Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, sino napisał(a):

1. Skąd pewność, że mail dojdzie?

2. I tym bardziej skąd, że ktoś go przeczyta?

 

Należy dzwonić i tyle. A lepiej było tego nie odbierać skoro niezgodne z umową.

Skąd pewność, że ktoś odbierze? :lol2: 

 

3 godziny temu, sino napisał(a):

 

Problem, że będzie sobie pół roku zawracał głowę i się wkurzał, a to dużo warte (w tym czekanie pozwą do sądu czy nie i kiedy, a może wpadnie policja o 6:00? bzdury Gordona działają tylko w utopii, realnie to sędzia decyduje według widzimisię, jak też przedawnienie 5 lat może trwać 100 itp).

brednie. typowe forumowe brednie od gościa, który dosłownie nic nie wie. :) 

 

3 godziny temu, sino napisał(a):

W teorii Gordona obowiązuje inna utopia, zaś realnie:

-pracownicy stoją w pracy po 8-12h i kamera ich pilnuje by na chwilę nie siedli (skrajnie niezgodne z prawem pracy, a realnie tylko robią petycję)

-pracownicy płacą ze swojej pensji za pomyłki (w tym nawet za uszkodzenie stroju służbowego - ubrania roboczego, którego realnie nie da się ochronić itp).

znowu brednie. :) 

 

 

jak kiedyś napiszesz coś co nie jest kłamstwem lub bzdurą to powinni w Mongolii święto narodowe zrobić.

  • Like 1
Opublikowano

Zwykly blad z powodu natloku swiatecznego imo. Sklep odznaczyl ze zaplacone podczas zamawiania kuriera i tyle. 

Najlepiej jak sie op odezwie do nich emailowo albo przez support z czatem/phone call z nagryhwaniem rozmowy - choc oni sami sie powinni upomniec.

Nie ma opcji ze kurier, ktory zadzwonil spytac do centrali zostanie zwolniony bo to sensu nie ma - on ma dostarczac. Papierki i kwitki to sprawa ludzi z biur.

  • Upvote 1
Opublikowano

a jako sprzedajacy mialem tak:

bylo to bardzo  dawno temu jak wysylalem jeszcze pobraniem - plyta glowna za 200, przy wplacie wysylka 20zł, pobranie 35zł 


gosc wybral pobranie - wyslalem mu z tym ze zapomnialem wpisac ze to pobranie, wiec dostał free, NIC nie napisał

dopiero po tygodniu sie zorientowalem ze mi sie cos nie zgadza w kasie :E - a chłop do mnie  ze nie miał czasu sprawdzic, wiec mi przeleje jak sprawdzi - nie wiem co za roznica bo jakby mial pobranie to musialby odrazu wplacic jeszcze przed jakims sprawdzaniem

kolejny tydzien minał, pisze do goscia a on ze plyta ma ryski i nie bylo nic wspomniane (takie czepianie sie na siłe - a sprawdzenie po 2tyg sugeruje to ze poprostu sie rozmyslił) i on mi moze 150 dac za nią - powiedzialem ze ją wezme spowrotem i jeszcze musialem mu przelew robic na wysyłke (zawyzona) bo on ma mozliwosc wyslalnia tylko poczta i nie bedzie czekał na kuriera - a na koniec mi jeszcze negatywa wstawił

bonus:
1. plyte sprzedalem drugi raz i to drozej
2. po roku trafił mi sie taki sam model i wystawilem ją ale z innego konta - i ten sam gosc chciał ją kupic tylko płakał ze pobrania nie ma :E 


 

  • Haha 1
Opublikowano
4 godziny temu, GordonLameman napisał(a):

Skąd pewność, że ktoś odbierze? :lol2: 

No i właśnie Gdańsk nie odbierał. ~15minut powisiałem na słuchawce, ale natłok przedświąteczny, linia zajęta. Znudziło mi się, odszukałem formularz kontaktowy, po kilku godzinach jest odzew z instrukcją, jak to uregulować.

 

Przelew na konto, w tytule nr. Zamówienia - brzmi legitnie? Jeszcze dumam, jak się upewnić, komu ja ten ewentualny przelew zrobię? Trochę mój overthinking, ale wiecie, jak to w dzisiejszych czasach jest. 

 

Spróbuję dodzwonić się na infolinię i zweryfikuję podany nr. Konta, czy to na pewno konto MediaM, a nie jakiegoś pracownika :E

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Możesz sprawdzić numer konta w rejestrze - białej liście VAT. :) 

 

Tu są numery rachunków z Media Martk Gdańsk I:

 

Cytat

09 1750 0009 0000 0000 0413 5528

Raiffeisen Bank

16 1750 0009 0000 0000 3881 1932

Raiffeisen Bank

18 1750 0009 0000 0000 0357 7228

Raiffeisen Bank

21 1750 0009 0000 0000 1160 1014

Raiffeisen Bank

42 1750 0009 0000 0000 3201 4577

Raiffeisen Bank

61 1750 0009 0000 0000 3201 4623

Raiffeisen Bank

69 1750 0009 0000 0000 3881 1948

Raiffeisen Bank

A tu z media Markt Gdańk II:

 

Cytat

21 1750 0009 0000 0000 1050 5496

Raiffeisen Bank

43 1750 0009 0000 0000 1050 5488

Raiffeisen Bank

88 1750 0009 0000 0000 1160 0778

Raiffeisen Bank

 

 

 

Nie wiem, który market ci to sprzedawał, ale jeśli widzisz tu te rachunek to spoko. Sprawdź od kogo masz fakturę - na fakturze też jest rachunek bankowy zazwyczaj. 

 

 

 

 

P.S.

I tak wygląda wiedza, a nie to co z siebie wydala @sino

Edytowane przez GordonLameman
  • Thanks 1
Opublikowano

@sierotaZpclabageneralnie masz dobry plan. Skup się tylko na zweryfikowaniu poprawności konta, no i mniej gdzieś szybko dostępny dowód  przelewu na wypadek gdyby mieli burdel w papierach i próbowali skasować cię jeszcze raz. Z przepływem informacji różnie bywa. Czasami głowa nie wie co robi dupa i odwrotnie.  

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 19.12.2025 o 03:47, ODIN85 napisał(a):

Zamówiłem coś. Miała być szybka dostawa. Po dwóch tygodniach czekania anulowałem i oddali kasę.

Item i tak przyszedł:E

ja kiedys na swieta zamówiłem dla syna pewną ilosc figurek kolekcjonerskich z Batman The Animated Series (za jakies 500-600zł), ale paczka zagineła , czekalismy dosc długo, firma to wyjasniała, po jakims czasie wysłali kolejną paczkę (juz bez zapłaty oczywiscie)

jakis tydzień po tej pierwszej paczce przyszła ta zaginiona, ja ją oczywiscie chętnie przyjąłem.

Edytowane przez Oldman

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...