Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, dawidoxx napisał(a):

W ogóle to mając te 80-100fpsow w ogóle nie czuje płynności jakoś dziwaczne to działa 

Pełny 

Włączyłem na próbę FSR, klatki skoczyły na 120, ale i tak wydaje się wszystko mniej płynne od 60 bez FSR. Tego nie ogarniesz. 😆

Edytowane przez Vulc
  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, lukadd napisał(a):

No i na szybko przejrzałem. Co ciekawe twierdzą, że na PC nie zauważyli stutteru związanego z shaderami i ich kompilacją.

Ja w to nie wierzę bo doświadczyłem tego już w Silent Hill 2 Remake i tutaj jest podobnie jak wchodzisz np. na inny obszar/zmiana miejscówki. Mam grubo ponad 60k/s a nagle mikro przycinki z nikąd się pojawiają. The Callisto Protocol na premierę zresztą miało podobnie z tym że teraz jest tam duża poprawa pod tym względem, z Jedi Survivor podobnie tylko że on akurat był na Unreal Engine 4 a nie 5. Mam nadzieję że to poprawią w aktualizacjach 

Opublikowano
6 minut temu, maras2574 napisał(a):

Nic z tych rzeczy, dpi ok, blat biurka trzyma poziom, jak gram na padzie jestem daleko od biurka ;) Schowałem już tamtego pada. Wracam do Elite, bo pomimo drifftu co jakiś czas, jest lepiej niż na ONE na kablu ;) 

Pozycja prawie leżąca, nogi wyprostowane, a nie garbienie się przy biurku ;) 

@Jaycob wyżej napisał, że jest to błąd i twórcy o tym wiedzą i będzie poprawka.

  • Upvote 1
Opublikowano
7 minut temu, dawidoxx napisał(a):

W ogóle to mając te 80-100fpsow nie czuje płynności jakoś dziwaczne to działa 

 

 

Potwierdzam, nawet grając na padzie dziwnie to "pływa" przy obracaniu kamery ale myślałem że to przez Frame Generation 🤭

Opublikowano
7 minut temu, azgan napisał(a):

Potwierdzam, nawet grając na padzie dziwnie to "pływa" przy obracaniu kamery ale myślałem że to przez Frame Generation 🤭

Pierwszy tytuł w którym mając w miarę wysoki fps nie czuć płynności.. Nie wiem co oni tam odwalili 

  • Upvote 1
Opublikowano

Czyli wychodzi, że póki co jeden wielki kibel, szkoda nerwów. Jak ktoś gra z GP to lepiej coś innego ogarnąć w tym momencie czekania na poprawki, a ci co kupili no to już indywidulana sprawa.

Opublikowano
4 minuty temu, azgan napisał(a):

Ja w to nie wierzę bo doświadczyłem tego już w Silent Hill 2 Remake i tutaj jest podobnie jak wchodzisz np. na inny obszar/zmiana miejscówki.

Tylko, że według DF to nie jest powodowane nie skompilowanymi czy źle skomilowanymi shaderami, to się dzieje nie tylko na PC, ale to samo jest na xboxie.
Gra jest limitowana przez CPU. Czym słabszy CPU tym większe problemy i większe skoki frametime bo cały czas lecisz na limicie CPU, który po prostu nie wyrabia :E Dokładnie to widać jak porównują skoki frametime na ryzenie 3600 vs 7800X3D.

 

Ale z tego co mówił, wersja gry przed patchem day one jeszcze gorzej działała od strony CPU, więc już wprowadzili poprawki, czyli wiedzą o co chodzi i w kolejnych patchach można się spodziewać kolejnych poprawek od strony CPU.

Opublikowano
3 godziny temu, aureumchaos napisał(a):

A ja mam nauczke ze, moze czasem lepiej nie kupowac na eneba lub instant gaming bo nie ma jak zrobic REFUND xD Musze teraz grac w to graficzne bagienko bo kasa juz poszla hyhyhyhy Zono Przybywam kolejny raz, Be Ready!!!:szatanek:

Ty czasem nie kupiłeś nowej karty specjalnie pod Stalkera? :) Jak tak to trochę niefart.

  • Haha 2
Opublikowano
5 minut temu, kiCK napisał(a):

Ale żeby do 800p schodziło na xbox to już dramat.

To 800p, dokładnie ~860p przy użyciu FSR to nic dziwnego w grach na obecnej generacji konsolach. Wiele do tylu schodzi, a nawet i niżej w trybach performance.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Było kilka i:

 

  

4 godziny temu, Phoenix. napisał(a):

Ponoc takie ustawieni ejest ok i widzialem wczoraj u kiszaka a dzis to wrzucil pod filmem jesli chodzi o crashe z FG.

 

Ustawiania od Smayro:

DLAA lub FSR Native AA, włącz poniżej FSR Frame Gen (zlockuj FPS na 60)

Wszystkie ustawienia na Wysokie, Tekstury na Ultra/Wysokie

Włosy Średnie

Odbicia Średnie

Chmury i Niebo Średnie

Motion Blur off

Mgła na średnie

Odległość generowania otoczenia na Średnie

Synchronizacja Pionowa Off

 

Tak gram jest całkiem sympatycznie, ale wiadomo, że są jeszcze miejsca*, gdzie leci fps na pysk.

 

* mam na myśli pierwszą napotkaną wiochę.

Edytowane przez Jaycob

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...