Joloxx9 203 Opublikowano Czwartek o 06:28 Opublikowano Czwartek o 06:28 (edytowane) https://www.pcguide.com/news/stalker-2-community-fearful-of-technical-disaster-on-pc-as-pre-release-reviews-say-its-not-ready-for-launch/ Psioczylismy na MSFS 2 dni temu, ale cos czuje, ze o ile MSFS bedzie w pelni grywalny w ciagu nastepnych 2 dni o tyle stalkerowi zajmie to conajmniej 6 miesiecy Jak ja nienawidze UE5 to sie glowie nie miesci. Edytowane Czwartek o 06:29 przez Joloxx9 3
Devils1100 3 Opublikowano Czwartek o 06:40 Opublikowano Czwartek o 06:40 5 godzin temu, seba842005 napisał(a): Grubo jest coś skopane z optymalizacją. Na laptopie z 4070 bez problemu mogę grać przy Epickich ustawieniach z dlss quality w rozdziałce 2560x1600 i mam praktycznie zawsze powyżej 60fps (oprócz miejscówki stalkerów, bo tam to nic nie daje rady). Włączenie FG sypie grę totalnie i są po czasie spadki nawet do 20fps. Najczęściej gra chrupie przy kontakcie z npecami. U mnie dokładnie to samo cos z framegen jest nie halo dzieje sie tak tylko jak giniesz i za któryms razem zmienia się framerate
Seeker 5 Opublikowano Czwartek o 06:42 Opublikowano Czwartek o 06:42 (edytowane) Panowie też macie wrażenie, że z AI jest coś nie tak? Już pomijam, że NPC są dość durni i żadnych zaawansowanych taktyk nie przejawiają (ale za to zdają się doskonale wiedzieć, gdzie jest gracz). To mam przeczucie, że żadnego A-Life w tej grze nie ma. A to było dość istotne, bo dzięki temu Zona żyła, a gracz był tylko tego częścią. A tutaj wygląda to jak random radius spawn, gdzie całe „życie” odbywa się w promieniu ~50-100 m od gracza. Już nie raz i nie dwa zdarzało mi się, że NPC spawnowali się na moich oczach. Wiem, wiem, można powiedzieć „Moderzy naprawio”. Naprawio albo nie, zwłaszcza jeśli w kodzie wcale nie ma tych mechanik co swoją drogą tłumaczyłoby, czemu wzmiankę o A-Life 2 usunęli ze strony gry na Steam. Ciekawa też, że chyba żadna recenzja o tym nie wspomina, a dla mnie to był zawsze dość ważny element Stalkerów. // Edit: Odpaliłem właśnie Reddita. Wygląda na to, że to nie tylko ja mam obiekcję w stosunku do A-Life. Edytowane Czwartek o 07:02 przez Seeker
Passt 29 Opublikowano Czwartek o 06:58 Opublikowano Czwartek o 06:58 Włączyłem wczoraj, żeby zobaczyć jak gierka hula. I jest nieźle, choć to sam początek gry, później będzie pewnie ciężej. W rozdzielczości 1440p na ustawieniach epickich, bez żadnych dopalaczy i bez wrogów na ekranie jest 70-80 fpsów.
azgan 422 Opublikowano Czwartek o 07:06 Opublikowano Czwartek o 07:06 23 minuty temu, Devils1100 napisał(a): U mnie dokładnie to samo cos z framegen jest nie halo dzieje sie tak tylko jak giniesz i za któryms razem zmienia się framerate Te generatory fejkowych klateczek to działają jak chcą, częściej z nimi są jakieś problemy niż faktycznie daje się znich korzystać bez zgrzytania zębami. Jak jest dobra implementacja to super bajer ale przeważnie zawsze coś nie do końca jest dopracowane.
userKAMIL 137 Opublikowano Czwartek o 07:10 Opublikowano Czwartek o 07:10 10 godzin temu, MJRegul napisał(a): we łbie się kręci a jak zamknę oczy to helikopter To problem z błędnikiem? Jeżeli tak to odezwij się na priv. Mam proste ćwiczenie na to, które załatwiło sprawę. Leki nie działały a na nogach ustać nie mogłem jak by człowiek pijany chodził.
azgan 422 Opublikowano Czwartek o 07:11 Opublikowano Czwartek o 07:11 5 godzin temu, sideband napisał(a): Przecież to nie ma podjazdu do Metro Exodus Enhanced nie wspominając o wydajności Też mi się wydaje że Metro Exodus Enhanced Edition z RT na 4A Engine wygląda lepiej od S.T.A.L.K.E.R 2 na Unreal Engine 5 3
Spychcio 276 Opublikowano Czwartek o 07:26 Opublikowano Czwartek o 07:26 (edytowane) 47 minut temu, Seeker napisał(a): Panowie też macie wrażenie, że z AI jest coś nie tak? Już pomijam, że NPC są dość durni i żadnych zaawansowanych taktyk nie przejawiają (ale za to zdają się doskonale wiedzieć, gdzie jest gracz). To mam przeczucie, że żadnego A-Life w tej grze nie ma. A to było dość istotne, bo dzięki temu Zona żyła, a gracz był tylko tego częścią. A tutaj wygląda to jak random radius spawn, gdzie całe „życie” odbywa się w promieniu ~50-100 m od gracza. Już nie raz i nie dwa zdarzało mi się, że NPC spawnowali się na moich oczach. Wiem, wiem, można powiedzieć „Moderzy naprawio”. Naprawio albo nie, zwłaszcza jeśli w kodzie wcale nie ma tych mechanik co swoją drogą tłumaczyłoby, czemu wzmiankę o A-Life 2 usunęli ze strony gry na Steam. Ciekawa też, że chyba żadna recenzja o tym nie wspomina, a dla mnie to był zawsze dość ważny element Stalkerów. // Edit: Odpaliłem właśnie Reddita. Wygląda na to, że to nie tylko ja mam obiekcję w stosunku do A-Life. Bez kitu po dłuższym ograniu mam takie samo wrażenie, trafiłem do dwóch większych miejscówek jak i po drodze do nich, normalnie cały czas respili się przeciwnicy z tyłka. Oczywiście jak ja przyszedłem bo tak to cisza, żywej duszy tam nie było bo obserwowałem przez lunetę z karabinu snajperskiego. Co ich wybiłem i chciałem pozwiedzać/przeszukać teren to robiły się kolejne fale respów.. ludzi , potworów No i faktycznie nawet jak pojawiali się z daleka to już biegli na mnie i alarm... a nie, że szli i zaskoczeni, że tam jestem i chciałem zrobić zasadzkę Edytowane Czwartek o 07:30 przez Spychcio 1
Seeker 5 Opublikowano Czwartek o 07:31 Opublikowano Czwartek o 07:31 3 minuty temu, Spychcio napisał(a): (...) Oczywiście jak ja przyszedłem bo tak to cisza, żywej duszy tam nie było (...) O to to. Człowiek idzie sobie pustą drogą i nagle respią mu się na garbie przeciwnicy. Niczym policja w Cyberpunku. 1 3
Passt 29 Opublikowano Czwartek o 07:36 Opublikowano Czwartek o 07:36 6 godzin temu, sideband napisał(a): Przecież to nie ma podjazdu do Metro Exodus Enhanced nie wspominając o wydajności Witamy szanownego Kolegę Dzisiaj jadę kupić czerwony dywan.
galakty 228 Opublikowano Czwartek o 07:38 Opublikowano Czwartek o 07:38 Godzinę temu, Joloxx9 napisał(a): Psioczylismy na MSFS 2 dni temu, ale cos czuje, ze o ile MSFS bedzie w pelni grywalny w ciagu nastepnych 2 dni o tyle stalkerowi zajmie to conajmniej 6 miesiecy Jak ja nienawidze UE5 to sie glowie nie miesci. Dzisiaj już MFS odpaliłem i działał więc prawdę mówisz UE5 to jest porażka, trzymać się swoich silników lepiej...
Spychcio 276 Opublikowano Czwartek o 07:39 Opublikowano Czwartek o 07:39 (edytowane) Właśnie sobie przypomniałem, że w legendarnym Crysisie z 2007r. bez problemu było widać wszystkich przeciwników z daleka, w bazach, przy jeepach, na łodziach, w mini bazach i to z setek metrów. A teraz resp 20m za mną lub przede mną. Dramat Edytowane Czwartek o 07:39 przez Spychcio 1 3
caleb59 152 Opublikowano Czwartek o 07:39 Opublikowano Czwartek o 07:39 PRZEBIJAM WSZYSTKIE WASZE PROBLEMY! Wczoraj kiedy zaczynałem pobierać grę miałem jeszcze 95GB wolnego miejsca, gra pobierała się normalnie. Późnym wieczorem na 47% postępu pobierania zapauzowałem na Steamie postęp, wyłączyłem kompa i poszedłem spać. Dzisiaj rano odpalam kompa, włączam Steama a tam komunikat "masz za mało miejsca na dysku by zainstalować" - myślę sobie "co jest grane?". Sprawdzam miejsce na dysku a tam dalej 95GB wolnego, profilaktycznie usuwam dwie inne gry by zwolnić miejsce - pomogło, Stalker 2 zaczął się pobierać ale nie od 47% TYLKO OD NOWA. Tak więc przede mną kolejne 14h pobierania gry od zera bo tak zdecydował sobie Steam, nie wiem co jest grane i pierwszy raz widzę taką anomalię. P.S. Czuję się jak śmieć, dziękuję za uwagę. 1 5
azgan 422 Opublikowano Czwartek o 07:40 Opublikowano Czwartek o 07:40 8 minut temu, Seeker napisał(a): O to to. Człowiek idzie sobie pustą drogą i nagle respią mu się na garbie przeciwnicy. Niczym policja w Cyberpunku. Czyli że znowu zapłaciliśmy za możliwość wzięcia udziału w BetaTestach, jak miło
reddy 29 Opublikowano Czwartek o 07:40 Opublikowano Czwartek o 07:40 Noc za mną. Na konsoli „idzie to”. Klimat gęsty, AI jak z Mortyra. Chwila przerwy
Doamdor 137 Opublikowano Czwartek o 07:44 Opublikowano Czwartek o 07:44 (edytowane) Warto dopłacać do Deluxe Edition i Ultimate? 9800X3D na szczycie, a tuż za nim 285K. Edytowane Czwartek o 07:44 przez Doamdor 2
Spychcio 276 Opublikowano Czwartek o 07:44 Opublikowano Czwartek o 07:44 1 minutę temu, caleb59 napisał(a): PRZEBIJAM WSZYSTKIE WASZE PROBLEMY! Wczoraj kiedy zaczynałem pobierać grę miałem jeszcze 95GB wolnego miejsca, gra pobierała się normalnie. Późnym wieczorem na 47% postępu pobierania zapauzowałem na Steamie postęp, wyłączyłem kompa i poszedłem spać. Dzisiaj rano odpalam kompa, włączam Steama a tam komunikat "masz za mało miejsca na dysku by zainstalować" - myślę sobie "co jest grane?". Sprawdzam miejsce na dysku a tam dalej 95GB wolnego, profilaktycznie usuwam dwie inne gry by zwolnić miejsce - pomogło, Stalker 2 zaczął się pobierać ale nie od 47% TYLKO OD NOWA. Tak więc przede mną kolejne 14h pobierania gry od zera bo tak zdecydował sobie Steam, nie wiem co jest grane i pierwszy raz widzę taką anomalię. P.S. Czuję się jak śmieć, dziękuję za uwagę. Oo to współczuję, życzę szybkiego dostępu do światłowodu. Człowiek przestaje wtedy myśleć o kwestii ściągania dużych plików. A co do gry to mimo iż byłem ogromnym entuzjastą i miałem mega hajp to po 9h gry nie wiem czy grać dalej. Potrzeba wielu poprawek... a mapy i tak odkryłem dopiero z 1/20 czyli tyle co nic. 2 1
Joloxx9 203 Opublikowano Czwartek o 07:49 Opublikowano Czwartek o 07:49 9 minut temu, Spychcio napisał(a): Właśnie sobie przypomniałem, że w legendarnym Crysisie z 2007r. bez problemu było widać wszystkich przeciwników z daleka, w bazach, przy jeepach, na łodziach, w mini bazach i to z setek metrów. A teraz resp 20m za mną lub przede mną. Dramat Kolejna gra wydana o rok za wcześnie jak cp2077 1 2
DEFTONES101 1 Opublikowano Czwartek o 07:56 Opublikowano Czwartek o 07:56 Nie wiem, może jestem ślepy, ale w ustawieniach klawiszy nie mogę znaleźć latarki. Domyślnie jest klawisz "L", ale chcę go zmienić na inny. Jest to w opcjach, czy nie ma?
DyndaS 45 Opublikowano Czwartek o 07:58 Opublikowano Czwartek o 07:58 9 minut temu, Joloxx9 napisał(a): Kolejna gra wydana o rok za wcześnie jak cp2077 w tym konkretnym przypadku, to chyba 10 lat za późno i 5 lat za wcześnie zarazem. 3
Joloxx9 203 Opublikowano Czwartek o 08:01 Opublikowano Czwartek o 08:01 49 minut temu, azgan napisał(a): Też mi się wydaje że Metro Exodus Enhanced Edition z RT na 4A Engine wygląda lepiej od S.T.A.L.K.E.R 2 na Unreal Engine 5 Wydaje? Czy tylko ja widze, ze w stalkerze 2 oswietlenie jest tragiczne?
Jaycob 284 Opublikowano Czwartek o 08:03 Opublikowano Czwartek o 08:03 Szkoda, że nie pomyślałem o tym wcześniej: 3 2
Jaycob 284 Opublikowano Czwartek o 08:10 Opublikowano Czwartek o 08:10 (edytowane) Muszę spróbować. Edytowane Czwartek o 08:11 przez Jaycob 1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się