Wszystko zależy od tego kto gra w jakie gry, w moim przypadku 90% produkcji to tytuły AAA (głownie sportowe), które w momencie jakbym je miał sprzedawać byłyby warte max 50 zł (większość z nich potem trafia do Passa ), więc strata w porównaniu z ceną na premierę jest gigantyczna. A tak kupuję sobie cyfrę za ~100 zł wychodzi sumarycznie dużo taniej, to jest czysta kalkulacja, nic więcej.
Co innego na Switchu, tam operuję tylko na kartach, bo one trzymają cenę (szczególnie gry z serii Mario).
Nie chcę robić offtopu, ale na razie Sony PS5 Pro pokazało ze probowanie na sile wciskania technologii, na które konsole nie są absolutnie gotowe to nie jest najlepsza droga.
Śmiejemy się z M$ źe nie wydało swojej wersji "Pro" a ja uważam ze oni właśnie z tego doskonale zdają sobie sprawę i wola wyłączyć te efekty i dać wyższą rozdzielczość i FR niż to wciskać na sile efekty z PC uzyskując nie dość ze gorsza jakość obrazu to jeszcze gorszy FR.
NVIDIA nie ma CPU a do konsoli musi być CPU i GPU (APU) dlatego Sony i Microsoft wybrali AMD. Dopiero teraz może się to zmienić https://ithardware.pl/aktualnosci/nvidia_apu_rtx_4070-36506.html
Ma znaczenie co widać nawet po PS5 PRO gdzie na Radeonie poprawili wydajność właśnie w RT
U mnie 11 lvl Sorka, gram powoli i badam grę, padłem 2 razy póki co. Itemy słabe ale co się dziwić jak początkowy etap gry, w sumie dopóki nie dostanę trucizną to jestem niepokonany
Dokładnie nie sprawdzałem i dużo nie przeszedłem. Wymagania sporo się różnią od miejscówek. Te bardziej zamknięte są mniej wymagające od np. Jungle. Ale z grubsza wygląda, że ogólnie trochę niższe wymagania niż w AW2 z full PT.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się