Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potwierdza się, że graficznie łba nie urwie, ale i tak jest lepiej niż w LMU. 
Czuć trochę tę dynamikę Shifta, choć brakuje look to apex. Chociaż w tym względzie mistrzowskie jest ACC.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A nie jak farming symulator? ;)

Ja mam teraz komplet lig w F1 więc bardziej czekam na 0.4 w Evo, niż nowa scigalke.

To będę pewnie oglądał z ciekawości i czekając jak to rzeczywiście będzie wyglądało jak już ludzie pograją, ale te auta mnie i tak jakoś nie kręcą.

Opublikowano

No ale wrażenia komentujących na filmie raczej bardzo pozytywne?... Trochę to wygląda jak pełnoprawny Project CARS 3, z poprawioną fizyką i FFB i - niestety - grafiką gorszą niiz w CARS 1 :)

Mnie zawsze bardzo pasował vibe tych gier, wybór wozów również nie był zły, a miejscami bardzo ciekawy, a do tego stawiam przede wszystkim na dobry tryb single, wiec mocno PMR kibicuję, pomimo zniesmaczenia oprawą. :/ 
Może z czasem ją odpicują, jeśli nie porzucą projektu, skoro nawet makaroniarze z Kunos potrafili od zera napisać dobry silnik? Chyba, że to cudo od symulatora rozrzutnika obornika to takie padło, że nic się nie wyrzeźbi, niczym w Euro Truck Simulator 2. :E
Szkoda, że nie mogli wykupić Mad Engine... :( 

Opublikowano
11 godzin temu, Zas napisał(a):

No ale wrażenia komentujących na filmie raczej bardzo pozytywne?... Trochę to wygląda jak pełnoprawny Project CARS 3, z poprawioną fizyką i FFB i - niestety - grafiką gorszą niiz w CARS 1 :)

Ja liczę na dobrą karierę/AI bo tego mi obecnie brakuje, ściganie na luzie z botami i rozwijanie profilu. Niby obiecują dobry multiplayer i rankedy, ale zobaczymy. AMS2 właśnie cierpi na brak kariery i multi, a boty ma fajne. 

 

Kolejny gameplay

 

 

Opublikowano
6 minut temu, galakty napisał(a):

AMS2 właśnie cierpi na brak kariery i multi, a boty ma fajne. 

ostatnio widziałem jakieś mody na karierę w AMS2 i nie wiem czy ich nie sprawdzić :E ze wszystkich simów w które grałem, ten mnie najbardziej przekonał do siebie fizyką i ogólną jakością.

 

7 minut temu, galakty napisał(a):

Kolejny gameplay

 

dobrze się to zapowiada!

Opublikowano (edytowane)

Jezu, asfalt bez cienia odbić jeszcze bym przebolał, ale te kanciaste krawędzie toru... Ten silnik jest aż tak słaby, że nawet podstawowej geometrii otoczenia nie ogarnia? Czy linie boczne w rzeczywistości też tak wyglądają?...

Ha ha, jeszcze ten bug z czarnym niebem na wyświetlaczu od tylnej kamery... :E 

 

Oświetlenie to ogólnie tragedia, rzuciłem jeszcze okiem na inne gmaplay'e, na wielu to poziom kartonowych pudełek z 2005 r. Oni niczego w tym silniku nie ulepszyli względem Farming Simulatora? :O Powoli zaczynam mieć wrażenie, że LMU wygląda lepiej, bo do CARS 1 to nawet nie ma co porównywać

 

Pieprz... EA i zagarnięcie przez nich Madness Engine... 

Autorzy naprawdę nie mogli zostać na UE4, jak pierwotnie planowano? Z ACC i MotoGP jakoś się Włochom udawało... 

 

Wiem, wiem, fizyka, ale mamy jednak 2025 r., a target jest inny niż fani iRacing. 

 

Edit: No dobra, kilka filmików dalej i naprawdę dziwnie to wygląda, część całkiem nieźle, na części za to jakby w ogóle nine było wolumetrycznego światła, nierówne cienie, tylko geometria i wygląd otoczenia zawodza w każdym przypadku tak samo.

 

Niby najważniejszy gameplay, tego dobrego w single mało, ale... sorry, przy takiej grafice i takiej nocy to ja chyba na długo wysiadam, zobaczymy, czy i co wyrzeźbią przez rok od premiery. Starczy mi i tak AMS 2, CARS 2 i ACC, i poczekam na AC Evo.

 

 

 

Edytowane przez Zas
Opublikowano

Graficznie jest mega słabo, to wygląda jak Project Cars 1, ba niedawno instalowałem PC2 i wyglądało tak samo lub lepiej. AMS2 przy tym to cud graficzny :E 

Nawet zegary są zbugowane, nie wiem czy mają DLSS bo to chyba jedyne wytłumaczenie. Może FSR...

 

Martwi mnie że niedługo wychodzi na Steam, a wygląda jak demo. Oby nie podzieliło losu EVO, miałem ochotę na preorder ale po tych gameplayach poczekam. 

Niby tylko liczę na fajną fizykę i AI + karierę single, ale... No mogłoby to lepiej wyglądać :/ 

Opublikowano (edytowane)

Podoba mi się brak nasrania efektami postprocess i brak pogoni za realistycznym światłem, ale ilość geometrii, tekstur i cały design - śmierdzi amatorszczyzną strasznie. Typowe dla studii z trzeciej ligii. Podobnie było kiedyś jak licencję na WRC od Evolution Studios przejęła inna firma i zaczęła trzaskać WRCy. Te gry na x360 wyglądały wyraźnie gorzej na ekranach HD, niż WRC na PS2 na CRT. I miały te same wady w oprawie, które widzę tutaj. Brak skilla.

 

 

edit: no chyba że to daje radę iść w stałych 360fps to cofnę krytykę. A w sumie patrząc na to jaka tu jest bieda, to nawet by mogło.

Edytowane przez VRman
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

To pierwszy symulator z pełnym crossplayem między konsolami, a PC. Gość, który to robi zna się na rzeczy, ale 3krotna zmiana nazwy gry sugeruje, że były tam problemy. 

Ani mnie ta gra kręci, ani razi - zobaczymy co będzie po premierze. 

Singleplayer i kariera to ukłon w stronę graczy konsolowych, bo na PC popularne są tylko wyścigi online.  

Silnik gry to farming simulator i HADRON, na tym drugim należy się skupić:

-A new open topology multi-body vehicle solver

-Piecewise aerodynamics model where wings, winglets or the undertray can affect each other

-Tread simulation that includes a discretised 2D contact patch, running at up to 10,000Hz, featuring tread channels for realistic water handling and aquaplaning

https://projectmotorracing.com/newsArticle.php?articleCode=YzU4MTRhMjdl&lang=en&country=PL

 

 

Edytowane przez MaxxGroo
Opublikowano
3 godziny temu, galakty napisał(a):

Graficznie jest mega słabo, to wygląda jak Project Cars 1

Oj nie, CARS 1 wygląda kilka razy lepiej, zwłaszcza na replayach... 

 

pCARS64_2024_10_09_00_02_46_183.jpg

pCARS64_2025_01_15_01_17_20_361.jpg

pCARS64_2025_01_15_01_17_41_354.jpg

pCARS64_2025_01_15_01_17_45_445.jpg

pCARS64_2024_08_14_21_54_58_849.jpg

pCARS64_2024_10_07_01_46_48_271.jpg

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

W ogóle historia Bella w giereczkowym światku jest dosyć smutna. :) Gość stworzył chyba najlepszy pod względem technologicznym silnik do gier wyścigowych, który do dziś nie ma sobie równych (fizykę można zawsze odpicować parametrami albo dopisać potrzebne moduły, tak to przynajmniej widzę, skoro nawet Reiza odkupiła już, jak się zdaje, swoje winy) i został z niego w końcu skutecznie obrabowany przez EA (rękami Codemasters - którym to sam się, o ironio, sprzedał - bo przy Shiftach się nie udało), więc teraz musi rzeźbić w g....e. :( A EA porzuciło już wszystkie gry wyścigowe poza F1 i silnika ani nikomu nie odda, ani samo nie wykorzysta. Marzy mi się, by padli na ryj, ale z kasą od Saudów i zięcia Cheetosa pewnie się to nie ziści... chociaż może z uwagi na zaciągnięty dług będą przynajmniej bardziej skorzy do odstąpienia licencji każdemu chętnemu, wszak pieniądze nie śmierdzą?

 

Wracając do Bella, w czasach, gdy Milestone ledwie zaczynało zabawę z realistycznym oświetleniem (MotoGP 15), a Codemasters też tkwiło ze swoim EGO w lekko już zatęchłej epoce (choć GRID-y czy F1 nie wyglądały brzydko), gość wjeżdża z CARS 1. Grafika zrywa beret, do tego pełny cykl dobowy i realistyczna pozycja słońca. Ile gier oferowało wtedy coś podobnego? F1 dopiero trzy edycje później doczekało się płynnych przejść, wcześniej mieli tylko ustalone na sztywno pory dnia. Asseto Corsa? Co najwyżej z modami :). iRacing? Zdaje się, że dopiero od 2018 r. R3E? Nope... Chyba tylko rFactor 2 w tamtym okresie miał i dynamiczną pogodę, i pełny cykl dobowy, ale przy jakiej grafice... Forza Motorsport? Chyba dopiero w ostatniej odsłonie się doczekała, choć pewien nie jestem? 

 

Codemasters z EGO dopiero od edycji F1 2018 r. i DiRT Rally mocno poprawili grafikę, zwłaszcza oświetlenie, Kunos i Milestone stworzyli piękne gry po przejściu na UE4... Ci pierwsi zdają się teraz ogarniać temat z AC Evo, choć przy obecnych w alfie assetach trudno to ocenić (straszne, sztuczne niebo).

 

No ale to nie wszystko, bo w CARS 2 wjechały jeszcze pory roku, i tutaj już chyba tylko AMS2 może zaoferować podobny poziom doznań. :) 

Innymi słowy, wyjąwszy gry na UE i być może AC Evo, na długo możemy zapomnieć o poziomie zbliżonym do gier sprzed 10-7 lat. 

 

Jasne, takie realia, pamiętam o problemach Kunos z UE, co zaowocować miało właśnie powrotem do własnego silnika, ale oferowanie gry na poziomie graficznym co najwyżej LMU (a odnoszę czasem wrażenie, że niższym) jest niestety dosyć ryzykowne, co pokazały reakcje na YT. Pewnie, Rennsport nie broni się oprawą, pomimo jej wyższego poziomu - tylko że to znowu trochę inny przypadek: ślamazarny rozwój, zmiany koncepcji modelu wydawniczego, mocno krytykowany model jazdy... co teoretycznie pokazuje, że najważniejsza jest fizyka - ale obawiam się, że Bellowi znowu się nie uda podbić serc, i - o ironio - tym razem być może przez grafikę właśnie.

 

BTW - wczoraj z ciekawości zainstalowałem sobie R3E (oni chyba mają nowego właściciela i musiał opłacić trochę twórców na YT)... no, fajny powrót do 2005 r... tylko że nie. :E

Chyba jako mainstreamowy amator oduczyłem się już grać w tego typu hermetyczne potworki. Zresztą fizyka na padzie (nie chciało mi się podłączać kółka) to nie jest raczej poziom ACC... a przecież koszty gry w to coś byłyby kosmiczne. Komu to potrzebne i dlaczego, kto w to gra?

Edytowane przez Zas
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, Zas napisał(a):

No ale to nie wszystko, bo w CARS 2 wjechały jeszcze pory roku, i tutaj już chyba tylko AMS2 może zaoferować podobny poziom doznań. :) 

Innymi słowy, wyjąwszy gry na UE i być może AC Evo, na długo możemy zapomnieć o poziomie zbliżonym do gier sprzed 10-7 lat. 

 

BTW - wczoraj z ciekawości zainstalowałem sobie R3E (oni chyba mają nowego właściciela i musiał opłacić trochę twórców na YT)... no, fajny powrót do 2005 r... tylko że nie. :E

Chyba jako mainstreamowy amator oduczyłem się już grać w tego typu hermetyczne potworki. Zresztą fizyka na padzie (nie chciało mi się podłączać kółka) to nie jest raczej poziom ACC... a przecież koszty gry w to coś byłyby kosmiczne. Komu to potrzebne i dlaczego, kto w to gra?

Ty zawsze celowałeś w takie gry jak SHIFT a nie AsettoCorsa. Masz swoje gusta i tyle. A AC dzięki Sim Racing System swego czasu był najbliższą na pc grą modelowi iRacing tylko bez abonamentów. Tam było naprawdę sporo ludzi co wyszli z iRacing i chciało się kulturalnie ścigać. Co do PCARS2 i R3E to SRS próbował obie objąć swoim modelem, ale implementacja nie przeszła próby. I tak, PCARS2, gra świetna jak na swój czas, zwyczajnie  bez tego umarł a mógł żyć jeszcze ze 2 lata dzięki multiplayer. R3E dalej żyje i ma się dobrze. Nawet ostatnio zrobili upgrade silnika graficznego i przewidują wprowadzenie splitów. Bo w mp na poziomie średniopoważnym nikt nie ściga się na mokrym czy w nocy. Najwyżej można dać niższą temperaturę powietrze (toru) ale nic poza tym. 

Co do mnie to równocześnie do tych gier grałem w GRID Autosport, które bardzo mi się podobało i uważam, że takie gry są tak samo potrzebne na pc i też np. cieszę się że ciągle robi się kolejne części F1.

Edytowane przez NotQuite

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...