Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
29 minut temu, kanon7 napisał(a):

Jeżeli CPU z PS5 jest kiepskie, to ciekawe jak nazwiesz CPU z PS4? które nadal otrzymuje gry :E 

Dlatego większość gier jest bardzo sterylna i pozbawiona skomplikowanej fizyki. Zobacz jak to wygląda w starym half life 2, tam fizyka była na wysokim poziomie. Procesory w konsolach ledwo radzą sobie z podstawowymi zadaniami i na coś takiego nie ma mocy. Space marine 2 ma na PS5 spadki przez procesor a nie przez GPU i choćby do PS5 pro wstawili ryż 4090 to te spadki i tak by były. Xbox ma nieco wyższe taktownie CPU i spadki są mniejsze ale wciąż są. 

  • Like 1
Opublikowano
7 godzin temu, kouczan napisał(a):

Ok. Dzięki Panowie. Nie wiem na ile 10 latek zauważy inny silnik, ale biorę w takim razie tą na PS5.

Ale to też inna grafika, inny gameplay co się tyczy tego silnika, no i zapewne 60fps, a tu może być tylko 30fps z racji braku wersji na PS5.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Henryk Nowak napisał(a):

Zobacz jak to wygląda w starym half life 2, tam fizyka była na wysokim poziomie

To teraz wytłumacz mi jedno:
- HL2 fizyka   -  > min. Pentium III 1.2 GHz 1 rdzeniowy, lub zalec. Pentium 4 2,4GHz 1 rdzeniowy.
- gry PS5 sterylne, brak fizyki   ->   AMD Zen 2; 8 rdzeni / 16 wątków, 3,5 GHz

Nie widzisz tutaj że po prostu, gdyby chcieli producenci gier, to na tym "słabym" Zen2 zrobili by i fizykę więcej niż w HL2, ale im się nie chce / nie opłaca / nie pozwala księgowość * (wybierz jedno).

Jak się dało fizykę zrobić na 1 rdzeniowcu 1.2-2.4 GHz, to tym bardziej da się na "padace" AMD Zen 2; 8 rdzeni / 16 wątków, 3,5 GHz.

Dało się zrobić RDR2 na tabletowym jagurze 1,6 GHz, ale na PS5 wszystko się krztusi na AMD Zen 2; 8 rdzeni / 16 wątków, 3,5 GHz.

Edytowane przez kanon7
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Henryk Nowak napisał(a):

Xbox ma nieco wyższe taktownie CPU i spadki są mniejsze ale wciąż są. 

Playstation 5 Pro oferuje dla devs tryb "High CPU Frequency Mode", ktory zwieksza taktowanie procesora do 3.85GHz. (Xbox ma 3.8GHz). Z tego trybu skorzystali w FFVII Rebirth na przyklad.

 

"Łatka wprowadza tryb Versatility Mode, który celuje w 60 FPS, podobnie jak tryb Performance, ale oferuje wysoką rozdzielczość równą trybowi Graphics Mode dzięki upscalerowi PlayStation Spectral Super Resolution. Ponadto aktualizacja wykorzystuje tryb PlayStation 5 Pro High CPU Frequency Mode, aby zapewnić bardziej stabilną liczbę klatek na sekundę w całej grze."

Screenshot_20241204_212506_YouTube.jpg

Edytowane przez DżonyBi
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...