Skocz do zawartości

Intel Raptor Lake - 13/14 generacja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
22 minuty temu, janek25 napisał(a):

Skasowany czy co ,cały artykuł był na ten temat

Na pewno nie mojego autorstwa, ani nie wrzucany gdziekolwiek przeze mnie.

22 minuty temu, janek25 napisał(a):

Btw nie funkcjonujesz też na forum  benchmark .pl?

Od lat nie.

Opublikowano (edytowane)
42 minuty temu, janek25 napisał(a):

No ale są 3 fora tylko...filmu nie mogę znaleźć . Skasowany czy co ,cały artykuł był na ten temat 

Btw nie funkcjonujesz też na forum  benchmark .pl?

Przebiegłem cały zamek, na pełnej. z komnaty do komnaty z lewego skrzydła na prawe tak to wyglada w Hogwarts Legacy z RT i FG . To na dole to jest podsumowanie - wynik uśredniony
Screenshot(1052).thumb.png.d2bd27a0cb66427325985fd808e189ef.png

I z Tego co widze, na 14900k jest jeszcze gorzej....wiec tyle jezeli chodzi o AMDip, i gry które sa po prostu zrobione tak że jest stuttering...


"

Ok, czyli bez zmian.

Dzięki.

 

Jak to ogarnąć, to nie będzie stutera w grach" takie podsumowanie wlasnie tym filmem i HL :) 


 

 

Co najlepsze u mnie nie ma praktycznie żadnych przycin.

Z powrotem z tego miejsca na zewnatrz do astronomy tower biegusiem ale bez MFG, ze wszystkim max ON i ray reconstrucion
Screenshot(1054).thumb.png.8f5a161b577b9fbe670042f96c6d7eba.png

Edytowane przez maxmaster027
Opublikowano
42 minuty temu, maxmaster027 napisał(a):

No to ciekawe, bo akurat sprawdzalem jakis czas temu wiedzmina i to z nagrywaniem obrazu, i chyba Jurek tez sprawdzal, i zadnych zaciec nie bylo co za farmazony, on tez nic nie mowil ze mu zacina, ba mial 120-140FPS w 4k z DLSS transformer quality i FG i wszystko totalnie na maxa, u mnie bylo 10fps mniej

W dodatku w żadnej grze nie zacina, wiec teorie czysto z tyłka

image.thumb.png.8c8ca2b44ede0066995ad7f692c3845d.png

Władowałem save poza miastem, wlaczylem benchmark, przejechalem cale miacho, potem na piszeo w kazdy miejscu biegem w miejscach gdzie jest tłum. I wylaczylem bench. Masz 152sredni 97 1% low to jest 3440x1440 wszystko na max z FG i żadnych przycin nie ma nic. plynnie wszystko. 

Jak wrócę do domu to wskaże ci miejsce w wiedźminie żebyś zobaczył stuter

Opublikowano (edytowane)

Ale co chesz pokazywac, jak widze, że na intelu sa duzo wieksze zaciny w grze która właśnie z zacin słynie, a intel ma ten 1% FPS wlasnie dosc mocny mimo tego wyglada to tragicznie

Żeby było zabawniej jak po prostu biegne, to FPS 1% low jest o 10-20 jeszcze wyzszy, dopiero jak sprinem smigam i otwieram drzwi spada na 30-40 ale nie ma takieg oczegos ze zjezdza do 4 czy 8 fps jak na 14900k...generalnie w tej grze jak sie uzywa MFGx4 to wlasnie jest wszystko bardzo płynne i nie czuje sie tego dropu FPS

Edytowane przez maxmaster027
Opublikowano (edytowane)

No właśnie na intelu tego nie było. Tego dotyczył ten artykuł i był tam też ten film porównujący  , gdzieś na benchmark chyba sądząc po układzie stron

Edytowane przez janek25
Opublikowano
10 minut temu, janek25 napisał(a):

No właśnie na intelu tego nie było. Tego dotyczył ten artykuł i był tam też ten film porównujący  , gdzieś na benchmark chyba sądząc po układzie stron

Ja grałem wtedy na intelu premierowo i FG mocno potęgowało wahania frametime.

Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, Doamdor napisał(a):

Każdy ma do czegoś słabość wallec ma słabość do niebieskich. %-)

 

13131.thumb.png.70b0d0b9feaa2aeb121cb1c4cb9fe9e6.png

Póki co z Aida miałem rację sam vs pół forum ;)

Wieczorem powrzucam miejscówki gdzie można doświadczyć AMD dip i sytuacji z Windows w których AMD zasysa 

Edytowane przez wallec
Opublikowano
11 minut temu, janek25 napisał(a):

No właśnie na intelu tego nie było. Tego dotyczył ten artykuł i był tam też ten film porównujący  , gdzieś na benchmark chyba sądząc po układzie stron

 

 

 

 

To jest na skraju Vellen forest czyli tam gdzie dropi najmocniej FPS, np purepC tam testuje. Normalnie wszystko dziala. Ludzie wy na prawde myslicie ze te AMDip to tak na powaznie>?

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, lukadd napisał(a):

Ja grałem wtedy na intelu premierowo i FG mocno potęgowało wahania frametime.

Może miałeś jaki ryżem 3600 albo 10400 xD

6 minut temu, maxmaster027 napisał(a):

 

 

 

To jest na skraju Vellen forest czyli tam gdzie dropi najmocniej FPS, np purepC tam testuje. Normalnie wszystko dziala. Ludzie wy na prawde myslicie ze te AMDip to tak na powaznie>?

Co na poważnie tak było ,tzn zupełnie niegrywalne konkretnie w tej grze z fg i  procesorem AMD 

Edytowane przez janek25
Opublikowano
13 minut temu, janek25 napisał(a):

Może miałeś jaki ryżem 3600 albo 10400 xD

Sryżen :E 10700k z DDR4 4k CL15, nie miałem wtedy żadnego ryzena, wiec nie wiem jak na nim działało, ale z FG były problemy na Intelu. 


W zasadzie premierowa wersja tej gry była pełna baboli i była słabiutko zoptymalizowana, szczególnie pod RT :E 

29 minut temu, wallec napisał(a):

Póki co z Aida miałem rację sam vs pół forum ;)

Wieczorem powrzucam miejscówki gdzie można doświadczyć AMD dip i sytuacji z Windows w których AMD zasysa 

Nikogo nie interesują twoje problemy :E Na razie musisz przyjąć na klatę, że AMD ma najwydajniejsze procki dla graczy i żadne fikołki tego nie zmienią,  jak intel wróci do gry w topie CPU to i gracze wrócą do niego. :E

 

Na razie jest padaka bo oprócz nawiedzonych testów u jakichś noname youtuberów wynajdujących jakieś babole w 99%+ gierek AMD wgrywa i w średnim i minimalnym/low fps.

  • Upvote 1
Opublikowano

Dobra @wallec wygrałeś ,wygrałeś włączenie intela pierwszy raz od 3 miesięcy... ^^

Trudno to złapać na stoperze,ale u mnie to wygląda jakby intel miał laga ~0.33 sekundy od naciśnięcia do pojawienia się okienka, pojawia się szybko ale nie instant.Jak już jestem w aidze64 to zawsze pojawia się tak samo na intelu z tym "0.33"

Na amd mam 7500x3d i 7800x3d,na obu tak samo się pojawia około ~0.8s od naciśnięcia do okienka,widać różnice z intelem.

Natomiast amd tak jakby wskakiwało do bufora a intel nie,kolejne naciśnięcia u amd bez wyjścia z aidy na cpuid okienko pojawia się instant,a na intelu tak samo "wolno ~0.33"

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Jakoś nie wygląda mi to na Total Wara. Mapa kampanii wygląda na jakieś niedorobione Stellaris a bitwy jak jakieś podrzędne RTS.
    • PROWADŹ WOJNĘ W 41. MILLENNIUM Wielokrotnie nagradzane połączenie strategii turowej i kolosalnych bitew w czasie rzeczywistym serii Total War wkracza do mrocznego, fantastycznego świata Warhammer 40,000. Podczas Ery Indomitus cała galaktyka płonie niekończącą się wojną, a los każdej duszy wisi na włosku. Stań na czele legendarnych frakcji, dostosuj swoją machinę wojenną i bierz udział w gigantycznych bitwach, wycinając krwawą drogę pośród gwiazd. Nie ma czasu na pokój. Nie ma czasu na wytchnienie. Nie ma czasu na przebaczenie. Jest tylko wojna. STAŃ NA CZELE CZTERECH LEGENDARNYCH FRAKCJI Prowadź kampanie w Pustce, stając na czele czterech radykalnie różnych frakcji. Każdą z nich stworzono z wykorzystaniem wyjątkowych dla niej, zgodnych z jej charakterem elementów rozgrywki, potężnego uzbrojenia, apokaliptycznych machin wojennych oraz metod prowadzenia wojny. ● Space Marines: Genetycznie wzmacniani wojownicy. Jest ich niewielu, ale dysponują niezrównaną siłą. Odziani w święte pancerze i używający najbardziej zabójczych broni Imperium, ci żołnierze uderzają za każdym razem z niezrównaną, druzgocącą precyzją. ● Orks: Brutalne hordy zniszczenia. Stworzenia niepowstrzymane, niezliczone i żyjące wyłącznie dla wojny. Zalewają pole bitwy niekończącymi się watahami, posługując się nieprzewidywalną bronią i rozklekotanymi machinami wojennymi - a wszystko napędzane pierwotną mocą Aaagh! ● Aeldari: Starożytna, gasnąca rasa obcych, która niegdyś władała gwiazdami, a dziś walczy ze swym nieuchronnym losem. Ci zwinni i nieuchwytni wojownicy uderzają z psychiczną precyzją, używając eleganckiej broni w celu wykorzystania każdej słabości, a następnie znikają w cieniach. ● Astra Militarum: Niezliczone zastępy największej siły zbrojnej ludzkości stanowią bastion z ciała i stali. Legiony żołnierzy maszerują otuleni rykiem czołgów bitewnych i grzmotem artylerii, miażdżąc wrogów dzięki zdyscyplinowanej furii i niezłomnej determinacji. DOSTOSUJ SWOJĄ MACHINĘ WOJENNĄ Wkrocz do bitwy wraz ze znanymi pomniejszymi frakcjami i dowódcami uniwersum Warhammer 40,000 - lub stwórz własną armię dzięki niezrównanej liczbie opcji dostosowywania, które przenoszą do gry swobodę znaną ze stołowej gry bitewnej. ● Spersonalizuj swoją armię: Nazwij swoją grupę, wybierz jej święte kolory i przyozdabiaj jej regimenty za pomocą szerokiego wachlarza symboli, które zasieją strach w sercach wrogów. ● Modyfikuj swoich wojowników: Dostosuj filozofię walki swojej frakcji zarówno podczas kampanii, jak i poszczególnych bitew. Wyposaż swoje oddziały we własny, unikatowy zestaw potężnych zdolności taktycznych, charakterystycznych cech oraz niezrównanego sprzętu bojowego. PROWADŹ WOJNĘ W SKALI GALAKTYKI Prowadź zmagania w galaktycznej piaskownicy, w której nie ma miejsca na pokój, a jedynie na wojnę. Poszerzaj swoje imperium tura po turze - podbijaj planety, ulepszaj floty i zarządzaj swoją gospodarką wojenną, wycinając sobie wśród gwiazd drogę ku dominacji. Walcz, aby decydować o losie całych światów. Podbijaj i ulepszaj twierdze, bombarduj wrogów z orbity i wysyłaj swoje armie na powierzchnie planet, aby brać udział w zapierających dech w piersiach bitwach w czasie rzeczywistym, których stawką są instalacje i regiony planetarne. A gdy zagrożenie wzrośnie zbyt mocno, rozważ użycie apokaliptycznego uzbrojenia, które potrafi wymazywać całe planety. BIERZ UDZIAŁ W ZACIEKŁYCH WALKACH Obejmij dowodzenie nad gigantycznymi armiami zaprawionych w bojach wojowników, prowadząc ich przez brutalne, taktyczne starcia toczące się w najróżniejszych, rozdartych wojną światach o odmiennym klimacie i zróżnicowanych typach pól bitewnych, charakteryzujących się dynamicznymi zniszczeniami. Werbuj swoje oddziały z zabójczego wachlarza jednostek danej frakcji, w skład których wchodzą potężni weterani, elitarne grupy bojowe, górujące nad wszystkimi maszyny kroczące oraz gigantyczne machiny wojenne. Gdy sytuacja nie idzie po twojej myśli, wzywaj uzupełnienia, które ponownie rozpalą ogień twych wysiłków wojennych. Strategicznie wykorzystuj potężne zdolności, aby zdominować przebieg bitwy - od chaotycznych ostrzałów artyleryjskich, przez naloty z powietrza po ataki laserowe. Każde uderzenie zmienia powierzchnię pola bitwy, tworząc nowe osłony i dając świeże możliwości taktyczne.       https://store.steampowered.com/app/4199910/Total_War_WARHAMMER_40000/
    • Cyrk to będzie z używanymi za 2 lata   Ludzie wystawią za ćwierć ceny i nadal będzie zbyt drogo. Zostaną z tym ramem do ddr7.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...