Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, Reddzik napisał(a):

Przeszedłem demko, ale nie da się popłynąć na kontynent i zobaczyć jak tam to wygląda, więc demko jest strasznie ograniczone. Czekam na opinie, szkoda tych 80zł za grę, trzeba było brać, bo szybko może nie być podobnej ceny.

Gdzie to wyrwać za 80zł w wersji EU? W sumie za taką cene bym kupił bo te 44e to dużo za dużo co widzę.

Opublikowano
5 minut temu, Szark napisał(a):

Gdzie to wyrwać za 80zł w wersji EU? W sumie za taką cene bym kupił bo te 44e to dużo za dużo co widzę.

Wydaje mi się, że chodziło mu o to, że gra była dostępna w tej cenie w Early Access. To normalne, że wczesny dostęp jest tańszy - po premierze cena zazwyczaj rośnie.

Opublikowano (edytowane)

Wzrosła, w 2023 podczas trwania EA na Steamie gra kosztowała 125 zł.  Sprawdź price history > All.

Gry we wczesnym dostępie są zazwyczaj tańsze niż po pełnej premierze. Hades czy Baldur’s Gate 3 kosztował o wiele mniej w EA.

Edytowane przez Jaycob
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Szczerze to wciągnęło mnie od razu dużo bardziej niż ten cały Obvilion! Eksploracja już w tym więzieniu świetna i jest co zbierać. Przypuszczam, że zabawa na całego zacznie się jak na kontynent dopłyniemy. No i nie mam pytań jak to artystycznie wygląda. Lokacje prześliczne! 

4K\Ultra\DLSS na 100% (Wiec to chyba natywne bo DLAA nie widać) i sztywne 120FPS. 

Na + też pełne wsparcie haptyki na padzie.

 

image.thumb.png.b971662b8767022b686c754bbd06d039.png

 

P.S. Szkoda, że tego HDR nie dodali jednak.

Edytowane przez userKAMIL
  • Upvote 1
Opublikowano

Ja skończyłem Avowed, ale patrząc po demie i gameplayu to ta gra wydaje się być dużo lepsza, ale z tym trzeba poczekać. Niestety gra sporo kosztuje i raczej nie wejdę do "gorącej wody". Niech połatają, jeszcze mają coś dodać w 1 czy 2 miesiącu po premierze, nie ma co się pchać.

Opublikowano
29 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Odbiłem się od Avowed ale @Jaycob zachwalał więc jak widzisz jeden rabin powie tak a drugi inaczej. ;)

Tutaj jednak ten mroczny klimat mnie od razu chwycił.

Na początku tak, ale później wkradła się monotonia... Ogólnie oceniłem grę na 6/10. Więcej do poczytania tutaj:

 

Opublikowano

U mnie znacznie lepsza ocena Avowed. Niesamowita muzyka, eksploracja i walka, ale by tak było trzeba grać na wysokich poziomach trudności. Niestety masa osób pograła chwilę, nie rozwinęła postaci by była grywalna i miała fajne bronie czy build, do tego grała na normalu co nawet nie nakazuje zbyt eksplorować i zbierać rzeczy... no i papa. W ogóle ten świat ma wiele sekretów i mini misji które nawet nie są na mapie, tylko jako dodatkowa akcja. Ale kto dojdzie do czegoś takiego jak kończy granie po 40 minutach?

 

 

Jeśli tainted grail jest rownie dobre lub lepsze to nic tylko czekać na 2 patche i można brać. Pytanie czy planują DLC

 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Dotarłem też do pierwszego fortu i głowę urywają te lokacje. Naprawdę można tu się trochę czepiać, że technologicznie jest różnie. Jednak artystycznie to Oni tu na wyżyny się wznieśli!

Nocka dziś jak nic. ;) 

 

image.thumb.png.96f23d7b37a1c5f8d418d6ae9a9d8af6.png

 

P.S. Rozwój postaci i ilość tych wszystkich umiejętności na początku przytłacza! Nie wiadomo w co pkt pchać. XD 

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, Keller napisał(a):

Tja, 90% dobrych recenzji na 6000 to nie ogarnianie. Pomimo tego że to kompletnie nieznana firma, a nie Bethesda z masą budżetu na wszystko, w tym reklamę. Ma być GOTY, 100 tysięcy dobrych opinii, a jak nie to nie ogarniają, wiadomo :)

Ja przeszedłem demo dwa razy, bo wiązałem z tą produkcją pewne nadzieje, pierwszy raz na jakimś wczesnym buildzie (gdzie chyba nawet nie było Króla Artura) i nową wersją. Demo powstało po to, żebym ja, gracz, mógł sobie wyrobić opinię. No więc sobie ją wyrobiłem. AI nie istnieje, graficznie średniowiecze, rozgrywka drewno. Koniec, kropka.

Edytowane przez Ryszawy
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Wojak i wielki miecz. ;) Co do walki jak w Skyrimie bynajmniej tak ją pamiętam po latach. Masz bloki, uniki coś ala kontry (nawet jakiś finisher się trafił) ale tego chyba jeszcze nie ogarniam do końca. Jest trochę drewniana ale nie jest źle. Może jak jakieś nowe umiejętności dojdą to bardziej finezyjna będzie. Jest naprawdę ok myślałem, że się odbije jak w Obvilionie.

Klimatem ta gra stoi bez dwóch zdań!

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, Ryszawy napisał(a):

 AI nie istnieje

Czyli?

15 minut temu, Ryszawy napisał(a):

 

 

, graficznie średniowiecze

 

A te wyżej screeny to wyglądają jak z 2005?

15 minut temu, Ryszawy napisał(a):

 

rozgrywka drewno.

Ale co dokładnie? Które gry mają lepszą. Z 3 wymień, byle nie Skyrima, bo to przesada by nie nazywać tego drewnem. To samo Gothic.

 

Moim zdaniem walczy się ciężko, bo mamy mało staminy. Znowu - słabo rozwinięta postać i ludzie oceniają.

Edytowane przez Keller
Opublikowano

W demie jest taki tunel, którym można dojść do pomieszczenia w którym jest chyba dwóch magów i jeden wojownik. W tunelu się kuca, więc właściwie można wytłuc tą całą ekipę siekając ich mieczem po nogach, bo tunel to dla AI zaklęty rewir. Kucnąć nie potrafią, wyprowadzić ataku dystansowego nie potrafią, zainteresowanie twoją osobą tracą po 15 sekundach i jakby nigdy nic wracają do swoich zajęć...

 

W nowej wersji dema jest taki cinematic, całkiem niezły zresztą, z martwym już Królem Arturem. No myślę sobie, naprawdę fajnie to wygląda... Po czym budzimy się w czymś co jest połączeniem Beksińskiego z Gigerem, na środku stoi sarkofag i ukazuje się nam Król Artur we własnej osobie, tylko cały czar pryska, bo nie wygląda już tak ten na cinematicu, tylko jak postać z gry zrobionej z 10 lat temu...

 

Mgła w demie wykorzystuje noise, to pewnie efekt screen space, tylko, że jest on związany z ekranem, nie ze światem gry, więc jeżeli się przesuwamy, on przesuwa się z nami...

 

Banding, to po wyjściu na wybrzeże. Jeżeli chcesz zrobić taki efekt jak mgła o poranku, to musisz w przypadku takich efektów zastosować dithering, jeżeli nie mają wystarczającej precyzji, bo po prostu widać schodkowe przejście...

 

Zresztą co ja się będę rozpisywał. Napisałem co sądzę o tej produkcji po przejściu dema, które miało mnie zachęcić, a nie zachęciło...

  • Upvote 3
Opublikowano
2 minuty temu, Ryszawy napisał(a):

W tunelu się kuca, więc właściwie można wytłuc tą całą ekipę

Ja to zrobiłem rzucając kulę ognia, jako że ma się auto regen many, to sobie rzucałem w nich kulą a oni jak kukły stali i czasem coś się ruszyli... niby Hard a łatwo poszło.

 

Oglądałem streama na Twitchu, koleś grał 1h+ magia, przywołał sobie 3 wilki i tak zabijał, Wilki zostają z nami do końca swojego HP, na bossa to przywoływał i blokowały go, by ten nie dolazł do niego, ale często też tracił zainteresowanie graczem, chyba, że podeszliśmy i bijemy go, wilki zatłukły dużo trudniejszego przeciwnika na wysokim poziomie trudności. Chwilę trwało, ale wystarczyło przywoływać wilki jak jakiś padł i tak cheesował walkę z trudniejszym przeciwnikiem. Ma Ryzena 5800x3d rx 7800xt ale miewał czasem stutter czy ściny było to widoczne na ekranie, a nie grał na maks detalach, jakiś miks od średnich w górę.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Tunel to jedno, goście stoją pół metra od ciebie, obrywają i nic. Drugie, co mnie rozwaliło, to walka z tym wylevelowanym, ukrytym mini bossem, gość stoi w miejscu, jakby go przykleili, a ja go punktuję czarami, chowając się przed jego atakami za jakiś filar. Walka z nim wyglądała tak, jakby ktoś zapomniał mu skrypty SI wkleić.

Edytowane przez DITMD
  • Upvote 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...