Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
40 minut temu, Frog67 napisał(a):

Nie od dziś wiadomo że wszystkie grzyby chłoną promieniowanie i to jak gąbka.

Ciekawe wgrałem sobie moda z nexusa 

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/7?tab=description

 

I kolega też  wgrał i chodzi zauważalnie lepiej jeśli idzie o samą płynność czuć różnice.

Ja tam się zastanawialem chwile czy róznica jest spora ale kolega od razu stwierdził że jest znacznie lepiej.

Dzięki za przypomnienie o tym modzie, na wersji przed 1.1 w ogóle nic ten mod mi nie dawał, ale w desperacji wgrałem go teraz i w bazach zamiast 20-30 mam nawet 110 fpsów. :smiech:

 

Ta gra jest tak niedorobiona, że aż nie wiem, co się dzieje, ale mogę dalej grać. Znając życie, zaraz zacznie crashować (na razie było spokojnie w tej kwestii), bo musi się jedno zepsuć, gdy drugie się "zategowało" jakoś. xD

  • Haha 1
Opublikowano
2 godziny temu, sideband napisał(a):

Bo masz lepszy Lumen.

Oni byli na początku tworzenia gry kiedy przeskoczyli na 5.

Gra miała się pojawić na początku 2022 roku. Dali ciała z zmianą silnika, której totalnie nie ogarnęli.

 

Opublikowano
49 minut temu, lukadd napisał(a):

Gra miała się pojawić na początku 2022 roku. Dali ciała z zmianą silnika, której totalnie nie ogarnęli.

 

Ona nigdy w życiu nie miała wyjść w 2022. Pierwszy Stalker też był wielokrotnie przekładany. Wystarczy popatrzeć na stan gry wrzucili rok za wcześnie. Pierwsze info, że klepią na UE4.x było w 2020 gdzie to był początek klepania tej gry. Jakby zostali na 4 może od strony CPU byłoby lepiej, ale od strony GPU nie sądzę. 

Opublikowano

Dzisiaj się zmusiłem i ukończyłem grę. Z każdą godziną coraz gorzej. Ogólnie ta gra to dno. Fabularnie i jakościowo. Wstyd, że takie coś wyprodukowano i wypuszczono. 

 

Zatrzymuję ją na razie na dysku, by zobaczyć, czy wyjdą jakieś magiczne aktualizacje. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Alek_M napisał(a):

Nie spodziewałem się, że takie coś można znaleźć :o
image.png.74e68225c5c46438b05e4bf889135632.png

Nie chwaląc się, mam dwa takie artefakty. :D

7sqfDkN.jpeg.ce1dbac39dcb522c2f7caaba4b1fc69a.jpeg

  

Po trzech godzinach grania na tym modzie zero crashy i ciągle wysokie fpsy. Żadnych dropów i innych anomalii. Niestety mamy do czynienia z takim niestabilnych i nieprzewidywalnym tworem, że teraz nie wiem czy ten mod naprawdę pomógł czy to tylko przypadkowo nic się nie wydarzyło. Równie dobrze, może za chwilę zacząć się sypać. xD

  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, Frog67 napisał(a):

@Kakarotto Pytanie czy dwa takie same z bonusem na maximum, stackują się czy po prostu masz bonus maksymalny czyli jak za jeden artefakt?

Z tego, co zauważyłem efekty się łączą. Na promieniowanie jestem praktycznie odporny, nie licząc miejsc, gdzie odgórnie promieniowanie jest zabójcze. Jeśli chodzi o ochronę chemiczną to jakoś tego specjalnie nie testowałem, ponieważ w anomalie jakoś mi nie śpieszno wchodzić.

 

Opublikowano (edytowane)

Jak człowiek czyta o tych wszystkich „problemach” temu wywala, tamtemu coś nie wczytuje. Spadki FPS do 15 i można tak wymieniać bez końca. Kolejna gra i kolejny raz tylko utwierdza mnie to w przekonaniu, że albo TOPka PC albo konsola. Nie pamietam już kiedy miałem problemy z grą na premierę. A nie w sumie to pamietam ostatni Hogward na 3090TI były spadki klatek. Poleciałem na drugi dzień do sklepu wymienić kartę i znowu wszystko wróciło do normy. Niestety czy to komuś się podoba czy nie to tak ten gamingowy świat dziś funkcjonuję. 

Edytowane przez userKAMIL
  • Haha 3
Opublikowano
22 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Jak człowiek czyta o tych wszystkich „problemach” temu wywala, tamtemu coś nie wczytuje.

Ta oczywiście gra jest niesamowicie dopracowana i działa jak złoto. 8:E

 

A te ponad 1000 poprawek, błędów, bugów, graficznych, wydajnościowych itd. w ostatnim patchu to one wcale nie istniały :E

https://store.steampowered.com/news/app/1643320/view/525329871842312365

 

I dalej to kropla w morzu i jeszcze miesiące poprawek czeka twórców.

 

  • Upvote 2
Opublikowano
9 minut temu, Suchy211 napisał(a):

Czyli co, Stalker 2 raczej do ogrania na święta ale 2025?

Raczej nigdy ! tej gry nie da sie naprawić ani polatać to jest ulep bez ładu i składu który tak sie przeciągał w wydaniu ze to nie mogło się udać. Ja wywaliłem to gówno nie będe palić nerwów jak pchanie fabuły koszmarnie męcząc sie w przemierzaniu pustej powtarzającej się zony. Teraz czekam na chernobylite 2 i tu pokładam nadzieje. Uniwersum stalkera dla mnie skonczylo sie na zewie prypeci. Wrzuciłem film stalker world i maja wiele podobnych odczuć co ja miałem i o których tu pisałem. O ile oni zmusili sie do skonczenia gry to ja nie jestem w stanie w tego ulepa dalej grać. Jestem już za starym graczem żeby złapać sie na takie gówno.

Opublikowano
35 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Poleciałem na drugi dzień do sklepu wymienić kartę i znowu wszystko wróciło do normy.

Nie martw się, pan kurteczka zadba o to żebyś niebawem leciał znów do sklepu - bo ci karteczka nie wyrobi przy jakiejś kolejnej nie koniecznie wyglądającej grze :D

Opublikowano
3 minuty temu, bbandi napisał(a):

Nie martw się, pan kurteczka zadba o to żebyś niebawem leciał znów do sklepu - bo ci karteczka nie wyrobi przy jakiejś kolejnej nie koniecznie wyglądającej grze :D

Zadaje sobie oczywiście z tego sprawę. Tak to właśnie wygląda i pewnym kompromisem jest właśnie wydanie kilku stów na konsole i tyle. Grasz bez tych wszystkich cyrków przy każdej premierze nie mając topki PC. 

Opublikowano

Nie PC jest problemem tylko niemożność zjechania suwakami w lewo, bo jak ktoś ma przyzwoitego kompa to i tak w opcjach dostosuje sobie tak że będzie miał lepiej niż na konsoli, a na konsoli jak nie ma wyboru i akceptuje to co jest to myśli że jest fajnie - to psychologiczne podejście 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Konsola od jakiegoś czasu nie daje gwarancji grania "bez problemów", konsole mają takie same problemy, fatalna optymalizacja dotyczy się też konsoli, niektóre gry nawet nie dobijają do 60fps, taki Elden Ring w trybie 60fps nie ma 60, zazwyczaj 40+, to tylko przykład, Stalker 2 tak samo na Xboxie nie działa idealnie, nie ma 60fps, a w osadach ma 30fps+ i miejscami freezy na 1-3 sekundy, nic nie zrobisz, musisz poczekać aż obraz wróci do normalności.

edit: Nawet konsola ma wycieki pamięci.

Co do suwaków, ja grałem na mixie od niskich po wysokie plus DLSS balans i nie było to grywalne, a po ostatnim patchu fpsy poleciały w dół.

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano
51 minut temu, Suchy211 napisał(a):

Czyli co, Stalker 2 raczej do ogrania na święta ale 2025?

Coś koło tego, od groma do naprawienia a jeszcze chcą dodać RT/PT, tryb multiplayer i usprawnienia w samej grze.

Gołym okiem widać, ze gra wyszła właśnie przynajmniej o rok za wcześnie:D

Opublikowano

Większość gierek AAA wydawanych na konsole premierowo nie trzyma 60fps :E Czy to Stalker, Starfield, Alan Wake2, Warhammer, Star Warsy i te od EA i od UBI, ostatni Dragon Age itd. Do tego nieraz te gry lecą z rozdziałką do ~700p :E Co jest katastrofą i grubym mydełkiem.

 

Z ostatnich gier to Indiana jedynie się chyba udał i faktycznie w gameplayu trzyma na konsoli te 60 klatek.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Jestem ciekaw działania gry na konsoli, gdy normalnie gra na konsoli generuje ok 30fps w osadach i freezy, a teraz po patchu dochodzą kolejni npce i mutanty, które się generują, to będzie pokaz slajdów, ten proc który jest jeszcze gorszy od mojego będzie mieć bardzo ciężkie zadanie utrzymać w ryzach ten gameplay.

Opublikowano (edytowane)

Większość gier jednak te 60FPS na konsoli trzyma. Jasne zdarzają się spadki ale na pewno nie ma takiego cyrku jak w każdym temacie na PC. Jest mydło i inne ograniczenia ale mówimy tu o konsoli za parę stówek tyle kosztuje używany Xbox. Dla mnie jest to oczywiście kompromis nie akceptowalny i wolę wydać te tysiące cebulionów i takich problemów nie mieć. Od lat każda jedna gra praktycznie działa mi w tych 60FPS w 4K i to jest moim targetem. Jak jest więcej to super ale ważne aby te 60 było i to daje tylko TOPka PC. 

3 minuty temu, Reddzik napisał(a):

gdy normalnie gra na konsoli generuje ok 30fps w osadach

W materiale DF miałeś bodajże informacje, że spadki są do 45-50 klatek.

Edytowane przez userKAMIL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...