Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
50 minut temu, Lameismyname napisał(a):

Tak na szybko jako były posiadacz 5070ti jakbyś go skonfrontował z obecnym 9070XT?

U mnie radeony co jakis czas wpadaja naprzemiennie z nvidia, duzo wczesniej byl 5700XT MSI Trio na ktorym ladne wyniki zrobilem w smarku na zmodowanym PL, pozniej byl Red Devil 6900XT, a teraz perelka Nitro. Ja znam wady tych kart i kwestia tego czy sie je akcpetuje czy nie, w tej cenie co kupilem 2799zl TOP model nowke na Samsungach uwazam za super zakup, tym bardziej kozak chlodzenie, wyglad dla mnie petarda i nowe zlacze zasilania, tak dla mnie to plus jeden kabel. W tej chwili nie potrzebuje ani FG ani RT bo mamy grudzien, a ja nawet jednej gry AAA w tym roku nie przeszedlem, glownie to COD i tu radeon robi miazge. Byl 5070/5070ti,5080, a teraz radosław. RDNA4 to kompletna archi i jesli ktos akcptuuje slabsze pewne kwestie jak RT od nvidia oraz chce wydac kilka setek mniej to jest to bardzo fajna opcja. Do 5070ti np Prime za 3500 za cholere bym teraz nie doplacicl 700zl-800zl. W momencie gdy karty kosztuja podobnie to wybor oczywisty, nvidia. Co kupie nastepne?? Czekamy na RDNA5 i Rubinka, zobaczymy :red: Ale tez bym nie nazywal 5070ti jakims game changerem, to nie czasy RDNA2 gdzie do Ady wiele brakowlao w DLSS/RT i calej reszcie. Ja ta karte chyba dla wygladu kupilem, serio :hihot:

  • Like 1
Opublikowano

@Phoenix. Też naprzemiennie mam GPU Nvidii i AMD. Dla przykładu wcześniej miałem m.in. RX 580, RX 5600(XT), RX 5700XT i RX 6600XT. Biorę to co się lepiej opłaca pod moje potrzeby na daną chwilę i tyle ;) 
No a cena 9070XT jest teraz naprawdę sztos. Dla mnie Sapphire to radeonowa topka i pewnie gdybym miał teraz kupić RXa, to byłby nim któryś z szafirków, nawet w cebulowym scenariuszu popularny PULSE.
Powiem szczerze, że po cichu liczyłem na RX 9080/9080XT/9090/9090XT aby z 5070ti się przesiąść ale na chwilę obecną cisza.

No a jak Ty casualowo grasz w CODa gdzie Radki błyszczą, ja znowu gram w CS2 gdzie znowu karty zielonych są na plus względem radków.... chociaż i tak się to trochę wyrównało, to mimo wszystko jestem trochę uwiązany.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Z tego co wiem to nie sa ;) 

Nie wiem czy jest szybciej ale nvidia zadnej przewagi nie ma.

 

obraz.thumb.png.cb9cf8c05d4c466614f440e94961248f.png

Ciekawe jak konkretnie wypada 9070XT vs 5070ti w tym tytule na dzień dzisiejszy. Aż poszukam z ciekawości.

Wcześniej była straszna bieda na AMD niestety.
8 miechów temu wyglądało to tak:
kanter.thumb.png.cdf29633d26c45dfd53e3c96f3b2648d.png

Wcześniej dużo gorzej.

Edytowane przez Lameismyname
Opublikowano
11 minut temu, janek25 napisał(a):

tylko na cs2 i radeonie nie chodziło o to

Post sprzed roku :boink: 

1 minutę temu, Krzysiak napisał(a):

Strasznie nudny się zrobiłeś z tym hejtem na radki na każdym kroku  :rotfl2:

On jest nudny w kazdym temacie juz :hihot:

  • Haha 1
Opublikowano
1 minutę temu, Phoenix. napisał(a):

ost sprzed roku :boink: 

 

13 minut temu, janek25 napisał(a):

tylko na cs2 i radeonie nie chodziło o to

:hihot:

a jesli chodzi o narzut w KCD to jak wklejałem filmik z 5070xt to mówili ze na 6000 tego nie ma

Jak wklejałem 6900 to mówili ze na 7000 tego nie ma .

Jak wklejałem z 7900xt to mówili z na 907xt tego nie ma.

 

Jak wkleiłem film ktory ma 5 lat z crysis 3 6900xt to mówili ze ma 5 lat ,choć gra ma 11,wiec co? 6 letnie okienko pazdzierzy i wtedy naprawili????.

Jak wklejałem filmik z 7900xt z tym samym to mówili ze sprzed roku,choć gra ma 11 lat.

 

Podsumowując-Tak naprawili to w zeszlą sobote o 15.21 xD 

  • Haha 1
Opublikowano

Ja mam serię Radeon only już gdzieś od 10ciu lat, sprawdziłem co mnie omija kupując lapka z RTX4050 i stwierdziłem że to są już takie szczegóły że ich nie zauważam. Albo np w trybach w które nie gram, jak  w 1080p gdzie DLSS był faktycznie lepszy niż FSR3. Bolał jedynie brak Ray Reconstruction w Hogwarts Legacy przez ostatnie 2 lata grania w różne gry, ale za to też nie dopłacę 800zł bo już w tą gierkę nie gram :E

Opublikowano (edytowane)

Radki byly nawet uzywane te starsze na najwiekszych na swiecie turniejach cs i przez pro graczy ;) 

13 minut temu, Krzysiak napisał(a):

Ja akurat nie gram, ale syn łupie nałogowo w csa, wcześniej na 7800xt, obecnie od 1.5 miesiąca na 9070xt...nie ma żadnego stutteru. 

Bo nie ma, ale to wyatrczy sprawdzic, a nie wrzucac byle jakie posty bo ktos mial problem ze stuterem i wierzyc jak w swiety obrazek ;) 

4 godziny temu, Send1N napisał(a):

Phoenix pyka głównie w COD'a a tam 9070XT robi dosłownie mielonkę z 5070Ti - "i tyle z tego produktu" xD 

Mielonke to i z 5080 robi ;) 

 

obraz.png.6f4f1dce5672972ec5888ed43c6bf077.png

Edytowane przez Phoenix.
  • Upvote 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Tak to już jest z samochodami luksusowymi - no nie da się naprawić :    
    • Jak to ktoś w komentarzu podsumował:   "Kupowanie "wypasionego" SUVa w cenie Fabii wymaga poświęceń. Jezdzij tylko w prawo."
    • Pomysł totalnie bez sensu.. zrób lepiej jak wyżej Jacek napisał 
    • Astral LC ma fan stop'a więc w IDLE wentylator na karcie jest wyłączony. Te na chłodnicy z tego co pamiętam załączają się na defie przy starcie ale w ogóle ich nie słychać. Tak jak montowałem pod zlecenie to całkiem przyzwoite wentyle ale dziwię się nie dali do tej karty wentylatorów z serii EXTREM - 30mm grubości, które Asus wrzuca do najnowszej wersji Aio serii Ryujin Extreme - przy grubości radiatora 37mm zdecydowanie lepsze byłoby to rozwiązanie a i wentylatory są kapitalne - śmiem twierdzić że może nawet lepsze niż Phanteks T30. U mnie i tak jest wszystlko pod Fan Control'em i na chłodnicy mam push-pull'a 6x wspomniane T30.  Temperatury tak jak pisze @DżonyBi - kapitalne. W zasadzie karta łapie 50 stopni dopiero przy poborze 500W w gierkach.    @DżonyBi ja najtańszego Astrala LC wyrwałem we wrześniu za jakieś 11300 PLN  Ze dwa chyba kupowałem jeszcze w wakacje w okolicach 12K PLN. Sezon ogórkowy robi swoje heh.
    • Rozpisałem się bardziej w offtopicu, ale może zrobię jakieś podsumowanie... Z rdzenia serii została tylko walka i od biedy lokacje od strony wizualnej, bo w projekcie są już inne... Oczekiwana dobrego Metroid, który jeszcze mógłby ulepszyć, a nie pogorszyć formułę, skoro tyle gier indie wysnuło poprawne wnioski... Ponoć muzyka jeszcze jest dobra. I tą wąską grupę częściowo olano, na rzecz szukania szerszej grupy odbiorców i wciskaniem schematów na zasadzie "to się teraz dobrze sprzedaje. Na dodatek porzucili filozofię "gameplay first", kopiując marne, tanie trendy.  Paniee, czego oni nie dodali. Przeciągnięty tutorial trzymający cię za rączkę i zabijający chęć ponownej gry, bo ciężko go pominąć... NPC mają durne zachowania i dialogi, trochę taki Marvel i jedynie snajper trzyma poziom. Samus jest ich maskotką, a sami robią za element "łagodzenie stresu"... Typowy schemat do zrobienia gry, który tutaj nie pasuje, ponieważ to METROID i cicha, poważna Samus... Zastąpiono połączony świat liniowością; z czego wywodzi się Metroid... Prowadzona jest poprzez zupełnie zbędny, pustynny hub. Dodano kryształy na pustyni, które są konieczne do ukończenia gry i odpowiadają że część kluczowych ulepszeń, gdzie sama przestrzeń jest marna, a przeciwnicy w tej lokacji są tylko nudną niedogodnością, o której nawet nie myśli się. Psychiczne moce po prostu zastępują część zwykłych rzeczy z poprzednich części, na dodatek nie zmieniają w sposób diametralny rozgrywki i rzadko przydają się poza odblokowaniem lokacji lub pojedyncznymi specjalnymi wrogami, których potem nie spotyka się. Niekiedy taka w nich kreatywność, że Batman Arkham robiło to już lata temu, na dodatek lepiej integrując to z rozgrywką. OH, na dodatek po znalezieniu ulepszenie, trzeba zapylać do inżyniera, aby Ci zamontował, np. działo z ogniem przez co nie możesz od razu lecieć do tej lokacji... Gdy postacie były fajne lub nie przeszkadzały to pół biedy... Kolejny element trzymania za rączkę... Jeden z NPC będzie ciągle nadawał wskazówki odnośnie następnego celu, nawet  gdy to robisz. Końcowa lokacja jest widoczna  od dawna i dążysz do jej odblokowania, snując teorie na jej zawartości... A w środku jest parę nudnych wind i boss... Oczywiście musisz zebrać wszystkie kryształy.  Skanowanie zawsze było, ale tutaj przesadzili z ilością, szczególnie że są rozwodnione i niektóre niewarte uwagi. Mniej, ale o ważniejszej treści byłoby dużo lepsze. Ktoś chyba pomyślał - "gracze lubią nasze skanowanie, wiec dajmy tego więcej." Świątynie, które wyglądają dość podobnie do Zeldy są tutaj zbędne, szczególnie że często dają niepotrzebne rzeczy, bo rozgrywka nie wymaga od Ciebie wiele, a same zdobycze są często bez finezji... I jeszcze raz NPCty, które swoją głupkowatością i beznadziejnym zachowaniem przy Samus niszczą atmosferę..., z które słynnie Metroid. Już Metroid: Other M był tutaj lepszy oraz ikonicznie głupi w realizacji. Metroid Prime  4 jest natomiast marną kalką mody w branży, co jest typowe dla krawaciarzy w łańcuchu decyzji... Na dodatek nawet w pozytywnych recenzjach widzę, że skupiano się na aspekcie wizualnym, muzyce, trochę lokacjach i walce, ale nawet tam narzekali na wrogów bez polotu i wtórnych, zapychacze, NPC, pustynie... Tak, S1 częściowo odpowiada za choćby stan pustyni, której w ogóle nie powinno tam być. Najwyraźniej Nintendo chciało mieć otwartą przestrzeń ze znajdźkami i świątyniami, jak w Zeldzie... Jeszcze ponoć muzyka w hubie jest aktywowana Amiibo za 30$.   Doskonale wiem, że gra była anulowana i zmieniła studia, pisałem to bardziej prześmiewczo. Potem to zgłębiłem i na początku robili to ludzie od Star Wars 1313, które było anulowane po kupieniu Lucasfilm przez Disney... Miała to być pierwsza, poważna gra tego studia, potem mieli szanse z Metroid 4, ale Nintedo stwierdziło że jednak nie. Teraz wątpię w gorszą jakość ich projektu..., na pewno byłby ciekawszy. Nintendo nawet ich kupiło pod koniec listopada 2025, więc coś spodobało się w ich twórczości... Chodzi o Bandai Namco Studios Singapore, które składało się z ludzi m.in. LucasArts Singapore. Oby nie kazali im robić jakiegoś live service, bo morale pewnie już mają niskie...
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...