Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem, ale na pewno przetestuję jako "benchmark" ale czy bym miał skończyć grę, to nie wiem, mam lepsze gry do tego typu, szczególnie, że mam złożony preorder na FF Rebirth, a tam potrzeba będzie więcej vramu, dlatego chcę zmienić kartę.

Opublikowano
Godzinę temu, Lameismyname napisał(a):

@PepePanDziobak W spalonym lesie, a więc sektorze tuż obok pomniejszej zony (czyt. początkowego) jest przyzwoity exoszkielet bardzo łatwy do zdobycia, można na niego trafić całkiem przypadkiem przy zwykłej eksploracji.

@ODIN85 Ja poleciałem na full uczciwie. Jestem teraz na etapie przed dostaniem się do Prypeci i mam dobry sprzęt (jak wyżej), parę gratów w zapasie i 500 000 kuponów. Wystarczy nie trzymać się kurczowo głównego wątku misji tylko robić poboczne + eksplorować nieznane lokalizacje, zbierać artefakty oraz szpej na handel (pancerze, broń itd). Idzie wyjść ciągle na plus mimo drogich napraw exo i broni.

Mi się tam nie chciało chodzić jak żółw z gratami żeby kasę zarabiać. 

Już mnie walenie 3km do misji głównych wymęczało dostatecznie.

30 minut temu, caleb59 napisał(a):

Pal licho fps jak tam balans leży, glitche, pancerni przeciwnicy w późniejszych etapach, bugi. Nowa karta na takie problemy nie pomoże.

Jacy pancerni? Kulka w łeb z byle czego działało do samego końca.

Chyba że o bossach mówisz.

Opublikowano

@ODIN85 Jak masz już ileś obozów odkrytych, można łazić do ~1km od każdego i graty znosić.

@PepePanDziobak Na plus tego egzoszkieletu, że jakieś statsy ma wyżej jak podstawowy ale znowu nie ma tych modułów do biegania. Żeby to zamontować musisz dymać do Janowa, bo żaden technik inny tego nie ogarnie na tym etapie gry. A granie spacerem to ja dziękuję, kiedyś jeszcze w starych stalkerach próbowałem to dupa i kamieni kupa. No ale na plus te pomarańczowe skrzynie które są we wszystkich obozach przy łóżku - pakujesz tam rzeczy i otwierasz wszędzie gdzie znajdziesz taką skrzynię.

Opublikowano
24 minuty temu, aureumchaos napisał(a):

Dlaczego tu nie ma żadnego konia? Osła może? Czegokolwiek do poruszania się nie tylko na nogach... Wymarlo? 

Po pierwsze, w każdym stalkerze nie było innej możliwości poruszania się jak pieszo.

 

Po drugie - masz tyle dziur, nagłych wyrw w glębie, tonę przypadkowych anomalii w które łatwo wejść, jeszcze łatwiej wbiec, że pewnie co chwilę gracz by ginął.

 

Po trzecie, sprzęt który teoretycznie jest jeżdżący to stary złom. Jako ciekawostkę można trafić w grze na garaż gdzie jest na warsztacie stara ciężarówka, znajdujemy obok niej PDA w której właściciel się skarży, że od 3 lat próbuje ją naprawić, a ona nawet nie zapali. Ściągał części z całej żony z czego owe części najczęściej są zepsute, radioaktywne lub jedno I drugie 😉

Opublikowano

No jak ściągal rzeczy ze starej żony to i może zespsute, jakby miał młodsza może bylyby lepsze xD... 

 

Tak czy owak jakiś szybszy transport powinien być... Tak to nie wiem kiedy dobiegnę do końca... A śmiali się z Death Stranding. 

  • Haha 1
Opublikowano

Brakuje  bardzo lornetki. Przecież taki sprzęt powinien w tym świecie przetrwać.  Idzie zrozumieć, że w takim apokaliptycznym uniwersum nie ma LEdów o mocy 1000 lumenów i ta latarka na czole świeci niczym te małe żaróweczki, którą gdzieś mam jeszcze na strychu po dziadku:
image;s=3216x3024

Przydałoby się również możliwość odpoczynku kontrolowanego, np. przy ognisku, lub gdzieś na dachu. Chodzi o przeczekanie nocy między innymi.

  • Like 4
Opublikowano
48 minut temu, GS01 napisał(a):

Brakuje  bardzo lornetki. Przecież taki sprzęt powinien w tym świecie przetrwać.  Idzie zrozumieć, że w takim apokaliptycznym uniwersum nie ma LEdów o mocy 1000 lumenów i ta latarka na czole świeci niczym te małe żaróweczki, którą gdzieś mam jeszcze na strychu po dziadku:
image;s=3216x3024

Przydałoby się również możliwość odpoczynku kontrolowanego, np. przy ognisku, lub gdzieś na dachu. Chodzi o przeczekanie nocy między innymi.

No lornetka by się tam mocno przydała. Aż dziwne że tego tam nie ma. 

Latarki też by się przydały lepsze, parząc na te wypasne pda które tam mają :D o wykrywaczach nie wspomnę .

  • Like 1
Opublikowano

Lornetka była w starych częściach, a tu jej nie dali zapewne ze względu na kulawy system spawnów, żeby nie było to jeszcze bardziej widoczne:E bardziej nie rozumiem braku noktowizji, która również była, a nic i ciemnica to większość tej gry

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Witajcie czy ktoś miał problem z przejściem misji Droga do fundamentu jak docieram na główny plac prypieci to zabijam garstkę monolitowców natomiast dziwnym trafem monolitowcy są w biurze i niema półkownika w nim nie mozna zabić ich w biurze, czy ktoś poradzil sobie z takim problemem ? Gra zaktualizowana do najnowszego patcha. 

20241230_223735.jpg

Opublikowano (edytowane)

Ano taki sam glitch jak z obroną miasteczka. Musisz użyć komendy by ich uśmiercić bo inaczej nie pójdziesz dalej z fabułą. 

XKillNPCInRadius 5000000 -99999999999999999999999999 -1000

 

Edytowane przez Crew 900
Opublikowano
31 minut temu, Crew 900 napisał(a):

Ano taki sam glitch jak z obroną miasteczka. Musisz użyć komendy by ich uśmiercić bo inaczej nie pójdziesz dalej z fabułą. 

XKillNPCInRadius 5000000 -99999999999999999999999999 -1000

 

Jak to zrobić ?  możesz opisać gdzie ta komendę mam wpisać ? 

Opublikowano (edytowane)

Ja właśnie zaliczyłem pierwszego buga fabularnego. W misji "Pakt z diabłem", na końcu, podczas przesłuchania, pułkownik Korszunow jest niewidzialny i kałach lata sam w powietrzu. Potem gdy próbowałem pogadać z gościem w garniturze, nie było żadnej opcji i nie dało się wyjść z trybu rozmowy, tylko alt+F4. Tyle dobrze, że nie trzeba z nim gadać i można wyjść, ale boję się co będzie dalej.
Dokładnie to:

 

Edytowane przez GS01
Opublikowano

Ja grałem w stalkera, wszystkie wersje od pierwszej.

Dwa zarzuty to w pierwszych wersjach drop FPS do 10-20 po jakimś czasie - teraz też się zdarza ale bardzo rzadko i po długich sesjach.
Natomiast w najnowszej wersji anomalia ta wietrzna co odpycha, potrafi wywalić mnie nie wiadomo gdzie i grę muszę ubić i na nowo odpalić. Zdarzyło się 3-4 razy ale wkurwiające :/

A tak o to luz. Stalker 2 jest tym czym w mojej pamięci jest S1 SoC/CS/CoP ale jak na youtuba wparowałem zobaczyć urywki starych części to trochę ząb czasu je nadgryzł.
Moim zdaniem kontynuacja prima sort - gdyby nie bugi był by miód.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, ToxicMan napisał(a):

Jak to zrobić ?  możesz opisać gdzie ta komendę mam wpisać ? 

Musisz ściągnąć :

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/64

9 godzin temu, GS01 napisał(a):

Ja właśnie zaliczyłem pierwszego buga fabularnego. W misji "Pakt z diabłem", na końcu, podczas przesłuchania, pułkownik Korszunow jest niewidzialny i kałach lata sam w powietrzu. Potem gdy próbowałem pogadać z gościem w garniturze, nie było żadnej opcji i nie dało się wyjść z trybu rozmowy, tylko alt+F4. Tyle dobrze, że nie trzeba z nim gadać i można wyjść, ale boję się co będzie dalej.
Dokładnie to:

 

Pisałem o tym wcześniej. Problem już jest na wysypisku gdzie gościa po prostu nie ma i blokuje postęp fabuły. W łatce 1.1 usunęli jego model.

Nawet zespawnować go nie da rady bo pokazuje się na momencik i znika.

Edytowane przez Crew 900
  • Upvote 1
Opublikowano

Wszystkie arcyartefakty zebrałem kilka dni temu i stwierdzam, że są one takie nijakie.

W Malachicie jak się wchodzi w ekwipunek, mam ciągły dźwięk jakby się rozładowywało broń. W Rostoku mam memory leak na RAM (zużycie na RAMu na 99%) i gra się zawiesza, jak za długo tam przebywam. To są bugi, ktorych nie da się na razie obejść. xD

Ogólnie staram się już grę ukończy, ale wiadomo, że idzie to jak krew z nosa, czyli powoli.

13 godzin temu, Lameismyname napisał(a):

Moim zdaniem kontynuacja prima sort - gdyby nie bugi był by miód.

Gdyby nie bugi i ogólne spartolenie optymalizacji, to faktycznie byłaby to godna kontynuacji serii. Jednak rzucili nam, to co rzucili i niesmak pozostał. :kwasny:

Opublikowano

Ale po co wam lornetka w tej grze jak moby respia sie nieopodal was i ich tak nie zobaczycie XD wrogowie tez i uj z lornetki jak skradania nie ma zeby oniknac walki czy wejsc gdzies po cichaczy. Czuc aromat drewna i to  calkiem solidnego

Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, trybcio86 napisał(a):

Ale po co wam lornetka w tej grze jak moby respia sie nieopodal was i ich tak nie zobaczycie XD wrogowie tez i uj z lornetki jak skradania nie ma zeby oniknac walki czy wejsc gdzies po cichaczy. Czuc aromat drewna i to  calkiem solidnego

No właśnie to jest podwójny problem. Gdyby A-Life działał w pełni dobrze, przeciwnicy pojawiali by się daleko, to można by było prowadzić rozpoznanie przed wyjściem na otwarty teren lub zbliżaniem się do jakiegoś kompleksu budynków, większy sens miałoby również używanie snajperek. Ale też zmieniłby się trochę charakter gry, bo w Stalkerze mamy łazić, odkrywać, walczyć na średni i bliski dystans oraz grać oszczędnie i rozważnie.

 

  

54 minuty temu, Kakarotto napisał(a):

Gdyby nie bugi i ogólne spartolenie optymalizacji, to faktycznie byłaby to godna kontynuacji serii. Jednak rzucili nam, to co rzucili i niesmak pozostał. :kwasny:

Ja i tak stawiam tą grę wysoko jeśli chodzi o ranking produkcji 2024. Nie ma zamulania jak w grach Ubi, jest klimat, nie jest to kolejny już (dla mnie do obrzydzenia) soulslike i NIE MA WOKE. Do lata 2025 to będzie dobra gra. Tylko dajmy deweloperom wyjść z bety :D.

Edytowane przez GS01
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Crew 900 napisał(a):

Musisz ściągnąć :

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/64

Pisałem o tym wcześniej. Problem już jest na wysypisku gdzie gościa po prostu nie ma i blokuje postęp fabuły. W łatce 1.1 usunęli jego model.

Nawet zespawnować go nie da rady bo pokazuje się na momencik i znika.

Dziękuję, pobrałem pliki i dodałem we wlasciwe miejsce, otworzylem konsole w trakcie gry wpisując to [XKillNPCInRadius 5000000 -99999999999999999999999999 -1000] nie dzieje się nic, czy komenda jest poprawna czy ja coś źle robie pomożecie?

20241231_180429.jpg

Edytowane przez ToxicMan
Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, ToxicMan napisał(a):

Dziękuję, pobrałem pliki i dodałem we wlasciwe miejsce, otworzylem konsole w trakcie gry wpisując to [XKillNPCInRadius 5000000 -99999999999999999999999999 -1000] nie dzieje się nic, czy komenda jest poprawna czy ja coś źle robie pomożecie?

20241231_180429.jpg

Tak źle wpisanne jest. skopiuj to co napisałem i wklej w konsolę. Nie ma odstępów w cyfrach przed kreską (-) :E

 

Skopiuj to i wklej w konsoli:

XKillNPCInRadius 5000000 -99999999999999999999999999 -1000

Edytowane przez Crew 900

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników


×
×
  • Dodaj nową pozycję...