caleb59 1 621 Opublikowano 5 Czerwca Opublikowano 5 Czerwca No co. Stare, "dobre" Konami. Poczuli flow po udanej 2 remake to trzeba kuć żelazo póki gorąco, MGS 3 remake też nieźle im ego podbije.
MrKetiw 128 Opublikowano 13 Czerwca Opublikowano 13 Czerwca Im więcej filmików tym mniej mi się podoba 2 remake miała to coś 1
Necronom 431 Opublikowano 13 Czerwca Autor Opublikowano 13 Czerwca Mi też zainteresowanie trochę spadło. Jakoś nie mogę się przekonać do połączenia SH z typowo japońskim klimatem. Całkiem różne światy. Ograć ogram jak trafi gdzieś taniej. Na remake SH zdecydowanie bardziej czekam.
ODIN85 3 501 Opublikowano 13 Czerwca Opublikowano 13 Czerwca (edytowane) A mi się bardziej podoba. Widać że będzie system zniszczenia ubrań Edytowane 13 Czerwca przez ODIN85 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia Ten komentator to dramat, totalnie psuje klimat. Tutaj macie wersję bez gadania. Wygląda dobrze, sam klimat fajny, atmosfera gęsta, ale walka słabiutka i trochę drewno - sporo ciosów w ogóle nie robi wrażenia na przeciwnikach, zero reakcji.
AndrzejTrg 2 740 Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia Niby SH, ale taki nijaki Z upragnieniem czekam na remejka SH bo nigdy w jedynkę nie grałem
Necronom 431 Opublikowano 1 Sierpnia Autor Opublikowano 1 Sierpnia 9 minut temu, AndrzejTrg napisał(a): Z upragnieniem czekam na remejka SH bo nigdy w jedynkę nie grałem Najlepsza część, więc warto czekać. Soundtrack i wystrój lokacji. Jeżeli nic nie zepsują to będzie grubo 1
AndrzejTrg 2 740 Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia Podobno SH2 był bardzo wierny oryginałowi, ale nie grałem w remejka. I chyba tego nasz zespół nie zepsuł? A jak nie to wierzę że jedynka będzie dobrze zremejkowana
Necronom 431 Opublikowano 1 Sierpnia Autor Opublikowano 1 Sierpnia (edytowane) Trochę różnic jednak było, ale nie szkodziło. Coś tam popsuli, ale jednak więcej zdecydowanie na plus. Więc tak wyszli ogólnie obronną ręką. No i walka z nim w remake'u jedynki w nowym wydaniu. Spoiler bo to final boss Spoiler https://static.wikia.nocookie.net/silent/images/0/04/Incubus.png/revision/latest?cb=20150322100302 Edytowane 1 Sierpnia przez Necronom 1
AndrzejTrg 2 740 Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia Wszedłem w spoilera, ale na szczęście nie działa
Necronom 431 Opublikowano 1 Sierpnia Autor Opublikowano 1 Sierpnia A no coś się zepsuło To nie będę już zmieniać . A co do SH:f. No tak średnio bym powiedział. Serio elementy soulslike w SH? 1
caleb59 1 621 Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia Palić w piecu tym gniotem i każdym kto to kupi. Nie hejtuję tylko widzę bezczelny cash grab ze strony Konami. Tylko SIlent Hill 1 Remake się obecnie liczy... 1
DITMD 787 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia 19 godzin temu, ODIN85 napisał(a): Ja kupiłem już Ja też, i fajnie, że będą elementy soulslike 1
Necronom 431 Opublikowano 2 Sierpnia Autor Opublikowano 2 Sierpnia Do wora a wór do jeziora. Oby ta koncepcja się skichała, bo jeszcze ktoś przy remake'u jedynki wpadnie na wprowadzenie tego 1
musichunter1x 1 308 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia (edytowane) Ze Soulsów to będą pewnie tylko elementy , a nie poziom trudności lub realny projekt walki i wrogów. W ogóle nie pasuje mi motyw nastolatki walczącej z potworami rodem z Dead Space. Pochodnia, latarka, ucieczki, ogłuszanie, osłabianie może bym zrozumiał, ale nie walenie w kukłę nożem, niczym w jakimś RPG. RE2R ma to świetnie zrobione, gdzie kończyny mają swoją wytrzymałość i różny stan ogłuszenia. Na tej generacji liczyłem na jakieś większe, fizyczne interakcje, ataki oparte o interakcje i fizykę, a nie kukłę na punkty obrażeń... Czekam na uniki rodem z RE3R oraz walenie wrogów bronią, niczym kościotrupy w DS1 bez broni obuchowej. Ale aż tak źle nie będzie, bo nie są głupi. Edytowane 2 Sierpnia przez musichunter1x
Necronom 431 Opublikowano 2 Sierpnia Autor Opublikowano 2 Sierpnia (edytowane) "Almost Souls-esque boss fight", "Combat can be very difficult", "Avoiding enemies is more difficult than in previous titles". To mi wystarczy, gra nastawiona ewidentnie na wymuszoną walkę. W SH walka zawsze była opcjonalna. Ponadto nie wiem czy grałeś w SH4, ale to jedna z najgorszych części pod względem gameplayu i jakiekolwiek odniesienia nie wróżą nic dobrego. Już była gra, która chciała połączyć horror i akcję melee, Callisto Protocol. Wszyscy wiemy jak to się skończyło Wyszedł upośledzony Dead Space. Tu będzie(albo może i nie) upośledzony SH. Edytowane 2 Sierpnia przez Necronom
DITMD 787 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia Mnie się Callisto Protocol bardziej podobała niż remake Dead Space, więc w to mi graj. Wy i tak będziecie narzekać i jęczeć obojętnie co by nie zrobili, to samo było, zanim ukazał się remake Silent Hill 2. Ile pomyj na to wylaliście, zanim wyszło?
Necronom 431 Opublikowano 2 Sierpnia Autor Opublikowano 2 Sierpnia Z tego co pamiętam to na SH2 narzekania były z początku, bo na pierwszych zwiastunach gra nie wyglądała okazale i to sporo przed premierą. Ale tu mamy niecałe dwa miesiące do wyjścia to już nic nie zmienią.
ODIN85 3 501 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia 6 godzin temu, musichunter1x napisał(a): Ze Soulsów to będą pewnie tylko elementy , a nie poziom trudności lub realny projekt walki i wrogów. W ogóle nie pasuje mi motyw nastolatki walczącej z potworami rodem z Dead Space. Pochodnia, latarka, ucieczki, ogłuszanie, osłabianie może bym zrozumiał, ale nie walenie w kukłę nożem, niczym w jakimś RPG. RE2R ma to świetnie zrobione, gdzie kończyny mają swoją wytrzymałość i różny stan ogłuszenia. Na tej generacji liczyłem na jakieś większe, fizyczne interakcje, ataki oparte o interakcje i fizykę, a nie kukłę na punkty obrażeń... Czekam na uniki rodem z RE3R oraz walenie wrogów bronią, niczym kościotrupy w DS1 bez broni obuchowej. Ale aż tak źle nie będzie, bo nie są głupi. Lepsza ona niż jaka silna afroamerykanka
musichunter1x 1 308 Opublikowano 3 Sierpnia Opublikowano 3 Sierpnia 3 godziny temu, Necronom napisał(a): " melee, Callisto Protocol. Wszyscy wiemy jak to się skończyło Wyszedł upośledzony Dead Space. Callisto Protocol ponoć miał duże problemy produkcyjne i musieli nagle dokończyć projekt, gdy system walki był w powijakach. Dostaliśmy protezę, a nie wizję twórców.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się