Jaycob 349 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu 16GB także wciąga nosem ta gra. 4 minuty temu, Kakarotto napisał(a): VRAM zapycha się pod sam korek 1
azgan 536 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu 2 godziny temu, Kadajo napisał(a): Ruscy z Kononowiczem by się polubili 🤭 1 2
Art385 88 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu 2 godziny temu, Kadajo napisał(a): Ruscy z Kononowiczem by się polubili Kononowicz jest lepszy niż Jackowski. Przewidział Zielony Ład. 1
ODIN85 427 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) 11 minut temu, Kakarotto napisał(a): Mnie tam promieniowanie samo schodzi z czasem, oczywiście jeśli mówi o nie takim dużym. Teraz nie wiem czy jestem takim dobrym stalkerem czy to bug. Ogólnie, nie licząc crashy, gra chodzi znośnie w 90-100+ fps. Oczywiście w pierwszej większej wiosce fps z czasem dropi do ok. 40 i VRAM zapycha się pod sam korek. A mi ciągle rośnie kij wie czemu,nawet jak w bazie jestem. Pite było i u lekarza parę wizyt i dalej to samo. Edytowane 2 godziny temu przez ODIN85 1
Kadajo 574 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu "Cześć Gracze, z tej strony gracz z Rosji"
Frog67 144 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) 42 minuty temu, Kakarotto napisał(a): Mnie tam promieniowanie samo schodzi z czasem, oczywiście jeśli mówi o nie takim dużym. Teraz nie wiem czy jestem takim dobrym stalkerem czy to bug. To nie jest bug, to normalna mechanika widocznie na pancerzu masz jakąś odporność na promieniowanie, albo może w kieszenniach masz założony artefakt z odpornością na promieniowanie, wtedy będzie ci absorbować przyjęte ptzez ciebie dawki. Tak samo moze byc w drugą strone, załóż artefakt z skutkiem ubocznym promieniowaniem to zobaczysz jak wskaźnik ci pulsuje i z czasem jesteś coraz bardziej napromieniowany. Tak to już jest ze Stalkerem że wiele mechanik jest ukrytych a gra w żaden sposób nie tlumaczy, graczu domyśl się sam. Dla mnie to jest bardziej plus niż minus bo gra nie traktuje gracza jak idiote ktoremu trzeba wszystko co chwile tłumaczyć lub przypominać, bardzo odświeżające na tle ostatnich gier. Edytowane 2 godziny temu przez Frog67 1 1
userKAMIL 165 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) Godzinę temu, Jaycob napisał(a): Ponownie jak pisałem wcześniej. Jesteś w 1/4 gry dopiero. Dla mnie to jest niezrozumiałe, że Azgan zrobił te 25% głównego wątku i oznajmił, że to końcówka. Dziwne podejście gdzie już któraś osoba zaznacza, że moment gdzie ''kończył'' to w sumie początek (max połowa) gry. 2 godziny temu, aureumchaos napisał(a): Moze Alex to kolega userKamila... Znam gościa swój chłop! Edytowane 2 godziny temu przez userKAMIL
Kakarotto 100 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu 31 minut temu, ODIN85 napisał(a): A mi ciągle rośnie kij wie czemu,nawet jak w bazie jestem. Pite było i u lekarza parę wizyt i dalej to samo. Może artefakt masz założony, a może tak ma być. 9 minut temu, Frog67 napisał(a): To nie jest bug, to normalna mechanika widocznie na pancerzu masz jakąś odporność na promieniowanie, albo może w kieszenniach masz założony artefakt z odpornością na promieniowanie, wtedy będzie ci absorbować przyjęte ptzez ciebie dawki. Tak samo moze byc w drugą strone, załóż artefakt z skutkiem ubocznym promieniowaniem to zobaczysz jak wskaźnik ci pulsuje i z czasem jesteś coraz bardziej napromieniowany. Tak to już jest ze Stalkerem że wiele mechanik jest ukrytych a gra w żaden sposób nie tlumaczy, graczu domyśl się sam. Mam ten pierwszy pancerz, czy on ma moc niwelowania promieniowania? Nie mam pojęcia. Artefaktów nie zakładam, ponieważ promieniowanie rośnie, a korzyści żadne. A w sumie co tam, ważne że ostatnio nie crashuje aż tak często.
Reddzik 357 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) Edytowane 2 godziny temu przez Reddzik 1
Frog67 144 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu 1 minutę temu, Kakarotto napisał(a): promieniowanie rośnie, a korzyści żadne. To jest duży błąd, można miec artefakty które dają nam profity chociażby w takiej kombinacji Patrz pierwszy artefakt daje nam średnią odporność na promieniowanie, tym samym niweluje skutek uboczny drugiego i trzeciego. Jak mamy w pancerrzu kieszeń wzmocnioną ołowiem to zabezpieczy nam nawet maksymalne promieniowanie z artefaktu.
azgan 536 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) 26 minut temu, userKAMIL napisał(a): Dla mnie to jest niezrozumiałe, że Azgan zrobił te 25% głównego wątku i oznajmił, że to końcówka. Dziwne podejście gdzie już któraś osoba zaznacza, że moment gdzie ''kończył'' to w sumie początek (max połowa) gry. Jakie 25% ? Weź sobie zobacz na internetach gdzieś ile od momentu gdzie skończyłem grać zostało do końca fabuły 🤭. To jest około 70% a nie 25% I ponownie nawet gdybym się zmusił żeby dokończyć to znając życie ktoś napisałby że "nudna fabuła a przeszedł do końca 🙃". Po co grać w coś co nie sprawia przyjemności? Jak ogladam film albo czytam książkę to muszę je dokończyć żeby stwierdzić że są nudne i nie wciągają mnie? Porażająca logika . Oczywiście red flag w postaci tego co inni napisali potwierdzając to o czym wspomniałem wcześniej totalnie nieistotne bo najważniejsze że Ty i Alek dobrze się bawicie więc z automatu 10/10 i GOTY 😉. No ja tak nie mam, sorry 😁. Edytowane 1 godzinę temu przez azgan
aureumchaos 120 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 11 minut temu, Reddzik napisał(a): Borg Cube! You will be assimilated... 1
userKAMIL 165 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 19 minut temu, azgan napisał(a): Jakie 25% ? Weź sobie zobacz na internetach gdzieś ile od momentu gdzie skończyłem grać zostało do końca fabuły 🤭. To jest około 70% a nie 25% Nie tylko ja zauważyłem, że w momencie gdzie wrzucałeś SS gdzie jesteś to pisałeś, że to już końcówka. Osoby, które tutaj ukończyły grę twierdzą, że to nawet nie połowa.
wrobel_krk 279 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) 18 minut temu, aureumchaos napisał(a): Borg Cube! You will be assimilated... To akurat mógłby być fajny motyw w tej grze:) Może to ficzer nie błąd Edytowane 1 godzinę temu przez wrobel_krk 1
Kadajo 574 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Jakby się tam walczyło z Borg to bym odrazu kupił 3
pieciak 20 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) Panowie żeby nie było kłótni na czerwono zaznaczyłem pierwszą misję po ucieczce z instututu (czyli jest to mniej niż połowa gry) Spoiler Edytowane 1 godzinę temu przez pieciak 2
ODIN85 427 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Godzinę temu, Kakarotto napisał(a): Może artefakt masz założony, a może tak ma być. Mam ten pierwszy pancerz, czy on ma moc niwelowania promieniowania? Nie mam pojęcia. Artefaktów nie zakładam, ponieważ promieniowanie rośnie, a korzyści żadne. A w sumie co tam, ważne że ostatnio nie crashuje aż tak często. No mam ale teoretycznie to są dobre artefakty
Drzemor 1 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Siema, takie pytanko mam. Trafił wam się przypadek... niestety w grze brak jest jakiejkolwiek regulacji martwej strefy na drążkach, i zwyczajnie gra świruje jeżeli ten nie jest idealnie wypozycjonowany? To pierwsza taka gra, gdzie się z tym spotkałem z takim problemem/
ODIN85 427 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 42 minuty temu, azgan napisał(a): Jakie 25% ? Weź sobie zobacz na internetach gdzieś ile od momentu gdzie skończyłem grać zostało do końca fabuły 🤭. To jest około 70% a nie 25% I ponownie nawet gdybym się zmusił żeby dokończyć to znając życie ktoś napisałby że "nudna fabuła a przeszedł do końca 🙃". Po co grać w coś co nie sprawia przyjemności? Jak ogladam film albo czytam książkę to muszę je dokończyć żeby stwierdzić że są nudne i nie wciągają mnie? Porażająca logika . Oczywiście red flag w postaci tego co inni napisali potwierdzając to o czym wspomniałem wcześniej totalnie nieistotne bo najważniejsze że Ty i Alek dobrze się bawicie więc z automatu 10/10 i GOTY 😉. No ja tak nie mam, sorry 😁. To jest 40%. 1
Jaycob 349 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Teraz, Drzemor napisał(a): Siema, takie pytanko mam. Trafił wam się przypadek... niestety w grze brak jest jakiejkolwiek regulacji martwej strefy na drążkach, i zwyczajnie gra świruje jeżeli ten nie jest idealnie wypozycjonowany? To pierwsza taka gra, gdzie się z tym spotkałem z takim problemem/ Tak, problem istnieje, nie jesteś sam. Analogi driftują.
Tooth 13 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) Czyli nawet 15% gry nie przeszedłem. Zostałem na zadaniu 4 "cena rośnie" i koniec. Bo większość zadań jest zbudowana nawet pobocznych nie można ukończyć z racji gliczowania i betonowania postaci do których chce się podejść i oddać zadanie to nie bo nawet ich się nie kliknie do uruchomienia dialogu oddania questa. No ludzie małpy się śmieją a karawana jedzie dalej 😂 Tak patrzę na swój steam a tam 46h przegrane ale w zwiedzanie mapki Edytowane 58 minut temu przez Tooth
caleb59 207 Opublikowano 58 minut temu Opublikowano 58 minut temu 2 minuty temu, Drzemor napisał(a): To pierwsza taka gra, gdzie się z tym spotkałem z takim problemem/ Cytat Noted to be addressed in future updates: Analogue sticks dead zones bugfixes. 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się