Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Na Nexus jest mod z plikami ini

 

https://www.nexusmods.com/silenthill2/mods/23?tab=files

 

który niesamowicie przyspiesza grę, ale niestety w jednym z plików jest zmienna, która strasznie ściemnia pomieszczenia, więc na razie usunąłem je, ale jutro jeszcze pokombinuję z nimi, bo bardzo fajnie reszta wygląda. 

 

Z tym modem w ogóle wyłączyłem DLLS i grałem w płynnych 60fps w natywnej 4k. Bez niego używam tylko DLLS i skaluję obraz na +2x, zachowując płynność.

Edytowane przez PaVLo
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Zgadza się, tylko na mieście. Na szczęście nie jest to taki stutter fest jak w Dead Space Remake ale i tam zważywszy na wolniejsze tempo gry nie dręczyło to tak mocno no chyba, że ktoś jest na tym punkcie przeczulony max.

Edytowane przez caleb59
Opublikowano

Już dawno nie odpalałem SH2, ale z tego co pamiętam to największy stutter był w budynkach właśnie. Na mieście gra działała ładnie, a dopiero w zamkniętych lokacjach zaczęła przycinać. Apartamenty to był pierwszy taki moment. Chyba, że coś tam się zmieniło.

  • Like 1
Opublikowano

Co się dziwić, wyszli do ludzi, nie będą zamykać stuttera w 4 ścianach, niech też ma coś od życia dlatego będzie denerwować gracza tym co najlepiej potrafi:E Jak zakupię gierkę, to też dołączę do tej wspaniałości działania gry.

  • Haha 1
Opublikowano
17 godzin temu, PaVLo napisał(a):

Na Nexus jest mod z plikami ini

 

https://www.nexusmods.com/silenthill2/mods/23?tab=files

 

który niesamowicie przyspiesza grę, ale niestety w jednym z plików jest zmienna, która strasznie ściemnia pomieszczenia, więc na razie usunąłem je, ale jutro jeszcze pokombinuję z nimi, bo bardzo fajnie reszta wygląda. 

 

Z tym modem w ogóle wyłączyłem DLLS i grałem w płynnych 60fps w natywnej 4k. Bez niego używam tylko DLLS i skaluję obraz na +2x, zachowując płynność.

O wiele lepiej chodzi ale wywala błędy silnika...

Opublikowano

Też miałem potem błędy i posądzałem stare sterowniki oraz wrzucony DLLS 310.2.1.0, ale postanowiłem wyrzucić z tego moda pliki Engine.ini oraz OptimaxP_Config.ini i gra stała się stabilna, jednak straciła ten boost.

Jakoś nie mam ochoty analizować tych plików i szukać która zmienna psuje stabilność, gram i żadnych problemów. Pomieszczenia w końcu są jaśniejsze, zwłaszcza, że na początku gry nie mamy latarki, więc było to bardzo męczące, bo znikało wiele detali.

Opublikowano

Oczywiście, że gram z RT bo robi to świetną robotę w tej grze :thumbup:. Obecnie najnowsze stery 576.80, biblioteki DLLS 310.2.1 i FG 310.2.1 (FG wyłączone w grze) oraz dzisiaj uaktualnione stery do chipsetu AMD :)


Wszystko hula, ale dopiero jestem w miasteczku i zaczynam eksplorację dużego hotelu.

Mgła w tej grze zrobiła na mnie piorunujące wrażenie, zwłaszcza gdy przebijamy się do hotelu :o

Opublikowano (edytowane)

Ale walki z 

Spoiler

dwoma Pyramid Head to im nie daruję, jak to skopali. Nie ma porównania z oryginałem. Czy to w kwestii muzyki czy samej walki.

Chyba największa wada. 

Edytowane przez Necronom
Opublikowano

Jeden pro tip dla ludzi, którzy zechcą ograć New Game +

 

Spoiler

Nie używajcie piły spalinowej, ta broń jest tak bardzo OP, że granie z tym na dłuższą metę niszczy rozgrywkę bo KAŻDEGO przeciwnika kładzie na 1 hita i robi się po prostu zbyt łatwo nawet na poziomie trudności Hard.

 

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...