Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fVwYfMj.jpeg

Tak jak wczoraj  wspominalem widać że po 1.01 użycie Vram nieco spadło przedtem było w granicach 10-11.5  teraz problem żeby dobiło do 10GB 

Tak sobie chodze na mięsną zapalniczke i jest problem aby wypadla, do cholery to już hipersześcian zdążył mi wypaść a zapalniczka dalej nie może popieprzony jest ten RNG artefaktów.

Opublikowano
21 minut temu, Crew 900 napisał(a):

Pany gdzie jest gościu od zadania z obrożami? 

A tutaj jakaś anomalia :E

 

 

Mówiłem że trzeba iść po obroże przed gadką z nim w Rostoku. Masz mapę w necie gdzie.

Wczorajszy patch dalej to sknocił ale tym razem Richter znika.

Opublikowano
6 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Zadanie Mały wypadek w Malachit.

Ostatnia faza to Idź porozmawiaj o naukowcach z Richterem.

Zanim pogadasz idź po obrożę.

No nie możemy się dogadać...

Z tego co pamiętam, quest gdzieś się zaczynał, że musiałem z gościem iść  do obory i ubić psy i jeden pies miał obrożę do zebrania. Gdzie jest ten gościu bo od nowa gram i nie pamiętam...

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, ODIN85 napisał(a):

Mówiłem że trzeba iść po obroże przed gadką z nim w Rostoku. Masz mapę w necie gdzie.

Wczorajszy patch dalej to sknocił ale tym razem Richter znika.

To ja to samo zadanie teraz mam. Byłem w Barze (Rostok), zrobiłem arenkę, wziąłem to główne zadanie od Richtera, ale też poboczne od Barmana. To na obroże pokazywało mi gdzieś na południu Wysypiska.

 

Najpierw poszedłem do Czerwonego Lasu zrobić to poboczne zadanie od Barmana i jeszcze dodatkowo zebrać skrytki (i nie żałuję ale o tym zaraz ;)). Kiedy przechodziłem przez te tunele do placówki z bandytami, to znalazłem legendarny artefakt

image.png

 

Potem powybijałem bandytów, zabiłem tego nibyolbrzyma (musiałem wpakować w niego z 5-6 magazynków). I okazało się że była na nim ta obroża. Questa mi niby zaliczyło, ale na mapie nadal pokazuje mi miejscówkę na południu Wysypiska z celem 'znajdź obrożę'. Richtera w Barze nie ma, bo już sprawdzałem. Ale w jednym ze schowków w Czerwonym Lesie znalazłem RPG. ;) Coraz lepszy sprzęt już leci.

 

Co z Richterem i tym questem sprawdzę później, albo jutro, bo już bardzo długo dziś grałem. Praktycznie od rana z małymi przerwami. :E 

Edytowane przez Isharoth
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

Ja mam tak pod 4080

 

  Ukryj zawartość

[SystemSettings]
r.MaxAnisotropy=16
r.MotionBlurSeparable=1
r.MotionBlurQuality=4
r.MotionBlur.Amount=0.2
r.MotionBlur.TargetFPS=75
r.MotionBlurFiltering=0
r.MotionBlur.HalfResGather=0
r.DepthOfFieldQuality=4
r.SceneColorFringeQuality=1
r.LensFlareQuality=3
r.Lumen.Reflections.Temporal=0
r.Lumen.Reflections.DownsampleFactor=0
r.Lumen.Reflections.SmoothBias=1
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Allow=1
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Enable=1
r.Lumen.Reflections.MaxRoughnessToTrace=0.3
foliage.LODDistanceScale=5.0
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToProcess=32
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToTick=128
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToTick.Near=32
fg.MaxNumBakedHISMsOrISMsToProcess=32
fg.MaxNumBakedHISMsOrISMsToTick=128
fg.MaxNumComponentsToProcess=16
fg.MaxNumComponentsToTick=128
fg.MaxNumComponentsToTick.Near=64
fg.CullDistanceScale.Bushes=2
r.StaticMeshLODDistanceScale=0.1
r.Shadow.Virtual.smrt.samplesperraydirectional=3
r.Shadow.Virtual.smrt.texelditherscalelocal=10
r.Shadow.Virtual.Enable=1
r.Shadow.MaxCSMResolution=4096
r.Shadow.FilterMethod=1
r.Shadow.MaxResolution=4096
r.Shadow.DistanceScale=1.5
r.Shadow.CSMDepthBias=1
r.AmbientOcclusionRadiusScale=3
r.VolumetricFog.GridSizeZ=256
r.VolumetricFog.GridPixelSize=7
r.Tonemapper.Quality=5
r.Streaming.PoolSize=12288

 

rozumiem ze do swojego configu mam to dopisać? czy cos ze swojego usunąć? bo ja mam w ogóle inne wartości, ścieżka w wersji GP do tego pliku engine.ini to C:\Users\USERNAMEAppData\Local\Stalker2\Saved\Config\Windows tak?

 

Spoiler

[Core.System]
Paths=../../../Engine/Content
Paths=%GAMEDIR%Content
Paths=../../../Engine/Plugins/2D/Paper2D/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Animation/ControlRig/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Animation/ControlRigSpline/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Animation/IKRig/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Bridge/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Compositing/OpenColorIO/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Developer/AnimationSharing/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Editor/GeometryMode/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Editor/SpeedTreeImporter/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Enterprise/DataprepEditor/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Enterprise/DatasmithContent/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/Animation/PoseSearch/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosClothEditor/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosNiagara/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/ChaosSolverPlugin/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/FullBodyIK/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/GeometryCollectionPlugin/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/Landmass/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/PythonScriptPlugin/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Experimental/Water/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/FX/HoudiniNiagara/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/FX/Niagara/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/FX/NiagaraFluids/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/DLSS/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/MORT/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/PivotTool/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/PrefabTool/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Marketplace/SkinnedDecalComponent/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Media/MediaCompositing/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/MovieScene/MoviePipelineMaskRenderPass/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/MovieScene/MovieRenderPipeline/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/MovieScene/SequencerScripting/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/AudioModulation/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/AudioSynesthesia/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/AudioWidgets/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/GeometryProcessing/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/HairStrands/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/Metasound/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/Nvidia/Streamline/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/ResonanceAudio/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/SoundUtilities/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/SunPosition/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/Runtime/Synthesis/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/SRLE/Content
Paths=../../../Engine/Plugins/VirtualProduction/Takes/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/GameDataEditor/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/GSCFactories/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/HoudiniEngine/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/QuestTool/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/SideFX_Labs/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/SmartCovers/Content
Paths=../../../Stalker2/Plugins/Wwise/Content

[/Script/Engine.StreamingSettings]
s.AsyncLoadingThreadEnabled=0
s.AsyncPostLoadEnabled=0

[/Script/Engine.RendererSettings]
core.EnsuresAreErrors=0
r.Shaders.WarningsAsErrors=0
r.Shadow.RadiusThreshold=0
r.Streamline.DLSSG.enable=1
r.NGX.DLSS.Enable=1
r.NGX.DLSS.Quality=1
r.NGX.DLSS.Sharpness=0.5
r.Tonemapper.Quality=10
r.Tonemapper.GrainQuantization=1
r.Tonemapper.Sharpen=2.0
r.DefaultFeature.LensFlare=1
r.LensFlareQuality=3
r.VolumetricCloud=0
r.VolumetricCloud.SkyAO=1
r.VolumetricFog=1
r.Fog=1
r.TextureStreaming=True
r.Streaming.PoolSize=4096
r.ScreenPercentage=100
r.ViewDistanceScale=10
r.Shadow.MaxResolution=4096
r.Shadow.CSM.MaxCascades=3
r.Shadow.CSM.TransitionScale=1.0
r.AllowLandscapeShadows=0
r.Shadow.CacheWPOPrimitives=0
r.Shadow.CSMCaching=1
r.ShadowQuality=3
r.Shadow.DistanceScale=2.0
r.LumenScene.DirectLighting=0
r.AllowOcclusionQueries=1
foliage.LODDistanceScale=2
foliage.MinLOD=-1
foliage.DitheredLOD=-1
foliage.DisableCull=0
r.TemporalAA.Upscaler=0
r.TemporalAASamples=4
r.TemporalAA.Quality=2
r.CullInstances=1
r.InstanceCulling.OcclusionCull=1
r.DFShadowCompactCulledObjects=0
r.MaterialQualityLevel=3
r.MaxAnisotropy=16
r.MotionBlurQuality=2
r.AmbientOcclusionLevels=3
r.AmbientOcclusionRadiusScale=1.0
r.BloomQuality=5
r.DepthOfFieldQuality=2
r.DetailMode=2
r.EyeAdaptationQuality=2
r.FastBlurThreshold=7
r.RefractionQuality=2
r.RenderTargetPoolMin=400
r.SceneColorFormat=4
r.SceneColorFringeQuality=1
r.SSR.Quality=3
r.TranslucencyVolumeBlur=1
r.Upscale.Quality=3
r.DynamicGlobalIlluminationMethod=0
r.Lumen.HardwareRayTracing=0
r.Lumen.TraceMeshSDFs=0
r.MeshStreaming=0
r.ParticleLightQuality=2
r.ReflectionMethod=2
r.DoLazyStaticMeshUpdate=1
r.LumenScene.FastCameraMode=1
r.ShaderCompiler.GSCOptimize=1
p.Chaos.PBDCollisionSolver.Position.StaticFriction.Stiffness=20
p.AsyncPhysicsBlockMode=0
p.ForceDisableAsyncPhysics=1
r.LightShaftQuality=1
r.LightShaftRenderToSeparateTranslucency=1
r.LightShaftFirstPassDistance=0.9
r.LightShaftDownSampleFactor=1
r.LightShaftBlurPasses=3
r.LightFunctionQuality=0
r.ViewDistanceScale.SecondaryScale=11
r.ViewDistanceScale.ApplySecondaryScale=0
r.DistanceFieldShadowing=0

 

 

Edytowane przez pieciak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Monitory przedwczoraj przyszły także miałem możliwość porównania ich bezpośrednio jak z również z moim obecnym Dellem. Tutaj nie sposób nie wspomnieć o tym, że nawet Samsung Odyssey G7 S32DG70 mimo, że to również panel IPS miażdży jakościowo staruszka, nawet zostawiając te same 60Hz. Kolory były zaskakująco dobre i nawet czerń wydawała mi się idealna, a przynajmniej do czasu jak obok postawiłem OLEDa Odyssey G8 . Chyba nie będę jedyny, który stwierdzi że OLED ma efekt WOW, po włączeniu gry (Clair obscur expedition 33) obraz był po prostu magiczny - oczywiście komfort gry był tragiczny bo fpsy spadły z 60 do ledwo 30-40 (od 3060 Ti cudów nie można wymagać), niemniej jednak, stojąc na łące obok świecących drzewach czułem jakbym przeskoczył o generację do przodu w kwestii grafiki  no poezja. Także w grach nie mam nic do zarzucenia. Następnego dnia wziąłem się za testy w pracy, tutaj musiałem ograniczyć jasność do 0 i kontrast z domyślnych 50 na jakieś 20 bo inaczej czułem że biel wypala mi oczy. Następnie musiałem zmienić tryb na ciemny wszędzie gdzie się dało.. Po zmianie było już spoko, jakość tekstu perfekcyjna, nie byłem w stanie zauważyć żadnych problemów z ich wyświetlaniem nawet jak wsadziłem nos w monitor w ich poszukiwaniu. Generalnie po kilku godzinach nie czułem też jakiegoś większego zmęczenia oczu czy coś także raczej nie miałbym problemów z pracą na takim monitorze.   Wracając jeszcze do Samsunga Odyssey G7, tutaj czując że to właśnie powinien być mój wybór biorąc pod uwagę przewagę pracy biurowej nad grami naprawdę byłem skłonny go wybrać... ale niestety skreśliła go nie jakość panelu, bo moim zdaniem jest super i tak, tylko tragiczny interface.. co za oszołom wymyślił takie menu wraz z niewidocznymi małym przyciskami to nie wiem ale lepiej by robotę zmienił.. wisienką na torcie jest tryb gaming który zawsze włączał mi się domyślnie po uruchomieniu monitora, ignorując moje poprzednie ustawienia, co kończyło się wypalaniem oczu.    Tutaj byłem już skłonny zaryzykować i wziąć tego OLEDa do czasu jak doczytałem, że Samsung nie oferuje 3 letniej gwarancji na wypalenia, ba! oferuje jedynie 12 miesięcy gwarancji ogólnej. Takiego ryzyka nie chcę i odsyłam oba modele. Będę szukał innego IPSa (może tego LG 32GR93U-B) bo obecna ich jakość jest naprawdę dobra, albo zamówię innego OLEDa w tym rozmiarze, który będzie płaski i z pivotem i pojawi się w sensownej cenie, ale chociaż da to małe zabezpieczenie na wypalenie.    Moja konkluzja jest taka, że nie jest tak łatwo o uniwersalny monitor w obecnych czasach   
    • Ktoś pozjadał wszystkie rozumy i zapomniał spalić te kalorie.  
    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...