Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Frog67 napisał:

Mam teorie że takie molochy jak EA mogą wspierać się AI, większość ludzi pracujących nad tekstem to korekta, no przecież poziom dialogów jest żenujący w Veilguard toż to poziom Rings of Power gdzie dialogi zachaczają o parodie..

Akurat bawiłem sie ostatnio AI i jestem przekonany że jak odpowiednio sie do niego zagada to nawet AI potrafi zrobić rozbudowaną fabułę i lepsze dialogi i to nie ulega dla mnie wątpliwości bo sam to testowałem..

to dlaczego dialogi są tak słabe ?!

Mam wrażenie że po prostu są tam oderwani od rzeczywistości lewackie dzieci nowobogackich rodzin które za wiele z branżą nie miały wspólnego i potem tworzą swoje wysryw żyjąc w swoim surrealistycznym środowisku tak zwanej bańce i potem wypuszczają takie gnioty na prawdziwy świat bo myślą że jak im sie to podoba to innym też.
Nie znając obecnego tandemu rynku i oczekiwań graczy zostaną po raz kolejny brutalnie zweryfikowani.

Ułomne chore psychiczne niszowe środowisko co chce na siłę innym narzucić swoje poglądy.
tym razem po przez rynek gier nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz.

Edytowane przez Quassar
Opublikowano

Poziom zagadek logicznych (jakich zagadek po pierwsze) użyj kamienia który jest obok urąga nawet dzieciom w podstawówce. Myślałem że w Hogwarts Legacy za bardzo polecieli w przystępność dla każdego jeśli idzie o ten element.

  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, Element Wojny napisał:

Prolog kreuje bardzo falszywy obraz gry - jest fajnie zrobiony, jest dobrze napisany z fabularnego punktu widzenia, jest scisle powiazany z Dragon Age. Na podstawie tego przypadkowi ludzie, ktorzy wpadli na stream, moga szybko odniesc wrazenie "co oni pierdziela na tych forach ze gra jest zla, fatalna, to nie Dragon Age, glupi hejterzy!" 

 

Ale przecież teraz to norma, jak gry są dłuższe to początek robią na wypasie bo streamerzy się początkiem podniecają i powodują że ludzie ich oglądający kupują grę, tak samo większość ludzi po godzinie gry pisze recenzje jak jest super itd, a później jak jest lipa to im się już nie chce zdania zmieniać, wiadomo jakiś procent opisze rozczarowanie ale statystycznie jest to promil i firma i tak na takim działaniu lepiej wychodzi.

  • Upvote 1
Opublikowano
3 minuty temu, Quassar napisał:

to dlaczego dialogi są tak słabe ?!

Bo nie były one priorytetem podczas tworzenia tej produkcji. Uściślając, ich poziom nie był priorytetem, było nim przesłanie, skierowane do mało wymagającej publiki, stąd finezja to tylko dodatkowe koszty. Zresztą patrząc na całokształt, ja nie wiem kto tam ze starej ekipy pozostał, bo tutaj każdy element zdaje się być robiony przez jakiś "second hand" team.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, bbandi napisał:

 

Ale przecież teraz to norma

To zalezy. BG3 mial trudny poczatek Aktu 3, ale Akty 1 i 2 trzymaly wysoki poziom caly czas. CP2077 tez trzymal w miare rowny poziom, nawet jak byl jakis slabszy moment w fabule glownej to questy fabularne poboczne to wyrownywaly. A tutaj po prologu spadasz z klifu i juz sie nie podnosisz. Slyszalem ze dopiero w ostatnich 5 finalowych godzinach gry poziom znowu wzrasta. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, Frog67 napisał:

Poziom zagadek logicznych (jakich zagadek po pierwsze) użyj kamienia który jest obok urąga nawet dzieciom w podstawówce. Myślałem że w Hogwarts Legacy za bardzo polecieli w przystępność dla każdego jeśli idzie o ten element.

Hoghwarts to przy tym gra logiczna. Przenoszenie kryształku z jednego slotu na drugi to poziom wczesno-przedszkolny.

Opublikowano
Przed chwilą, Vulc napisał:

Hoghwarts to przy tym gra logiczna. Przenoszenie kryształku z jednego slotu na drugi to poziom wczesno-przedszkolny.

Z dialogami jest to samo. Pamietaj jednak,ze dyrektor kreatywny DA4 jedyne doswiadczenie w gejmingu jakie mial, to praca przy Simsach, i to widac. 

Opublikowano
1 minutę temu, Element Wojny napisał:

Tyle ze to sie odwraca dosc szybko po ukonczeniu prologu, a 2-3 godziny pozniej to juz jest zupelnie inna gra i zupelnie inny poziom dialogow. Zastanawiam sie, czy ten prolog nie jest w duzej czesci efektem prac poprzedniej ekipy, poprzednich pisarzy i scenarzystow, z momentow kiedy gra byla jeszcze Dreadwolfem.

Może po to, żeby nie móc zwrócić gry np.  na Steam.

 

Druga sprawa, nie wierzę, że wszyscy pracownicy Bioware są osobami, które żyją ideologią LGB$&&#!. Przecież  to są sprawy drugorzędne. Głosy ich są szybko tłumione albo oni w ogóle się nie odzywają i wolą pozostać w swoim marazmie. 

 

Zresztą jak sam pisałeś, grę chyba restartowano 3 razy, nie wierzę, że wszystkie prace poprzednich ekip wyrzucili do kosza.

Opublikowano
2 minuty temu, Element Wojny napisał:

Z dialogami jest to samo. Pamietaj jednak,ze dyrektor kreatywny DA4 jedyne doswiadczenie w gejmingu jakie mial, to praca przy Simsach, i to widac. 

Tak, pisałem o tym wcześniej. Nie zapominaj proszę o serii Tiger Woods. :E

  • Haha 1
Opublikowano

No dobra, czyli teraz tutaj będziemy narzekać o Gejguardzie :lol2:

 

Quassar - dzieci bogatych tatusiów i mamuś, które chcą mi zbudować kolejny komunizm i dziwią się, że śmiem tego komunizmu nie chcieć, to teraz bardzo częste zjawisko.

Opublikowano (edytowane)

Mike Gamble (dyrektor kreatywny nowego Mass Effecta) juz probuje sie odcinac od DA4 - problem jest jednak taki, ze Gamble to klasyczny notoryczny klamca, ktory zawsze mowi to co pasuje kiedy pasuje. Ludzie ktorzy siedza w tematach Bioware doskonale go znaja, koles stal za wtopami Andromedy i szczegolnie Anthema (jako jeden z kilku dyrektorow obu projektow), naklamal spolecznosci w wielu sprawach, a jak Titanic szedl na dno, to koles zdedytowal swoje profile, wycial jakiekolwiek info o swoich zwiazkach z obydwoma projektami, a zapytany na twitterze stwierdzil, ze tak naprawde to on niewiele mial z nimi wspolnego. 

 

Ludzie nadal nie rozumieja, ze Bioware to obecnie jedynie nazwa - tamtych ludzi, ktorzy odpowiadali za sukcesy ich produkcji, juz dawno nie ma. Nawet przeciez cala ekipa pracujaca nad Andromeda zostala zwolniona, a studio pomocnicze zlikwidowane. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 4
Opublikowano (edytowane)

Trzeba też przyznać, że gra wygląda ładnie. Ta oprawa bardziej baśniowa z tymi kolorami dobrze dla oka wygląda. Świetny też HDR u mnie w natywnym 4K beż żadnych DLSS jest praktycznie sztywne 120FPS na ultra. W sumie i tak nie ma w co grać do premiery Stalkera wiec może się jednak przemęczę. XD Mam też mocne skojarzenia z Fable chwilami.

 

hmknrxk.jpeg

 

E2NIPk2.jpeg

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano
4 godziny temu, Quassar napisał:

haahahahaah pojechali na bogato oni myśleli że naprawdę przepchają takie szambo...

Trzeba by spisać liste tych wszystich recenzentów i portali co dawali 9/10 na czarną listę jako nie zaufane/Turbo-lewackie źródło opinii, któremu za ch... bata nie należy ufać. 

Przecież jak patrze na te nowe newsy po wydaniu gry to wygląda jeszcze gorzej niż przed premierą masakra to chyba będzie najbardziej lewacka gra dotychczas.

No ale teraz będzie afera o niskie oceny że się mszczą że nie dostli:P

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

W sumie z tymi ocenami wczoraj tak świętowaliście a dziś na steamie 80% już. :fuck: Na ten moment recenzje na plus. Opinie graczy na steamie na plus. Zostaje czepić się już ilości graczy (zobaczymy na weekend) i sprzedaży już w ostateczności. XD

Edytowane przez userKAMIL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Nie wiem czy to przestępstwo czy nie, ale dla mnie chora sytuacja. W sądzie? Kiedy już jest akt oskarżenia i toczy się rozprawa? OK. Ale to? Jeśli nie ma na to paragrafów, to trzeba je napisać.  Rozwiń, bo nie wiem na czym nieświadomość w tym konkretnym przypadku polega. 
    • https://store.steampowered.com/news/app/2909400/view/514098767258978258?l=polish   Added DLSS Multi Frame Generation support 
    • Po pierwszym śniegu mogę stwierdzić, że Nokian Snowproof 1 naprawdę spoko. Dobrze się jeździ. W porównaniu do poprzednich Matador Sibir Snow jest przepaść.
    • 1. Czy Curve Optimiser dla integry działa inaczej niż dla CPU? Mi wraz z upływem czasu napięcie zasilające integry rośnie. 2. Po podłączeniu oddzielnej karty graficznej integra mi się nie wyłącza (płyta to MSI PRO B650M-P). To normalne?
    • Obejrzałem wiele opinii przed premierą, tak samo jak wy. Nie było gry, były opinie tych którzy mogli ją przetestować przed premierą.   I to też jest ciekawostka, do czego potrzebni są ci ludzie, skoro gra jest kiepska ? Jaki mieli mieć wpływ ?   Nie wymądrzam się, ale przez ostatnich kilka miesięcy robię ffb i setupy jak najęty i przynajmniej mogę powiedzieć, że byłem na start gry przygotowany żeby ją prawidłowo przetestować.   Wystarczyły mi 3 godziny, żeby znaleźć w grze jej strukturę w zakresie kierowania i ustawień samochodów - dla mnie to jest najważniejsze, to jest baza.   Reszta jest oprawą i przynajmniej w czasie testu nie powinna przeszkadzać. Początkowe okolice 60-70 FPS były grywalne tak jak na konsoli, lagi były tylko na Replay-ach. Ale gra w kokpicie była płynna i nie przeszkadzała w skupianiu się na jeździe. Jedyne co mogło potwierdzać problem, to wskazania licznika FPS.   A potem wydali patch i wydajność jest na oczekiwanym mentalnie poziomie, licznik FPS pozwala uspokoić emocje   Nie wiem kto ma rację, czy ja czy on, nie interesuje mnie to w takim ujęciu. Fakty - przynajmniej te przedstawione - są takie, że co widzę opinię, to nikt nie wchodzi głębiej w ustawienia. Wszyscy wsiadają jadą i narzekają. A w okienku parametrów na temperaturach opon jak byk widać, że są na domyślnym poziomie.   Już samo to nie daje mi podstaw żeby odnosić się do tych opinii poważnie. Ale o zgrozo, wszyscy na nie czekają, na tego typu opinie.   Trailbraking wychodzi gdy samochód się dobrze prowadzi. A jeśli się nie prowadzi, to raczej nic nie wychodzi, co widać na większości opiniujących filmów.     Na razie ludzie, którzy mają lepsze pojęcie o ustawieniach w większości się nie wypowiadają. Fakty są takie, że na razie tylko @GamersMuscle siedzi i rozkminia podstawy i podaje wskazówki.   Resztą się zlatuje na to sępie sabatowisko.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...