Kadajo 7 412 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 36 minut temu, maxmaster027 napisał(a): 5090 super sprawa, ale uzywanie DLAA z Path tracingiem, jest po prostu głupie, nawet jezeli massz moc, to i tak lepiej uzyc jakiegos upscalera i miec wiecej FPS. Zauwaz tutaj nawet, DLAA vs DLSS UP,na PT, te drugi screen był renderowany w 9krotnie nizszej rozdzielczosci, teoretycznie roznice powinny byc kolosalne, a nie sa. FPS tez nie jest 9* wyzszy tylko około 2.5raza Co innego jak wlaczysz gierke, bez PT, z rasterem ,albo samym RT, roznice sa o wiele wieksze Różnice są kolosalne. To ty masz za mały ekran żeby je dostrzec.
maxmaster027 887 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 9 minut temu, SebastianFM napisał(a): Dla mnie to nic nie musisz robić, ja sam porównywałem to wiele razy i wiem jak to wygląda. To jednak ty napisałeś, że nie ma różnicy między natywną a DLSS UP. 😊 Bo to o czym mowisz nie jest całkowicie prawda, przy najnowszym DLSS 4 310.4 , z wymuszonym presetem K Sprawdzilem, niczego to nie zmienia, obraz w ruchu nawet przy nienaturalnie szbykich ruchach myszka jest czysty. DLAA bieg (gora) DLSS UP bieg ( gora) DLAA b.szybki obrót(góra) DLSS UP b.szybki obrot(gora) Po prostu nie masz racji. I to jeszcze jest z MFGx4. Obraz bardzo sie poprawil, sprawdzales to widocznie dawno temu i masz nieaktualne zrozumienie obecnego DLSS. To jest duza roznica jak ta technologia jest zintegrowana z silnikiem ale nie chce mi sie tego tlumaczyc 5 minut temu, Kadajo napisał(a): Różnice są kolosalne. To ty masz za mały ekran żeby je dostrzec. Ale to jest w 4k, poza tym, ja to porowynwalem, sam mozesz to porownac, sciagnac, i sprawdzic przy sobie powiekszyc dla lepszego efektu, roznice sa, ale nie az takie duze, nie twierdze ze ich nie ma. Tylko nie az tak duze jak kazdem sie wydaje, mowie zaznaczalem, przy uzywaniu Path Tracing. 1
Kadajo 7 412 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Widzisz @SebastianFM jesteś amatorem i nie będziemy ci tego tłumaczyć 🤭 Co tu się wyprawia Najlepsze że gram ostatnio sporo w The Crew Motorfest, gra która nie ma DLSS więc mam czyste 4K. Jakość grafiki jest fenomenalna i żaden tytuł z DLSS a nawet DLAA nie ma takiej jakości. Dopiero jak to wyłączymy to jakość czystego 4K robi robotę.😅 2
maxmaster027 887 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Nie jest amatorem. Ja tego nie napisalem. Mowie, zeby sprawdzil na najnowszym 310.4 z Presetem K, i zeby to byl ten preset K.
SebastianFM 344 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października @maxmaster027, jasne, ja nie mam racji. Szybkie porównanie, pierwszy lepszy wycinek z twoich zrzutów. 4
Kadajo 7 412 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Nigdy nie kupujcie 5090 FE. Jedna z najgorzej zaprojektowanych kart w historii.
Phoenix. 4 728 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 33 minuty temu, maxmaster027 napisał(a): obraz w ruchu Fajnie pokazywac obraz w ruchu i go opisywac na statycznych fotach
SebastianFM 344 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 32 minuty temu, maxmaster027 napisał(a): Sprawdzilem, niczego to nie zmienia, obraz w ruchu nawet przy nienaturalnie szbykich ruchach myszka jest czysty. 😁 1 3
maxmaster027 887 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Teraz, Phoenix. napisał(a): Fajnie pokazywac obraz w ruchu i go opisywac na statycznych fotach Tu nie o to chodzi. Nawet po wylaczeniu PT, w takim Alan Waku, naprawde dziwne rzeczy sie dzieja Masz porównanie DLAA i UP jak to wedlug Ciebie wyglada?
maxmaster027 887 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 14 minut temu, SebastianFM napisał(a): @maxmaster027, jasne, ja nie mam racji. Szybkie porównanie, pierwszy lepszy wycinek z twoich zrzutów. No różnice, sa. Przecież pisalem, ale generalnie to jest porownanie 100% rozdzielczosci z 11%, i mi chodzi o to, że na najnowszym 310.4 to sie po prostu poprawilo. Nie pisze, ze nie ma kompletnie zadnych roznic, i w ruchu beda one bardziej widoczne, ale tragedii nie ma i na takim DLSS UP mozna grac, a to że obraz bedzie zawsze lepszy na DLAA to oczywiscie prawda. Natomaist FPS jest po prostu sporo gorszy
Phoenix. 4 728 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 1 minutę temu, maxmaster027 napisał(a): Masz porównanie DLAA i UP jak to wedlug Ciebie wyglada? Sebek cie juz zaorał twoim wlasnym mieczem,a ty nadal starasz sie niewiadomo co udowodnic kiedy to nie masz racji albo po prostu wzrok zawodzi Ale spoko, ty widzisz dobrze, a kilka innych osob widzi zle 1
maxmaster027 887 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 1 minutę temu, Phoenix. napisał(a): Sebek cie juz zaorał twoim wlasnym mieczem,a ty nadal starasz sie niewiadomo co udowodnic kiedy to nie masz racji albo po prostu wzrok zawodzi Ale spoko, ty widzisz dobrze, a kilka innych osob widzi zle Tu nie chdzi o żadne oranie. Porównujem 100% vs 11% rozdzielczosci. Chyba oczywiscie ze 100% bedzie lepsze. Natomaist Ty to miales chyba przykrecane zabawki w dziecinstwie
Phoenix. 4 728 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Lepiej miec przykrecane zabawki i dobry wzrok niz byc slepym i samemu sie osmieszac
maxmaster027 887 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 9 minut temu, maxmaster027 napisał(a): Tu nie o to chodzi. Nawet po wylaczeniu PT, w takim Alan Waku, naprawde dziwne rzeczy sie dzieja Masz porównanie DLAA i UP jak to wedlug Ciebie wyglada? Obraz na dole to DLSS UP na gorze DLAA O ile napisy sa lepsze na DLAA np na budynku, o tyle elementy tla lepiej wygladaja na UP. No i obraz w ruchu takze. Dziwne bo zawsze tu przybiegasz jak nadworny błazen niczego nie plodzisz, tylko wysmiewasz. Nie potrafisz nawet normalnie dyskutowac. Tyle razy waliłes kapiszonami, juz pomijajac całą reszte twojej tworczosci o co Ci w ogole chodzi. Nie napisalem, ze obraz z DLSS UP jest lepszy ale ma dobre momenty chocby tlo, natomiast w ruchu te ronice beda wieksze, co w tym dziwnego?
Kadajo 7 412 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Można tam mieć swoje widzimisię ale brak zauważenia różnic w detalach miedzy DLSS a DLAA i miedzy DLAA a "natywna" najczęściej rozbija się o wielkość ekranu. Chociaż DLAA Transformer chyba bym postawił na równi albo wyżej od "natywnego" bo to jednak dobrej jakości AA.
maxmaster027 887 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 6 minut temu, Phoenix. napisał(a): Lepiej miec przykrecane zabawki i dobry wzrok niz byc slepym i samemu sie osmieszac Idz lepiej na discorda lizac tyłek
Phoenix. 4 728 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października (edytowane) 9 minut temu, maxmaster027 napisał(a): tylko wysmiewasz. Skoro jest sie z czego smiac to wysmiewam, jakos nie przypomin sobie zeby ktokowiel moje posty wymiwaj za to twoje jak najbardziej. Ciekawe ze zamiast sebkowi odpisac jak cie tak ladnie zaoral faktami to odpisujesz mi kiedy to nic nie wnioslem do sykusji Tam sie skonczyly argumenty ?? 8 minut temu, maxmaster027 napisał(a): Idz lepiej na discorda lizac tyłek Nie uzywam discorda, a ty pewnie znasz te metody z autopsji. Jakies dziwne masz fetysze 8 minut temu, Kadajo napisał(a): najczęściej rozbija się o wielkość ekranu. Ale tu sie nie rozbija o ekran bo sebek juz dobrze to pokazal na tym co widac, a wszystko widac doskonale i wiekszego ekraniu nie potrzeba Edytowane 25 Października przez Phoenix.
musichunter1x 1 317 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października (edytowane) Aż kusi mnie by wrzucić tu jakieś losowe zrzuty z RE6 dla porównania, bo przecież gra słynęła z niskiej rozdzielczości tekstur, niższej niż w RE5, głównie przez więcej różnorodności i otoczenia, które nie mogło być tą samą teksturą, ale z inną nakładką, jak w Afryce. DLSS UP w ruchu jest w sumie podobne, a nawet chyba gorsze, ale przynajmniej reszta grafiki jest nowocześniejsza. Edit. W sumie kompresja zdjęcia też robi swoje, a to zrzuty prosto ze steam. Edytowane 25 Października przez musichunter1x
maxmaster027 887 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 12 minut temu, Phoenix. napisał(a): Skoro jest sie z czego smiac to wysmiewam, jakos nie przypomin sobie zeby ktokowiel moje posty wymiwaj za to twoje jak najbardziej. Ciekawe ze zamiast sebkowi odpisac jak cie tak ladnie zaoral faktami to odpisujesz mi kiedy to nic nie wnioslem do sykusji Tam sie skonczyly argumenty ?? Nie uzywam discorda, a ty pewnie znasz te metody z autopsji. Jakies dziwne masz fetysze Ale tu sie nie rozbija o ekran bo sebek juz dobrze to pokazal na tym co widac, a wszystko widac doskonale i wiekszego ekraniu nie potrzeba Up to z tego screena co wkleilem Sebastianowi TO tak samo DLAA, To było przy przebieganiu, czyli obraz w ruchu ale taki normalny, tamte ruchy to było bardzo szybko no i rzeczywiscie roznice sa wieksze. Ale fakt ze machalem szybciej na DLSS UP bo po prostu nizszy response time jest. No ale juz nie wazne. Ja chcialem pochwalic po prostu DLSS UP. bo jest renderowany w 1/9 rozdzielczosci a naprawde obraz daje rade, i nie twierdze ze DLAA ma gorsza jakosc, tylko ze uzywanie tego zamiast np DLSS Quality czy performance, jest kiepskim pomyslem, i tyle. O to mi chodzilo. Dlatego tez porownalem do DLSS UP, gdzie roznice sa wlasnie widoczne najbardziej.
Kadajo 7 412 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października 11 minut temu, Phoenix. napisał(a): Ale tu sie nie rozbija o ekran bo sebek juz dobrze to pokazal na tym co widac, a wszystko widac doskonale i wiekszego ekraniu nie potrzeba No ale jednak wrzucając te SS daje nam do zrozumienia ze różnicy nie widzi jak mu jej nie wytniesz i nie pokażesz na dużym zbliżeniu. Przynajmniej ja to tak odbieram. Nie wiem czy "fani" DLSS'ow i innych MFG'ów zauważają ze Nvidia zaczyna im karty sprzedawać w oparciu o "moc" tych technologi a nie czystej mocy obliczeniowej. Ja wiedziałem ze DLSS zrobi z devow leniwe szuje ale chyba nie spodziewałem się ze to samo zrobi z Nvidia.
maxmaster027 887 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października To w środku to jest DLSS UP, a to na na zewnątrz to jest DLAA. Tak wygladaja proporcje. Oczywistym jest że nie da sie tego przeskoczyc, dlatego ja po prostu jestem pod wrazeniem jak niesamowicie dobrze dziala DLSS 4 310.4 Najwyraznie wy nie i tyle. Wystarczy sobie zobaczyc jak takie FSR 3 działa bo jest w tej grze ... 1
Kadajo 7 412 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października Jak dodasz tam okienko Amigi to dopiero będzie kosmos @maxmaster027 A nie robi na tobie wrażenia to ze jak zmniejszysz detale w dzisiejszych grach to nadal wyglądają dobrze a chodzą nieporównywalnie lepiej ?
maxmaster027 887 Opublikowano 25 Października Opublikowano 25 Października (edytowane) 17 minut temu, Kadajo napisał(a): No ale jednak wrzucając te SS daje nam do zrozumienia ze różnicy nie widzi jak mu jej nie wytniesz i nie pokażesz na dużym zbliżeniu. Przynajmniej ja to tak odbieram. Nie wiem czy "fani" DLSS'ow i innych MFG'ów zauważają ze Nvidia zaczyna im karty sprzedawać w oparciu o "moc" tych technologi a nie czystej mocy obliczeniowej. Ja wiedziałem ze DLSS zrobi z devow leniwe szuje ale chyba nie spodziewałem się ze to samo zrobi z Nvidia. Różnice sa, nawet z DLSS Q, natomiast bardzo male, i porownywanie tego nie mialoby sensu, nawet DLSS P jest naprawde niezly, dopiero pogorszenie jakosci wyraznie jest na DLSS UP. I wlasnie dlatego porownywalem w UP. Dla mnie to jest w miare ciekawe, sa wlasnie takie smaczki, i to bez path tracingu, że obraz (góra DLAA) dól DLSS UP, wyglada w bezruchu lepiej (no przynajmniej pewna czesc obrazu bo nie caly). Po prostu zauwazylem ta roznice i chcialem pokazac. Natomiast nawet nie daliscie mi do tego dojsc... Edytowane 25 Października przez maxmaster027
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się