Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trochę mało nowości i ficzerów względem poprzedniej ACC, czy LM: Ultimate.  Kompletnie nic odkrywczego, a tyle już nad tym siedzą. 

To co teraz prezentują mieli gotowe od 10 lat, core gry, zaawansowane obliczenia temperatur opon, nawierzchni, Kunos ma już to wszystko gotowe, to nie świeżaki. 

Starczyło im czasu na podbicie częstotliwości odświeżania i grafiki? 

Symulatory są obecnie na bardzo wysokim poziomie, który utrzymuje się stabilnie od lat.

Ps. 

LFM ma już swoje dobre lata za sobą, albo integrują system z grą, albo LM:U będzie ich największym problemem. 

Opublikowano (edytowane)
43 minuty temu, galakty napisał(a):

LMU skupia się tylko na WEC i niedługo na ELMS, to nie jest ta sama kategoria wagowa. 

Nie ma znaczenia,

Jest rfactor 2, iracing i kilka innych gier których AC Evo niczym prócz grafiką nie przebije, to właśnie próbuję zauważyć. 

Edytowane przez MaxxGroo
Opublikowano
Godzinę temu, MaxxGroo napisał(a):

Trochę mało nowości i ficzerów względem poprzedniej ACC, czy LM: Ultimate.  Kompletnie nic odkrywczego, a tyle już nad tym siedzą. 

To co teraz prezentują mieli gotowe od 10 lat, core gry, zaawansowane obliczenia temperatur opon, nawierzchni, Kunos ma już to wszystko gotowe, to nie świeżaki. 

Starczyło im czasu na podbicie częstotliwości odświeżania i grafiki? 

Symulatory są obecnie na bardzo wysokim poziomie, który utrzymuje się stabilnie od lat.

Ps. 

LFM ma już swoje dobre lata za sobą, albo integrują system z grą, albo LM:U będzie ich największym problemem. 

Mówisz jakby AC Evo miało być grą kopiuj-wklej z pierwszego AC czy z ACC. Wtedy byłyby lamenty ze nic nie zmienili i sprzedają drugi raz to samo. AC Evo ma nowy silnik, trzeba stworzyć nowe modele samochodów, które sa dokładniejsze od starych. Z torami to samo. Fizyka gry, nawet jeśli ma czerpać z pierwszej części czy z ACC na pewno wymagała usprawnień i jakichś zmian.  Może i tempo rozwoju jest dość powolne, to z pierwsza mapa rozwoju raczej Kunos przestrzeliło w kwestiach czasowych. Owszem, mają duże doświadczenie, ale to malutkie studio i ich moce przerobowe są mocno ograniczone

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, galakty napisał(a):

Nie wiem co zrobili z FFB, ale jest dramat. Kierownica w budyniu pływa, to już AMS2 bije na łeb EVO. Ehhhh... 

Całkowicie się z tym nie zgadzam. 

Wszystko pracuje miód malina. 

Jest poprostu inaczej niż poprzednio. 

Znajdź równowagę. 

Edytowane przez tekkno
Opublikowano (edytowane)

Jeśli wasze przyzwyczajenie do siły kierownic to "musi być ciężko",

to w ACE tak nie jest.

W sumie jest, ale clou jest w znacznie mniejszej sile.

W ogóle jeśli jeździmy głównie w simy wyścigowe, gdzie jest duży downforce,

to w ACE są głównie samochody bez tego aspektu.

Dodali dla zachęty bolid F1 i BMW, ale reszta nie ma tak silnych układów kierowniczych.

Zmapujcie przyciski dla ręcznego ustawiania siły FFB dla samochodu i próbujcie w czasie jazdy.

 

2 godziny temu, Dominix napisał(a):

ja jeszcze nie mialem okazji sprawdzic, moze jutro zobacze ale moze cos z tym ffb byc, bo juz widzialem kilka reakcji

Bo wiesz, świat simracingu przyzwyczaił się do haków typu "meta".

I może być zdziwienie, że ACE ma wykombinowany inny FFB,

taki bardziej real niż "GamerMuscleHardcoreFFB".

 

 

Podcast LIVE: Assetto Corsa EVO z Patrykiem Lipką!

Tu chłopaki słusznie mówią, że nie warto się przyzwyczajać do dzisiejszego stany "Bety",

bo przy następnej aktualizacji może tam być znów coś innego.

To cały czas poligon.

 

Pamiętam początki AC i ACC.

Tam były też jazdy zanim to się ustabilizowało.

Z moim tamtym doświadczeniem, sprzętem i tymi grami, to wtedy był trzeci świat, a i tak się jeździło ze smakiem.

 

Dzisiejsze ACE, obecne kierownice, szybkość internetu i doświadczenie,

to ja jestem na początku podróży "setki dni dookoła simracingu".

Próbuję każdego nowego dania w nowej restauracji Kunos, ze smakiem.

Edytowane przez tekkno
Opublikowano
11 godzin temu, tekkno napisał(a):

Całkowicie się z tym nie zgadzam. 

Wszystko pracuje miód malina. 

Jest poprostu inaczej niż poprzednio. 

Znajdź równowagę. 

To jesteś wyjątkiem bo masowo ludzie na to narzekają. Jest budyń i masło, nie czuć kompletnie co się dzieje, brak tej "ostrości". 

 

9 godzin temu, tekkno napisał(a):

Dodali dla zachęty bolid F1 i BMW, ale reszta nie ma tak silnych układów kierowniczych.

Zmapujcie przyciski dla ręcznego ustawiania siły FFB dla samochodu i próbujcie w czasie jazdy.

Kiedy ja właśnie na BMW M4 narzekam. Mi nie chodzi o siłę FFB.... 

Opublikowano

Jak się chce ciężko na kierownicy to się dampening zwiększa :E

No to jest beta patcha 0.3 do early access. Trochę to dziwnie brzmi ;) ale no jak mówisz że to poligon, wcześniej było "ok" teraz to zmienili i nie jest "ok" i koniec tematu. Nie trzeba jakoś filozofii że tak czy siak. Po prostu teraz ten ffb jest słaby. Może w finalnej wersji 0.3 będzie lepiej.

  • Upvote 1
Opublikowano

Wrzucałem wyżej filmik z którym się zgadzam. Dokładnie tak, nie podobają mi się zmiany i tyle :E Pewnie za rok będzie dużo lepiej, albo dwa patrząc na tempo zmian.

 

Ciekawe jak Project Motor Racing wypadnie, za kilka msc chyba wychodzi? 

Opublikowano (edytowane)

Wielu przestało już czekać na ACevo, 

Kartą przetargową i główny hype zbudowany był w okół free roam i otwartego świata. Kunos nie obiecał i nie pokazał niczego innego na co mogliby czekać, albo czego chcieć od AC evo. 

Obietnicy nie dotrzymali, więc jest hejt na grę, która niczym innym nie przyciąga. 

Zdecydowanie za szybko wydali early acces z obietnicą rozwoju, jednocześnie olewając inne aspekty rozwoju technicznego symulatora. 

Bo czym maja odciągnąć graczy od innych symulatorow, skoro tu niczego nowego nie ma 

Edytowane przez MaxxGroo
Opublikowano

Ja mam G923 i uważam ze po ostatnim patchu z FFB jest dużo, dużo lepiej. W końcu zaczęło to lepiej dzialac, czuć wyjazdy na tarki, fajnie czuć jak sie aktywuje ABS czy spłaszczenia opon.

 

A że zmieniła sie trochę fizyka opon i przyczepność na oponach drogowych została zmniejszona to trzeba sie trochę przestawić na samochodach seryjnych. Nie jestem pewien jak bylo wcześniej, ale teraz zauważyłem na powtórkach i zbliżeniach kół że opony zaczęły ładnie pracować na zakrętach i hamowaniach, ale moze wcześniej nie zwróciłem na to uwagi.

Opublikowano

Dlatego naprędce wydali multiplayer :E Gra to demo i do tego z błędami, a oni już multiplayer dali bo to główna zachęta obecnie. Tylko co z tego skoro nie ma sensu grać? Open World to pewnie za 5 lat wyjdzie (grywalny). Ja kupiłem żeby ich wesprzeć, ale od dawna wiem że póki co nie ma sensu odpalać. Byłem ciekawy 0.3 i głównie F1 ale no jeździ się kiepsko. 

Opublikowano
16 minut temu, Dominix napisał(a):

wcześniej było "ok" teraz to zmienili i nie jest "ok" i koniec tematu.

[...]

Po prostu teraz ten ffb jest słaby.

Jest trochę słabiej, ale jak dla mnie dodali przestrzeń dynamiki dla opon, żeby zmiany na nich miały odczuwalne znaczenie. 

Jeśli ustawimy ciśnienia i docisk, to nagle w zakręcie robi się na kierownicy ciężko, ale nadal czuć pracę opon. 

Jeśli nie pasuje Ci filozofia zmian, może to efekt ciągłego dążenia do bycia najlepszym za wszelką cenę, kosztem odczuwania pracy FFB i pomijania czucia samochodu takiego nad jakim napracowali się twórcy. 

Przykładowo setupy "meta" to porządany sposób na bycie konkurencyjnym. 

Ja ich nie dotykam, całkowicie psują radość z jazdy. 

Opublikowano

Ja nie mowie o filozofii zmian, tylko o twoich wywodach ;) Nikt nie mowi o byciu najlepszy, nikt nie pisal ze chce ciezkiego ffb.

Za duzo kminisz kiedy ktos cos napisze a potem dopowiadasz co sobie wymysliles.

Krotko i zwiezle, nowy patch wyglada ze jest gorzej, koniec kropka ;)

Tutaj nikt w setupy sie nie bawi, to moze za 2 lata jak juz bedzie w miare grywalne z multi na poziomie, teraz to jest takie do pojezdzenia.

 

Opublikowano

A ja powtarzam że nie chodzi o ciężkość FFB, tylko o informacje przekazywane na kierownicę i ich budyniowość. Testowałem M4 GT3, totalne masło, czułem jakbym jechał ciężarówką. Odpaliłem LMU i od razu czuć ostrość, sprawia to mega frajdę. 

Opublikowano
2 minuty temu, Dominix napisał(a):

Ja nie mowie o filozofii zmian, tylko o twoich wywodach ;) Nikt nie mowi o byciu najlepszy, nikt nie pisal ze chce ciezkiego ffb.

Za duzo kminisz kiedy ktos cos napisze a potem dopowiadasz co sobie wymysliles.

Krotko i zwiezle, nowy patch wyglada ze jest gorzej, koniec kropka ;)

Tutaj nikt w setupy sie nie bawi, to moze za 2 lata jak juz bedzie w miare grywalne z multi na poziomie, teraz to jest takie do pojezdzenia.

 

Ekh, uczepiłeś się że epatuję jakąś filozofią, a ja po prostu jestem komunikatywny przez dopowiedzenie więcej niż za mało, tak mam, tego nie zmienisz.


Piszesz że nikt nie pisał o ciężkim FFB, a czytając wprost co piszecie, chodzi o za lekki nowy FFB.

To się zdecyduj :)

 

 

Nowy patch nie wygląda, że jest gorzej.

To zależy kto jakie ma preferencje. Dla mnie jest OK.

Wczoraj jeździłem cały czas Dallarą, można wyrzeźbić świetne prowadzenie.

To bardzo dobry samochód, prowadzi się lekko, inaczej niż popularne wyścigówki.

Z poprawnym ustawieniem świtnie czuć różnice między samochodami.

Czuje się lekkość i zwinność tej Dallary.

 

Piszesz tak, jakby otoczenie zależało tylko od ciebie: wszyscy, wszystko, koniec kropka, nikt tu, itp.

Ja robię setupy, specjalizuję się w tym, to mój konik.

I wyciskam ostatnie soki, także z EVO, z tego co daje.

Dlatego piszę, że jest tak jak jest, a nie jak się komu podoba.

Z danego systemu gry można wiele wyniść, wiele tam poustawiać.

Ale można też podeprzeć się jakimś autorytetem, jak Jimmy Broadbent i trzymać się swego punktu widzenia, nie wnikając czy to prawda ?

 

Nie uważam się za jakiegoś guru od simracingu, ale zajmując się głównie mechaniką zawieszenia i setupami widzę w wielu transmisjach youtubowych braki w pewnych aspektach.

Bo to że ktoś ma wielu subskrybentów nie oznacza jeszcze, że dokładnie wie co można poustawiać.

To trzeba wyjeździć.

I nie można mieć wszystkiego, dlatego ktoś jak ja robi samochód który fajnie się prowadzi, ktoś inny trenuje do wyścigów, żeby być konkurencyjnym.

Tylko nieliczni ogarniają całość ... bystrzaki.

16 minut temu, galakty napisał(a):

A ja powtarzam że nie chodzi o ciężkość FFB, tylko o informacje przekazywane na kierownicę i ich budyniowość. Testowałem M4 GT3, totalne masło, czułem jakbym jechał ciężarówką. Odpaliłem LMU i od razu czuć ostrość, sprawia to mega frajdę. 

Wszystko zależy od kierownicy i oczekiwań, przyzwyczajeń.

Dla mnie w rF2 i LMU jest minimalnie za ostro (choć je bardzo lubię), a w niektórych innych tytułach nie odczuwam budyniu :)

Bardzo chwalę ACC, bo ma duży potencjał FFB.

ACE jest inne, także bardzo dużo informacji w FFB.

 

Próbowanie sprowadzenia wszystkich gier do jednego poziomu/stylu FFB, to tak jakby FFB wszystkie studia miały kupić jedno zajebiste z pudełka, a reszta gry byłaby ich nadbudową. 

2 godziny temu, galakty napisał(a):

To jesteś wyjątkiem bo masowo ludzie na to narzekają. Jest budyń i masło, nie czuć kompletnie co się dzieje, brak tej ostrości

To zacznij od tego

Assetto Corsa Competizione on PS5 with T598 – Is the FFB Actually Any Good?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...