Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, PaVLo napisał(a):

A ja zagram dopiero, jak go sensownie połatają i uzupełnią, aby pierdoły nie psuły mi zabawy, a tymczasem nadrabiam kupkę połatanego wstydu :toast:

Ja mam już prawie 20 godzin. Fajowa giereczka ale jednak bugi psują zabawę... Chodzi mi tu bardziej o te problemy z Life AI, problemy z wrogim SI itp.  Zastanawiam się czy lepiej nie przerwać i wrócić do niej za jakiś rok lub dwa. Bo gra naprawdę warta do przejścia nawet na 100%..

Edytowane przez CavieZ
Opublikowano (edytowane)

Ja kupiłem na premierę, bo zależało mi na pudełku. Pograłem kilka godzin i stwierdziłem, że trzeba poczekać. Nie namawiam, ale za te kilka miesięcy będzie na pewno lepiej. Gorzej, że luty-marzec też są napchane fajnymi premierami 😀 Jak były suche sezony, to teraz jesteśmy zasypywani fajnymi grami, a czasu tak mało aby to ogarnąć 🙄

Edytowane przez PaVLo
Opublikowano
W dniu 23.11.2024 o 14:04, Element Wojny napisał(a):

Po części naprawią twórcy, po części moderzy. Ale to będzie długi proces, bo jak sam widzisz, ilość nie działających bądź źle działających rzeczy jest ogromna, a twórcy z wielu różnych powodów mają dość ograniczone możliwości. Sądzę że rok to lepsza opcja. Warhorse też długo naprawiało KCD. 

Najpierw to niech połatają producenci. Potem można coś sobie pododawać z modów, bo jak teraz w taki niedorobiony produkt dorzucisz jakieś mody to ja się nie zdziwię jak dzięki temu memów będzie x100.

  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano

Ja mam rozbabrane w tej chwili z sześć gier. Wszystkie mnie rajcują i nie mogę zdecydować się do której usiąść na dłużej. Silent Hill 2, Dragons Dogma 2, Lies of P, Star Wars Outlaws i Stalker 2.

Stalkerowi pozwolę dojrzeć a Outlaws już nadaje się do grania. Jeszcze tylko skończę SH2, w DD2 skupię się na wątku głównym :stukniety:

 

A działa to tak: gram sobie w jedną grę, przychodzi premiera drugiej. Nie mogę się powstrzymać i muszę zobaczyć, "jak chodzi" i czy jest fajna. No i czasem te testy trwają 10 czy 20 godzin i jedną trzecią gry. I w tedy przychodzi kolejna premiera. :E

Gry, które lubię,  są za długie.

  • Like 1
Opublikowano

Ja sobie abo wziąłem i zainstalowałem Black Ops 6 ale sejwy tam nie działają i nie chce mi się na razie kampani od nowa zaczynać, nie pamięta ustawień i wchodzi się do niej przez jakiś hub - kosmos jak trzeba się nakopać żeby kampanie przejść, druga gra to Dead Island 2 - ludzie jak ta gra pięknie wygląda i działa, wnetrza niesamowite i detale w nich spadłem z krzesła.

Stalkera na razie nie ruszam.

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, Frog67 napisał(a):

Moderzy od Anomaly już wspólpracują z twócami, więc sam proces łatania i naprawianai powinien być szybszy niż to się większości wydaje.

? Proces łatania szybszy xD 😂 To skąd moderzy mają wiedzę o 2 silnikach gry na raz ? Przecież twórcy nie dadzą do łap moderom gotowego kodu w grze xD I skąd takie info ? Oficjalnie podali informacje ? 

Edytowane przez Tooth
Opublikowano (edytowane)

Sprawdzi ktoś to udawane Rt?

 

Spoiler

engine.ini

 

r.Streaming.PoolSize=18432 - dla 24 v.ram

16GB - 12288, 12GB - 9216, 11GB - 8192, 10GB - 7168, 8GB - 6144

 


[SystemSettings]
r.MaxAnisotropy=16
r.MotionBlurSeparable=1
r.MotionBlurQuality=4
r.MotionBlur.Amount=0.2
r.MotionBlur.TargetFPS=75
r.MotionBlurFiltering=0
r.MotionBlur.HalfResGather=0
r.DepthOfFieldQuality=4
r.SceneColorFringeQuality=1
r.LensFlareQuality=3
r.Lumen.Reflections.Temporal=0
r.Lumen.Reflections.DownsampleFactor=0
r.Lumen.Reflections.SmoothBias=1
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Allow=1
r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Enable=1
r.Lumen.Reflections.MaxRoughnessToTrace=0.6
foliage.LODDistanceScale=5.0
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToProcess=32
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToTick=128
fg.MaxNumBakedFoliageActorsToTick.Near=32
fg.MaxNumBakedHISMsOrISMsToProcess=32
fg.MaxNumBakedHISMsOrISMsToTick=128
fg.MaxNumComponentsToProcess=16
fg.MaxNumComponentsToTick=128
fg.MaxNumComponentsToTick.Near=64
fg.CullDistanceScale.Bushes=2
r.StaticMeshLODDistanceScale=0.1
r.Shadow.Virtual.smrt.samplesperraydirectional=3
r.Shadow.Virtual.smrt.texelditherscalelocal=10
r.Shadow.Virtual.Enable=1
r.Shadow.MaxCSMResolution=4096
r.Shadow.FilterMethod=1
r.Shadow.MaxResolution=4096
r.Shadow.DistanceScale=1.5
r.Shadow.CSMDepthBias=1
r.AmbientOcclusionRadiusScale=3
r.VolumetricFog.GridSizeZ=256
r.VolumetricFog.GridPixelSize=7
r.Tonemapper.Quality=5
r.Streaming.PoolSize=18432

 

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano

Wam także jakiś loot, którego nie mieliście pojawia się w ekwipunku? Nie miałem jakiegoś pancerza i teraz mam dużo lepszy. :E Próbowałem zmienić ammo na inną i przeładować bronie i nagle na kółku mam założoną broń, której nigdy wcześniej na oczy nie widziałem i jakoś nie przypomina mi się, abym ją podnosił. :E

  • Haha 2
Opublikowano
Godzinę temu, tgolik napisał(a):

A działa to tak: gram sobie w jedną grę, przychodzi premiera drugiej. Nie mogę się powstrzymać i muszę zobaczyć, "jak chodzi" i czy jest fajna. No i czasem te testy trwają 10 czy 20 godzin i jedną trzecią gry. I w tedy przychodzi kolejna premiera. :E

Gry, które lubię,  są za długie.

Liste sobie zrob, jak ja. Jak dlugo bedziesz sie jej trzymal, tak dlugo bedziesz zadowolony. 

  • Upvote 1
Opublikowano
11 minut temu, Jaycob napisał(a):

Wam także jakiś loot, którego nie mieliście pojawia się w ekwipunku? Nie miałem jakiegoś pancerza i teraz mam dużo lepszy. :E Próbowałem zmienić ammo na inną i przeładować bronie i nagle na kółku mam założoną broń, której nigdy wcześniej na oczy nie widziałem i jakoś nie przypomina mi się, abym ją podnosił. :E

to te nowe anomalie w zonie

  • Haha 2
Opublikowano

Tak jak kiedyś pisałem, że nowe gry będą chciały dorównać Cyberpunkowi na premierę, zapewne Stalker 2 wziął to sobie za cel i dlatego mamy co mamy. Grywalna gra powinna być wtedy kiedy wydadzą wersję Stalker 2 Serce Czarnobyla Enhanced Edition, ze wszystkimi patchami i usprawnieniami, pewnie za 2lata jak nie dłużej to może się wydarzyć, o ile, bo jeszcze nie wiemy jaki będzie proces łatania, dodawania zawartości do gry- brakujące mechaniki itp. Zobaczymy czy pokażą jakiś road map czy nie.

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Nie wiem czy to przestępstwo czy nie, ale dla mnie chora sytuacja. W sądzie? Kiedy już jest akt oskarżenia i toczy się rozprawa? OK. Ale to? Jeśli nie ma na to paragrafów, to trzeba je napisać.  Rozwiń, bo nie wiem na czym nieświadomość w tym konkretnym przypadku polega. 
    • https://store.steampowered.com/news/app/2909400/view/514098767258978258?l=polish   Added DLSS Multi Frame Generation support 
    • Po pierwszym śniegu mogę stwierdzić, że Nokian Snowproof 1 naprawdę spoko. Dobrze się jeździ. W porównaniu do poprzednich Matador Sibir Snow jest przepaść.
    • 1. Czy Curve Optimiser dla integry działa inaczej niż dla CPU? Mi wraz z upływem czasu napięcie zasilające integry rośnie. 2. Po podłączeniu oddzielnej karty graficznej integra mi się nie wyłącza (płyta to MSI PRO B650M-P). To normalne?
    • Obejrzałem wiele opinii przed premierą, tak samo jak wy. Nie było gry, były opinie tych którzy mogli ją przetestować przed premierą.   I to też jest ciekawostka, do czego potrzebni są ci ludzie, skoro gra jest kiepska ? Jaki mieli mieć wpływ ?   Nie wymądrzam się, ale przez ostatnich kilka miesięcy robię ffb i setupy jak najęty i przynajmniej mogę powiedzieć, że byłem na start gry przygotowany żeby ją prawidłowo przetestować.   Wystarczyły mi 3 godziny, żeby znaleźć w grze jej strukturę w zakresie kierowania i ustawień samochodów - dla mnie to jest najważniejsze, to jest baza.   Reszta jest oprawą i przynajmniej w czasie testu nie powinna przeszkadzać. Początkowe okolice 60-70 FPS były grywalne tak jak na konsoli, lagi były tylko na Replay-ach. Ale gra w kokpicie była płynna i nie przeszkadzała w skupianiu się na jeździe. Jedyne co mogło potwierdzać problem, to wskazania licznika FPS.   A potem wydali patch i wydajność jest na oczekiwanym mentalnie poziomie, licznik FPS pozwala uspokoić emocje   Nie wiem kto ma rację, czy ja czy on, nie interesuje mnie to w takim ujęciu. Fakty - przynajmniej te przedstawione - są takie, że co widzę opinię, to nikt nie wchodzi głębiej w ustawienia. Wszyscy wsiadają jadą i narzekają. A w okienku parametrów na temperaturach opon jak byk widać, że są na domyślnym poziomie.   Już samo to nie daje mi podstaw żeby odnosić się do tych opinii poważnie. Ale o zgrozo, wszyscy na nie czekają, na tego typu opinie.   Trailbraking wychodzi gdy samochód się dobrze prowadzi. A jeśli się nie prowadzi, to raczej nic nie wychodzi, co widać na większości opiniujących filmów.     Na razie ludzie, którzy mają lepsze pojęcie o ustawieniach w większości się nie wypowiadają. Fakty są takie, że na razie tylko @GamersMuscle siedzi i rozkminia podstawy i podaje wskazówki.   Resztą się zlatuje na to sępie sabatowisko.         Nie chodzi o krucjatę bo mi się podoba czy nie.   Wiele kanałów na YT (większość?) nie robi treści na bazie wnikliwego analizowania. Robią content z eventu którym jest sama ich jazda ("widzowie, napiszcie o czym chcecie żebym zrobił kontent") i bardzo często to jest gdzieś w podtekście test tego czy innego sprzętu. To się sprytnie przenika, łączy i napędza. "Celem dzisiejszego strima jest dobicie do 10.000 subskrypcji". No jakież to wartościowe!   Wyżej napisałem, że najbardziej wartościowi twórcy w tematach analiz i wskazówek na razie milczą. Spodziewam się trochę lepszych analiz z pod maski.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...