Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A co im pozostało tak naprawdę :E

Jak oni różnicę miedzy ps5 a ps5 pro w FFVII Remake nazywają dniem i nocą :smiech:

 

Różnica dnia i nocy to jest miedzy oryginałem z 1997 a tym remakiem a nie miedzy ps5 i Pro.

  • Like 1
  • Upvote 3
Opublikowano
Godzinę temu, Elvis79 napisał(a):

Ponad rok temu jak nie dwa, brałem wersję na ps5 zestaw z czarnym dualsense za około 300zł ;)

Nom były takie promki, ale nie wiedzieć czemu nie zrobili dla mnie takiego pakietu, że pudło GT7 PS4 i dualsense w komplecie 8:E

 

No, ale kupując oddzielnie GT7 za 85zeta i dualsense w promo za ~200 też wyszło.

Opublikowano
17 godzin temu, azgan napisał(a):

Chciałbym żeby wszystkie gry z FSR 2.2 tak wyglądały 

 

 

Problemem nie jest samo PSSR tylko to że w wielu grach jest implementacja zrobiona na kolanie gdzie devsi poszli na łatwiznę i wrzucili do silnika starsze wersje SDK.

 

Mówisz że poziom DLSS 1.0? No chyba raczej nie

 

 

No tak weźmy sobie najlepsze przykłady schowajmy najgorsze i gra gitara. Jest w pytę. Devsi z***ali ale to nie ich winna jest super. Gdybyśmy tylko znali taką technikę upscalingu gdzie jak devsi pójdą na skróty to mamy kupę i taką która wygląda ok w zasadzie tylko gdy rozdzielczość wyjściowa to 4k a scalujemy z okolić 1440p i wyżej a i równe skalowanie z 1080p do 4k obiektywnie oprócz lekkiego zmiękczenia obrazu zyskuje na stabilności. Gdyby tylko. Całe szczęście, że to Sony rozwija PSSR bo bym pomyślał, że gdzieś widziałem pdobne zachowanie. 
Na razie drogi kolego to tam się dwoją i troją aby ogarnąć temat i w przeciągu kwartału przerobią od wczesnego DLSS 1.0 do pre DLSS 3.0 

  • Confused 1
Opublikowano
2 godziny temu, Qrdello napisał(a):

Grałem ostatnio kilka chwil żeby sprawdzić wyostrzanie na 5 Pro i pod kątem gameplayu gra się nie zestarzała nawet sekundę. To też nieliczna produkcja, gdzie jak już Ci kliknęło te 7 lat temu to nie musisz od nowa uczyć się chodzić. Ja wskoczyłem jak w masło w gameplay.

Ach, brakuje mi tej gry - co nie @Vulc ? :> 

No ba. :cool: Podziemia były fajnym dodatkiem do singla, potrafiącym zaangażować graczy na kolejne godziny. Fakt, zrobionym trochę tak na doczepkę, nie czarujmy się. Nie było tam nic innowacyjnego, ale formuła Soulsów taka od lat nie jest. Nie jest takie Elden Ring, a i tak sprzedaż idzie w miliony, natomiast same gry budzą niezmiennie bardzo duże zainteresowanie i generują masę contentu.

 

Czy Bloodborne zyskałby na jakimś remasterze w 60 klatkach? Na pewno. Czy to będzie skok na kasę podszyty sentymentami? Oczywiście. Takie czasy, już chyba każdy przywykł do tego, że remasteruje i rimejkuje się wszystko na potęgę. Mając jednak wybór, zdecydowanie wolałbym aby skupili się na Bloodborne 2.

Opublikowano
7 godzin temu, Qrdello napisał(a):

Nope, wczoraj jak patrzyłem wciąż widnieje tylko PS4 :E więc bidne 30 klatek ze spadkami z PS4 :< 

Wgl to jakiś fenomen, że PS5 jest kilkukrotnie szybsza niż PS4 i PS4 Pro, a mimo to gry co do zasady są jakby emulowane i zamiast wykorzystywać potencjał PS5 i oferować stabilniejszy framerate to jest dokładnie jak na starych konsolach :/ Wyjątkiem są odblokowane gry - na prosiaku odpaliłem z ciekawości Infamous SS i okazuje się, że tam przy odblokowanym klatkarzu jest stabilne 60 fps, aczkolwiek tylko w 1080p, bo gra od 2014 nigdy nie dostała nawet do 4 Pro updatu :/ 

Zobaczymy jak tam będzie śmigać Kingdom Come Deliverance 2 na PS5/PRO ale w miastach może być ciężko z utrzymaniem 60fps na Zen 2

 

  • Like 1
Opublikowano
4 godziny temu, azgan napisał(a):

Zobaczymy jak tam będzie śmigać Kingdom Come Deliverance 2 na PS5/PRO ale w miastach może być ciężko z utrzymaniem 60fps na Zen 2

Ta gra była od początku tworzona pod 30fps na konsole. Więc wątpię. Może tryb 40fps uda im się ogarnąć na prosiaku.

Opublikowano
22 godziny temu, lukadd napisał(a):

I tak dalej strasznie żydzą na tej cyfrze. Wersja PS4 w cyfrze też w historycznie najniższej cenie za 125pln. A ponad rok temu kupowałem na płycie nówkę z Amazona za ~85 zeta :E

GT7 ma jeden problem, czyli w dalszym ciagu duza ilosc graczy z PS4, niestety. Samo PS5 ma dosc kiepskie CPU i PS5 pro tego nie polepsza w zaden sposob. No ale PS5 ogarnie w GT7 20-24samochody, a PS4 juz nie. I niestety, ale to stara konsola niedomaga i wyscigi online sa ograniczone do 16samochodow i wedlug mnie tutaj Polyphony albo czeka az liczba graczy PS5 osiagnie wystarczajacy poziom albo po prostu ma to gdzies i liczy sie to zeby gracze ps4 byli zadowoleni. Ciezko powiedziec. 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
7 godzin temu, azgan napisał(a):

Zobaczymy jak tam będzie śmigać Kingdom Come Deliverance 2 na PS5/PRO ale w miastach może być ciężko z utrzymaniem 60fps na Zen 2

 

1440p 50-60 fps , nie widzę problemu , zalezy od devów , ps5 i xsx bedzie 30 fps

Opublikowano

Bardziej 1080p bym stawiał ta gra również na konsoli ma niby mieć SVOGI :E Chyba, że to jednak wywalą, albo mega przytną.

 

Ale tutaj większym problemem i tak będzie procek niż GPU, bo detale zawsze można pociąć i rozdzielczość obniżyć.

Opublikowano
6 godzin temu, lukadd napisał(a):

Ta gra była od początku tworzona pod 30fps na konsole. Więc wątpię. Może tryb 40fps uda im się ogarnąć na prosiaku.

Kingdom Come Deliverance od pierwszej części to była mocno PC'towa gra zwłaszcza biorąc pod uwagę ile zyskała na modach po premierze ale dobra mniejsza o to https://www.dsogaming.com/news/kingdom-come-deliverance-2-will-support-60fps-only-on-pc/

  • Like 1
Opublikowano

Mam do was pytanie które pewnie wyda się durne, ale nie mam większego doświadczenia jeśli chodzi o konsole.

Czy wydanie na gry na PS4 pójdzie na PS5? Czy będą jakieś ograniczenia? Znalazłem interesujący mnie tytuł na PS5 ale wersja na PS4 jest prawie 100 zł tańsza i próbuje przycebulić.

Opublikowano

Wszystkie sportowe gry mają swoje silniki na PS5 i na PS4, innymi słowy gry są różne, pewnie odpalisz grę, ale będziesz mieć to samo co na PS4, takie gry nie mają upgrade-ulepszeń.
Często pisze na pudełku darmowy upgrade, albo można poszukać w necie, ale tu jestem pewny, że takie gry sportowe jak Fifa, NHL czy NBA są podzielone na różne wersje. Raczej nie ma sensu brać wersji PS4 mając PS5.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Konsola z 2024 roku za 3500zl nie jest w stanie utrzymac 60 FPS w grze z 2022 roku. Zen 2 to jest jednak pieta Achillesowa. PSSR oczywiscie tez nie dziala idealnie, jak zawsze zreszta. Im dluzej to PRO jest na rynku tym bardziej uswiadamiam sobie ze decyzja o rezygnacji z zakupu tego niedorobionego szrota byla sluszna. 

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER
  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...