Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
50 minut temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

Chetnie zobaczylbym te roznice w nowych grach na UE5. Sony reklamuje PS5 PRO grami z PS4 ktore nie maja prawa zle dzialac na sprzecie wielokrotnie wydajniejszym %-)

UE5 to ubijaczka fps. Nie ma gry na konsolach na UE5 co by chodzily dobrze. Malo tego, na PC nawet ciezko znalesc taka gre co by na ultra+RT wszystko chulalo 60fps+.

 

Porownaj UE5 do Decimy. Taki Horizon FW smiga jak ta lala nawet na slabszych sprzetach.

Zreszta zobacz jak HFW dziala na....PS4, masakra jak to dobrze dziala na tak slabym sprzecie.

 

Jeszcze raz, UE5 to ubijaczka FPS. Mam nadzieje ze Redzi nie pozaluja odejscia od Red Engine.

Opublikowano
1 godzinę temu, DżonyBi napisał(a):

Nie trzeba lupy

 

 

Screenshot_20241124_204309_YouTube.jpg

Róznica jest tylko czy warto dopłacać tyle do PRO i kto gra tak, że zatrzymuje się żeby "podziwiać widoki", nie zatrzymasz sie tylko lecisz dalej to nawet nie zauważysz.

Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, Elvis79 napisał(a):

zatrzymuje się żeby "podziwiać widoki"

Mozesz myslec, ze sciemniam, ale ja wlasnie tak robie, lubie czasem po prostu popatrzec. Niektóre gry sa tak bogate w szczegoly, ze przygladam sie co chwila. Jestem z tych co liżą kazda sciane. Lubie podziwiac wiodczki. Daje mi to poczucie wiekszej imersji. Gdybym w to nie wnikal to w zyciu nie kupilbym sobie 4090. Jak Ty przechodzisz gre w 20h to u mnie mozesz to pomnożyć x4.

Edytowane przez DżonyBi
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
56 minut temu, Kadajo napisał(a):

Bez robienia zoomow lub wkładania łba do ekranu naprawdę ciężko jest zobaczyć te różnice 

Caly czas upierasz sie, ze nic nie widac. Wszystko co tu probuje napisac jest podwazane. Ja tez nie widze na tym skompresowanym obrazku roznicy. One wygladaja identycznie. Kompresja robi swoje. Moze komorka robmy jeszcze print screeny i porownujmy. W rzeczywistosci jest spora roznica, w trybie wydajnosci jest rozmydlenie obrazu. Sa sceny, ze widac to mniej, a sa takie, ze az razi. ZYWY OBRAZ ZOBACZYSZ TYLKO NA ZYWO. To jakis obled. Siedza tu wszyscy i porownuja skompresowane obrazeczki. Ja naprawde sie z tego wypisuje i prosze mnie nie wywolywac w dalszej dyskusji.

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano

Sam mnie zacytowałeś i gdzie ja tam pisze ze nie widać różnicy :D

Napisałem ze ciężko ja zobaczyć. Kompresja tutaj aż tak nie pogarsza tej jakości.

Sam napisałeś, że siedzisz metr od 42" ekranu 4k co dla mnie już zaczyna być wkładaniem łba w ekran (bez urazy) dodatkowo wrzuciłeś ten ss

 

20241121_085918.jpg

 

Na który dobitnie widać jak mocno masz podbita ostrość obrazu z samej konsoli.
Nie czepiam się, to tylko moje spostrzeżenia.

Z ciekawości, jak masz ustawioną ostrość obrazu w tym oledzie LG ?

 

Opublikowano (edytowane)

Chlopie, to jest zdjecie robione telefonem. Wszystkie suwaki od ostrosci w telewizorze mam zawsze w lewo na 0. Nic nie jest sztucznie podbite czy tam wyostrzone. Moze aparat wyostrzyl. Zdjecie zrobilem, bo akurat gralem, zeby pokazac odbicia. Nic wiecej z tego zdjecia nie zobaczysz. Weszla jeszcze kompresja na forum. 

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano

Ale widzisz ze sam TV (ramka) jak i OSD wygada ok a gra ma tak przeostrzone krawędzie ze głowa mała.

Ale skoro ten SS jest taki "niemiarodajny" to po co go w ogóle wrzuciłeś ? :D

 

A przeprasza tam chodziło o FPS... no ale przy okazji widać ze cos jest z tym obrazem grubo nie halo. Gdyby to była kwestia samego telefonu to i OSD jak i sam TV tez by źle wyglądał.

 

 

Co do kompresji to DF udostępnia patronom nieskompresowane materiały z zarejestrowanych gier.

Opublikowano (edytowane)

Chcialem pokazac odbicia w kontekscie, ze bez RT tez moga dobrze wygladac.

Screenshot_20241125_003823_Chrome.jpg

 

Jezeli Tobie pisze, ze nic nie jest wyostrzone w ustawieniach TV to nie jest. Rozmawiamy powaznie czy nie? Mam wrazenie, ze chyba nie. Nigdy wiecej nie zrobie zdjecia i nie wrzuce na to forum. Wszystko przeszkadza. Nic nie pasuje.

 

To prawdopodobnie aparat podkrecil, bo mam tak ustawione. Z tymi ustawieniami moze tak byc, ze wokol jest ziarno, a sam wyswietlacz aparat wyostrzyl.

 

Screenshot_20241125_004831_Camera.jpg

Screenshot_20241125_004841_Camera.jpg

Edytowane przez DżonyBi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • TLOU PS5 vs Pro Lepszych SS w sieci nie udało mi się znaleźć:    
    • Like A Dragon Ishin! ukończony, na koncie 69h, wykonane 72% zadań pobocznych.   Ishin to spin-off serii Yakuza i Like a Dragon, fabularnie niepowiązany z tamtymi seriami. Akcja gry rozgrywa się w 1867 roku, podczas japońskiego okresu Bakumatsu, a tytuł wykorzystuje wiele z najbardziej rozpoznawalnych twarzy z wszystkich gier z całej serii i zamienia je w postacie pasujące do epoki, z których wiele to prawdziwe postacie historyczne. Wiele rzeczy opowiedzianych w grze to prawdziwe wydarzenia z historii Japonii, odpowiednio wplecione w fabułę gry, gdzie w wyniku nacisków społecznych powstała grupa znana jako Shinsengumi. Zadaniem Shinsengumi była ochrona członków szogunatu Tokugawa przed ogólnokrajowymi grupami lojalistów, którzy czcili cesarza Japonii zamiast jej rządu wojskowego.   Ale skupmy się na samej grze. Od razu rzuca się w oczy, że Ishin! to dość budżetowy spin-off. Wykorzystuje nieco starszy silnik UE4, zamiast najnowszego Dragon Engine, podobnie jak starsze Yakuza 0 i 5. Do tego czuć dość duży recykling assetów z innych gier z serii. Grafika jak i lokacje trącą myszką, ale siła tej gry tkwi w  innych elementach. Przede wszystkim - najlepszy moim zdaniem system walki ze wszystkich gier z tej serii. Jest szybki, widowiskowy, efektowny. Do wyboru katana, katana + rewolwer, sam rewolwer i pięści. Osobiście wymaskowałem katanę i pistolet, dość unikalne połączenie dzięki któremu dosłownie tańczysz między wrogami, bazując swoją walkę na szybkości i unikach. Uwielbiałem jak wrogowie, nawet wykorzystując różnorakie sztuczki czy specjalne ciosy, nie byli po prostu w stanie mnie trafić  Ale tutaj jest coś za coś - byłem szybki ale zadawałem małe obrażenia, natomiast grając samą kataną zadawałem ogromne, ale walka była znacznie większym wyzwaniem i ciągle trzeba było parować/kontrować, inaczej od razu gleba. Ogólnie - bardzo fajny system, każdy znajdzie coś dla siebie. Do tego, wraca większość postaci z wszystkich gier z serii, od Yakuzy 0 zaczynając, a na Like a Dragon kończąc. Te same twarze, Ci sami aktorzy głosowi, tylko wcielają się w inne osoby, w większości znane postacie historyczne z historii Japonii. Będę szczery, przez pierwsze 20-25h gubiłem się strasznie, bo co widziałem kolesia to od razu w głowie "o to ten detektyw z Y2!" albo "o, to ten złol z Y3", ale w końcu się przyzwyczaiłem i zacząłem łapać kto jest tutaj kim. Osoby które nigdy nie grały w żadne Yakuzy, pod tym względem będą miały chyba trochę łatwiej.    Fabuła bazuje w dużej części na prawdziwych wydarzeniach i jest naprawdę interesująca, szczególnie dla fanów japońskiej kultury, są zwroty akcji, lepsze bądź gorsze, krew się leje, sporo osób tutaj ginie. Finał może nie tyle mnie rozczarował co zdziwił, bo dość ogólnikowo znałem los głównego bohatera tej opowieści, czyli Sakamoro Ryomy, i nie wiedzieć czemu, został on w tym finale przez twórców zmieniony (https://en.wikipedia.org/wiki/Sakamoto_Ryōma). Questy poboczne jak to w Yakuzach - połowa z nich to typowe Yakuzowe odklejki, ale trafiały się też lepsze. Pobawiłem się trochę w łowienie ryb, pośpiewałem w karaoke, nawet wziąłem lekcje tańca     Ogólnie fajna gra, ale zdecydowanie nie dla każdego. Gdybym miał wystawić jej ocenę, to dałbym jej 7,5/10 za interesującą fabułę, świetnie zrealizowane filmowe cutscenki i ten naprawdę dobry system walki.  
    • @RyszardGTS Używałem do ostatniej wersji 7 beta. Była bez reklam, poprzednie też dało się tak "zrobić". Zakończyło się przejściem na Palringo, gdzie można było łączyć GG i FB w tamtym czasie.   @Wodzu Zawsze jest jakiś początek, okres mojej względnej forumowej ciszy przypadał na lata "redaktorskie", co otworzyło dostęp do zasobów sprzętowych. Na szczęście wykształcenie umożliwiło inną ścieżkę kariery.
    • Chcialem pokazac odbicia w kontekscie, ze bez RT tez moga dobrze wygladac.   Jezeli Tobie pisze, ze nic nie jest wyostrzone w ustawieniach TV to nie jest. Rozmawiamy powaznie czy nie? Mam wrazenie, ze chyba nie. Nigdy wiecej nie zrobie zdjecia i nie wrzuce na to forum. Wszystko przeszkadza. Nic nie pasuje.   To prawdopodobnie aparat podkrecil, bo mam tak ustawione.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...