche, łatki bo gra jest dziurawa. 

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, Iri napisał(a):

Stalker 2 nie jest dobrą grą do sprawdzania komputera. Ta gra jest pełna błędów. Mi przy ładowaniu shaderów na RX 6750XT też się wywala gra, a samo ładowanie trwa do 20 minut żeby na samym końcu się wyłożyć. Więc jak widzę ,że długo się ładują shadery to kończę proces w menedżerze urządzeń, włączam ponownie. Dostaję komunikat ,że nie udało się załadować i uruchamia się w chyba trybie bezpiecznym ( nie pamiętam dokładnie). Po tym gra działa "normalnie".

 

Teraz mam glitch z misją, gdzie musisz wejść do budynku ale wejść nie idzie bo wcześniej porozmawiałem z jakimś gościem i to powoduje błąd. Teleportuje mnie do budynku, mogę porozmawiać z typami ale nic poza tym. 

Gra orginalna?

Bo ostatnia aktualizacja naprawia blad z shaderami ktory obecnie masz oraz jest tam jakies 1700 poprawek bledow.

Pytam bo orginal by zaktualizowalo automatycznie a po zatym mialem to samo po aktualizacji wszystko ok.Aktualizacja byla 14 lutego .

Edytowane przez militarny78
Opublikowano (edytowane)

Nie, nie jest to oryginał. Na wcześniejszej wersji tego problemu nie było ale też był inny zestaw. Załatali już ten błąd z tą misją w której musimy wejść do stodoły żeby porozmawiać z gościem? Błąd robi rozmowa z typem z wysypiska. Odpuściłem na chwilę przez to grę. 

 

W wersji 1.1 jak grałem to ja ludzi jeszcze nie widziałem ,a Ci do mnie już strzelali przez ogrodzenia czy baraki. :D

Edytowane przez Iri
Opublikowano
2 godziny temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Dodaj trochę vcore i będziesz wiedział. Jak dodasz i nie wywali błędu to masz winowajce.

Miałem UV -0.1 Był w każdym teście stabilny tzn. w AIDA oraz w CB R23

Zrobiłem teraz 0.080

Opublikowano

Wyglada na to ze laduje shadery bez problemu, robilem 2 proby po reinstalacji sterownikow.

Do glowy mi nie przyszlo, ze moze sie procek wykrzaczyc z powodu zbyc mocnego UV jak w syntetykach przechodzil test.

Opublikowano
2 godziny temu, kalderon napisał(a):

Tak, procesor ci się zdegradował. Znany problem w Intelach 13 i 14 generacji.

w takim razie mi też się zdegradował, bo na zbyt niskim napięciu się wywala :D

Opublikowano

Wygląda na to, że działa wszystko.

Wpadłem na pomysł, żeby sprawdzić shadery w Black Myth Wukong bo z tego co się orientuje też jest na UE5

Opublikowano

A bo jak dobrze kojarzę, to był taki problem z out of memory w grze TLOU 1 i tam przy kompilacji shaderów ten babol wyskoczył z powodu sterownika grafiki, stąd moja sugestia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...