caleb59 1 621 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października (edytowane) Tak czy siak problem jest potwierdzony więc jakiekolwiek pierdololo w stylu "mi działa" nic nie znaczy w tym momencie. Działa bo macie nadwyżkę, która kompensuje problem. Poza tym masa osób gra dodatkowo z DLSS, który trochę obniża zużycie VRAM. Edytowane 13 Października przez caleb59
Kadajo 7 411 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 8 minut temu, Reddzik napisał(a): A było mieć grafę z 16gb vram Ja tam gram nawet po 4 godziny i żadnego memory leaka. Ten problem występuje tylko na maksymalnych ustawieniach plus AI 1
tgolik 547 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października (edytowane) 7 godzin temu, ODIN85 napisał(a): W tak niedorobionego singla dawno nie grałem. Inteligencja wrogów i towarzyszy nie istnieje. Na grafice,hdrze i dubbingu kończą się plusy. No i fabuła nawet nie jest dokończona-jeszcze jedna misja wskazana. Szkoda czasu,max 4 na 10. Pograłem parę godzin w singla COD: BO6. Łomatko, jakie to jest słabe i ubogie graficznie. Waham się czy grać dalej do 16 października, czy już teraz odpuścić. Dodam, że kampanie z COD: WWII, Cold War nawet Vanguard podobały mi się. Edytowane 13 Października przez tgolik 1
cervandes 67 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Chłopcy, taki case. Ja kupiłem wczoraj BF6 na PS5 a mój młody kupił dzisiaj na PC przez Steam. Mamy różne maile w kontach steam, playstation, mamy różne konta EA. Nie mamy powiązania kont na poziomie aplikacji czy strony internetowej EA. Młody po odpaleniu BF6 widzi swoją stamową nazwę użytkownika ale widzi moje postępy w grze. Co tu może być nie tak? Wspólne IP nas tak identyfikuje w EA???
ODIN85 3 502 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 5 minut temu, tgolik napisał(a): Pograłem parę godzin w singla COD: BO6. Łomatko, jakie to jest słabe i ubogie graficznie. Waham się czy grać dalej do 16 października, czy już teraz odpuścić. Dodam, że kampanie z COD: WWII, Cold War nawet Vanguard podobały mi się. BO 6 to arcydzieło przy tym. 7 minut temu, Kadajo napisał(a): Ten problem występuje tylko na maksymalnych ustawieniach plus AI Co to jest AI?
Reddzik 2 768 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 12 minut temu, caleb59 napisał(a): Nie wiem dlaczego większość serwisów wprowadza w błąd i pokazują o wiele niższe zużycie VRAM, pewnie za krótkie testy. Grałem kilka misji w kampanię na overkill, DLSS jakość, i miałem maks ok 14.7GB na msi afterburner. Chyba nie przekroczyło 14.8GB ale było blisko. W multi nie gram na maks detalach.
Kabor 460 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 6 minut temu, ODIN85 napisał(a): Co to jest AI? Skrót "AI" najczęściej oznacza sztuczną inteligencję (ang. Artificial Intelligence). Jest to dziedzina informatyki zajmująca się tworzeniem systemów komputerowych zdolnych do wykonywania zadań wymagających ludzkiej inteligencji, takich jak uczenie się, rozwiązywanie problemów czy rozpoznawanie wzorców. W języku polskim używa się zarówno skrótu SI, jak i pełnej nazwy. 2
Kadajo 7 411 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 3 minuty temu, Reddzik napisał(a): Grałem kilka misji w kampanię na overkill, DLSS jakość, i miałem maks ok 14.7GB na msi afterburner. Chyba nie przekroczyło 14.8GB ale było blisko. W multi nie gram na maks detalach. Jakbyś włączył FG albo zamiast DLSS dał DLAA to od razu byś bufor zapchał. Ale podejrzewam ze grając wystarczająco długo i tak by się zapchał. Brawo @Kabor 1
Reddzik 2 768 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Teraz, Kadajo napisał(a): Jakbyś włączył FG albo zamiast DLSS dał DLAA to od razu byś bufor zapchał Pewnie tak, FG nie włączę bo i tak mam ponad 130fps w kampanii a mam lock na 175fps, bo 180hz. Więc FG przekroczyłoby mi limit i miałbym screen tearing co czasem miewałem przy blokadzie fps. Dziś zagrałem w multi z DLAA zamiast DLSS, na takich ustawieniach co podał Kromka(samemu miałem podobne) to fps jest bardzo podobny do tego co miałem wcześniej, nie dobija do 170, ale przeważnie ponad 140 powinno być, zablokowałem na 150fps w samej grze, bo ponad 150 było rzadko. Mnie i tak limituje CPU, choć z DLAA dosyć często grafa idzie pod korek.
caleb59 1 621 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października DLAA podstawa, na DLSS jest miejscami miganie.
Reddzik 2 768 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Zgadza się, zauważyłem. Więc pozostanę przy DLAA, fpsów i tak jest sporo.
Kadajo 7 411 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 3 minuty temu, caleb59 napisał(a): DLAA podstawa, na DLSS jest miejscami miganie. W tej grze co 3 sekundy wszystko w kolo wybucha, więc i tak miga @Reddzik rozumiem, wysoki FPS zawsze kusi , ale dla mnie grafika ważniejsza, na razie nie wszytko może być premium 1
Phoenix. 4 726 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października W #BF6 AIM assist jest słabszy z cronusen, niż w CoDzie bez cronusa, a także cronus w BF6 jest wykrywany na bieżąco, a w CoDzie do dziś nie jest wykrywany, więc na forach użytkowników cronusów piszą gracze, że wracają do CoDa 😂 3
Phoenix. 4 726 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 3 minuty temu, SylwesterI. napisał(a): Co to jest cronus? Urzadzenie do ktorego wgrywa sie skrypty na no recoil Pierwotnie uzywany byl np w lidze coda CDL kiedys na obnizenie input laga pada. Godzinę temu, Kadajo napisał(a): Premium Ale rozpierdol
SylwesterI. 865 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października To chyba bf tego za bardzo nie wykrywa, albo nie nadążają z banowaniem. Nie raz miałem wrażenie że jak ktoś do mnie strzela to każdy 1 pocisk wchodzi, a dodatkowo nadnaturalnie szybko celują.
Phoenix. 4 726 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Godzinę temu, dlogi napisał(a): FG powoduje zazwyczaj dużo większy input lag niż upscaling DLSS/FSR nie powoduje zadnego laga poniewaz to nie fejkowe klatki, wiec im wiecej fps z upscalingiem tym input lag nizszy 2 minuty temu, SylwesterI. napisał(a): To chyba bf tego za bardzo nie wykrywa, albo nie nadążają z banowaniem. Nie raz miałem wrażenie że jak ktoś do mnie strzela to każdy 1 pocisk wchodzi, a dodatkowo nadnaturalnie szybko celują. Spoko ale to nie ma nic wspolnego z cronusem
oldfashioned 464 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Duzo tipow dla ludzi ktorzy nie mieli stycznosci z user.cfg i ogolnie graniem w produkty DICE :>
VRman 2 640 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października (edytowane) Sorry jak było, ale nie chce mi się odwijać 20 postów ignorowanych userów Mam pytanie, bo nie interesowałem się AMDekami. To się zdarzało wcześniej, że przy ogromnym niedoborze mocy CPU (bo tutaj inne są 2x szybsze więc to nie jest "sufit") bywały gry gdzie jest tak mikroskopijna różnica między Ryzenem 3600 a 5600? W ogóle gra strasznie słabo chodzi na najszybszych procach. Nawet na 9800x3d można zapomnieć o 240fps w lows choćby nie wiem jak niskie detale wybierać. A przy tych low detalach wcale nie ma na ekranie tak dużo więcej niż w BF4. A przecież BF4 tyle wykręcał na 2500K @4,5GHz. Grałem prawie bez spadków poniżej 150% na 4GHz (oczywiście na obniżonych detalach, ale nie na low) Teraz to z 3600 vs 5600. Hmmm Zastanawiam się czy to nie czasem DRM i te cudowanie z wirtualizacją. Dajcie taga jakby się jakieś info pojawiło na ten temat w przyszłości. Edytowane 13 Października przez VRman
dawidoxx 975 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 3 godziny temu, Phoenix. napisał(a): Miex 2x, a 3x nie ma roznic w lagu Dopeiro 4x da sie odczuc. Dokładnie sprawdzałem, x2/x3 ok 18-20ms x4= ok 25ms 2
SylwesterI. 865 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października (edytowane) 10 minut temu, Phoenix. napisał(a): spoko ale to nie ma nic wspolnego z cronusem Ja zdaję sobie sprawę że nie jestem jakimś wymiataczem, wbrew przeciwnie stary już jestem i refleks nie ten, ale idzie rozpoznać jak gościu do ciebie z maszynowego wali z biodra ze 100 m i wszystko wchodzi, dodatkowo potem patrzę na listę wyników i widzę że gościu który tak strzela jest oczywiście ze statami 20 do jednego, albo i wyżej 7 minut temu, dawidoxx napisał(a): Dokładnie sprawdzałem, x2/x3 ok 18-20ms x4= ok 25ms Przy jakim bazowym fps-ie mierzone są te wartości, bo chyba bardzo niskim? Edytowane 13 Października przez SylwesterI.
dawidoxx 975 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października 2 minuty temu, SylwesterI. napisał(a): Przy jakim bazowym fps-ie mierzone są te wartości, bo chyba bardzo niskim? 200 1
SylwesterI. 865 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Ja mam do serwera pingi rzędu 30ms, myślę ze dodatkowe 20ms dało by radę wyczuć. I jak to jest jak capframex pokazuje bez fg IL na poziomie 5-6ms, a z FG 4ms. Pytam bo nie wiem jak to połączyć.
ODIN85 3 502 Opublikowano 13 Października Opublikowano 13 Października Godzinę temu, Kabor napisał(a): Skrót "AI" najczęściej oznacza sztuczną inteligencję (ang. Artificial Intelligence). Jest to dziedzina informatyki zajmująca się tworzeniem systemów komputerowych zdolnych do wykonywania zadań wymagających ludzkiej inteligencji, takich jak uczenie się, rozwiązywanie problemów czy rozpoznawanie wzorców. W języku polskim używa się zarówno skrótu SI, jak i pełnej nazwy. No i co to daje w Bfie?
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Pan Mateoo,
4 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się