Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja mam juz 7h pograne, nie wywalilo mi ani razu, mimo ze mam stream odpalony, msi afterburner, staty ze steama i dziala. Najbardziej irytujece jest dla mnie to ze na Dominacje wymaga 16 graczy zeby zaczac mecz, a tryb jest na 16 osob. CQ jak gralem na 64 osoby, startuje juz jak jest z 45. Z tego powodu czasami siedzez i czekam jak 1 osoba dolaczy. Czasami po meczu troche trwa zeby zaczac kolejny bo tez sie nie laduje. Jeszcze czasami mi sie dziwny glitch robi z teksturami migajacymi. Nie wiem czy cos nie z opcjami bo jak gralem na v.low to nie pamietam zeby to bylo a jak tekstury podciagnalem to sie pojawia czasami.

Licze ze na premiere takie rzeczy juz beda ogarniete. MM tez jak wiadomo kijowy, wiekszosc czasu wraca do menu i szuka nowej gry, raz jak gralem przelamanie to mialem tak ze gralismy w ataku i przegralismy i potem byla opcja grania w obronie. Wczesniej mialem gre w ataku a potem znowu w ataku na innej mapie.

Edytowane przez Dominix
Opublikowano

Akcja sprzed chwili - Dominacja - zaczyna się mecz i jest początkowa animacja jak drużyna się rozbiega - nic, ekran zaczął drgać i wszystko stoi w miejscu zamiast rozpocząć mecz. :E Tutaj wystarczyło wyjść przez menu ale widać, że są glitche - szczególnie takie, które wiążą się z ładowaniem czegoś - możliwe też, że to serwery nie wyrabiają czasami i takie są skutki.

48 minut temu, Vulc napisał(a):

Mysz działa ok, jedyne co z miejsca zmieniłem to aim sensitivity.

No widzisz - czyli nie działa ok. Wszystkie poprzednie Battlefieldy nie miały tego zmulenia. Tutaj czułem od razu, że mysz porusza się wolniej mimo takiego samego nastawu jak w poprzednich grach.

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, caleb59 napisał(a):

No widzisz - czyli nie działa ok. Wszystkie poprzednie Battlefieldy nie miały tego zmulenia. Tutaj czułem od razu, że mysz porusza się wolniej mimo takiego samego nastawu jak w poprzednich grach.

No, ale to tylko kwestia suwaka, więc co to za różnica z jakiego punktu domyślnie startujemy. :E

Edytowane przez Vulc
Opublikowano (edytowane)

Serwery są git, u mnie zero laga/opóźnień. Bardzo szybko ładuje się kolejna runda.

 

Podoba mi się reanimacja z odciąganiem, mega to dodaje klimatu.

Edytowane przez Vulc
Opublikowano

Nie grałem poza tymi dwoma mapkami, bo siostra przyjechała z Niemiec, więc nie będę siedzieć przy kompie. Zagram jeszcze z godzinkę i wsio, jutro nie wiem czy będę mieć czas. Ale gierka mi się podoba, nawet dla takiego laika w multi fpsach jak ja. 

Opublikowano

Nie wiem, ale kazdy budnek idzie rozwalic. Zmienia to odbiór gry, bo masz kryjówke, ale np jak ktos juz wczesniej rozwali to nie mozesz kampic albo grac w sposob schematyczny musisz bardziej dostosowac sie do aktualnego stanu mapy. 

Polecam sobie pograc nie tak na serio tylko troszke na luzie na taka rozwałke naprawde super. :) 

Opublikowano

Nie każdy budynek idzie rozwalić. No i rozwalają się zawsze tak samo, nie ważne gdzie uderzysz. Mają 3 stany. Nowy, połowicznie uszkodzony i mocno uszkodzony. No, ale w grze multi nie dało by się raczej zrobić tego lepiej. Niszczenie całkowicie budynku zbyt mocno zmieniało by strukturę mapy. W bc2 dało to radę zrobić, ale mapy były znacznie bardziej otwarte i zniszczenie budynku nie zaburzało balansu na mapie. Natomiast zrobienie zniszczeń nieskryptowanych, tylko w pełni fizycznych w grze multi jest raczej niemożliwe. Wszystko musiałoby być synchronizowane dla każdego graczy żeby każdy widział to samo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...