No wiem, ale pewnie ze wszystkimi jest tak samo.
Tylko w sytuacji konsumenta nic to nie zmienia, nie wynegocjuje sobie rezerwacji części produkcji ani lepszych cen. Nawet głosując portfelem, - bo jego portfel i tak się juz nie liczy.
-PoE2 to EA. Niedokończona gra w fazie testów, bez endgejmu, ale już teraz za silne buildy są nerfione. Patrz Deadeye. A przewaga buildów opartych na ES, to ju żchyba tradycja tej serii, ale co to ma do rzeczy?
- OP buildy w PoE1, które są odpowiednikiem tego, co jest teraz w D4 (o których mowa - czytanie ze zrozumieniem), to są buildy za dziesiątki mirorów i wydaje mi się, że wydropić je w 3 dni jest cięzko.. Dwa. W 3 dni nie pojawi się nawet w handlu sprzęt tyle warty.
- usuwanie exploitow.
To chyba wszystkie "argumenty". Naprawdę, odrózniajmy coś, co jest niedopatrzeniem twórcy, od czegoś, co jest z góry ich założeniem.
Czytanie ze zrozumieniem, jeszcze raz.
Nie zrobili z tego żadnego CODa chyba, że o skiny Ci chodzi. Rdzeń rozgrywki jest tu zupełnie inny i pod innego gracza. To, że gra jest trochę „szybsza” to do mechanik z CODa jeszcze daleka droga.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się