Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

"wheel first approach"

 

"vibrant colors, high framerates"

"VR"

 

No to jest "trzy razy TAK"

Wolę arcade, ale jestem zainteresowany.

 

PS. Zrzynka nazwy z Project Gotham Racing przypadkowa czy ten dev zatrudnia ludzi z Bizarre Creations?

Edytowane przez VRman
Opublikowano

Cholera za dużo tych simów się robi... :E 

 

Ale konkurencja się przyda, ja obecnie śmigam 99% czasu w LMU bo uwielbiam GT3 i LMH na jednym torze, multiclass robi robotę. 

 

Lista aut póki co zapowiada się super, praktycznie z każdej klasy coś się znajdzie w tym perełki których zbytnio nie ma w innych simach (pomijam kiepskiej jakości mody).

Za audi R8 i LMP1 wielki props, bardzo mnie boli że ta klasa jest pomija obecnie, a to wręcz legenda od której całe LMH się zaczeło. 

Opublikowano (edytowane)

LMU grafiką? Ej, no bez takich :E Graficznie to może Rennsport daje radę, natomiast LMU to straszny paździerz jak na dzisiejsze standardy. Tutaj na szczęście aż tak źle nie jest, choć zobaczymy, jak wypadnie noc... Cieszy natomiast info o skupieniu się na sensownym AI, które nie oszukuje, wheel first to z kolei nic nowego, już simcade'owy shift taki był :).

 

Dźwięk za to wydaje się mieć potencjał, ale z nim to nawet w CARS 1 i 2 moim zdaniem było dobrze. 

Edytowane przez Zas
Opublikowano

Straszny paździerz? No bez przesady :E 

 

Dobry AI by się przydał, ja na razie mam przesyt od wyścigów multiplayer i dzbanów którzy rujnują Ci wyścig na T1. Aż z ciekawości sobie zainstalowałem Project Cars 2 i będę chyba tryb kariery ogrywał (grałem w to tylko na padzie, a FFB jest całkiem całkiem). 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 30.04.2025 o 19:50, Zas napisał(a):

Ale tras mało, szykuje się znowu tona DLC.

A grafika na silniku Farming Simulator... No, delikatnie mówiąc d... nie urywa. 

Lepsza niż Unreal Engine. Dla mnie to info to właśnie zaleta. Oby kolory były żywe a nie "realistyczne".  Mogliby tylko dać więcej geometrii i tekstur.

 

 

W dniu 1.05.2025 o 11:46, galakty napisał(a):

Dobry AI by się przydał, ja na razie mam przesyt od wyścigów multiplayer i dzbanów którzy rujnują Ci wyścig na T1.

 

W każdej grze powinien być tryb bez kolizji. Jego obecność nie przeszkadza - komu się nie podoba, ten może grać z włączonymi. A ja uwielbiam się ścigać bo walka z własnym tempem jest wystarczająca i także bez kolizji można mieć epickie pojedynki trwające kilka okrążeń. W GRIDzie z 2008 tak jeździliśmy z kolegami i czasem 2/3 okrążenia się jechało lekko w "duchu" przeciwnika, bo był wyrównany poziom, a widok szybko mijanego ducha przeciwnika po mistrzowsko i ryzykownie  pokonanym zakręcie jest satysfakcjonujący. Może nie tak jak po wykonaniu prawdziwego manewru wyprzedzenia na torze, ale po przeliczeniu funu i braku funu, granie bez kolizji jest dla wielu, a na pewno dla mnie, o wiele fajniejsze.

Edytowane przez VRman

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...