Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nudna jest ta gierka nie ma sobie nic ciekawego do zaoferowania ,jestem famem Metro ale tutaj jest słabo ,dalej podtrzymuje ze grafika jak na UE5 jest słaba ,nie robi WOW ,na szczescie gram w gp za grosze ,pozdrawiam obywateli co kupili za pełną kwote :) 

Edytowane przez Sebastiansbk
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, MJRegul napisał(a):

40-50fps welcome! 8:E

To jest na dwóch, bo u mnie to samo. Razem będziemy mieć pod 100 fps. :E  

 

Spoiler

fcagh.jpg.63a91912d89efe5a3f0f2ac980013b89.jpg

 

Edytowane przez Vulc
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
39 minut temu, userKAMIL napisał(a):

U mnie lata tak samo jak przed patchem czyli 100-120FPS. Zero jakiegoś wywalania do pulpitu czy inne cuda. Mody wszystkie dalej działają bezproblemowo i dotarłem też do instytutu! ;)

 

 

S.T.A.L.K.E.R. 2_ Heart of Chornobyl 29.11.2024 22_06_25.png

Jakieś dziwaczne te odbicia?  Nie przedstawiają tego co faktycznie powinno się odbić.

 

Ja raz szedłem gdzieś w nocy, niebo całe zachmurzone, spoglądam na kałuże, a na nich odbijał się księżyc. Spoglądałem kilka razy dla pewności na niebo i żadnego księżyca nie widziałem. :E

Edytowane przez Jaycob
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Cutsceny nadal lecą do 35 fps.
Pa pa...

 

Też to mam przy DLAA. DLSSQ bez problemu. 
Teraz przed podniesieniem broni dodali ikonkę jeżeli jest zepsuta. Mała rzecz a cieszy. 👍

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano

>_< szkoda gadać, panie, jak działa to działa, ale jak zacznie dropić do <10fps to jest lipa, a mieli naprawić, dlss balans na obniżenie vram, detale, wywalenie modów jeśli mam, wydaje mi się, że teraz częściej wywala( w sensie dropi fps i memory leak) grę niż przed patchem.
Nie ma to jak łazić po wiosce szybkością 5fps.   Polecam:magik:

Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, Reddzik napisał(a):

>_< szkoda gadać, panie, jak działa to działa, ale jak zacznie dropić do <10fps to jest lipa, a mieli naprawić, dlss balans na obniżenie vram, detale, wywalenie modów jeśli mam, wydaje mi się, że teraz częściej wywala( w sensie dropi fps i memory leak) grę niż przed patchem.
Nie ma to jak łazić po wiosce szybkością 5fps.   Polecam:magik:

Mi gra schodzi czasami do 3-5fps przy 2560x1440 natywnych na detalach średnich bez FG (bo z FG zacząłem mieć crashe, dosłownie co 2 minuty) mając wg Afterburnera 6,5GB zajętego VRam i 18GB pamięci komputera gdzieś w środku lasu. To dopiero ciekawostka. Przed paczem tak nie miałem :D 

Edytowane przez MJRegul
  • Upvote 1
Opublikowano

Od siebie dodam jak sprawdziłem teraz na OSD jak wygląda wykorzystanie zasobów to widze że użycie Vram nieco spadło o te 1.5GB Vram, dziwne ale tak to wygląda czyli chyba coś tam dłubali, tylko anomalie termiczne coś mi niechcą  wydropić mięsnej zapalniczki.

Zero problemów z spadkami plynności, musiałbym pójść do Rostoku bo tam chyba było najgorzej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Wszystko fajnie, dobrze, że się zdecydowałeś i wyszło rewelacyjnie. Dla przyszłych właścicieli kart, którzy nie mają doświadczenia, lub mają obawy, czy warto wysyłać na gwarancję. Warto poszukać jakiś filmik z rozbiórki i na pewno prędzej się zdecydujecie. Niestety wiele osób zakłada takie tematy będąc zielonymi, gdzie nigdy karty nie rozbierali, a jak widać na przykładnie kolegi @PaVLo, który akurat ogarniał, nie jest to nic skomplikowanego.  
    • Mamy to! Wskazówka przez 30 min. ani drgnęła!     Droga do tego jednak była wyboista. Wczoraj nie pisałem, ale wygiąłem trzy rurki. Całość jednak była rozmontowana i nie było za bardzo co pokazywać. Dziś wykonałem ostatnie przewody, i przystąpiłem do prób szczelności. Niestety spadek ciśnienia był dramatyczny i wręcz słychać było uciekające powietrze. Szybko na słuch znalazłem miejsce i potwierdziłem wyciek wodą z płynem do naczyć. I tym razem intuicja inżyniera mnie nie zawiodła, bo słabym punktem, okazała się dokładnie ta złączka, o którą się martwiłem. Musiałem wyjąć cały radiator z "pająkiem" i rezem. Nastąpiły próby wyizolowania wycieku i przeprojektowania "pająka" z powodu nieszczelności i obecności kątów nieznanych geometrii.  Na szczęście miałem mały nadmiar adapterów i udało mi się wpaść na zupełnie nowe rozwiązanie. Kostkę przykręciłem przez nypel prosto do radiatora. Wyszło schludniej, solidniej i funkcjonalniej, bo nawet zawór spustowy dostał miejsce z lepszym dostępem. Przede wszystkim jednak, było szczelnie!   Pozostał montaż i próba szczelności, której wynik już znacie. Mam zatem przyjemność pokazać zakończony etap hydrauliki mojego kompa.   Z wybranej stylistyki ogólnego zamysłu jestem bardzo zadowolony. Nie wiem, czy odpowiada obecnie najgorętszym trendom i na pewnie nie każdemu się spodoba. Chciałem by projekt był w duchu modernizmu bazując na podstawowych kształtach i przerywanych formach. Jak to zwykle bywa, w toku prac nastąpiły drobne zmiany, bo oryginalnie kompozycja miała być prostsza i czystsza. Stosunkowo łatwo przyszło mi opanować materiał i mogłem trochę się nim pobawić, równomiernie wypełniając przestrzeń obudowy układami przewodów. Neutralna biało- czarna barwa jest absolutnie uniwersalna i dobrze odnajdzie się w każdym wnętrzu. Zadowolony jestem również bardzo z samego hydraulicznego projektu instalacji. Zaprojektowany łącznik z zaworem kulowym powinien zminimalizować bujanie kompem przy spuszczaniu czynnika. Zawór spustowy jest w wygodnym i niewidocznym miejscu. Pod względem technicznego wykonania nie jest idealnie, bo jestem zadowolony w "zaledwie" 95%. Najbardziej koślawa jest rurka z radiatora do proca. Giąłem ją jako ostatnią bo była najtrudniejsza- trzy płaszczyzny i łącznie pięć łuków. Miałem do niej cztery podejścia i już trochę tego wszystkiego dosyć. Wystaje nieco bardziej niż bym chciał i płaszczyzna pozioma nie jest idealnie zachowana. Możliwe, że poprawię przy zmianie karty graficznej, albo jak mnie natchnie na przebudowę. Na razie chcę przejść do następnego etapu, którym będą kabelki. Nie wiem jednak, czy w weekend uda się coś podziałać, bo mam inne zobowiązania. Dziś jednak kończę pracę w poczuciem dobrze wykonanego zadania.   To teraz parę pytań, szanowni forumowicze: 1. do pierwszego płukania Blitzem i potem następnych używam wody destylowanej? Ogólnie do wszytkiego destylowanej, czy demineralizowanej? Różnie się spotkałem, ale destylka przecież czystsza. 2. oryginalnie miałem w projekcie bardzo delikatne zabarwienie czynnika na niebiesko, w celu uzyskania subtelnego wyglądu lodu. Mam barwnik Mayhemsa Ocean Blue. Jak on wpłynie na żywotność płynu, eksploatację wraz z czyszczeniem i wygląd układu? Chodzi mi o przebarwienia, osady itp. Wiem już, że na czystym DP Ultra można lecieć parę lat, ale tu pewnie zmiana karty albo coś. Jakiś serwis też chyba nie będzie wielkim utrapieniem.  
    • PTM mam na swoim tufie 4090 już ponad rok, nic się nie dzieje, jest jak było zaraz po aplikacji, przy czym trochę karta latała na biosie 1000W, choć w grach i tak więcej jak 550W nie brała
    • Jak nie ma, konto na yt jest cały czas dostępne https://www.youtube.com/@PCLab/videos
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...