Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, zozolek napisał(a):

Chwilę dłużej pograłem i mam ochotę w to grać ... tak po prostu.

 

Są niedoróbki, fabuła jest beznadziejna póki co - ale klimat wybitny, Zona ogromna.

 

 

 

koniec końców o to chyba chodzi, żeby nam się chciało grać :P

Opublikowano (edytowane)
50 minut temu, caleb59 napisał(a):

Po co Ci FG skoro masz lock na 60fps?

Bo mam za słabe gpu i spada poniżej 60fps, a tak luzik ;)  Robiłem porównawcze ss i szczerze mówiąc nie widzę różnicy. Dodam że nie jestem zwolennikiem FG, ale jak dobrze działa to może być. Niestety trzeba się do tego przyzwyczajać :( 

59 minut temu, aureumchaos napisał(a):

a czemu lock na 60? U mnie z takimi samymi ustawieniami 4080S mam 100FPS tez na 3440x1440p... Pdzy 60 fps to maselka jeszcze nie ma.. jest przy 90 dopiero... 

Stwierdziłem że tyle mi pasuje w tej grze ;)  U mnie nie ma 100fps  FILM

Edytowane przez maras2574
  • Upvote 1
Opublikowano

Panowie Stalkerzy,

jak ktoś już ma jakieś mody zapodane i sprawdził ich działanie wpisujcie może co działa a co nie bardzo albo gorzej itp. bo już tego sporo się pojawiło. Ja dzisiaj też coś będę kombinował z modami wieczorkiem.

 

Opublikowano
2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

Te niektóre miejscówki jak fotorealizm.:)

Niektórzy tu pisali, że ta gra gorzej od jedynki wygląda. 😅

2 minuty temu, ibizpl napisał(a):

Ja dzisiaj też coś będę kombinował z modami wieczorkiem.

Ja też dziś będę testował szczególnie na ten udźwig szukam ale aby na GP działało. 

Opublikowano

@Jaycob To sporo musieli zarobić, jeśli to bez podliczonego GP. Zakładam że gierka nie miała aż tak dużego budżetu, bo przecież to nie jakieś duże AAA studio.

 

@Doamdor A ciekawe jaki kod błędu miałeś. Ja takiego crasha miałem wczoraj 3 razy. Dziś sprawdzę bez profilu UV na karcie, żeby wykluczyć jej niestabilność.

Opublikowano
3 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Niektórzy tu pisali, że ta gra gorzej od jedynki wygląda. 😅

Ja też dziś będę testował szczególnie na ten udźwig szukam ale aby na GP działało. 

 

Większy udźwig można ulepszyć w kamizelce.

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

https://www.gry-online.pl/newsroom/system-a-life-w-stalker-2-nie-dziala-tak-jak-powinien-problemy-z/z42b772

 

Tak jak mówiłem, a life nie ma(takiego jakie mialo być juz w jedynce) tylko jakaś popierdolka co generuje wszystkie wydarzenia niedaleko gracza 

 

Tutaj kolejne przykłady

 

https://www.reddit.com/r/stalker/comments/1gx1h3q/wondering_if_alife_will_truly_be_what_i_was/

Edytowane przez Joloxx9
Opublikowano
Teraz, Joloxx9 napisał(a):

Tak jak mówiłem, a life nie ma(takiego jakie mialo być juz w jedynce) tylko jakaś popierdolka co generuje wszystkie wydarzenia niedaleko gracza 

Jeden rabin powie tak, drugi nie. Na razie trudno stwierdzić, bo niektórzy piszą że są w grze jakieś przejawy A Life, ale coś działa nie tak jak powinno. Osobiście nie jestem w stanie stwierdzić na podstawie tej początkowej lokacji. Za krótko jeszcze grałem. 

Opublikowano
1 minutę temu, caleb59 napisał(a):

Digital Foundry poleca na końcu swojego filmu by zrobić locka na 60fps bo wtedy frametime robi się gładki, testował ktoś?

Niekoniecznie 60, ale żeby po prostu zablokować na takim poziomie, który CPU/GPU dadzą radę stabilnie utrzymać. I tak, pomaga to. Nie tylko w Stalkerze. Generalnie pomaga to w bardzo wielu grach. 

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Istny idiotyzm z tym psuciem broni po wystrzeleniu kilkudziesięciu pocisków..

 

Jak to możliwe że ludzie wystawiają pozytywne opinie tytułowi, który dosłownie jest jednym wielkim poligonem bugów 

 

Skopana optymalizacja, pełno błędów a tu 80% pozytywów na steam 🤣

 

 

Screenshot_20241122_144156_Steam.jpg

Edytowane przez dawidoxx
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Co do A-Life 2.0, jeden z developerów przyznał w wywiadzie, że w tym systemie chodzi o spawnowanie npców w okolicy gracz i liczenie, że wejdą ze sobą w interakcje.

 

https://www.sector.sk/game-news/305358/how-real-world-events-shaped-the-story-and-content-of-stalker-2.htm

 

Cytat

 

As you exit, you see A-life spawning a couple of stalkers passing by. They are attracted by the events and see there might be something to loot as well. They enter the Arch-Anomaly. You continue to run away, and the Poltergeist starts chasing you. It notices the stalkers and now targets them. They start fighting each other, but they’re doing it in the dangerous center of the Arch-Anomaly.

 

At this point, anything may happen. If A-life decides, a bunch of pseudodogs could spawn, and the whole situation could evolve in different ways. You might join the stalkers, defeat the looters, share the loot with them, or simply step aside, observe how they get killed or die in the anomaly, and loot them afterward. In many cases, A-life tries to create a unique experience for you. In short, it shows that you are not the only one living in this Zone.

 

 

Edytowane przez Lypton
Opublikowano (edytowane)

Jak dla mnie to z AI to było kompletne kłamstwo z ich strony.  Patrząc na stan gry to co opisywali przed premierą o tym systemie to po prostu było pic na wodę. Ale co się spodziewać po odłamie ruskich. 

Edytowane przez Crew 900
  • Upvote 1
Opublikowano
Teraz, Lypton napisał(a):

Co do A-Life 2.0, jeden z developerów przyznał w wywiadzie, że w tym systemie chodzi o spawnowanie npców w okolicy gracz i liczenie, że wejdą ze sobą w interakcje.

 

 

Tylko jak to działa idiotycznie.. Ubiłem grupę kilku gości dosłownie na totalnym wygwizdowie - odszedłem na 10m odwróciłem się i respawn 🤣

  • Haha 1
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...