Valeri 14 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada 10 minut temu, caleb59 napisał(a): U mnie pierwszy raz trwał równo 4 minuty z zegarkiem w ręku, późniejsze uruchamiania gry to już coś ~1 minuta. U mnie to ładuje z 5 minut
Frog67 220 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada @dawidoxxNormalnie idziesz do technika wykladasz kase i ulepszasz
doman18 13 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada (edytowane) Choć jestem fanem serii od pierwszej zapowiedzi Stalkera1: SoC a ostatnio wróciłem do serii za sprawą genialnego Stalker GAMMA (drugi raz) to na S2 poczekam z miesiąc, dwa może więcej. Nie chce sobie psuć zabawy bugami, wydajnością itp. Ponadto z tego co czytam to np. nawet mutantów nie można kroić/skórować więc może w tym czasie scena modderska ruszy kuper i dorobi braki. Więc wracam do GAMMY a GSC niech łata ... Edytowane 26 Listopada przez doman18
lukadd 560 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada 5 minut temu, Valeri napisał(a): U mnie to ładuje z 5 minut 13700k i shadery w 5 minut? Mi na 10700k robiło w 5minut.
Valeri 14 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada 5 minut temu, lukadd napisał(a): 13700k i shadery w 5 minut? Mi na 10700k robiło w 5minut. Tak, wlasnie bardzo dlugo mi to laduje dlatego mnie to zaciekawilo
Reddzik 578 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada Czy ogólnie UE5 da się zmodować? Da się wspierać tak długo Stalkera 2, jak to jest w przypadku jedynki i wszelkich modów typu Anomaly, Gamma, itp. czy raczej do tego nie dojdzie? Coś bardziej zaawansowane aniżeli zwykłe mody jakie aktualnie mamy na Nexusie.
RTXnietylko4060tiUSER 121 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada Ciekawe kiedy dowiaza tego patcha. Licze ze poprawia dzialanie DLSS.
lamparcicho 456 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada Widziałem, że GOL dał 8/10. Wbijam na komentarze, przewijam na sam dół a tam... Rozumiem, że się komuś podoba, ktoś się dobrze bawi mimo takiego a nie innego stanu technicznego gry ale arcydzieło? Serio? 7
ODIN85 627 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada 42 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a): 11700 też 5 minut. 11900K tak samo.
Reddzik 578 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada Co do shaderów, to u mnie za 1 razem to robi ponad 5min- ale każde odpalenie gry to ok 1min na spokojnie, a z modem idzie nawet szybciej.
Crew 900 135 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada 5 minut temu, lamparcicho napisał(a): Widziałem, że GOL dał 8/10. Wbijam na komentarze, przewijam na sam dół a tam... Rozumiem, że się komuś podoba, ktoś się dobrze bawi mimo takiego a nie innego stanu technicznego gry ale arcydzieło? Serio? Przecież ten debil to kłamca. 1
Sebastiansbk 23 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada (edytowane) U mnie na I5 13600kf shadery około minuty. Gierka strasznie zbugowana ale grafika slabiutka ja niewiem jak ludzie się tym podniecają naprawdę jest słabo... Edytowane 26 Listopada przez Sebastiansbk
Valeri 14 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada Zauważyłem teraz, że dysk ładuje po 100% użycia, może to dlatego
doman18 13 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada (edytowane) 50 minut temu, Reddzik napisał(a): Czy ogólnie UE5 da się zmodować? Da się wspierać tak długo Stalkera 2, jak to jest w przypadku jedynki i wszelkich modów typu Anomaly, Gamma, itp. czy raczej do tego nie dojdzie? Coś bardziej zaawansowane aniżeli zwykłe mody jakie aktualnie mamy na Nexusie. Na redditach pisali że generalnie GSC jest otwarte na scenę moderską. W poprzednich częściach to była bardzo ważna zaleta gry. Ale sam nie szukałem (jeszcze) potwierdzenia tej informacji u źródła. Samo Anomaly to jest przepisanie silnika który został udostępniony i zlepienie 3 cześci w jedną razem z odblokowaniem powycinanych rzeczy i dorzuceniem najbardziej popularnych i dopracowanych modów.. Co prawda jak twierdzą moderzy Anomaly to wcale nie jest jakiś programistyczny "cut miut", dlatego wiele rzeczy tam leży i kwiczy i sama GAMMA ugina się pod ciężarem swoich modów (nawet na kkompie z sygnaturki mam przycinki) ale jest, ktoś to udostępnił ludziom, więc była dobra wola ze strony twórców. Jeżeli udostępnią zaawansowane narzędzia (jak np. w Skyrimie) to gra będzie żyła przez lata. Edytowane 26 Listopada przez doman18 1
reddy 52 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada Właśnie gość na twitchu w zablokowaną chimerę wpakował 330 pestek w łeb żeby padła 1
SebastianFM 33 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada Ja znalazłem sposób na wyłączenie kompilowania shaderów przy każdym uruchomieniu. Wystarczy tylko wgrać mod'a UETools. 1
Tooth 20 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada Godzinę temu, lukadd napisał(a): 13700k i shadery w 5 minut? Mi na 10700k robiło w 5minut. Shadery ładowane są u mnie ciutek powyżej minuty .
JeRRyF3D 559 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada Mówimy i 1 kompilacji. Kolejna ma ok minuty. 1
RTXnietylko4060tiUSER 121 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada U mnie tez dosc szybko, a mam tylko R5 5600.
Tooth 20 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada (edytowane) 3 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a): Mówimy i 1 kompilacji. Kolejna ma ok minuty. No tak 1 kompilacja shaderow , mogę wstawić filmik na potwierdzenie moich słów kolejne to nawet nie mierzyłem ale też bardzo szybko. Edytowane 26 Listopada przez Tooth
lukadd 560 Opublikowano 26 Listopada Opublikowano 26 Listopada Pierwsza po świeżym zainstalowaniu gry. Jak trwała tylko minutę to coś nie tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się