Nawet jeżeli jakimś cudem przyjmą to na rma to jest szansa że zaaplikują tam taki sam badziew jak był i sytuacja się powtórzy, lepiej rozkręć samemu, ten asus nawet plomby nie ma bodajże, uważaj aby nie zajechać śrubek i nie dawać pasty o innym kolorze niż ta fabryczna (typu kryonaut extreme - różowa, arctic mx5 - miętowa itp) Najlepiej od razu położyć pada zmiennofazowego zamiast zwykłej i problem z bani dożywotnio.
Potwierdzam, że dostałem ostrzeżenie za użycue słowa ‚debil’. Niestety sam potwierdzasz, że nim jesteś, bo zabraniasz ludziom mieć inne zdanie niż ty. To jest wprost przerażające, że po covidzie i 3 latach wojny nadal nie wolno negować niczego, bo od razu od onuc wyzywają.
Benzyny w Toyocie to odpalą z bateryjki od latarki. Jeśli aku w 2l dieslu wypompowane do zera to tu trzeba boostera za ponad tysiaka (te "tanie" - 300/400 zł zadziałają jak aku jest słabawy ale nie zajechany).
Druga sprawa - powerbanki mają określoną żywotność, jeśli ktoś zamiast naprawić samochód (albo po prostu wymienić akumulator) chce tego używać to "budżet mu się trochę nie zepnie" :-)
Nakładanie PTM to jest męka. Oczywiście miałem go schłodzonego a i tak do śmieci poszło go tyle że z kawałka 40x80 został mi około 40x40. Dopiero za 4 razem byłem usatysfakcjonowany z rezultatu nałożenia. Wcześniej albo się rwał albo kruszył podczas ściągania drugiej folii.
Pierwszy śmietnik
Drugi śmietnik
Trzeciego nie ma bo już mnie zaczęło nosić
Finał
Później wyniki z temperaturami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się